quote:hoiOp donderdag 28 oktober 2010 22:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
jaaaaaaaaaaaa hoor! goeienavond
quote:Heb wel een paar filmpjes gezien van Michiel / Domien en dan zie je ze inderdaad ook zitten achter de 'klassieke' desktops. Over een paar jaar zitten die ook wel in een virtuele omgeving te werken. Dat is toch wel de toekomst.Op donderdag 28 oktober 2010 22:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
volgens mij ook aangezien de pc waar Rudy nu achter zit direct op internet zit (pc122.radio3.omroep.nl).
quote:Kevin! yeah! nog bedankt voor het draaien van Krause afg. dinsdag!Op donderdag 28 oktober 2010 22:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:KEVIN !!!!Op donderdag 28 oktober 2010 22:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:tja, vooralsnog niet... ben het werkloos zijn wel beu, moet ik je zeggen. Dus des te leuker om nu weer in de studio te zijn!Op donderdag 28 oktober 2010 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
KEVIN !!!!![]()
. Dat is lang geleden ! Wanneer ga je de muziekredactie van 3FM onveilig maken?! Even de boel wakker schudden met de nieuwste stuff van Soulwax en co
.
quote:Heeeeeeeeeeeey KevinOp donderdag 28 oktober 2010 22:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Klopt, fat clients op basis van Windows XP... met slechts 30 MB profielruimte (dus firefox-profiel maar daarbuiten gezet) en een C-schijf van 10 GB, waardoor die om de haverklap vol is.Op donderdag 28 oktober 2010 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb wel een paar filmpjes gezien van Michiel / Domien en dan zie je ze inderdaad ook zitten achter de 'klassieke' desktops. Over een paar jaar zitten die ook wel in een virtuele omgeving te werken. Dat is toch wel de toekomst.
Bulletproof.
quote:Kan me goed voorstellen dat je nu weer aan de slag wil gaan. Erg jammer dat er schijnbaar geen plek is binnen 3FM. Naja, mooi dat je toch weer even mag aanschuiven. De chemie tussen jou en Rudy is er gelukkig nog steedsOp donderdag 28 oktober 2010 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
tja, vooralsnog niet... ben het werkloos zijn wel beu, moet ik je zeggen. Dus des te leuker om nu weer in de studio te zijn!
quote:qft, erg leuk om je weer te horenOp donderdag 28 oktober 2010 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je nu weer aan de slag wil gaan. Erg jammer dat er schijnbaar geen plek is binnen 3FM. Naja, mooi dat je toch weer even mag aanschuiven. De chemie tussen jou en Rudy is er gelukkig nog steeds.
quote:ik neem aan dat dat binnenkort wordt aangepast.Op donderdag 28 oktober 2010 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, fat clients op basis van Windows XP... met slechts 30 MB profielruimte (dus firefox-profiel maar daarbuiten gezet) en een C-schijf van 10 GB, waardoor die om de haverklap vol is.
quote:Zo weinig joh?! Dat vind ik eerlijk gezegd ook niet echt veel. Voordeel is wel dat de inlogtijd lekker kort is of kan zijn natuurlijkOp donderdag 28 oktober 2010 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, fat clients op basis van Windows XP... met slechts 30 MB profielruimte (dus firefox-profiel maar daarbuiten gezet) en een C-schijf van 10 GB, waardoor die om de haverklap vol is.
quote:Aanmelden kost idd niet zo heel veel tijd, klein minuutje meestal.Op donderdag 28 oktober 2010 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo weinig joh?! Dat vind ik eerlijk gezegd ook niet echt veel. Voordeel is wel dat de inlogtijd lekker kort is of kan zijn natuurlijk. Heb bij op het werk ze al gezien met een profiel van meer dan 3 GB (thanks Google earth). Tsja, dan is het aanmelden natuurlijk een tijdrovende gebeurtenis
.
quote:Vast niet, 't is al een paar jaar zo.Op donderdag 28 oktober 2010 22:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik neem aan dat dat binnenkort wordt aangepast.
quote:Klinkt herkenbaarOp donderdag 28 oktober 2010 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
tja, vooralsnog niet... ben het werkloos zijn wel beu, moet ik je zeggen.
quote:Keurig! Bij VDI zal dat iets sneller zijn. < 40 seconden is haalbaar maar hangt van diverse factoren af.Op donderdag 28 oktober 2010 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aanmelden kost idd niet zo heel veel tijd, klein minuutje meestal.
[..]
Vast niet, 't is al een paar jaar zo.
quote:Laatst wel goede chips gehad. Weet niet hoe het heet, maar het is een soort van puntmuts model. Het heeft wel wat weg van een pyramide. Erg lekker.Op donderdag 28 oktober 2010 22:17 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
wat een bazenchips is dit toch![]()
eindelijk kan ik em verorberen
quote:er lijkt genoeg ruimte bij te komen aan de aantal server racks te zienOp donderdag 28 oktober 2010 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vast niet, 't is al een paar jaar zo.
quote:Doritos? Dat vind ik dan weer niks.Op donderdag 28 oktober 2010 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst wel goede chips gehad. Weet niet hoe het heet, maar het is een soort van puntmuts model. Het heeft wel wat weg van een pyramide. Erg lekker.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst wel goede chips gehad. Weet niet hoe het heet, maar het is een soort van puntmuts model. Het heeft wel wat weg van een pyramide. Erg lekker.
quote:Nope, die vind ik ook nietsOp donderdag 28 oktober 2010 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Doritos? Dat vind ik dan weer niks.
quote:Dat is 'm !!
quote:die dingen vallen onder godenvoer! toen ik een paar maanden terug in het ziekenhuis lag was dat het 1e lekkere wat ik weer wilde eten.....Op donderdag 28 oktober 2010 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, die vind ik ook niets
[..]
Dat is 'm !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |