quote:Groetjes terugOp donderdag 28 oktober 2010 21:01 schreef Patje1987 het volgende:
GReotjesn van mijn kat
[ afbeelding ]
quote:Faal.
quote:Ogaida ma.Op donderdag 28 oktober 2010 21:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zweer het: als ik nog één keer een stomme fangirl dat woord hoor roepen bij een concert dan timmer ik haar in elkaar!
quote:is dat de leeftijd van je nieuwe vriendin ?
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:09 schreef crv het volgende:
[..]
is dat de leeftijd van je nieuwe vriendin ?
quote:Je was binnen de minuutOp donderdag 28 oktober 2010 21:09 schreef crv het volgende:
En eindelijk het knopje " nieuw topic " [ afbeelding ]
quote:Too old
quote:
quote:Ja het wordt nog wel eens wat. Nu nog eens leren snel een TT te verzinnen
quote:
quote:nou zo snel gaat dat niet hoor
quote:Oh die, daar zeg ik niets over. Iets met een ban enzoOp donderdag 28 oktober 2010 21:12 schreef crv het volgende:
[..]
ik kan me nof iemand herinneren die op zo'n opmerking werd afgeschoten hier
quote:c_a, jij moet vandaag volgens mij minimaal 25 kilo zijn aangekomen
quote:ssssstOp donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oh die, daar zeg ik niets over. Iets met een ban enzo
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
c_a, jij moet vandaag volgens mij minimaal 25 kilo zijn aangekomen
quote:ik vindt je woordkeuze meer dan dubieusOp donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
fristi is echt fucking lekker.... maar zo nare nasmaak ;')
quote:ach ja....Op donderdag 28 oktober 2010 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
ik vindt je woordkeuze meer dan dubieus
Frist - Fucking - Nasmaak
quote:Je loopt de hele dag door al te vreten alsof je leven der vanaf hangtOp donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ik fristi zonder suiker op heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Nee. Die is 18.Op donderdag 28 oktober 2010 21:09 schreef crv het volgende:
[..]
is dat de leeftijd van je nieuwe vriendin ?
quote:Bakudo no ichi.
quote:kijk maar uit, zero heeft een hamertje
quote:Ik ben dé man met de hamer.Op donderdag 28 oktober 2010 21:18 schreef crv het volgende:
[..]
kijk maar uit, zero heeft een hamertje
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben dé man met de hamer.
Je weet wel, van die reclame.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
Je loopt de hele dag door al te vreten alsof je leven der vanaf hangtNee hoor ik heb liga evergreen op, roerei, paar dropjes, turkse pizza en sate, en net fristi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel trek in B&J misschien morgenavond een potje tijdens VoH
En dan ga ik maandag weer keihard trainen enzo....
Morgenmiddag even sportschool opzeggen, en dan lid worden van een andere sportschool![]()
quote:Uit de fristi?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben dé man met de hamer.
Je weet wel, van die reclame.
quote:Heet daar iemand serieus sugar?Op donderdag 28 oktober 2010 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook
Uit expeditie Robinson
quote:dus zie spoilerOp donderdag 28 oktober 2010 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb liga evergreen op, roerei, paar dropjes, turkse pizza en sate, en net fristi.
Ik heb wel trek in B&J misschien morgenavond een potje tijdens VoH
En dan ga ik maandag weer keihard trainen enzo....
Morgenmiddag even sportschool opzeggen, en dan lid worden van een andere sportschool
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 21:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heet daar iemand serieus sugar?
quote:ja jij ziet spoken... ikzit wel heel de dag.... oe daar heb ik trek in en daarin
quote:je hebt gelijkOp donderdag 28 oktober 2010 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja jij ziet spoken... ikzit wel heel de dag.... oe daar heb ik trek in en daarinMaar ik heb het niet genomen
quote:Waarom dat
quote:ik ook niet, geloof het wel, maar niet de heetste periode daarOp donderdag 28 oktober 2010 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker... is het daar warm?
Ik ben er nog nooit geweest
quote:stopover richting Cambodja
quote:Tof
quote:hoelang vliegen?Op donderdag 28 oktober 2010 21:25 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook niet, geloof het wel, maar niet de heetste periode daar
quote:
quote:Biertje
quote:Hey you
quote:jij bent al geweest dus
quote:zijn wel meer dingen waar je dood van gaat
quote:nee hier ook niet.... volgend jaar ook niet denk ikOp donderdag 28 oktober 2010 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
metoo maar dat wordt het ff niet
quote:
quote:als het een beetje meezit gaan wij volgend jaar naar de USA en CuracaoOp donderdag 28 oktober 2010 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hier ook niet.... volgend jaar ook niet denk ik
quote:Ja klopt, maar een reis naar de zon, heeft nog nooit een mens overleefdOp donderdag 28 oktober 2010 21:29 schreef crv het volgende:
[..]
zijn wel meer dingen waar je dood van gaat
quote:huh wrom nie`?Op donderdag 28 oktober 2010 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hier ook niet.... volgend jaar ook niet denk ik
quote:Ow lekker....Op donderdag 28 oktober 2010 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het een beetje meezit gaan wij volgend jaar naar de USA en Curacao
quote:scherp bosOp donderdag 28 oktober 2010 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar een reis naar de zon, heeft nog nooit een mens overleefd
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow lekker....
Ik wil een keer naar Disneyland
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar een reis naar de zon, heeft nog nooit een mens overleefd
quote:oh natuurlijk, jullie plannetjeOp donderdag 28 oktober 2010 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we willen even goed sparen
Want als het zover is, dan kost dat veel geld
quote:
quote:weet niet of we daar komen, Disney in Florida jaren terug al geweest (zonder kids)Op donderdag 28 oktober 2010 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow lekker....
Ik wil een keer naar Disneyland
quote:
quote:En in Januari alweer naar IndiaOp donderdag 28 oktober 2010 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het een beetje meezit gaan wij volgend jaar naar de USA en Curacao
quote:wat?? Ik ben echt een disney liefhebber... ik ben al zo vaak naar Disneyland Parijs geweest.... Ik wil nu ook wel eens naar Amerika en daar naar Disneyworld
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat?? Ik ben echt een disney liefhebber... ik ben al zo vaak naar Disneyland Parijs geweest.... Ik wil nu ook wel eens naar Amerika en daar naar Disneyworld
quote:what's so funny ?
quote:Disney Florida is leuk, en het weer is altijd wel goedOp donderdag 28 oktober 2010 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat?? Ik ben echt een disney liefhebber... ik ben al zo vaak naar Disneyland Parijs geweest.... Ik wil nu ook wel eens naar Amerika en daar naar Disneyworld
quote:disney land
quote:Ja die lijkt me echt geweldig...Op donderdag 28 oktober 2010 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Disney Florida is leuk, en het weer is altijd wel goed![]()
Maar we gaan wsl naar een van de andere Disney parken
quote:ik ook niewt en ga er niet komen ook. Kindertijd is voorbijOp donderdag 28 oktober 2010 21:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben nog nooit in Disney geweest
quote:Als ik in Disney ben dan voel ik me weer kind...Op donderdag 28 oktober 2010 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
disney land![]()
Als je nu kids had zou ik zeggen ja, maar kom op he
quote:tadaaaaaaaOp donderdag 28 oktober 2010 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die lijkt me echt geweldig...
Misschien leuker als we kinderen hebben
quote:mijn schoonouders zijn vorig jaar meegeweestOp donderdag 28 oktober 2010 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook niewt en ga er niet komen ook. Kindertijd is voorbij
quote:Voor Disneyland ben je nooit te oudOp donderdag 28 oktober 2010 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn schoonouders zijn vorig jaar meegeweest
ze vonden het geweldig
wilden dit jaar ook weer!
quote:Ik weet ook niet echt wat ik er moet zoeken. Ben niet zo'n pretparken liefhebber. 2 jaar terug eens naar walibi geweest en was ook wel leuk.. maar voorlopig hoef ik geen pretpark meer te zien.Op donderdag 28 oktober 2010 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook niewt en ga er niet komen ook. Kindertijd is voorbij
quote:zonder kids is leukOp donderdag 28 oktober 2010 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die lijkt me echt geweldig...
Misschien leuker als we kinderen hebben
quote:ja maar jij hebt je kids erbij en je schoonouders zijn neem ik aan op een dermate leeftijd dat ze weer richting kinds gaanOp donderdag 28 oktober 2010 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze vonden het geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Ik hou wel van achtbanen en wildwaterbanen enzoOp donderdag 28 oktober 2010 21:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet echt wat ik er moet zoeken. Ben niet zo'n pretparken liefhebber. 2 jaar terug eens naar walibi geweest en was ook wel leuk.. maar voorlopig hoef ik geen pretpark meer te zien.
quote:zoiets heb ik dus ookOp donderdag 28 oktober 2010 21:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet echt wat ik er moet zoeken. Ben niet zo'n pretparken liefhebber. 2 jaar terug eens naar walibi geweest en was ook wel leuk.. maar voorlopig hoef ik geen pretpark meer te zien.
quote:mijn schoonouders zijn inderdaad 65, maar het werden daar ook weer kinderenOp donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou wel van achtbanen en wildwaterbanen enzo
Maar goed we zijn echt nog kindjes als we daar rondlopen
quote:Ja ik weet hetOp donderdag 28 oktober 2010 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonder kids is leuk
met kids erbij is nog leuker, als je ziet hoe ze het naar hun zin hebben
quote:volgend jaar een keer een Walibi MeetOp donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar jij hebt je kids erbij en je schoonouders zijn neem ik aan op een dermate leeftijd dat ze weer richting kinds gaanHij zegt toch dat hij er heen is geweest zonder kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:jij bent van "je wordt kinds geboren, en je gaat kinds dood, dus waarom volwassen zijn tussendoor" ?Op donderdag 28 oktober 2010 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor Disneyland ben je nooit te oud
quote:Ik ben voorOp donderdag 28 oktober 2010 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgend jaar een keer een Walibi Meet
quote:Jezus je praat echt als een oude lul nuOp donderdag 28 oktober 2010 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
jij bent van "je wordt kinds geboren, en je gaat kinds dood, dus waarom volwassen zijn tussendoor" ?
quote:WalibiOp donderdag 28 oktober 2010 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Goed idee!Op donderdag 28 oktober 2010 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:waar staat datOp donderdag 28 oktober 2010 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij er heen is geweest zonder kinderen
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonder kids is leuk
met kids erbij is nog leuker, als je ziet hoe ze het naar hun zin hebben
quote:ben ik toch ookOp donderdag 28 oktober 2010 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jezus je praat echt als een oude lul nu
quote:Die is echt zwaar veranderd de laatste jaren.Op donderdag 28 oktober 2010 21:40 schreef Koen66 het volgende:
Ben al jaren niet in Walibi geweest
de vrouw vindt het toch niks
dus niks houdt me tegen
quote:WaaliebiejOp donderdag 28 oktober 2010 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
quote:ik reageerde op deze post dus probeer nog een keerOp donderdag 28 oktober 2010 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze vonden het geweldig
quote:ik was er in 2008 geloof ikOp donderdag 28 oktober 2010 21:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die is echt zwaar veranderd de laatste jaren.
quote:Vast wel... gewoon een grote tent hier op het grasveld voor de deurOp donderdag 28 oktober 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker dichtbij jou
kunnen we onze tentjes opzetten in je achtertuin?
quote:ik zeg doenOp donderdag 28 oktober 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vast wel... gewoon een grote tent hier op het grasveld voor de deur
quote:Ik heb 3 seizoenen een jaarkaart gehad... dit jaar een keer niet.Op donderdag 28 oktober 2010 21:40 schreef Koen66 het volgende:
Ben al jaren niet in Walibi geweest
de vrouw vindt het toch niks
dus niks houdt me tegen
quote:ok geregeldOp donderdag 28 oktober 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vast wel... gewoon een grote tent hier op het grasveld voor de deur
quote:owmaaikotOp donderdag 28 oktober 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb 3 seizoenen een jaarkaart gehad... dit jaar een keer niet.
Misschien volgend jaar weer
quote:Beter kopen we met z'n allen een groot huisOp donderdag 28 oktober 2010 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok geregeld
Hoeveel meets staat er al gepland
Sint-bios-meet
Kally-horror-meet
weekend-weg-meet
walibi-meet
quote:Ik ga er ook wel in, maar ben er snel klaar meeOp donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Echt he.,..Op donderdag 28 oktober 2010 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beter kopen we met z'n allen een groot huis.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok geregeld
Hoeveel meets staat er al gepland
Sint-bios-meet
Kally-horror-meet
weekend-weg-meet
walibi-meet
quote:Joris en de DraakOp donderdag 28 oktober 2010 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga er ook wel in, maar ben er snel klaar mee
quote:zie je welOp donderdag 28 oktober 2010 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Open een gironummerOp donderdag 28 oktober 2010 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:ik zit maar een beetje te trollen johOp donderdag 28 oktober 2010 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
wat?
Het is nog geen uurtje rijden
quote:je weet best waaromOp donderdag 28 oktober 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben je volgend jaar niet een keer in Nederland?
quote:LA
quote:
quote:HAHA IKD EE DOGEIOEIDEOGE GRAP
quote:dus je geeft mijn poolse buren een kusje
quote:Dat mag jij nog niet kijken
quote:Pics van je Poolse burenOp donderdag 28 oktober 2010 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
dus je geeft mijn poolse buren een kusje
quote:al goed, ik moet ermee leren leven
quote:morgen, is nu donker
quote:Kom hier NU, ik zweep je
quote:weer ruzie met collega?Op donderdag 28 oktober 2010 21:49 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik weer, vrouwlief kwam nu al thuis![]()
Denk je een avond lang te kunnen chatten/skypen......
quote:vrouwen.Op donderdag 28 oktober 2010 21:49 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik weer, vrouwlief kwam nu al thuis![]()
Denk je een avond lang te kunnen chatten/skypen......
quote:Neuh, ik ga je gewoon vreselijk veel pijn doen
quote:Neuh, ze was met een vriendin gaan wokken
quote:kinky.Op donderdag 28 oktober 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, ik ga je gewoon vreselijk veel pijn doen
quote:wij wokken ook nooit zo super lang hoor....Op donderdag 28 oktober 2010 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Neuh, ze was met een vriendin gaan wokken
had gehoopt dat dat wel tot een uur of 11 zou duren
quote:ik had de illusie dat ze daarna nog ff mee zou gaan iets drinken.....Op donderdag 28 oktober 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij wokken ook nooit zo super lang hoor....
quote:wat
quote:ooooooowOp donderdag 28 oktober 2010 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had de illusie dat ze daarna nog ff mee zou gaan iets drinken.....
quote:Het was dus -een soort van- grapOp donderdag 28 oktober 2010 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
wat![]()
Der hangen hier geen lantaarnpalen dus het is aardedonker op het erf
quote:als ik in NL ben en we gaan wokken, dan doe ik daar de hele avond over.Op donderdag 28 oktober 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij wokken ook nooit zo super lang hoor....
quote:Ik zou wel willen.Op donderdag 28 oktober 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
Oke 13 november horrormeet bij mij thuis, zelf ook eten en drinken mee, slaapzooi en je komt maar, neem vooral ook films mee
Graag even laten weten wie er komen
quote:Dan kom je
quote:Ik ben erOp donderdag 28 oktober 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[info]Oke 13 november horrormeet bij mij thuis, zelf ook eten en drinken mee, slaapzooi en je komt maar, neem vooral ook films mee
Graag even laten weten wie er komen[/info]
quote:owOp donderdag 28 oktober 2010 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was dus -een soort van- grap
quote:Ok.Op donderdag 28 oktober 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
Oke 13 november horrormeet bij mij thuis, zelf ook eten en drinken mee, slaapzooi en je komt maar, neem vooral ook films mee
quote:Op 14 november gaan we laminaat leggen en de 13e 's middags/'s avonds eruit slopen, dus dat gaat het niet wordenOp donderdag 28 oktober 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
quote:precies, ik kan er uuuuuuren over doenOp donderdag 28 oktober 2010 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
als ik in NL ben en we gaan wokken, dan doe ik daar de hele avond over.
Het is niet de bedoeling dat je je bord telkens overlaad met voer, kleine porties is de truc
quote:Lift nodig?
quote:Dat bepaal ik zelf wel
quote:know the feelingOp donderdag 28 oktober 2010 21:53 schreef Koen66 het volgende:
Ik doe hier wel altijd voorkomen alsof ik de pest heb aan mijn vrouw, maar dat is zeker niet zo.
Het zou alleen zoveel makkelijker zijn als ze net zoveel begrip/respect voor mijn zaken buiten het gezinsleven had als dat ik voor de hare heb....
quote:in het vorig topic heb je toegestemd en iBenny zou tussenin liggen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ook, tussen jullie in, naakt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
in het vorig topic heb je toegestemd en iBenny zou tussenin liggen
quote:dit dusOp donderdag 28 oktober 2010 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
in het vorig topic heb je toegestemd en iBenny zou tussenin liggen
quote:Snacks als in chips enzulks of waar je trek in hebt en drank, en nee horrorOp donderdag 28 oktober 2010 21:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waar, wat is eten, hoe laat, porno dvd's meenemen?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ook, tussen jullie in, naakt.
quote:als het horror porno is kan datOp donderdag 28 oktober 2010 21:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waar, wat is eten, hoe laat, porno dvd's meenemen?
quote:Tuurlijk lig jij naast mij
quote:Ja
quote:Horror/porno mix?Op donderdag 28 oktober 2010 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Snacks als in chips enzulks of waar je trek in hebt en drank, en nee horror
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:53 schreef Koen66 het volgende:
Ik doe hier wel altijd voorkomen alsof ik de pest heb aan mijn vrouw, maar dat is zeker niet zo.
Het zou alleen zoveel makkelijker zijn als ze net zoveel begrip/respect voor mijn zaken buiten het gezinsleven had als dat ik voor de hare heb....
quote:in het vorige topic reageerde je anders met
quote:not funnyOp donderdag 28 oktober 2010 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aha, ring-dragers! Verbonden tot in den treurigheid!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aha, ring-dragers! Verbonden tot in den treurigheid!
quote:
quote:Houdt je trouwring maar eens in het vuur en zie de inscriptie!One Ring to rule them all, One Ring to find them,
One Ring to bring them all and in the darkness bind them
quote:moet ik hem dan van mijn vinger halen ?Op donderdag 28 oktober 2010 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Houdt je trouwring maar eens in het vuur en zie de inscriptie!
quote:Tenzij je verkoolde handen wilt lijkt me dat wel handig.Op donderdag 28 oktober 2010 22:04 schreef crv het volgende:
[..]
moet ik hem dan van mijn vinger halen ?
quote:Jij mag rechts van mij
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij mag naakt tussen Patrique en Benny liggen.
[..]
[..]
quote:Je durft het niet eens hè! Bang voor het Boze Oog waarmee je erdoor gebonden bent? Je wil er vanaf, maar je hebt het lef niet hè? Dat is de vloek van de ringdrager.Op donderdag 28 oktober 2010 22:04 schreef crv het volgende:
[..]
moet ik hem dan van mijn vinger halen ?
quote:Zelfs Jezus keek af tijdens de quiz!
quote:NouOp donderdag 28 oktober 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
word druk in het bed van Kally
quote:HO HO HO HO HO!Op donderdag 28 oktober 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
word druk in het bed van Kally
quote:O ja duidelijk als jij naakt gaatOp donderdag 28 oktober 2010 22:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
HO HO HO HO HO!
DIE 3 VIESPEUKEN GAAN WEL IN EEN APART BED!
quote:Je plast maar over Graseter heenOp donderdag 28 oktober 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil aan de buitenkant liggen, ik moet vaak plassen
quote:Dus dan gaan Kally, Benny en ik in een apart bed.... ook goedOp donderdag 28 oktober 2010 22:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
HO HO HO HO HO!
DIE 3 VIESPEUKEN GAAN WEL IN EEN APART BED!
quote:Golden Shower! Gewoon iedereen een zwembril en een badmuts geven!Op donderdag 28 oktober 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil aan de buitenkant liggen, ik moet vaak plassen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je plast maar over Graseter heen
quote:ben jij een kloon van WAARHEIDOp donderdag 28 oktober 2010 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je durft het niet eens hè! Bang voor het Boze Oog waarmee je erdoor gebonden bent? Je wil er vanaf, maar je hebt het lef niet hè? Dat is de vloek van de ringdrager.
[..]
Zelfs Jezus keek af tijdens de quiz!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Doe maar niet, daar wordt ie opgewonden vanOp donderdag 28 oktober 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Pas eens op je woorden jongeman!Op donderdag 28 oktober 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:en snorkelOp donderdag 28 oktober 2010 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Golden Shower! Gewoon iedereen een zwembril en een badmuts geven!
quote:Samen danOp donderdag 28 oktober 2010 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Gadver
Ik neem wel een 2 persoonsluchtbed mee .... slaap wel in de keuken bij het bier
quote:Slaap maar op de WCOp donderdag 28 oktober 2010 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Gadver
quote:Succes dan met vinden van die stoelOp donderdag 28 oktober 2010 22:09 schreef Graseter het volgende:
Ik ga bij Kally thuis op een bureaustoel zitten en rondjes draaien tot ik een mooie kotsfontijn ben.
quote:Al slaap ik alleen met een kussen op de grond... maakt mij niet uitOp donderdag 28 oktober 2010 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Gadver
quote:WAARHEID is zo'n kutmongool in NWS.
quote:ken je die niet, die vergalde de FP altijd met van die bijbelonzin
quote:Ik zei het netOp donderdag 28 oktober 2010 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Succes dan met vinden van die stoel
quote:Ik neem er een mee.Op donderdag 28 oktober 2010 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Nee dat is de waarheid! Word je vaak zwetend wakker met het idee en de notie dat je vrijheid kent waarna je vervolgens weer beseft dat je door de Ring geketend bent met het Kwaad dat o zo schoon leek voordat je de ring droeg? De ring die verblindt, de eed leidt tot leed!
quote:Ik zal een tubboy over je hoofd doenOp donderdag 28 oktober 2010 22:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Pas eens op je woorden jongeman!
Ik poep over jou heen als je slaapt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Ja het was meer een : wat denk je nu selluf vraagteken hoorOp donderdag 28 oktober 2010 22:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
WAARHEID is zo'n kutmongool in NWS.
quote:als je slaapt drink je geen bierOp donderdag 28 oktober 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom... er is daar geen bier. En de afstand keuken - wc is niet zo lang
quote:OohOp donderdag 28 oktober 2010 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja het was meer een : wat denk je nu selluf vraagteken hoor
quote:Aha, Tolkien was één van de vijf evangelisten?Op donderdag 28 oktober 2010 22:10 schreef crv het volgende:
[..]
ken je die niet, die vergalde de FP altijd met van die bijbelonzin
quote:
quote:vast, maar het heeft ook zijn goede kantenOp donderdag 28 oktober 2010 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee dat is de waarheid! Word je vaak zwetend wakker met het idee en de notie dat je vrijheid kent waarna je vervolgens weer beseft dat je door de Ring geketend bent met het Kwaad dat o zo schoon leek voordat je de ring droeg? De ring die verblindt, de eed leidt tot leed!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bierhelm... waarom denk je dat ze zo vaak naar het toilet moet
quote:Nah Laysa en ik zeggen heel vaak op het zelfde moment hetzelfdeOp donderdag 28 oktober 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja vandaar ook HORROR-MEET
quote:ja dat snapte ikOp donderdag 28 oktober 2010 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah Lysa en ik zeggen heel vaak op het zelfde moment hetzelfde
quote:Wie is dat?Op donderdag 28 oktober 2010 22:12 schreef Graseter het volgende:
Deze kerel heeft ook guitar hero.
[ afbeelding ]
quote:SoulzusjesOp donderdag 28 oktober 2010 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah Laysa en ik zeggen heel vaak op het zelfde moment hetzelfde
quote:Achterlijke mongool, blijf van mijn plaatjes af.Op donderdag 28 oktober 2010 22:12 schreef Graseter het volgende:
Deze kerel heeft ook guitar hero.
[ afbeelding ]
quote:Sorry.Op donderdag 28 oktober 2010 22:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Achterlijke mongool, blijf van mijn plaatjes af.
quote:Band hero... kijk dat drumstel in zijn kast danOp donderdag 28 oktober 2010 22:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kijk eens goed. Dat is toch duidelijk een trotse guitar hero bezitter.
quote:Ja je moeder met die hero!Op donderdag 28 oktober 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Band hero... kijk dat drumstel in zijn kast dan
quote:rockband toch?Op donderdag 28 oktober 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Band hero... kijk dat drumstel in zijn kast dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |