quote:disney land
quote:Ja die lijkt me echt geweldig...Op donderdag 28 oktober 2010 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Disney Florida is leuk, en het weer is altijd wel goed![]()
Maar we gaan wsl naar een van de andere Disney parken
quote:ik ook niewt en ga er niet komen ook. Kindertijd is voorbijOp donderdag 28 oktober 2010 21:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben nog nooit in Disney geweest
quote:Als ik in Disney ben dan voel ik me weer kind...Op donderdag 28 oktober 2010 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
disney land![]()
Als je nu kids had zou ik zeggen ja, maar kom op he
quote:tadaaaaaaaOp donderdag 28 oktober 2010 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die lijkt me echt geweldig...
Misschien leuker als we kinderen hebben
quote:mijn schoonouders zijn vorig jaar meegeweestOp donderdag 28 oktober 2010 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook niewt en ga er niet komen ook. Kindertijd is voorbij
quote:Voor Disneyland ben je nooit te oudOp donderdag 28 oktober 2010 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn schoonouders zijn vorig jaar meegeweest
ze vonden het geweldig
wilden dit jaar ook weer!
quote:Ik weet ook niet echt wat ik er moet zoeken. Ben niet zo'n pretparken liefhebber. 2 jaar terug eens naar walibi geweest en was ook wel leuk.. maar voorlopig hoef ik geen pretpark meer te zien.Op donderdag 28 oktober 2010 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook niewt en ga er niet komen ook. Kindertijd is voorbij
quote:zonder kids is leukOp donderdag 28 oktober 2010 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die lijkt me echt geweldig...
Misschien leuker als we kinderen hebben
quote:ja maar jij hebt je kids erbij en je schoonouders zijn neem ik aan op een dermate leeftijd dat ze weer richting kinds gaanOp donderdag 28 oktober 2010 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze vonden het geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Ik hou wel van achtbanen en wildwaterbanen enzoOp donderdag 28 oktober 2010 21:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet echt wat ik er moet zoeken. Ben niet zo'n pretparken liefhebber. 2 jaar terug eens naar walibi geweest en was ook wel leuk.. maar voorlopig hoef ik geen pretpark meer te zien.
quote:zoiets heb ik dus ookOp donderdag 28 oktober 2010 21:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet echt wat ik er moet zoeken. Ben niet zo'n pretparken liefhebber. 2 jaar terug eens naar walibi geweest en was ook wel leuk.. maar voorlopig hoef ik geen pretpark meer te zien.
quote:mijn schoonouders zijn inderdaad 65, maar het werden daar ook weer kinderenOp donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou wel van achtbanen en wildwaterbanen enzo
Maar goed we zijn echt nog kindjes als we daar rondlopen
quote:Ja ik weet hetOp donderdag 28 oktober 2010 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonder kids is leuk
met kids erbij is nog leuker, als je ziet hoe ze het naar hun zin hebben
quote:volgend jaar een keer een Walibi MeetOp donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar jij hebt je kids erbij en je schoonouders zijn neem ik aan op een dermate leeftijd dat ze weer richting kinds gaanHij zegt toch dat hij er heen is geweest zonder kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:jij bent van "je wordt kinds geboren, en je gaat kinds dood, dus waarom volwassen zijn tussendoor" ?Op donderdag 28 oktober 2010 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor Disneyland ben je nooit te oud
quote:Ik ben voorOp donderdag 28 oktober 2010 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgend jaar een keer een Walibi Meet
quote:Jezus je praat echt als een oude lul nuOp donderdag 28 oktober 2010 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
jij bent van "je wordt kinds geboren, en je gaat kinds dood, dus waarom volwassen zijn tussendoor" ?
quote:WalibiOp donderdag 28 oktober 2010 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Goed idee!Op donderdag 28 oktober 2010 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:waar staat datOp donderdag 28 oktober 2010 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij er heen is geweest zonder kinderen
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonder kids is leuk
met kids erbij is nog leuker, als je ziet hoe ze het naar hun zin hebben
quote:ben ik toch ookOp donderdag 28 oktober 2010 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jezus je praat echt als een oude lul nu
quote:Die is echt zwaar veranderd de laatste jaren.Op donderdag 28 oktober 2010 21:40 schreef Koen66 het volgende:
Ben al jaren niet in Walibi geweest
de vrouw vindt het toch niks
dus niks houdt me tegen
quote:WaaliebiejOp donderdag 28 oktober 2010 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
quote:ik reageerde op deze post dus probeer nog een keerOp donderdag 28 oktober 2010 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze vonden het geweldig
quote:ik was er in 2008 geloof ikOp donderdag 28 oktober 2010 21:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die is echt zwaar veranderd de laatste jaren.
quote:Vast wel... gewoon een grote tent hier op het grasveld voor de deurOp donderdag 28 oktober 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker dichtbij jou
kunnen we onze tentjes opzetten in je achtertuin?
quote:ik zeg doenOp donderdag 28 oktober 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vast wel... gewoon een grote tent hier op het grasveld voor de deur
quote:Ik heb 3 seizoenen een jaarkaart gehad... dit jaar een keer niet.Op donderdag 28 oktober 2010 21:40 schreef Koen66 het volgende:
Ben al jaren niet in Walibi geweest
de vrouw vindt het toch niks
dus niks houdt me tegen
quote:ok geregeldOp donderdag 28 oktober 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vast wel... gewoon een grote tent hier op het grasveld voor de deur
quote:owmaaikotOp donderdag 28 oktober 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb 3 seizoenen een jaarkaart gehad... dit jaar een keer niet.
Misschien volgend jaar weer
quote:Beter kopen we met z'n allen een groot huisOp donderdag 28 oktober 2010 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok geregeld
Hoeveel meets staat er al gepland
Sint-bios-meet
Kally-horror-meet
weekend-weg-meet
walibi-meet
quote:Ik ga er ook wel in, maar ben er snel klaar meeOp donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Echt he.,..Op donderdag 28 oktober 2010 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beter kopen we met z'n allen een groot huis.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok geregeld
Hoeveel meets staat er al gepland
Sint-bios-meet
Kally-horror-meet
weekend-weg-meet
walibi-meet
quote:Joris en de DraakOp donderdag 28 oktober 2010 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga er ook wel in, maar ben er snel klaar mee
quote:zie je welOp donderdag 28 oktober 2010 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Open een gironummerOp donderdag 28 oktober 2010 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:ik zit maar een beetje te trollen johOp donderdag 28 oktober 2010 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
wat?
Het is nog geen uurtje rijden
quote:je weet best waaromOp donderdag 28 oktober 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben je volgend jaar niet een keer in Nederland?
quote:LA
quote:
quote:HAHA IKD EE DOGEIOEIDEOGE GRAP
quote:dus je geeft mijn poolse buren een kusje
quote:Dat mag jij nog niet kijken
quote:Pics van je Poolse burenOp donderdag 28 oktober 2010 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
dus je geeft mijn poolse buren een kusje
quote:al goed, ik moet ermee leren leven
quote:morgen, is nu donker
quote:Kom hier NU, ik zweep je
quote:weer ruzie met collega?Op donderdag 28 oktober 2010 21:49 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik weer, vrouwlief kwam nu al thuis![]()
Denk je een avond lang te kunnen chatten/skypen......
quote:vrouwen.Op donderdag 28 oktober 2010 21:49 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik weer, vrouwlief kwam nu al thuis![]()
Denk je een avond lang te kunnen chatten/skypen......
quote:Neuh, ik ga je gewoon vreselijk veel pijn doen
quote:Neuh, ze was met een vriendin gaan wokken
quote:kinky.Op donderdag 28 oktober 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, ik ga je gewoon vreselijk veel pijn doen
quote:wij wokken ook nooit zo super lang hoor....Op donderdag 28 oktober 2010 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Neuh, ze was met een vriendin gaan wokken
had gehoopt dat dat wel tot een uur of 11 zou duren
quote:ik had de illusie dat ze daarna nog ff mee zou gaan iets drinken.....Op donderdag 28 oktober 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij wokken ook nooit zo super lang hoor....
quote:wat
quote:ooooooowOp donderdag 28 oktober 2010 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had de illusie dat ze daarna nog ff mee zou gaan iets drinken.....
quote:Het was dus -een soort van- grapOp donderdag 28 oktober 2010 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
wat![]()
Der hangen hier geen lantaarnpalen dus het is aardedonker op het erf
quote:als ik in NL ben en we gaan wokken, dan doe ik daar de hele avond over.Op donderdag 28 oktober 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij wokken ook nooit zo super lang hoor....
quote:Ik zou wel willen.Op donderdag 28 oktober 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
Oke 13 november horrormeet bij mij thuis, zelf ook eten en drinken mee, slaapzooi en je komt maar, neem vooral ook films mee
Graag even laten weten wie er komen
quote:Dan kom je
quote:Ik ben erOp donderdag 28 oktober 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[info]Oke 13 november horrormeet bij mij thuis, zelf ook eten en drinken mee, slaapzooi en je komt maar, neem vooral ook films mee
Graag even laten weten wie er komen[/info]
quote:owOp donderdag 28 oktober 2010 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was dus -een soort van- grap
quote:Ok.Op donderdag 28 oktober 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
Oke 13 november horrormeet bij mij thuis, zelf ook eten en drinken mee, slaapzooi en je komt maar, neem vooral ook films mee
quote:Op 14 november gaan we laminaat leggen en de 13e 's middags/'s avonds eruit slopen, dus dat gaat het niet wordenOp donderdag 28 oktober 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
quote:precies, ik kan er uuuuuuren over doenOp donderdag 28 oktober 2010 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
als ik in NL ben en we gaan wokken, dan doe ik daar de hele avond over.
Het is niet de bedoeling dat je je bord telkens overlaad met voer, kleine porties is de truc
quote:Lift nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |