quote:------------Op donderdag 28 oktober 2010 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]!
Misschien is dit wel de nieuwe Megahit!.
quote:Ja, hoe zou dat gaan.Op donderdag 28 oktober 2010 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je moet je als dj eigenlijk kapotschamen als je dat vreselijkegejengel
van Duffy durft in te starten. Het is een belediging voor bands die wèl een fatsoenlijk nummer hebben gemaakt maar vanwege Duffy niet gedraaid worden. Het joeg me net maar weer snel het bad uit om de radio uit te zetten.
Vind je dat nummer echt goed, Veenstra? Of verschijnt er automatisch een geile naaktfoto op 't scherm als jullie die troep instarten?
quote:Nooit gehoord van playlists en muzieksamenstellers?Op donderdag 28 oktober 2010 20:42 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ja, hoe zou dat gaan.
d'r zijn toch nummers die de dj's niks aan vinden ? dan hoeven ze dat toch niet te horen zoiets?
quote:de dj's doen het toch niet zelf?Op donderdag 28 oktober 2010 20:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nooit gehoord van playlists en muzieksamenstellers?
quote:Dan moet daar wel een ont-zet-tend grote Duffy-fan bijzitten. Dut zet je toch niet vrijwillig op de playlist??Op donderdag 28 oktober 2010 20:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nooit gehoord van playlists en muzieksamenstellers?
quote:wellicht krijgen ze er doekie voor?Op donderdag 28 oktober 2010 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan moet daar wel een ont-zet-tend grote Duffy-fan bijzitten. Dut zet je toch niet vrijwillig op de playlist??
quote:Het is toch geinig.. hoe ze het zingt enzo.. vind het geen ramp om er naar te luisterenOp donderdag 28 oktober 2010 20:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wellicht krijgen ze er doekie voor?
quote:denk 'tOp donderdag 28 oktober 2010 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Zou het wel een stunt vinden als ze nu nog Annie You Save Me Megahit maken.
quote:ja, dat klopt...maar daarom hoef ik het otch leuk te vinden. wat een zaadplaat.Op donderdag 28 oktober 2010 20:50 schreef miieejj het volgende:
[..]
Het is toch geinig.. hoe ze het zingt enzo.. vind het geen ramp om er naar te luisterenje weet dat het duffy is als je het op de radio hoort..
quote:Doe even een tikkie terug, Roel. Je bent er zelf steeds als de kippen bij met paginagrote Joss Stone foto's als die zingende zaag weer eens op de radio is.Op donderdag 28 oktober 2010 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vind je dat nummer echt goed, Veenstra? Of verschijnt er automatisch een geile naaktfoto op 't scherm als jullie die troep instarten?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe even een tikkie terug, Roel. Je bent er zelf steeds als de kippen bij met paginagrote Joss Stone foto's als die zingende zaag weer eens op de radio is.
quote:Zingende zaag. wtf?!Op donderdag 28 oktober 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe even een tikkie terug, Roel. Je bent er zelf steeds als de kippen bij met paginagrote Joss Stone foto's als die zingende zaag weer eens op de radio is.
quote:Deed de dj van dienst dat maar. Ik doe nog aan compenserend gedragOp donderdag 28 oktober 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Staafmixer, grasmaaier, boormachine, noem maar een apparaat welks geluid door merg en been gaat.
quote:Rivers Cuomo. Held van Veenstra.Op donderdag 28 oktober 2010 20:57 schreef miieejj het volgende:
Wie is dit.. magic zingt ie redelijk veel
quote:Dank jeOp donderdag 28 oktober 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Rivers Cuomo. Held van Veenstra.Zanger van Weezer. In die volgorde.
quote:CeeOp donderdag 28 oktober 2010 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Staafmixer, grasmaaier, boormachine, noem maar een apparaat welks geluid door merg en been gaat.
quote:Dat zal ook een megahit kans weer worden let maar opOp donderdag 28 oktober 2010 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cee![]()
.
Ilse heeft een nieuwe plaat? Ben benieuwd.
quote:heb het nog niet gehoord..Op donderdag 28 oktober 2010 21:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat zal ook een megahit kans weer worden let maar op
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:00 schreef miieejj het volgende:
Weezer is toch zo'n indie alternatief bandje?met o.a buddy holly ?
quote:island in the sun ken ik ..Op donderdag 28 oktober 2010 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Timmeren al een tijd aan de weg, bekendste nummer hier zal wel Buddy Holly zijn, afgelopen jaar is Porks and Beans regelmatig gedraaid op 3fm. Ik ken niet veel van ze. Maar godsgloeiende wat is Island in the Sun een geweldig nummer.
quote:Kans? Zekerheidje...Op donderdag 28 oktober 2010 21:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat zal ook een megahit kans weer worden let maar op
quote:Stom Hitkrantbandje.Op donderdag 28 oktober 2010 21:05 schreef miieejj het volgende:
tis trouwens niet te hopen dat ze only seven left als mega hit gaan pakken
quote:gelukkig, ben ik niet de enige die dat vind.
quote:Daar is 'ie Roel, de nieuwe 3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeeeee-ga-hit !
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:13 schreef hole1988 het volgende:
Al vind ik deze ook wel lekker voor de MH
quote:Ik vind dat zo'n oerlelijk nummer. "Duh War is Ovahhhhahahahaaahhhhhhh hahaaaaaa".Op donderdag 28 oktober 2010 21:13 schreef hole1988 het volgende:
Al vind ik deze ook wel lekker voor de MH
quote:Ook Hitkrantbandjes, niks mis mee dat die bestaan, maar ik hoor ze liever een stuk minder dan dat ik nu doe. Gunst, wat een constructuele baggerzin was dat.Op donderdag 28 oktober 2010 21:08 schreef miieejj het volgende:
[..]
gelukkig, ben ik niet de enige die dat vind.
heb ik ook met make believe en destine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Ooh nee, vind het wel oké om naar te luisteren.Op donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n oerlelijk nummer. "Duh War is Ovahhhhahahahaaahhhhhhh hahaaaaaa".
quote:ze bestaan omdat pubermeisjes dan denken dat van die alternative rock muziek houdenOp donderdag 28 oktober 2010 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook Hitkrantbandjes, niks mis mee dat die bestaan, maar ik hoor ze liever een stuk minder dan dat ik nu doe. Gunst, wat een constructuele baggerzin was dat.
quote:hun oude kantoor wordt ook gestript/geloopt?Op donderdag 28 oktober 2010 21:34 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de waarschijnlijk in de Peperbus geproduceerde NTR-remix. Deze week is Michiel en de rest verhuisd naar een andere plek in het NPO-pand, een flink end verderop... dus kunnen de werkzaamheden op de 1e etage nog harder doorgaan.
quote:Er gaan nog wat meer afdelingen heen en weer verhuizen, vandaar dat die ruimte nodig was. De NTR 3FM-afdeling zit vanaf nu volgens mij op de oude plek van de NMO.Op donderdag 28 oktober 2010 21:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hun oude kantoor wordt ook gestript/geloopt?
quote:dat vraag ik me nu ook afOp donderdag 28 oktober 2010 21:47 schreef alors het volgende:
Wat hebben ze voor lol met zijn allen daar
quote:een likje verf kan wonderenOp donderdag 28 oktober 2010 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Maar goed dat ze binnenkort een nieuwe studio krijgen.. Die muur ziet er niet uit
quote:Zeker! Het ziet er zo slordig uit. Vreselijk.
quote:volgens mij ook aangezien de pc waar Rudy nu achter zit direct op internet zit (pc122.radio3.omroep.nl).Op donderdag 28 oktober 2010 21:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker! Het ziet er zo slordig uit. Vreselijk.
Hebben ze bij 3FM trouwens een ICT infrastructuur gebaseerd op fat clients (fysieke pc's) of werken ze daar met VDI (virtuele omgeving). Volgens mij optie 1.
quote:hoiOp donderdag 28 oktober 2010 22:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
jaaaaaaaaaaaa hoor! goeienavond
quote:Heb wel een paar filmpjes gezien van Michiel / Domien en dan zie je ze inderdaad ook zitten achter de 'klassieke' desktops. Over een paar jaar zitten die ook wel in een virtuele omgeving te werken. Dat is toch wel de toekomst.Op donderdag 28 oktober 2010 22:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
volgens mij ook aangezien de pc waar Rudy nu achter zit direct op internet zit (pc122.radio3.omroep.nl).
quote:Kevin! yeah! nog bedankt voor het draaien van Krause afg. dinsdag!Op donderdag 28 oktober 2010 22:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:KEVIN !!!!Op donderdag 28 oktober 2010 22:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:tja, vooralsnog niet... ben het werkloos zijn wel beu, moet ik je zeggen. Dus des te leuker om nu weer in de studio te zijn!Op donderdag 28 oktober 2010 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
KEVIN !!!!![]()
. Dat is lang geleden ! Wanneer ga je de muziekredactie van 3FM onveilig maken?! Even de boel wakker schudden met de nieuwste stuff van Soulwax en co
.
quote:Heeeeeeeeeeeey KevinOp donderdag 28 oktober 2010 22:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Klopt, fat clients op basis van Windows XP... met slechts 30 MB profielruimte (dus firefox-profiel maar daarbuiten gezet) en een C-schijf van 10 GB, waardoor die om de haverklap vol is.Op donderdag 28 oktober 2010 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb wel een paar filmpjes gezien van Michiel / Domien en dan zie je ze inderdaad ook zitten achter de 'klassieke' desktops. Over een paar jaar zitten die ook wel in een virtuele omgeving te werken. Dat is toch wel de toekomst.
Bulletproof.
quote:Kan me goed voorstellen dat je nu weer aan de slag wil gaan. Erg jammer dat er schijnbaar geen plek is binnen 3FM. Naja, mooi dat je toch weer even mag aanschuiven. De chemie tussen jou en Rudy is er gelukkig nog steedsOp donderdag 28 oktober 2010 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
tja, vooralsnog niet... ben het werkloos zijn wel beu, moet ik je zeggen. Dus des te leuker om nu weer in de studio te zijn!
quote:qft, erg leuk om je weer te horenOp donderdag 28 oktober 2010 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je nu weer aan de slag wil gaan. Erg jammer dat er schijnbaar geen plek is binnen 3FM. Naja, mooi dat je toch weer even mag aanschuiven. De chemie tussen jou en Rudy is er gelukkig nog steeds.
quote:ik neem aan dat dat binnenkort wordt aangepast.Op donderdag 28 oktober 2010 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, fat clients op basis van Windows XP... met slechts 30 MB profielruimte (dus firefox-profiel maar daarbuiten gezet) en een C-schijf van 10 GB, waardoor die om de haverklap vol is.
quote:Zo weinig joh?! Dat vind ik eerlijk gezegd ook niet echt veel. Voordeel is wel dat de inlogtijd lekker kort is of kan zijn natuurlijkOp donderdag 28 oktober 2010 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, fat clients op basis van Windows XP... met slechts 30 MB profielruimte (dus firefox-profiel maar daarbuiten gezet) en een C-schijf van 10 GB, waardoor die om de haverklap vol is.
quote:Aanmelden kost idd niet zo heel veel tijd, klein minuutje meestal.Op donderdag 28 oktober 2010 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo weinig joh?! Dat vind ik eerlijk gezegd ook niet echt veel. Voordeel is wel dat de inlogtijd lekker kort is of kan zijn natuurlijk. Heb bij op het werk ze al gezien met een profiel van meer dan 3 GB (thanks Google earth). Tsja, dan is het aanmelden natuurlijk een tijdrovende gebeurtenis
.
quote:Vast niet, 't is al een paar jaar zo.Op donderdag 28 oktober 2010 22:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik neem aan dat dat binnenkort wordt aangepast.
quote:Klinkt herkenbaarOp donderdag 28 oktober 2010 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
tja, vooralsnog niet... ben het werkloos zijn wel beu, moet ik je zeggen.
quote:Keurig! Bij VDI zal dat iets sneller zijn. < 40 seconden is haalbaar maar hangt van diverse factoren af.Op donderdag 28 oktober 2010 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aanmelden kost idd niet zo heel veel tijd, klein minuutje meestal.
[..]
Vast niet, 't is al een paar jaar zo.
quote:Laatst wel goede chips gehad. Weet niet hoe het heet, maar het is een soort van puntmuts model. Het heeft wel wat weg van een pyramide. Erg lekker.Op donderdag 28 oktober 2010 22:17 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
wat een bazenchips is dit toch![]()
eindelijk kan ik em verorberen
quote:er lijkt genoeg ruimte bij te komen aan de aantal server racks te zienOp donderdag 28 oktober 2010 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vast niet, 't is al een paar jaar zo.
quote:Doritos? Dat vind ik dan weer niks.Op donderdag 28 oktober 2010 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst wel goede chips gehad. Weet niet hoe het heet, maar het is een soort van puntmuts model. Het heeft wel wat weg van een pyramide. Erg lekker.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst wel goede chips gehad. Weet niet hoe het heet, maar het is een soort van puntmuts model. Het heeft wel wat weg van een pyramide. Erg lekker.
quote:Nope, die vind ik ook nietsOp donderdag 28 oktober 2010 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Doritos? Dat vind ik dan weer niks.
quote:Dat is 'm !!
quote:die dingen vallen onder godenvoer! toen ik een paar maanden terug in het ziekenhuis lag was dat het 1e lekkere wat ik weer wilde eten.....Op donderdag 28 oktober 2010 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, die vind ik ook niets
[..]
Dat is 'm !!
quote:Echt godenvoer inderdaadOp donderdag 28 oktober 2010 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die dingen vallen onder godenvoer! toen ik een paar maanden terug in het ziekenhuis lag was dat het 1e lekkere wat ik weer wilde eten.....
quote:zeker voor iemand die moeiteloos 2 pizzas naar binnen schuiftOp donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt godenvoer inderdaad. Koop meestal zo'n combi zak, maar er zitten altijd maar 2 of 3 van die zakjes in. Veel te weinig natuurlijk.
quote:jullie hebben toch wel een paar vrije keus platenOp donderdag 28 oktober 2010 22:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
't is wel gek hoor, dat dit niet ons eigen programma is met de playlist van iemand anders. Maar wel weer erg tof om met der rudy te zitten
quote:huh? wrom?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zeker voor iemand die moeiteloos 2 pizzas naar binnen schuift
quote:Doritos Cool American zijn wel erg lekkerOp donderdag 28 oktober 2010 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Doritos? Dat vind ik dan weer niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Ik heb daar gewoon niks mee.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
Hoi! TheZapster, wolfrolf, -Hans-, 3rdRock, Hole1988 & Kevin!![]()
Lekkere muziek
Ga je nog een poging doen voor kaartjes? Je kunt nu nog extra smeken bij KevinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Zat ik ook te kijken, maar toen ging het over zieke paardenOp donderdag 28 oktober 2010 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon niks mee.
Nu op Nederland 1 iets over de bereden politie, ook tof om te zienOmroep Max nog wel
quote:daar heb ik dan weer niks meeOp donderdag 28 oktober 2010 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon niks mee.
Nu op Nederland 1 iets over de bereden politie, ook tof om te zienOmroep Max nog wel
quote:ben jij dat? neuken?
quote:Ik loop al 3 avonden te smseOp donderdag 28 oktober 2010 22:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ga je nog een poging doen voor kaartjes? Je kunt nu nog extra smeken bij Kevin
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar heb ik dan weer niks mee
[..]
ben jij dat? neuken?
quote:Dat zieke paard is genezen verklaard hoor, je kunt weer rustig slapen straksOp donderdag 28 oktober 2010 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zat ik ook te kijken, maar toen ging het over zieke paarden![]()
Toen bedacht ik me dat 3voor12 ook leuk is om naar te luisteren.
quote:ik dacht dat dit nummer van cascade was?
quote:we doen het wel veilig hoor.....
quote:Oh, gelukkig..Op donderdag 28 oktober 2010 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zieke paard is genezen verklaard hoor, je kunt weer rustig slapen straks
quote:Oh, dan is het goed.Op donderdag 28 oktober 2010 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht dat dit nummer van cascade was?
[..]
we doen het wel veilig hoor.....
quote:Cascade? Nee johOp donderdag 28 oktober 2010 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht dat dit nummer van cascade was?
[..]
we doen het wel veilig hoor.....
quote:straks nog voor my chemical romance & kensington, maar niet meer voor Gorillaz...Op donderdag 28 oktober 2010 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
@ Kevin, heb je nog een extra set kaartjes?![]()
quote:Zaterdag is dat toch? Dan ben ik iig. vrijOp donderdag 28 oktober 2010 22:51 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
straks nog voor my chemical romance & kensington, maar niet meer voor Gorillaz...
quote:mijn kennismaking met QotSAOp donderdag 28 oktober 2010 23:04 schreef -Hans- het volgende:
QOTSA. Prettig begin! Go With The Flow
quote:Ik ben meer van ze op gaan zoeken na Little Sister
quote:@l1eke volgende week woensdag is @MissMontreal bij #3fm bij Giel :p...
quote:ik ga de atoomkelder vast in! ze gaat vast Duffy coveren!
quote:Denk voor heel veel mensen. Wat een plaat
quote:nja, kwartje viel pas toen Denk aan Henk regelmatig Go with the Flow draaideOp donderdag 28 oktober 2010 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk voor heel veel mensen. Wat een plaat. Weet zelf niet meer of ik toen al van ze had gehoord of dat het kwartje bij die plaat echt is gevallen. Onee, daarvoor hadden ze natuurlijk No One Knows
quote:Ja daar wil ik nog eens wat aan doen, wat een graflelijke grijze dozen zijn het vaak ookOp donderdag 28 oktober 2010 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
Studentenkamers, als jullie over de snelweg rijden zien jullie toch al die kantoorpanden te huur? Waarom maken ze daar geen studentenkamers van? Die panden zijn toch overbodig en worden alleen maar gebouwd zodat het bedrijf subsidie en belastingteruggave krijgt. dus.
quote:HenkieOp donderdag 28 oktober 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, kwartje viel pas toen Denk aan Henk regelmatig Go with the Flow draaide
quote:als co presentatorOp donderdag 28 oktober 2010 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Henkie. Die neemt nu voor een week de show van Jensen over en dat schijnt hij goed te doen
quote:met Erwin Peters
quote:die mag wel ff met mijn tennisballen spelen.....
quote:Laatst met m'n vader even dagje weg naar platebeurs in Antwerpen, dat ligt maar op 2uur rijdenOp donderdag 28 oktober 2010 23:21 schreef alors het volgende:
Jezus dat is chill zeg, wat is Belgie ook een bazenland, het ligt alleen een beetje te ver weg
quote:stel dat Miss Montreal dit covert....
quote:Well? Well! Well?
quote:met 220 over de snelweg ofzo? red je dat echt in 2uur?Op donderdag 28 oktober 2010 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatst met m'n vader even dagje weg naar platebeurs in Antwerpen, dat ligt maar op 2uur rijdenvanuit Den Helder dan he
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met 220 over de snelweg ofzo? red je dat echt in 2uur?
quote:We gingen via Den Haag, Delft, RotterdamOp donderdag 28 oktober 2010 23:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
op normale snelheid doe je er 2:40 over
http://maps.google.nl/map(...)7959&ie=UTF8&t=h&z=8
quote:ja dat is echt snellerOp donderdag 28 oktober 2010 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We gingen via Den Haag, Delft, Rotterdam
quote:je krijgt nog een smsduim!
quote:Ik heb deze week al meer ge-smst dan de afgelopen 2 jaar bij elkaar!
quote:Danko!Op donderdag 28 oktober 2010 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
Als we nou eens met zijn allen naar Danko Jones of DeWolff gaan oid![]()
http://www.melkweg.nl/voo(...)1288291494&batchno=4
quote:ziektewet!Op donderdag 28 oktober 2010 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb deze week al meer ge-smst dan de afgelopen 2 jaar bij elkaar!
quote:mensen gaan ook een keer naar bed.
quote:lekker, komt krause ook nog langsOp vrijdag 29 oktober 2010 00:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
hier ook hoor, dit uur alleen plaatjes draaien!
quote:Geen kaarten? jammer, Geen plugplaat uitslag? ook jammerOp vrijdag 29 oktober 2010 00:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
hier ook hoor, dit uur alleen plaatjes draaien!
quote:ik geef je alleen maar een tip
quote:Er zitten waarschijnlijk alleen maar gillen wijven in het publiek
quote:mee naar huis nemen voor de afterparty!Op vrijdag 29 oktober 2010 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zitten waarschijnlijk alleen maar gillen wijven in het publiek
quote:'navond!
quote:hij moest lachen toen ik tweette dat hij ee nbijl moest gebruikenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:16 schreef alors het volgende:
Jaaaaa naar uien blijven je handen nog dagen stinken
quote:Ik stem voorOp vrijdag 29 oktober 2010 00:16 schreef Waalwijker het volgende:
Ik zeg Rudy, Kevin en evt Marijke gewoon vast 4 dagen per week.
quote:Hahah was jij dat, boefje!Op vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij moest lachen toen ik tweette dat hij ee nbijl moest gebruiken
quote:ik heb net de webcam uit....las ie het voor? vet! das al de 2e keer vanavond!
quote:held en is er een plekje voor krauseOp vrijdag 29 oktober 2010 00:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
na jack parrow gaan we even knallen hoor, even ingrijpen in de playlist
quote:of The Verve - Love is NoiseOp vrijdag 29 oktober 2010 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vraag aan: We Were Promised Jetpacks - Quite Little Voices
quote:Die kent iedereen al!
quote:ook maar in 25% van NLOp vrijdag 29 oktober 2010 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
Wij doen niet aan halloween, wij doen aan Sint Maarten
quote:Ik heb het ook over wij = hier in de buurt
quote:in de Randstad en Zeeland (Protestant) is het zeer ongebruikelijk
quote:Nederland
De kerngebieden in Nederland zijn Limburg, Noord-Holland, Friesland, Drenthe en Groningen. Buiten deze kerngebieden komt het feest echter ook voor, soms nog maar recent onder invloed van inwijkelingen, soms omdat de stad een eigen band met de figuur Sint-Maarten heeft.
quote:Haha ze weten niet wat ze missenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
in de Randstad en Zeeland (Protestant) is het zeer ongebruikelijk
quote:ja idd twee keer bijna beroofd
quote:ik heb zelf ook sint-maarten gelopen, kwam er een groep jongens op me af en probeerde me volgeladen tas af te pakken. Bij de tweede keer heeft mijn lampion niet overleefd en ben meteen voorgoed gestopt.
quote:Je moet dan ook langs de deuren gaan in een fatsoenlijke buurt.
quote:Idd, in Den Helder niets aan de handOp vrijdag 29 oktober 2010 00:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je moet dan ook langs de deuren gaan in een fatsoenlijke buurt.
Bij mij is het al die jaren gewoon goed gegaan.
quote:Ik woon in een fatsoenlijk wijk (Emmen/Rietlanden)Op vrijdag 29 oktober 2010 00:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je moet dan ook langs de deuren gaan in een fatsoenlijke buurt.
Bij mij is het al die jaren gewoon goed gegaan.
quote:awwwOp vrijdag 29 oktober 2010 00:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb zelf ook sint-maarten gelopen, kwam er een groep jongens op me af en probeerde me volgeladen tas af te pakken. Bij de tweede keer heeft mijn lampion niet overleefd en ben meteen voorgoed gestopt.
quote:ze hadden bivak mutsen van vuilniszakken gemaaktOp vrijdag 29 oktober 2010 00:49 schreef alors het volgende:
[..]
awwwdaar heb ik gelukkig echt nog nooit ook maar iets van meegemaakt op het vredige platteland.
quote:haha ja bij deze Mr Brightside graag!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 00:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kan er iemand the killers aanvragen svp?
quote:The killers - Mr. BrightsideOp vrijdag 29 oktober 2010 00:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kan er iemand the killers aanvragen svp?
quote:jezus wat laf zegOp vrijdag 29 oktober 2010 00:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze hadden bivak mutsen van vuilniszakken gemaakten ze waren misschien +/-16
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:51 schreef alors het volgende:
[..]
haha ja bij deze Mr Brightside graag!!!
quote:vergeet je wachtwoord nietOp vrijdag 29 oktober 2010 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja hooooooor, daar is ie! helaas niet tot volgende week, maar zeker tot ooit!
quote:thanks man! Leuk dat je er weer even was! Succes met werk zoeken!Op vrijdag 29 oktober 2010 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Helden!Op vrijdag 29 oktober 2010 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:het was idd niet verkeerdOp vrijdag 29 oktober 2010 02:15 schreef Sersjee het volgende:
Omdat ik toch niet kon slapen, heb ik even de tijd genomen om de Di-rect versie van We used to wait te beluisteren. Chapeau, chapeau, chapeau! Kan niet anders zeggen.
quote:Die vloer ligt nu al een week of 2 om de dag open/dicht...Op vrijdag 29 oktober 2010 06:04 schreef hole1988 het volgende:
wat foto's van de nieuwe studio
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:"The Beatles zijn oneindig veel toffer dan Marco Borsato." Hatsee, Marco Borsato en The Beatles in één zin!Op vrijdag 29 oktober 2010 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Marco Borsato die in één zin met The Beatles wordt genoemd...
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 09:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"The Beatles zijn oneindig veel toffer dan Marco Borsato." Hatsee, Marco Borsato en The Beatles in één zin!
quote:Ik vind dr niet zo heel veel aan hoor...
quote:Klopt. Evengoed zou ik er best een paar kunstjes op kunnen.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik vind dr niet zo heel veel aan hoor...
Mooi lijf misschien, maar op de foto's nogal weinig uitstraling....
quote:Lijkt wel een omgebouwde johOp vrijdag 29 oktober 2010 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ook zo'n mondhygiëniste. Net als Berlusconi
quote:Toch wel hèOp vrijdag 29 oktober 2010 10:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Klopt. Evengoed zou ik er best een paar kunstjes op kunnen.
quote:Nee hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
Domien is een fijne radiomaker, maar ligt het aan mij dat ik nog steeds niet gewend ben
quote:Nee hoor. Kan makkelijk een jaar duren.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
Domien is een fijne radiomaker, maar ligt het aan mij dat ik nog steeds niet gewend ben
quote:Ik heb het eigenlijk niet eens gevolgd, hoor af en toe iets op de radio..Op vrijdag 29 oktober 2010 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb die hele hype rondom Jamirakwaai nooit zo goed begrepen eigenlijk.
quote:Bedoel gewoon meer dat die man zo groot is. Vind zijn muziek niet bijzonder.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk niet eens gevolgd, hoor af en toe iets op de radio..
quote:Ik vind het geweldige muziek.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb die hele hype rondom Jamirakwaai nooit zo goed begrepen eigenlijk.
quote:Je kunt toch niet ontkennen dat Direct dat heel erg goed covert ? Ik ben zelf verre van fan sterker nog ik vind die Spike en Marcel vreselijk maar ze kunnen wel wat.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:51 schreef Kanariegeel het volgende:
Nee, Domien ook al. Het origineel van Arcade Fire is echt 10x beter.
quote:Het klinkt wel aardig, maar er wordt gedaan of dit een betere versie is ofzo, maar daar ben ik het echt niet mee eens...Op vrijdag 29 oktober 2010 10:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je kunt toch niet ontkennen dat Direct dat heel erg goed covert ? Ik ben zelf verre van fan sterker nog ik vind die Spike en Marcel vreselijk maar ze kunnen wel wat.
quote:Het is zeker niet beter, maar als je ziet dat het origineel al meer dan 130x is gedraaid is een iets andere versie wel een toevoeging/goede afwisseling.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:06 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Het klinkt wel aardig, maar er wordt gedaan of dit een betere versie is ofzo, maar daar ben ik het echt niet mee eens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |