abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:07:00 #1
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_88073812


Introductie
De drama-thrillerserie Dexter wordt vanaf 2006 in de VS uitgezonden door Showtime in HD1080i. De serie is zeer succesvol en won verschillende Emmy en Golden Globe-awards. In Nederland wordt Dexter door de VPRO (Nederland 3) uitgezonden.

Dexter
Dexter volgt het dagelijks leven van een forensisch bloedonderzoeker die werknaam is bij de Miami Metro Police Department, genaamd Dexter Morgan. In zijn vrije tijd is Dexter vooral bezig met het vermoorden van mensen, ingegeven door een psychische dwang die hij niet zelf kan beheersen.

Dexter moordt echter niet zomaar, maar mensen die het naar zijn mening 'verdienen' om omgelegd te worden, bijvoorbeeld als zij hun straf in het Amerikaanse justitieel systeem ontlopen. In de serie is Dexter voortdurend op zoek naar de balans tussen het moorden en het leiden van een zo normaal mogelijk leven.


Dexter-hoofdpersonen

Dexter Morgan (vroeger Dexter Moser)

Seriemoordenaar en forensisch bloedonderzoeker bij de Miami Metro Police Department.

Debra 'Deb' Morgan

Stiefzus van Dexter en ook werkzaam bij de Miami Metro Police Department.

Harry Morgan

Dexters overleden adoptievader en voormalig politieagent.

Topics
Dexter - Nieuwe TV-serie
Dexter - Season 2 [USA]: puikend en zeker niet pauperesque
Dexter [USA] #3 - I'm gonna be this way forever
Dexter [USA] #4: "The lion does not fear the jackal"
Dexter [USA] #5: "I killed my brother, Yours too..."
Dexter [USA] #6: "I'm a neat monster."
Dexter [USA] #7: "Tonight's the night.."
[USA] Dexter #8: 'Rita is, in her own way, as damaged as me."
[USA] Dexter #9: 'Can I be your Thighman?'
[USA] Dexter #10: 'Daddy, I think I'm in trouble'
[USA] Dexter #11: 'I'm what's wrong. This is fate.'
[USA] Dexter # 12 - Waar we wachten op seizoen 5 (26 september)
[USA] Dexter #13 - Still waiting for the fifth season 26/09
[USA] Dexter #14 - Waar het wachten op 27 september veel te lang duurt

Links
Officiële site: http://www.sho.com/site/dexter/home.do
IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0773262/
TV.com: http://www.tv.com/dexter/show/62683/summary.html
List of Dexter episodes: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Dexter_episodes
Wikipedia NL: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dexter_%28televisieserie%29
Wikipedia EN: http://en.wikipedia.org/wiki/Dexter_%28TV_series%29

Eerstvolgende nieuwe episode: kijk op www.tvcountdown.com

Bekijk deze YouTube-video

Geweldige serie _O_
吴 曼 迪
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:07:57 #2
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_88073839
Vorige was schijnbaar al vol, hier ds verder
吴 曼 迪
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:16:09 #3
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_88074114
Ja pfff, wat moet ik er van zeggen. Ik word niet echt warm van dit seizoen tot nu toe eigenlijk.
pi_88074128
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:16 schreef Haunter het volgende:
Ja pfff, wat moet ik er van zeggen. Ik word niet echt warm van dit seizoen tot nu toe eigenlijk.
Kan nog veel gebeuren ;)

Maar nee, het is geen seizoen 4.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:21:57 #5
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_88074280
Toch best apart dat Dexter en Debra het in het echte leven met elkaar doen.
Maakt verder niet veel uit voor de serie natuurlijk want het blijft een goede serie.
pi_88074324
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:16 schreef Haunter het volgende:
Ja pfff, wat moet ik er van zeggen. Ik word niet echt warm van dit seizoen tot nu toe eigenlijk.
Er is nog genoeg tijd om het recht te trekken, maar dit is duidelijk wel de minste seizoensstart ja.
pi_88074503
Robocop zal vast wel voor wat vuur zorgen :P
pi_88074803
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:23 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Er is nog genoeg tijd om het recht te trekken, maar dit is duidelijk wel de minste seizoensstart ja.
Inderdaad maar dat viel wel te verwachten na het einde van seizoen 4. Alleen om daar een eind aan te brijen duurden al 2 afleveringen.

Maar ik ben er van overtuigd dat ondanks de slome start er nog genoeg gaat gebeuren de volgende afleveringen en misschien nog wel een beter einde dan seizoen 4.
pi_88074931
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:35 schreef megamandy het volgende:

[..]


Dat ging ook heel snel, heb het niet helemaal meegekregen. Maar ze hebben hem inderdaad ergens op betrapt maar ik snap niet waarop. En LaGuerta kan echt geen undercover hoertje spelen, later in de bar zei robocop ook iets tegen Quin waaruit af te leiden was dat hij wel wist wie hij voor zich had volgens mij.
Maar heel zeker weet ik dit allemaal niet omdat ik de eerste keer niet zo goed oplette in de hotelkamer hoe moest ik namelijk weten dat die robocop later nog belangrijk zou gaan worden.
Robocop is corrupt en LaGuerta ontfutselde hem wat uitspraken voor bewijsmateriaal als wederdienst voor Internal Affairs die in ruil daarvoor Angel met rust laten.

LaGuerta speelde ook geen hoertje, toen Angel binnenkwam deed ze haar shirtje goed omdat ze die afluisterapparatuur af had gedaan.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:52:33 #10
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_88075248
Dexterrrr :D
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:02:17 #11
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_88075591
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:42 schreef Symer het volgende:

[..]

Robocop is corrupt en LaGuerta ontfutselde hem wat uitspraken voor bewijsmateriaal als wederdienst voor Internal Affairs die in ruil daarvoor Angel met rust laten.

LaGuerta speelde ook geen hoertje, toen Angel binnenkwam deed ze haar shirtje goed omdat ze die afluisterapparatuur af had gedaan.
Aah zo, ja dat zal wel kloppen inderdaad dankjewel! Ik had geen zin om alles terug te gaan kijken.
吴 曼 迪
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:16:03 #12
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_88076066
Dex _O_!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_88082378
Masuka :)
pi_88083346
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 21:36 schreef andre347 het volgende:
Masuka :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 22:23:03 #15
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_88084767
Dat lachje ook, konings :D.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_88086438
En ze pick-up truck :)
pi_88088636
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:23 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Er is nog genoeg tijd om het recht te trekken, maar dit is duidelijk wel de minste seizoensstart ja.
mee eens
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_88088801
debra :*
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 01:59:09 #19
271876 copilco
Elvis is dead
pi_88093144
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 22:58 schreef dapluiz het volgende:
En ze pick-up truck :)
Owja, das waar ook _O_

"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."
pi_88093181
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 01:59 schreef copilco het volgende:

[..]

Owja, das waar ook _O_

[ afbeelding ]
Vergeet niet de zieke country muziek uit zijn wagentje.

Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88095287
Zondag weer ^O^
pi_88146660
Masuka was weer baas inderdaad... Julia Stiles word ik niet blijer van :r :r.
pi_88195304
Ik voorspel dat het seizoen morgen helemaal los gaat! :D

(wishfull thinking O-) ik weet het)
pi_88195329
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voorspel dat het seizoen morgen helemaal los gaat! :D

(wishfull thinking O-) ik weet het)
Helemaal los verwacht ik (nog) niet, maar goed mogelijk wel in een hogere versnelling.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88196045
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 1 november 2010 @ 08:28:41 #26
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_88199348
Goede aflevering, en _O- Masuka!!
pi_88200298
Was weer even spannend zeg. :P Wat een stress.
pi_88200662
Masuka _O- _O_ Wat een eindbaas :D
Je suis Charlie Sheen
pi_88204768
nu gaat het echt beginnen

t duurde even, maar dan krijg je ook wat..
pi_88204976
Ik heb de hele aflevering in spanning gezeten gewoon.

En Masuka, wat een keizer is dat toch. :D
pi_88206143
Puike aflevering ja. biggrin.gif
  maandag 1 november 2010 @ 13:59:49 #32
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88208304
Was weer leuk. Ik verwachtte wel dat Dexter die twee 'problemen' aan elkaar zou koppelen, maar de manier waarop en vooral Masuka's rol daarin zag ik niet aankomen :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_88208653
Niet echt een cliffhanger voor de volgende aflevering, maar wat een spanning!
Toen die vent in het plastic ontsnapte.....
en Masuka! hahaha _O-
pi_88209067
Die-Die :D
Plastic man die ineens wegrent. :') Who the hell is that?
Masuka _O- _O_
  Redactie Games maandag 1 november 2010 @ 14:46:21 #35
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_88209871
Die, Die... :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_88210663
Masuka ja haha _O-
Wel leuk dat hij dit keer achter een groep aangaat. En dat die vriend van Quin(?) hem in de gaten gaat houden kan ook spannend worden.

Maar één ding snap ik niet. Die kerel die neergeschoten was en later vermoord werd belde toch zijn vriend met de mobiel van dat meisje. Dan kan Dexter toch gewoon kijken wie gebeld is en op het bureau kijken wie zijn nummer dat is :P Als ze dit zo maar laten gaan zou ik dat slecht vinden.
  maandag 1 november 2010 @ 15:12:43 #37
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88210750
Het realisme begint langzaamaan barstjes te vertonen, maar de spanning zit er goed in, en het is nog niet bijzonder onrealistisch ofzo, bring on the second half!
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  maandag 1 november 2010 @ 15:15:25 #38
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_88210814
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:10 schreef BluesRebel het volgende:
Masuka ja haha _O-
Wel leuk dat hij dit keer achter een groep aangaat. En dat die vriend van Quin(?) hem in de gaten gaat houden kan ook spannend worden.

Maar één ding snap ik niet. Die kerel die neergeschoten was en later vermoord werd belde toch zijn vriend met de mobiel van dat meisje. Dan kan Dexter toch gewoon kijken wie gebeld is en op het bureau kijken wie zijn nummer dat is :P Als ze dit zo maar laten gaan zou ik dat slecht vinden.
Waarschijnlijk is dat scene 1 van de volgende aflevering :)
pi_88211241
Wat blijft die Masuka toch een meesterlijke gast. _O-

Nu Dexter Lumen's (tijdelijke) protegé is gaat hij het toch weer proberen.
Met Miguel was het allesbehalve een succes, maar toen bleek dan ook dat Miguel Dexter manipuleerde. Lumen is een heel ander geval en kan mogelijk haar leven weer oppakken nadat ze alle betrokkenen uit de weg heeft geruimd.

Stan Lidey zal in die tussentijd wel wat problemen veroorzaken, maar de vraag blijft even hoeveel informatie hij zal doorspelen aan Quinn.

Het komt nu teminste wel goed op gang.
  Redactie Games maandag 1 november 2010 @ 15:49:11 #40
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_88211868
Ik vind het seizoen nog steeds een beetje matig. Masuka is de enige die weer een glimlach op m'n gezicht kan toveren met z'n rare hersenspinsels. Maar echt bijster spannend /goed in elkaar gezet is het niet, heel die Plastic Man twist icm met die rapist, dat was echt om te huilen...
Eerst heel dat bloedspoor volgen, om vervolgens te concluderen dat het in een uitdehandgelopen homo-erotisch-mummifiseer-fest was? Whut? :')
Gelukkig heb je Masuka die het dan weer allemaal relativeert, maar je kan de serie niet echt serieus meer nemen zo..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_88212478
Het zit allemaal nog niet geweldig in elkaar, maar waarsch. wordt de 2e helft van dit seizoen wel beter.

Batista + Laguerta en Quinn + Debra beginnen me wel aardig de keel uit te hangen. :)
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  maandag 1 november 2010 @ 16:14:14 #42
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_88212826
Hopelijk wordt het Batista+Laguerta verhaal op een laag pitje gezet nu alles weer koek en ei is...
pi_88214840

Meesterlijk.
pi_88215674
pi_88215877
quote:
Op maandag 1 november 2010 17:26 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
:')
pi_88216445
De schrijvers hebben zich het wel makkelijk gemaakt om de boel te laten eindigen met een perverse hersenspinsel van Masuka. De gebroken autoruit van dexter riep ook al geen vragen op.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_88218037
quote:
Op maandag 1 november 2010 17:50 schreef McNulty het volgende:
De schrijvers hebben zich het wel makkelijk gemaakt om de boel te laten eindigen met een perverse hersenspinsel van Masuka. De gebroken autoruit van dexter riep ook al geen vragen op.
Zich makkelijk gemaakt??? Ik vond em eigenlijk best slim gevonden. Of jij zag em natuurlijk al van mijlenver aankomen?
pi_88219592
quote:
Ja oké, dit is een homo-erotische worsteling. Volkomen logisch en de enige optie, we doen dan ook geen verder onderzoek.
Groetjes, de altijd professionele politie van Miami.
pi_88219798
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:10 schreef BluesRebel het volgende:
Masuka ja haha _O-
Wel leuk dat hij dit keer achter een groep aangaat. En dat die vriend van Quin(?) hem in de gaten gaat houden kan ook spannend worden.

Maar één ding snap ik niet. Die kerel die neergeschoten was en later vermoord werd belde toch zijn vriend met de mobiel van dat meisje. Dan kan Dexter toch gewoon kijken wie gebeld is en op het bureau kijken wie zijn nummer dat is :P Als ze dit zo maar laten gaan zou ik dat slecht vinden.
dat klopt, sterker nog dexter heeft die telefoon daar espres neergelegd en is expres met haar weggegaan. wetende hoe monsters werken/denken. alleen had hij nogal veel te doen.

dat gaat volgende week ongetwijfeld komen :Y

* GewoneMan gaat niet meer de spoilers/trailers kijken }:|
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_88219868
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:31 schreef Mr.Silencer het volgende:
Wat blijft die Masuka toch een meesterlijke gast. _O-

Nu Dexter Lumen's (tijdelijke) protegé is gaat hij het toch weer proberen.
Met Miguel was het allesbehalve een succes, maar toen bleek dan ook dat Miguel Dexter manipuleerde. Lumen is een heel ander geval en kan mogelijk haar leven weer oppakken nadat ze alle betrokkenen uit de weg heeft geruimd.

Stan Lidey zal in die tussentijd wel wat problemen veroorzaken, maar de vraag blijft even hoeveel informatie hij zal doorspelen aan Quinn.

Het komt nu teminste wel goed op gang.
zijn tripje naar parijs wie weet wat hij daarover gaat vinden. normaal gesproken niet veel maar daar ze vermoedens hebben dat hij iets verbergt zal de moord op lila misschien wel boven water komen :D
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')