quote:Ik vind dr niet zo heel veel aan hoor...
quote:Klopt. Evengoed zou ik er best een paar kunstjes op kunnen.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik vind dr niet zo heel veel aan hoor...
Mooi lijf misschien, maar op de foto's nogal weinig uitstraling....
quote:Lijkt wel een omgebouwde johOp vrijdag 29 oktober 2010 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ook zo'n mondhygiëniste. Net als Berlusconi
quote:Toch wel hèOp vrijdag 29 oktober 2010 10:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Klopt. Evengoed zou ik er best een paar kunstjes op kunnen.
quote:Nee hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
Domien is een fijne radiomaker, maar ligt het aan mij dat ik nog steeds niet gewend ben
quote:Nee hoor. Kan makkelijk een jaar duren.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
Domien is een fijne radiomaker, maar ligt het aan mij dat ik nog steeds niet gewend ben
quote:Ik heb het eigenlijk niet eens gevolgd, hoor af en toe iets op de radio..Op vrijdag 29 oktober 2010 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb die hele hype rondom Jamirakwaai nooit zo goed begrepen eigenlijk.
quote:Bedoel gewoon meer dat die man zo groot is. Vind zijn muziek niet bijzonder.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk niet eens gevolgd, hoor af en toe iets op de radio..
quote:Ik vind het geweldige muziek.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb die hele hype rondom Jamirakwaai nooit zo goed begrepen eigenlijk.
quote:Je kunt toch niet ontkennen dat Direct dat heel erg goed covert ? Ik ben zelf verre van fan sterker nog ik vind die Spike en Marcel vreselijk maar ze kunnen wel wat.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:51 schreef Kanariegeel het volgende:
Nee, Domien ook al. Het origineel van Arcade Fire is echt 10x beter.
quote:Het klinkt wel aardig, maar er wordt gedaan of dit een betere versie is ofzo, maar daar ben ik het echt niet mee eens...Op vrijdag 29 oktober 2010 10:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je kunt toch niet ontkennen dat Direct dat heel erg goed covert ? Ik ben zelf verre van fan sterker nog ik vind die Spike en Marcel vreselijk maar ze kunnen wel wat.
quote:Het is zeker niet beter, maar als je ziet dat het origineel al meer dan 130x is gedraaid is een iets andere versie wel een toevoeging/goede afwisseling.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:06 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Het klinkt wel aardig, maar er wordt gedaan of dit een betere versie is ofzo, maar daar ben ik het echt niet mee eens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |