quote:is optisch bedrog
quote:Ohw, zover hoefde ik neit terug te lezen... Ja, hoor... kom maar op!Op donderdag 28 oktober 2010 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom je ook naar de horrormeet bij Kally
quote:Heul niet
quote:soms gaat het zo snel dat ik niet eens een topic aan kan klikken.Op donderdag 28 oktober 2010 19:05 schreef iBenny het volgende:
Mijn auto updateding heeft het een beetje moeilijk
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, zover hoefde ik neit terug te lezen... Ja, hoor... kom maar op!
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij mag tussenin.... ja he Kally
quote:Nog een sandwich?Op donderdag 28 oktober 2010 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:de Sandwich van BellaOp donderdag 28 oktober 2010 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:ja ik heb ook wel tijd de komende wekenOp donderdag 28 oktober 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
Maar roep maar een datum... ik maak wel tijd
quote:Ja dan heb ik natuurlijk wel tijdOp donderdag 28 oktober 2010 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik heb ook wel tijd de komende weken![]()
Misschien rond sinterklaas niet... want dan moet ik misschien werken... maar voor de rest
quote:wanneer ken jij weer weg voor een horrormeet?Op donderdag 28 oktober 2010 19:09 schreef Koen66 het volgende:
zow eten was lekker, lekker rommeltje door elkaar
quote:sinterklaasweekend, een geslaagd moment voor een meet (behalve voor diegenen met kids)Op donderdag 28 oktober 2010 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dan heb ik natuurlijk wel tijd
quote:PreciesOp donderdag 28 oktober 2010 19:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sinterklaasweekend, een geslaagd moment voor een meet (behalve voor diegenen met kids)
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even onder het gemalen water staan
quote:Wuuut?Op donderdag 28 oktober 2010 19:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even onder het gemalen water staan
quote:zal het onderwerp eerst eens laten vallen, kijken hoe het overkomtOp donderdag 28 oktober 2010 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer ken jij weer weg voor een horrormeet?
Of moet Miauw wat in elkaar freubeelen?
quote:okOp donderdag 28 oktober 2010 19:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal het onderwerp eerst eens laten vallen, kijken hoe het overkomt,
alle gekheid op een stokje, vorige keer ging alleen maar fout doordat ik onduidelijk was geweest
het kan een bitch zijn, maar af en toe mag ik ook wel wat
quote:Hmmzzz nee ik ben dit al gewendOp donderdag 28 oktober 2010 19:13 schreef iBenny het volgende:
Voor iedereen die graag de baggerlayout wil houden
quote:KoenOp donderdag 28 oktober 2010 19:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alle gekheid op een stokje, vorige keer ging alleen maar fout doordat ik onduidelijk was geweest
quote:Is ook niet zo gek als je denkt dat iemand in de nacht weer terugkomt en dan gewoon elders blijf pitten zonder bericht toch?Op donderdag 28 oktober 2010 19:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:nu aanzetten dan !!!!!Op donderdag 28 oktober 2010 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
Ik heb het koud, zal ik in bad gaan? Moet er wel om 10 voor 8 uit. 20 minuten in bad, is toch niet zonde?
quote:Zet je tv naast je badOp donderdag 28 oktober 2010 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
Ik heb het koud, zal ik in bad gaan? Moet er wel om 10 voor 8 uit. 20 minuten in bad, is toch niet zonde?
quote:Ik ook... maar misschien waren er liefhebbersOp donderdag 28 oktober 2010 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmzzz nee ik ben dit al gewend
quote:precies, daarom zei ik ook 'mijn fout'Op donderdag 28 oktober 2010 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek als je denkt dat iemand in de nacht weer terugkomt en dan gewoon elders blijf pitten zonder bericht toch?
quote:Oh dat is wel weer jammer en jij doet al zo je best met veel dingenOp donderdag 28 oktober 2010 19:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies, daarom zei ik ook 'mijn fout'
maar overdreven als ze altijd is, wordt het gelijk afgedaan met "ik wist dat het fout zou gaan" en werd ik vergeleken met haar gokkende broertje
quote:yep, ze is een typisch voorbeeld van iemand afrekenen op dat ene ding wat fout gaat op de 100 dingen die goed gaanOp donderdag 28 oktober 2010 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is wel weer jammer en jij doet al zo je best met veel dingen
quote:wanneer kom jij naar een meet? Jij blijft ook een groot mysterieOp donderdag 28 oktober 2010 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is wel weer jammer en jij doet al zo je best met veel dingen
quote:Dat is niet leukOp donderdag 28 oktober 2010 19:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ze is een typisch voorbeeld van iemand afrekenen op dat ene ding wat fout gaat op de 100 dingen die goed gaan
quote:dat is best wel een beetje jammerOp donderdag 28 oktober 2010 19:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ze is een typisch voorbeeld van iemand afrekenen op dat ene ding wat fout gaat op de 100 dingen die goed gaan
quote:neeee dan was ze helemaal over de rooie gegaan vanwege zorgen maken etcOp donderdag 28 oktober 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is best wel een beetje jammer
Achteraf had je beter helemaal niet moeten bellen... en zeggen dat het een latertje was geworden
ik belde haar immers terug omdat ze mij belde tegen 4:00
quote:zijn wij met dezelfde vrouw getrouwdOp donderdag 28 oktober 2010 19:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |