quote:Welkom in de wondere wereld van online dating!Op donderdag 28 oktober 2010 22:48 schreef Blurred86 het volgende:
oh man wat een treurigheid wat sommige mannen op hun profiel zetten, of mannen die een berichtje sturen dat mijn profiel ze zo aanspreekt terwijl ik er niks heb ingevuldik heb het wel weer gezien geloof ik!
quote:O echt?Op vrijdag 29 oktober 2010 08:06 schreef Blurred86 het volgende:
moggepff kom maar niet op gang vanochtend.. ach ja nog maar 1 dagje en dan is het weer weekend!
dit weekend wintertijd toch? uurtje extra slapen
quote:Ik ookOp vrijdag 29 oktober 2010 08:07 schreef VulcanJ het volgende:
@Syrena
Paar vraagjes en dan stop ik met zeuren....![]()
* Heb je een bankspaarhypotheek overwogen? Ken je de nadelen maar vooral ook de voordelen?
* Waarom wil je je overlijdensrisicoverzekering vast hebben zitten in je spaarverzekering?
* Weet je waar en hoeveel provisie de hypotheker en je verzekeraar pakken?
* Weet je hoeveel rentekortingen eenmalig zijn en dus na de eerste vaste renteperiode niet meer gelden? Vooral bij de ING is dit een echte instinker
* Ik mis er nog een paar maar die komen vanzelf wel
edit:
Ik vergeet het altijd als ik post: Goedemorgen!
![]()
quote:Raar, die zou toch 110 worden?Op vrijdag 29 oktober 2010 08:01 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)er-ernstig-ziek.html
Harry Muesli!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 08:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik ook.
Maar dan zet ik het in een nieuwe post. Verkapt postcount opkrikken.
quote:Hij gaat de zemel snel ontdekken denk ikOp vrijdag 29 oktober 2010 08:01 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)er-ernstig-ziek.html
Harry Muesli!
quote:Ja.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
Die uitdrukking kende ik nog niet DaD! Betekent het dat je heel erg verliefd bent?
quote:Ha, nu vond ik je post wel.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:07 schreef VulcanJ het volgende:
@Syrena
Paar vraagjes en dan stop ik met zeuren....![]()
* Heb je een bankspaarhypotheek overwogen? Ken je de nadelen maar vooral ook de voordelen?
* Waarom wil je je overlijdensrisicoverzekering vast hebben zitten in je spaarverzekering?
* Weet je waar en hoeveel provisie de hypotheker en je verzekeraar pakken?
* Weet je hoeveel rentekortingen eenmalig zijn en dus na de eerste vaste renteperiode niet meer gelden? Vooral bij de ING is dit een echte instinker
* Ik mis er nog een paar maar die komen vanzelf wel
edit:Ik vergeet het altijd als ik post: Goedemorgen!
![]()
quote:Nou opzich wel, alleen ik weet dan niet hoe netjes precies, en of mn rokjes dan ook netjes genoeg zijn enzo.... dus heb ik nu een nette pantalon aan en ik doe mn laarzen met hakken eronder. Dat is wel een probleem trouwens, nette schoenenOp vrijdag 29 oktober 2010 09:30 schreef Tinkepink het volgende:
LB als je niet van je netjes aankleden houdt kan je je lol op als receptioniste.
quote:En het is een mooi liedje van Alanis Morisette! /BasisschoolOp vrijdag 29 oktober 2010 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
Die uitdrukking kende ik nog niet DaD! Betekent het dat je heel erg verliefd bent?
quote:"You held your breath, and the door for me"Op vrijdag 29 oktober 2010 09:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En het is een mooi liedje van Alanis Morisette! /Basisschool
quote:Fingers crossed!Op vrijdag 29 oktober 2010 10:08 schreef LadyBlack het volgende:
Uiteraard vloog er nog even een knoop van mn zorgvuldig uitgekozen vestje.....
Tweede keus aangedaan en nu ben ik weg!
quote:Rabo heeft geen bankspaarhypotheek, dus daar zul je geen 'eerlijk' verhaal over banksparen krijgen.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:34 schreef Syrena het volgende:
Ja, voor- en nadelen bankspaarhypotheek zijn uitgelegd en gedemonstreerd. Maar ik ga ook nog naar de Rabo as. woensdag.
quote:HET grote voordeel van banksparen is, is dat je je overlijdensrisicoverzekering ergens anders af kunt sluiten. Dat vinden de heren Hypotheker niet leuk omdat ze dan hun provisie mis lopen. Ja, zij krijgen ook provisie op jouw spaarverzekering. En provisie = extra(soms onnodige) kosten voor jou! Die je niet wil omdat je met dat geld nog een keer extra naar de action kan, elk maandDe overlijdensrisicoverzekering zit er automatisch in. We hebben nog naar hypotheken gekeken die 'm er niet in hadden, maar dat scheelde zeer weinig.
Dat kom in de offerte/klantbericht te staan. In elk geval op de arbeidsongeschiktheidsverzekering, daar ben ik nu over aan het nadenken of ik die neem of niet (denk nee, heb de gezondheidsverklaring ingevuld en al 1 aandoening buiten beschouwing gelaten en ik denk niet dat het veel op gaat leveren).
Rentekorting weet ik niet, de vorm die ik heb zit iig niet bij de ING maar bij SKP/Parisbas. Zal er komende week naar vragen.
quote:Nah. Die bookmark ik niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef VulcanJ het volgende:
Ik klink een beetje als die jojo's die hier af en toe binnen komen schuifelen en hier god-like wat informatie spuien(slank-gerelateerd dan)![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef VulcanJ het volgende:
Ik klink een beetje als die jojo's die hier af en toe binnen komen schuifelen en hier god-like wat informatie spuien(slank-gerelateerd dan)![]()
En zo is het helemaal niet bedoeld
quote:Oh ja, bijna vergeten, ik was dus elk puntje los aan het beantwoorden toen ik besloot om er een algemeen verhaal van te maken.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:34 schreef Syrena het volgende:
Dat kom in de offerte/klantbericht te staan. In elk geval op de arbeidsongeschiktheidsverzekering, daar ben ik nu over aan het nadenken of ik die neem of niet (denk nee, heb de gezondheidsverklaring ingevuld en al 1 aandoening buiten beschouwing gelaten en ik denk niet dat het veel op gaat leveren).
quote:Hoezo, de Rabobank heeft geen bankspaarhypotheek?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Rabo heeft geen bankspaarhypotheek, dus daar zul je geen 'eerlijk' verhaal over banksparen krijgen.
Maar ik ben benieuwd waarom je de bankspaarhypotheek naast je neer hebt (laten?) leggen? Wat waren volgens de Hypotheker de nadelen waardoor je er niet voor hebt gekozen?
[..]
HET grote voordeel van banksparen is, is dat je je overlijdensrisicoverzekering ergens anders af kunt sluiten. Dat vinden de heren Hypotheker niet leuk omdat ze dan hun provisie mis lopen. Ja, zij krijgen ook provisie op jouw spaarverzekering. En provisie = extra(soms onnodige) kosten voor jou! Die je niet wil omdat je met dat geld nog een keer extra naar de action kan, elk maand![]()
Ik vind het kwalijk dat de Hypotheker niet gelijk hun dienstverleningsdocument heeft overhandigd, daar staat deze provisie in uitgelegd.
Hier staatíe: https://www.hypotheker.nl(...)stverleningsdocument
Kijk vooral even op blz. 4 en 5 en probeer het eens voor jezelf uit te rekenen. Ik wil het ook wel voor je doen maar daarvoor heb ik je hypotheekgegevens nodig.
Ik proef in jouw verhaal dat je vooral erg naar de (netto)kosten hebt gekeken en daar kunnen nadelen aanzitten, een hypotheek is een complex product!
quote:Ik heb wel een spaar hypotheek bij de rabobank...Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Rabo heeft geen bankspaarhypotheek, dus daar zul je geen 'eerlijk' verhaal over banksparen krijgen.
Maar ik ben benieuwd waarom je de bankspaarhypotheek naast je neer hebt (laten?) leggen? Wat waren volgens de Hypotheker de nadelen waardoor je er niet voor hebt gekozen?
[..]
quote:Spaarhypotheek en bankspaarhypotheek zijn wel verschillend.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:12 schreef progje het volgende:
[..]
Ik heb wel een spaar hypotheek bij de rabobank...
Ik weet niet of dat hetzelfde is
Maar ik zet nu elke maand geld weg.. als ik overlijd wordt er iets van 125.000 uitgekeerd
Als ik niet overlijd los ik daar mijn hypotheek bij de rabobank mee af... (ik heb 2 hypotheken... dus ik los daarmee mijn hypotheek bij de rabobank af)
quote:Ik zie m hier niet tussen staan:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:09 schreef Lienekien het volgende:
Hoezo, de Rabobank heeft geen bankspaarhypotheek?
quote:Past banksparen bij u?
Uw adviseur bekijkt graag samen met u hoe u vermogen kunt opbouwen om uw hypotheek af te lossen.
quote:Dit is 'm: OpbouwhypotheekOp vrijdag 29 oktober 2010 11:18 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Ik zie m hier niet tussen staan:
http://www.rabobank.nl/pa(...)ken/hypotheekvormen/
Wel onderstaand stukje als je doorklikt maar dat is dan ook het enige:
[..]
Dus ik hou een slag om de arm, als blijkt dat dat echt een bankspaarhypotheek is ( SEW, Sparen Eigen Woning ) ondersteunen ze een fiscaal geruisloze voortzetting?
quote:Hm, meer informatie dan op die pagina krijg je niet van ze zonder een afspraak te maken dus ik zou zo echt niet willen zeggen dat ze dat echt in het assortiment hebben. Maar als jij iemand kent die een SEW(bankspaarhypotheek) hebben afgesloten dan geloof ik je direct!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:21 schreef Lienekien het volgende:
Dit is 'm: Opbouwhypotheek
En wasda, fiscale geruisloze voortzetting?
quote:Wat ben je wantrouwend!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:40 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Hm, meer informatie dan op die pagina krijg je niet van ze zonder een afspraak te maken dus ik zou zo echt niet willen zeggen dat ze dat echt in het assortiment hebben. Maar als jij iemand kent die een SEW(bankspaarhypotheek) hebben afgesloten dan geloof ik je direct!
Fiscaal geruisloze voortzetting is dat je de waarde van je bankspaarrekening fiscaal geruisloos kunt onderbrengen bij een andere bank(bv. als je gaat verhuizen en een andere hypotheek wilt nemen).
Geruisloos wil dan zeggen dat je blijft voldoen aan de voorwaarden van een bankspaarhypotheek en dus je vrijstelling blijft behouden.
Onder het kopje Voortzetten polis na aflossen hypotheek
quote:* VulcanJ trots isOp vrijdag 29 oktober 2010 11:01 schreef V1z0R het volgende:als loveli je bookmarked mag je wel trots op jezelf zijn!
quote:loveli is inderdaad intelligent! Zou er bijna bang van worden...Op vrijdag 29 oktober 2010 11:46 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
* VulcanJtrots is
Maar mijn Loveli-bookmark lijst is langer hoor!![]()
( met d'r voedsel kennis op 'moleculair' niveau)
quote:Mijn oma heeft nu 4 jaar geleden haar vriend via relatieplanet leren kennenOp donderdag 28 oktober 2010 22:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het wordt ook minder 'gek' om via een site te daten.
quote:Erg he?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:46 schreef Lienekien het volgende:
Wat ben je wantrouwend!
Ja, en ik ken wel een stel dat onlangs zo'n hypotheek heeft afgesloten, ja.
quote:Ik bedoel eigenlijk meer dat je ondanks het linkje naar de site nog niet leek te willen geloven dat de Rabobank een bankspaarhypotheek heeft.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:54 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Erg he?![]()
Soms wel vervelend hoor, ik heb dus mijn hele hypotheek na zitten rekenen. Maar uiteindelijk dus geen
* afsluitkosten (1% van de hypotheeksom)
* doorlopende provisie op mijn levensverzekering
* nare En Bloc clausule waardoor mijn premie verhoogd kan worden
quote:DatOp vrijdag 29 oktober 2010 11:46 schreef Blurred86 het volgende:
oh hypothekenpraat, daar heb ik echt totaal niks nuttigs aan toe te voegen
quote:Jazeker!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, toch gefeliciteerd, LB! En gewoon alsnog bij Muskee langsgaan?.
quote:Omdat ik daar zag dat ze daar ook geen (letterlijk) Bankspaarhypotheek aanbieden.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk meer dat je ondanks het linkje naar de site nog niet leek te willen geloven dat de Rabobank een bankspaarhypotheek heeft.
quote:Het dienstverleningdocument krijg ik nog! Denk maandag. Come to think of it, dat heb ik volgens mij de vorige keer al gekregen (aug 2009). Zal thuis nog eens kijken.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
[..]
HET grote voordeel van banksparen is, is dat je je overlijdensrisicoverzekering ergens anders af kunt sluiten. Dat vinden de heren Hypotheker niet leuk omdat ze dan hun provisie mis lopen. Ja, zij krijgen ook provisie op jouw spaarverzekering. En provisie = extra(soms onnodige) kosten voor jou! Die je niet wil omdat je met dat geld nog een keer extra naar de action kan, elk maand![]()
Ik vind het kwalijk dat de Hypotheker niet gelijk hun dienstverleningsdocument heeft overhandigd, daar staat deze provisie in uitgelegd.
Hier staatíe: https://www.hypotheker.nl(...)stverleningsdocument
Kijk vooral even op blz. 4 en 5 en probeer het eens voor jezelf uit te rekenen. Ik wil het ook wel voor je doen maar daarvoor heb ik je hypotheekgegevens nodig.
Ik proef in jouw verhaal dat je vooral erg naar de (netto)kosten hebt gekeken en daar kunnen nadelen aanzitten, een hypotheek is een complex product!
quote:Ja he!Op vrijdag 29 oktober 2010 12:06 schreef Blurred86 het volgende:
Nice Maria, altijd fijn onverwacht een dagje vrij zijn vind ikDan waardeer ik het op een of andere manier altijd meer dan wanneer het gepland is
![]()
Wat doe je eigenlijk voor werk daar? Volgens mij heb ik dat helemaal niet meegekregen?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:10 schreef Syrena het volgende:
Overigens was mijn vader mee, die is nog een graadje erger dan VulcanJdus die heeft de moeilijkste vragen wel gesteld. Ik ben wel bezig met een lijstje dat ik nog wil voorleggen, waarschijnlijk wel behandeld maar dat ik het niet heb meegekregen.
quote:Ja sorry
quote:Ja doe datOp vrijdag 29 oktober 2010 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Syreen, grijp die hypotheekkerel nou gewoon.
quote:Scarborough FairOp vrijdag 29 oktober 2010 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Milady: oei, snel snel snel, ik zet mn duimen aan het werk!
En ik ga een beetje relaxen en studeren vandaag denk ik, dan kan ik morgen een dagtripje doen met wat vriendenWe gaan waarschijnlijk naar Scarborough en/of Whitby!
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:46 schreef VulcanJ het volgende:
* VulcanJtrots is
Maar mijn Loveli-bookmark lijst is langer hoor!![]()
( met d'r voedsel kennis op 'moleculair' niveau)
quote:*naast schoenen loopt*Op vrijdag 29 oktober 2010 11:49 schreef V1z0R het volgende:
loveli is inderdaad intelligent! Zou er bijna bang van worden...
quote:Ik eigenlijk ook niet, kwam er achter toen ik ging solliciterenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:37 schreef Blurred86 het volgende:
klinkt leuk Maria! grappig ook dat er echt bedrijven bestaan ook die dat doen, daar had ik nog nooit bij stilgestaan
quote:Ik weet ALLESSSS!Op vrijdag 29 oktober 2010 12:39 schreef -marz- het volgende:
Dus Maria weet alles van SEO? Goed om te weten![]()
Mogge trouwens
quote:Speciaal naar Londen om te shoppen? Decadent heurOp vrijdag 29 oktober 2010 12:38 schreef Blurred86 het volgende:
Je gaat zondag toch Perruche? zo leuk! ik zou ook wel een tijdje naar Londen willen![]()
Binnenkort weer, ik ga waarschijnlijk voor de January sales
quote:ja was leuk! Lekker eten, gezellig, christelijke tijd (2 uur) naar bed gegaan. Ik ben geen held met feestjes organiseren maar heb het naar m'n zin gehad!Op vrijdag 29 oktober 2010 12:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Was het een leuk feestje, Perruche?
quote:Wacht maar tot m'n enkel weer heel isOp vrijdag 29 oktober 2010 12:41 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Das ook zonde als je zoveel mooie schoenen hebt
quote:je nou ja dat valt wel mee hoor.. het is meer een kwestie van een familiebezoek plannen zodat het mooi samenvalt met de salesOp vrijdag 29 oktober 2010 12:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Speciaal naar Londen om te shoppen? Decadent heur
quote:Foto van maken, of pagina opslaan en alles in een mapje doenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk echt zo vaak, als ik een lekker recept zie: 'Oeh, onthouden, dat ga ik binnenkort een keer maken!' En als ik dan later moet gaan verzinnen wat ik wil eten, kan ik niets bedenken..
quote:Ahja vergeten, dat kan jij doen.. leuk!Op vrijdag 29 oktober 2010 12:53 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
je nou ja dat valt wel mee hoor.. het is meer een kwestie van een familiebezoek plannen zodat het mooi samenvalt met de sales
quote:Ja kan wel, maar ik vind het altijd zo naar om mensen te woord te staan als ik op straat ben.
quote:Dat is taalkundig niet correct!Op vrijdag 29 oktober 2010 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
"You held your breath, and the door for me"
quote:Maar wel heel liefOp vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is taalkundig niet correct!(maar ik ben even kwijt hoe het ook alweer heet
).
quote:http://nl.wikipedia.org/wiki/ZeugmaOp vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is taalkundig niet correct!(maar ik ben even kwijt hoe het ook alweer heet
).
Hele ochtend gesurveilleerd, echt booooooooooring. En m'n maag ging rommelen en dat hoor ik zelf heel luid en dan stel ik me voor dat iedereen dat hoort.
Net lekker geluncht (en een ander lokaal geregeld voor volgende week) en zometeen maar even nog wat nuttige dingen doen
.
quote:tip: www.delicious.com , daar kun je bookmarks beheren. Je kunt een icoontje toevoegen aan je taskbar, zodat je alleen amar op een knopje hoeft te drukken en hij slaat de bookmark op, en je kunt er zelfs trefwoorden aan toevoegen zodat je het snel kunt vinden...Op vrijdag 29 oktober 2010 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk echt zo vaak, als ik een lekker recept zie: 'Oeh, onthouden, dat ga ik binnenkort een keer maken!' En als ik dan later moet gaan verzinnen wat ik wil eten, kan ik niets bedenken..
quote:"hier zetten wij koffie en over"Op vrijdag 29 oktober 2010 13:19 schreef -marz- het volgende:
Maar het woord held vervult in het liedje van Alanis toch twee keer dezelfde functie/betekenis?
Of ben ik nou zo dom.
quote:Ja da's fout. Maar dat doet Alanis niet, toch?
quote:Kruidvat hotelbon, of zijn die op?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt idioot, een hele week vakantie hebben en dan op je laatste dag alles van je to do lijst nog moeten doen..
Dat ik nu in m'n hoofd heb dat ik een hotelletje wil boeken helpt ook niet mee voor de productiviteit. Maar tips zijn welkom.. Ergens tussen Tilburg en Groningen, romantisch, graag met mogelijkheid tot late check-out.
quote:Jammer dat het weinig is, fijn dat er geen standaard troep tussen zit. Beetje eiwitten zouden niet misstaan though. Of een vet vissie
quote:Oeh, nice!Op vrijdag 29 oktober 2010 13:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt idioot, een hele week vakantie hebben en dan op je laatste dag alles van je to do lijst nog moeten doen..
Dat ik nu in m'n hoofd heb dat ik een hotelletje wil boeken helpt ook niet mee voor de productiviteit. Maar tips zijn welkom.. Ergens tussen Tilburg en Groningen, romantisch, graag met mogelijkheid tot late check-out.
quote:Oeh als ik ooit een eigen site maak, moet ik dus naar jou om te zorgen dat ik gevonden word op google?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik weet ALLESSSS!
Nee ben een erge beginneling geloof ikMaar weet nu wel een paar truukjes
quote:LeeftijdsdiscriminatieOp vrijdag 29 oktober 2010 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, nice!
Ik heb juist deze week een heel leuke site van een vriend getipt gekregen, met bijzondere hotelovernachtingenin een boomhut, of in een oud vliegtuig. Als je interesse hebt, geef maar even een gil.
Galerie Muskee wordt m niet trouwens, ze hadden al heel veel sollicitanten, en hun clientèle neemt blijkbaar niets aan van mensen onder de 40
quote:Eh daar zou ik hopelijk bij kunnen helpen dan ja!Op vrijdag 29 oktober 2010 14:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh als ik ooit een eigen site maak, moet ik dus naar jou om te zorgen dat ik gevonden word op google?
quote:Ik zei nog dat ik haar kende, maar die vrouw zei dat ze haar eigenlijk ook niet meer voor de verkoop wilde, omdat mensen van haar dus ook niet genoeg aannemenOp vrijdag 29 oktober 2010 14:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Leeftijdsdiscriminatie
Je kende er toch iemand, kan die geen woordje voor je doen?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe kan je dat nou niet een goed idee vinden!
quote:Nou mijn vriend staat meestal niet te springen om dit soort ideeen van mijOp vrijdag 29 oktober 2010 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe kan je dat nou niet een goed idee vinden!
quote:Waarom niet? Omdat ie geen zin heeft om in een hotel te slapen? of omdat het geld kost?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou mijn vriend staat meestal niet te springen om dit soort ideeen van mij.
quote:Kost geld/tijd, is gedoe en hij vindt 'zomaar' naar een hotel saaiOp vrijdag 29 oktober 2010 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat ie geen zin heeft om in een hotel te slapen? of omdat het geld kost?
quote:Begin dit jaar had ik graag hier een arrangementje geboekt, maar toen waren ze vol.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:ik ben zweeds aan het leren, maar als er 10 mensen door elkaar heen tetteren en ik moe ben begrijp ik het niet...een een op een gesprek begrijp ik best, maar zoveel mensen is gewoon erg lastig..Op vrijdag 29 oktober 2010 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
De tofste weet ik niet, maar volgens mij zijn die kerstmarkten er al veel eerder hoor!
Maar ik denk eigenlijk dat Tinkepink dit wel weet
Nynke, bah, gelukkig is het bijna weekend!! En je ging Zweeds leren toch?
quote:Hoe schattig!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Begin dit jaar had ik graag hier een arrangementje geboekt, maar toen waren ze vol.
[ afbeelding ]
Heel mooi gelegen aan de rivier, geen bebouwing eromheen. (Oeffelt ligt op loopafstand.)
quote:Ja, lijkt me dat ze dat wel snappen toch. Wat niet wegneemt dat ik ook wel snap dat ze soms onderling in Zweeds vervallen....Op vrijdag 29 oktober 2010 15:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben zweeds aan het leren, maar als er 10 mensen door elkaar heen tetteren en ik moe ben begrijp ik het niet...een een op een gesprek begrijp ik best, maar zoveel mensen is gewoon erg lastig..
quote:Ja, dat snap ik ook wel. Natuurlijk. Maar, als je me vraagt of ik het snap en ik geef aan van niet dan is het wel heel erg onbeleefd om vervolgens door te gaan in het zweeds. Terwijl ze allemaal vloeiend engels praten...Op vrijdag 29 oktober 2010 15:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, lijkt me dat ze dat wel snappen toch. Wat niet wegneemt dat ik ook wel snap dat ze soms onderling in Zweeds vervallen....
Ga maar lekker van je dagen met je duutser genieten, en daarna lekker naar je ouders, dan kun je die Zweden bij terugkomst wel weer aan!
quote:Nou nee, ik ben niet in het Veerhuis geweest, maar wel vlakbij.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe schattig!. Ben je er al eens geweest? En ook niet duur, zeg.
quote:Oeh Dusseldorf is maar 18 euro voor een retourtjeOp vrijdag 29 oktober 2010 15:29 schreef AKnynke het volgende:
Dusseldorf en Aachen schijnen heel mooi te zijn, Chico! Bremen vond ik ook best okay...maar, volgens mij is het allemaal het zelfde, heel veel mensen en commercieele prut...
quote:Briljant.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben niet in het Veerhuis geweest, maar wel vlakbij.
Want daar was het kampioenschap Maasheggenvlechten, nou, dus ik was er ook. En daarom was het hotel ook al volgeboekt (de mevrouw aan de telefoon zich verexcuserend dat ze vol waren, met echte buitenlandse gasten, dat waren dus de Engelse demonstratievlechters van the National Hedgelaying Society ).
Ik kan je vertellen dat het er echt zo mooi ligt als op het plaatje, en dat je eromheen kan wandelen langs gevlochten heggen, in Maaslandstijl, IJsselstijl en Engelse heggen, uit verschillende jaren (het NK wordt daar sinds 5 jaar gehouden meen ik).
En niet duur inderdaad. Maar hoe kamers / eten zijn weet ik dus niet, dus misschien wil jij dat met B. wel voor me gaan uitzoeken.
quote:Ik kom nu op 22 euro retour uit met de ICE. Omdat ik in NL nog gratis OV heb en dan alleen de ICE toeslag hoef te betalenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:43 schreef -marz- het volgende:
Kerstmarkten in Keulen vind ik wel leuk. De stad zelf heeft wel wat en het is een leuk tripje met de ICE er naartoe. Begint al eind november ongeveer daar met kerstmarkten. De ICE moet je wel vrij vroeg van tevoren al boeken zodra ze met die kortingsactie komen (kost dan 29 euro oid).
quote:Ja Aachen ligt echt tegen de grens aan.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kom nu op 22 euro retour uit met de ICE. Omdat ik in NL nog gratis OV heb en dan alleen de ICE toeslag hoef te betalen. En naar Aachen is zelfs maar 6,40
. Daar heb ik nog niet eens een retourtje Almere voor in het weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |