quote:------------Op donderdag 28 oktober 2010 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]!
Misschien is dit wel de nieuwe Megahit!.
quote:Ja, hoe zou dat gaan.Op donderdag 28 oktober 2010 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je moet je als dj eigenlijk kapotschamen als je dat vreselijkegejengel
van Duffy durft in te starten. Het is een belediging voor bands die wèl een fatsoenlijk nummer hebben gemaakt maar vanwege Duffy niet gedraaid worden. Het joeg me net maar weer snel het bad uit om de radio uit te zetten.
Vind je dat nummer echt goed, Veenstra? Of verschijnt er automatisch een geile naaktfoto op 't scherm als jullie die troep instarten?
quote:Nooit gehoord van playlists en muzieksamenstellers?Op donderdag 28 oktober 2010 20:42 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ja, hoe zou dat gaan.
d'r zijn toch nummers die de dj's niks aan vinden ? dan hoeven ze dat toch niet te horen zoiets?
quote:de dj's doen het toch niet zelf?Op donderdag 28 oktober 2010 20:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nooit gehoord van playlists en muzieksamenstellers?
quote:Dan moet daar wel een ont-zet-tend grote Duffy-fan bijzitten. Dut zet je toch niet vrijwillig op de playlist??Op donderdag 28 oktober 2010 20:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nooit gehoord van playlists en muzieksamenstellers?
quote:wellicht krijgen ze er doekie voor?Op donderdag 28 oktober 2010 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan moet daar wel een ont-zet-tend grote Duffy-fan bijzitten. Dut zet je toch niet vrijwillig op de playlist??
quote:Het is toch geinig.. hoe ze het zingt enzo.. vind het geen ramp om er naar te luisterenOp donderdag 28 oktober 2010 20:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wellicht krijgen ze er doekie voor?
quote:denk 'tOp donderdag 28 oktober 2010 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Zou het wel een stunt vinden als ze nu nog Annie You Save Me Megahit maken.
quote:ja, dat klopt...maar daarom hoef ik het otch leuk te vinden. wat een zaadplaat.Op donderdag 28 oktober 2010 20:50 schreef miieejj het volgende:
[..]
Het is toch geinig.. hoe ze het zingt enzo.. vind het geen ramp om er naar te luisterenje weet dat het duffy is als je het op de radio hoort..
quote:Doe even een tikkie terug, Roel. Je bent er zelf steeds als de kippen bij met paginagrote Joss Stone foto's als die zingende zaag weer eens op de radio is.Op donderdag 28 oktober 2010 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vind je dat nummer echt goed, Veenstra? Of verschijnt er automatisch een geile naaktfoto op 't scherm als jullie die troep instarten?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe even een tikkie terug, Roel. Je bent er zelf steeds als de kippen bij met paginagrote Joss Stone foto's als die zingende zaag weer eens op de radio is.
quote:Zingende zaag. wtf?!Op donderdag 28 oktober 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe even een tikkie terug, Roel. Je bent er zelf steeds als de kippen bij met paginagrote Joss Stone foto's als die zingende zaag weer eens op de radio is.
quote:Deed de dj van dienst dat maar. Ik doe nog aan compenserend gedragOp donderdag 28 oktober 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Staafmixer, grasmaaier, boormachine, noem maar een apparaat welks geluid door merg en been gaat.
quote:Rivers Cuomo. Held van Veenstra.Op donderdag 28 oktober 2010 20:57 schreef miieejj het volgende:
Wie is dit.. magic zingt ie redelijk veel
quote:Dank jeOp donderdag 28 oktober 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Rivers Cuomo. Held van Veenstra.Zanger van Weezer. In die volgorde.
quote:CeeOp donderdag 28 oktober 2010 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Staafmixer, grasmaaier, boormachine, noem maar een apparaat welks geluid door merg en been gaat.
quote:Dat zal ook een megahit kans weer worden let maar opOp donderdag 28 oktober 2010 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cee![]()
.
Ilse heeft een nieuwe plaat? Ben benieuwd.
quote:heb het nog niet gehoord..Op donderdag 28 oktober 2010 21:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat zal ook een megahit kans weer worden let maar op
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:00 schreef miieejj het volgende:
Weezer is toch zo'n indie alternatief bandje?met o.a buddy holly ?
quote:island in the sun ken ik ..Op donderdag 28 oktober 2010 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Timmeren al een tijd aan de weg, bekendste nummer hier zal wel Buddy Holly zijn, afgelopen jaar is Porks and Beans regelmatig gedraaid op 3fm. Ik ken niet veel van ze. Maar godsgloeiende wat is Island in the Sun een geweldig nummer.
quote:Kans? Zekerheidje...Op donderdag 28 oktober 2010 21:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat zal ook een megahit kans weer worden let maar op
quote:Stom Hitkrantbandje.Op donderdag 28 oktober 2010 21:05 schreef miieejj het volgende:
tis trouwens niet te hopen dat ze only seven left als mega hit gaan pakken
quote:gelukkig, ben ik niet de enige die dat vind.
quote:Daar is 'ie Roel, de nieuwe 3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeeeee-ga-hit !
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:13 schreef hole1988 het volgende:
Al vind ik deze ook wel lekker voor de MH
quote:Ik vind dat zo'n oerlelijk nummer. "Duh War is Ovahhhhahahahaaahhhhhhh hahaaaaaa".Op donderdag 28 oktober 2010 21:13 schreef hole1988 het volgende:
Al vind ik deze ook wel lekker voor de MH
quote:Ook Hitkrantbandjes, niks mis mee dat die bestaan, maar ik hoor ze liever een stuk minder dan dat ik nu doe. Gunst, wat een constructuele baggerzin was dat.Op donderdag 28 oktober 2010 21:08 schreef miieejj het volgende:
[..]
gelukkig, ben ik niet de enige die dat vind.
heb ik ook met make believe en destine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |