quote:Echt godenvoer inderdaadOp donderdag 28 oktober 2010 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die dingen vallen onder godenvoer! toen ik een paar maanden terug in het ziekenhuis lag was dat het 1e lekkere wat ik weer wilde eten.....
quote:zeker voor iemand die moeiteloos 2 pizzas naar binnen schuiftOp donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt godenvoer inderdaad. Koop meestal zo'n combi zak, maar er zitten altijd maar 2 of 3 van die zakjes in. Veel te weinig natuurlijk.
quote:jullie hebben toch wel een paar vrije keus platenOp donderdag 28 oktober 2010 22:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
't is wel gek hoor, dat dit niet ons eigen programma is met de playlist van iemand anders. Maar wel weer erg tof om met der rudy te zitten
quote:huh? wrom?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zeker voor iemand die moeiteloos 2 pizzas naar binnen schuift
quote:Doritos Cool American zijn wel erg lekkerOp donderdag 28 oktober 2010 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Doritos? Dat vind ik dan weer niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Ik heb daar gewoon niks mee.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
Hoi! TheZapster, wolfrolf, -Hans-, 3rdRock, Hole1988 & Kevin!![]()
Lekkere muziek
Ga je nog een poging doen voor kaartjes? Je kunt nu nog extra smeken bij KevinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Zat ik ook te kijken, maar toen ging het over zieke paardenOp donderdag 28 oktober 2010 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon niks mee.
Nu op Nederland 1 iets over de bereden politie, ook tof om te zienOmroep Max nog wel
quote:daar heb ik dan weer niks meeOp donderdag 28 oktober 2010 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon niks mee.
Nu op Nederland 1 iets over de bereden politie, ook tof om te zienOmroep Max nog wel
quote:ben jij dat? neuken?
quote:Ik loop al 3 avonden te smseOp donderdag 28 oktober 2010 22:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ga je nog een poging doen voor kaartjes? Je kunt nu nog extra smeken bij Kevin
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar heb ik dan weer niks mee
[..]
ben jij dat? neuken?
quote:Dat zieke paard is genezen verklaard hoor, je kunt weer rustig slapen straksOp donderdag 28 oktober 2010 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zat ik ook te kijken, maar toen ging het over zieke paarden![]()
Toen bedacht ik me dat 3voor12 ook leuk is om naar te luisteren.
quote:ik dacht dat dit nummer van cascade was?
quote:we doen het wel veilig hoor.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |