quote:Uit de fristi?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben dé man met de hamer.
Je weet wel, van die reclame.
quote:Heet daar iemand serieus sugar?Op donderdag 28 oktober 2010 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook
Uit expeditie Robinson
quote:dus zie spoilerOp donderdag 28 oktober 2010 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb liga evergreen op, roerei, paar dropjes, turkse pizza en sate, en net fristi.
Ik heb wel trek in B&J misschien morgenavond een potje tijdens VoH
En dan ga ik maandag weer keihard trainen enzo....
Morgenmiddag even sportschool opzeggen, en dan lid worden van een andere sportschool
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 21:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heet daar iemand serieus sugar?
quote:ja jij ziet spoken... ikzit wel heel de dag.... oe daar heb ik trek in en daarin
quote:je hebt gelijkOp donderdag 28 oktober 2010 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja jij ziet spoken... ikzit wel heel de dag.... oe daar heb ik trek in en daarinMaar ik heb het niet genomen
quote:Waarom dat
quote:ik ook niet, geloof het wel, maar niet de heetste periode daarOp donderdag 28 oktober 2010 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker... is het daar warm?
Ik ben er nog nooit geweest
quote:stopover richting Cambodja
quote:Tof
quote:hoelang vliegen?Op donderdag 28 oktober 2010 21:25 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook niet, geloof het wel, maar niet de heetste periode daar
quote:
quote:Biertje
quote:Hey you
quote:jij bent al geweest dus
quote:zijn wel meer dingen waar je dood van gaat
quote:nee hier ook niet.... volgend jaar ook niet denk ikOp donderdag 28 oktober 2010 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
metoo maar dat wordt het ff niet
quote:
quote:als het een beetje meezit gaan wij volgend jaar naar de USA en CuracaoOp donderdag 28 oktober 2010 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hier ook niet.... volgend jaar ook niet denk ik
quote:Ja klopt, maar een reis naar de zon, heeft nog nooit een mens overleefdOp donderdag 28 oktober 2010 21:29 schreef crv het volgende:
[..]
zijn wel meer dingen waar je dood van gaat
quote:huh wrom nie`?Op donderdag 28 oktober 2010 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hier ook niet.... volgend jaar ook niet denk ik
quote:Ow lekker....Op donderdag 28 oktober 2010 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het een beetje meezit gaan wij volgend jaar naar de USA en Curacao
quote:scherp bosOp donderdag 28 oktober 2010 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar een reis naar de zon, heeft nog nooit een mens overleefd
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow lekker....
Ik wil een keer naar Disneyland
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar een reis naar de zon, heeft nog nooit een mens overleefd
quote:oh natuurlijk, jullie plannetjeOp donderdag 28 oktober 2010 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we willen even goed sparen
Want als het zover is, dan kost dat veel geld
quote:
quote:weet niet of we daar komen, Disney in Florida jaren terug al geweest (zonder kids)Op donderdag 28 oktober 2010 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow lekker....
Ik wil een keer naar Disneyland
quote:
quote:En in Januari alweer naar IndiaOp donderdag 28 oktober 2010 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het een beetje meezit gaan wij volgend jaar naar de USA en Curacao
quote:wat?? Ik ben echt een disney liefhebber... ik ben al zo vaak naar Disneyland Parijs geweest.... Ik wil nu ook wel eens naar Amerika en daar naar Disneyworld
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat?? Ik ben echt een disney liefhebber... ik ben al zo vaak naar Disneyland Parijs geweest.... Ik wil nu ook wel eens naar Amerika en daar naar Disneyworld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |