Voeg Michhas maar toe, dan zie je de rest vanzelfquote:Op maandag 1 november 2010 12:42 schreef Leonos het volgende:
Met CoD op de 360 ga ik dan ook wel meedoen![]()
Wie moet ik dan allemaal toevoegen ?
Hahaha, volgens mij zal het scheldratio bij Black Ops wel minder zijn als bij MW2.quote:Op maandag 1 november 2010 09:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die gaan dan maar mooi in het andere team
Of voor straf bij Kutkabouter, mist3r of Stoma zonder mogelijkheden tot het muten van scheldwoorden
Dat denk je nu ja.. Ik ken jou langer dan vandaagquote:Op maandag 1 november 2010 13:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahaha, volgens mij zal het scheldratio bij Black Ops wel minder zijn als bij MW2.
Het was toch met Teun, Rossdale, Mainframes etc?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:30 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe groot is de FOK! gang inmiddels voor call of duty?![]()
Ik weet nog wel dat vorig jaar met MW2 we ongeveer met 5 man begonnen en na een tijdje was dat al 15 ofzo. Inmiddels zullen het er wel 30 zijn ofzovoor xbox dan.
Dat betekend dus dat er meerdere party's worden aangemaakt?
Gaat zeker vet worden. Kan niet wachten.quote:Op maandag 1 november 2010 13:24 schreef mash_ het volgende:
http://www.blackopsmovies(...)aunch-trailer-on-tv- voor de mensen die hem nog niet gezien hebben de launch trailer
Ik schrokquote:Op maandag 1 november 2010 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kappen met slowchat en warez gerelateerde posts
Jij, Teun, Mainframes, Tauch, Sommy, Sold en ik.quote:Op maandag 1 november 2010 14:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het was toch met Teun, Rossdale, Mainframes etc?
( ik ook)![]()
Mijn scheldratio in welk spel dan ook is helaas 5X hoger dan het gemiddelde hehe.quote:Op maandag 1 november 2010 13:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahaha, volgens mij zal het scheldratio bij Black Ops wel minder zijn als bij MW2.
Bazenteam.quote:Op maandag 1 november 2010 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij, Teun, Mainframes, Tauch, Sommy, Sold en ik.
Elke keer loop je te zeuren dat ik offtopic ga? En nu ben je lekker zelf bezig pff hypocrietquote:
Nou dan ga ik wel bij Stomaquote:
Ik kan mij niet herinderen dat ik dat meegemaakt hebquote:Op maandag 1 november 2010 16:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou dan ga ik wel bij Stoma.. Teun is ook een jankbal, die gaat meteen offline als het niet lukt
?quote:Op maandag 1 november 2010 16:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Elke keer loop je te zeuren dat ik offtopic ga? En nu ben je lekker zelf bezig pff hypocriet
Waren Fsmxi en ik zoveel later dan? Weet het al niet eens meerquote:Op maandag 1 november 2010 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij, Teun, Mainframes, Tauch, Sommy, Sold en ik.
* KaMomeldtquote:Op maandag 1 november 2010 16:31 schreef Roberto258 het volgende:
Ook fokkers hier die hem op de PS3 gaan spelen?
Was je erbij dan?!quote:Op maandag 1 november 2010 17:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinderen dat ik dat meegemaakt heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |