Dat heb ik ook gedaanquote:Op maandag 1 november 2010 17:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waren Fsmxi en ik zoveel later dan? Weet het al niet eens meer
Anyhow, nog even flink oefenen voor deze gameAls je hier bij de gamemania hem preordert trouwens kan je om 12u 'snachts ophalen om te gaan spelen
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Damn, ik ben bang dat mijn sociaal leven hier weer zwaar aan gaat lijden
heb je hem al gespeeld dan?quote:Op maandag 1 november 2010 17:53 schreef KoningStoma het volgende:
Quickscopen is nog makkelijker (ja het kan nog makkelijker) dan in mw2. Het gaat veel sneller
Quickscopen wordt het nieuwe noobtuben.
Èn het lijkt ook nog eens alleen bij de bolt action sniper te werken.
quote:Op maandag 1 november 2010 18:24 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zeg niets meer wat dat betreftik wil niet nog een note
Ik kreeg er een voor een screenshot van een progres balkje van een brand programma. Verder was er niets te zienquote:Op maandag 1 november 2010 18:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
je krijgt een note als je warez post. niet als je zegt of je een spel al gespeeld hebt of niet hoor
waar staat die screenshotquote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik kreeg er een voor een screenshot van een progres balkje van een brand programma. Verder was er niets te zien
Klopt maar ik ben niet dom. Ik wil gewoon niks qua warez zien hier, niet voor, tijdens of na de release. Lees de FAQ / Policy.quote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik kreeg er een voor een screenshot van een progres balkje van een brand programma. Verder was er niets te zien
Was het duidelijk te zien dat hij black bitches aan het branden was?quote:Op maandag 1 november 2010 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben niet dom. Ik wil gewoon niks qua warez zien hier, niet voor, tijdens of na de release. Lees de FAQ / Policy.
begint een gezellig clubje te worden!quote:
Om even te mierenneuken, er stond niets op die screenshot waaruit af te leiden was wat er gebeurde. Het maakt me verder ook niet uit.quote:Op maandag 1 november 2010 18:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja. Waarom zou hij anders een screenshot van een kopieersessie hier posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Presentquote:
Slecht argument, oftewel conclusie's trekkenquote:Op maandag 1 november 2010 18:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja. Waarom zou hij anders een screenshot van een kopieersessie hier posten
quote:Op maandag 1 november 2010 19:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
Slecht argument, oftewel conclusie's trekken
Edit.
[ afbeelding ]
Ben ik nu ook met warez bezig? (gewoon een plaatje van i-net)
Dat, snap niet waarom je er nu over door zeikt BBNquote:Op maandag 1 november 2010 19:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. zeur er niet zo over.
Ik geef Morph gelijk ( het is nu wel duidelijk dat het om warez ging), maar hoe kon hij weten dat ( vul naam in) het zelf aan het branden was?quote:Op maandag 1 november 2010 19:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. zeur er niet zo over.
omdat het kan.quote:Op maandag 1 november 2010 19:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat, snap niet waarom je er nu over door zeikt BBN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |