abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:05:49 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88089458
Oeh publicatie, fijn zeg Mini! :o

Ik ga ook slapen! Trusten! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_88093225
Hoi!

Bijna iedereen is weer naar huis, het was gezellig!

*O* thanks voor de felicitaties!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 05:03:30 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88094073
Mogge...

Bijna weekend
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 07:56:35 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88094562
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 22:48 schreef Blurred86 het volgende:
oh man wat een treurigheid wat sommige mannen op hun profiel zetten, of mannen die een berichtje sturen dat mijn profiel ze zo aanspreekt terwijl ik er niks heb ingevuld :') ik heb het wel weer gezien geloof ik!
Welkom in de wondere wereld van online dating! :D. Zelfs ik krijg berichtjes van mannen ;).
Jij hebt de luxe dat je als heterovrouw weinig hoeft te ondernemen: de berichtjes komen vanzelf. Houd je er niet te actief mee bezig, maar neem de berichtjes wekelijks eens door. Wie weet wat ertussen zit :). Als je er erg actief mee bezig gaat, word je er al snel flauw van, weet ik uit ervaring.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 07:58:59 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88094578
En goeiemorgen natuurlijk :). Vandaag surveilleren (2 uur lang voor me uit zitten staren met de armen over elkaar), nog wat nakijkwerk en dingen voorbereiden voor volgende week en dan heb ik écht weekend! En dan ga ik fijn lezen, lezen, lezen... had ik al lezen gezegd? :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:01:21 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88094599
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:06:31 #159
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88094662
mogge :O pff kom maar niet op gang vanochtend.. ach ja nog maar 1 dagje en dan is het weer weekend!
dit weekend wintertijd toch? uurtje extra slapen *O*
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:07:30 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88094675
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 08:06 schreef Blurred86 het volgende:
mogge :O pff kom maar niet op gang vanochtend.. ach ja nog maar 1 dagje en dan is het weer weekend!
dit weekend wintertijd toch? uurtje extra slapen *O*
O echt? :D *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_88094677
@Syrena
Paar vraagjes en dan stop ik met zeuren.... :P

* Heb je een bankspaarhypotheek overwogen? Ken je de nadelen maar vooral ook de voordelen?
* Waarom wil je je overlijdensrisicoverzekering vast hebben zitten in je spaarverzekering?
* Weet je waar en hoeveel provisie de hypotheker en je verzekeraar pakken?
* Weet je hoeveel rentekortingen eenmalig zijn en dus na de eerste vaste renteperiode niet meer gelden? Vooral bij de ING is dit een echte instinker
* Ik mis er nog een paar maar die komen vanzelf wel c_/

edit:
|:( Ik vergeet het altijd als ik post: Goedemorgen! :D
He who dies with the most toys
still dies
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:09:23 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88094692
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 08:07 schreef VulcanJ het volgende:
@Syrena

* Heb je een bankspaarhypotheek overwogen? Ken je de nadelen maar vooral ook de voordelen?
* Waarom wil je je overlijdensrisicoverzekering vast hebben zitten in je spaarverzekering?
* Weet je hoeveel rentekortingen eenmalig zijn en dus na de eerste vaste renteperiode niet meer gelden? Vooral bij de ING is dit een echte instinker

edit:
Ik ook :D.

Maar dan zet ik het in een nieuwe post. Verkapt postcount opkrikken oO< .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:09:31 #163
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88094694
quote:
Raar, die zou toch 110 worden? :{
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_88094719
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 08:09 schreef Viking84 het volgende:

Ik ook :D.

Maar dan zet ik het in een nieuwe post. Verkapt postcount opkrikken oO< .
:9

Goedemorgen!
still dies
pi_88094736
:W
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_88094760
Mogge.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:35:19 #167
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88094971
ik heb 9 uur geslapen vannacht! Nu fris en fruitig op kantoor....heb wel een beetje hoofdpijn!

Maar goed, zondag richtng Dld, en dinsdag of woensdag naar nederland naar m'n moeder! :)
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_88095044
Goedemorgen! Vandaag auto ophalen *O* En dit weekend gaat de klok terug idd!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_88095055
goedemorgen! *O*
Ja doei.
pi_88095627
Goedemorgen!

LB, tof! Ik ben heel benieuwd! En ik zie net in de krant dat Galerie Muskee iemand zoekt. Iets voor jou?

Verder kom ik net bij Baardmans vandaan en ik ben bang dat ik echt head over heels ben. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:26:53 #171
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88095741
Mornings :W

Lekker toch DaD, gewoon voor gaan *; zolang je merkt dat hij dat ook is, heerlijk genieten!!
En Muskee, hmm! Dan ga ik vanmiddag maar eens even langs! Thanks ^O^

Heb zometeen eerst het gesprek bij credticardbedrijf, en ik begin wel n beetje nerveus te worden :') slaat nergens op, want het is een invalbaantje als receptionist, maar toch...! Moest me netjes aankleden (so not me...) en brrrr ik weet niet wat ik me er bij voor moet stellen :N
pi_88095778
quote:
Hij gaat de zemel snel ontdekken denk ik ;(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:28:35 #173
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88095781
Die uitdrukking kende ik nog niet DaD! Betekent het dat je heel erg verliefd bent?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:30:27 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88095816
:D LB als je niet van je netjes aankleden houdt kan je je lol op als receptioniste.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_88095836
Dad O+ O+
pi_88095898
Morning,

DaD, wat fijn! Geniet er lekker van samen, samen verliefd zijn is zo tof :) O+

En Syrena, ik vond Harry al een beetje een oude zemelaar worden ;)
pi_88095905
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
Die uitdrukking kende ik nog niet DaD! Betekent het dat je heel erg verliefd bent?
Ja. :@.

Echt. Booooooh.
pi_88095907
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 08:07 schreef VulcanJ het volgende:
@Syrena

edit:
Ha, nu vond ik je post wel.

Ja, voor- en nadelen bankspaarhypotheek zijn uitgelegd en gedemonstreerd. Maar ik ga ook nog naar de Rabo as. woensdag.

De overlijdensrisicoverzekering zit er automatisch in. We hebben nog naar hypotheken gekeken die 'm er niet in hadden, maar dat scheelde zeer weinig.

Dat kom in de offerte/klantbericht te staan. In elk geval op de arbeidsongeschiktheidsverzekering, daar ben ik nu over aan het nadenken of ik die neem of niet (denk nee, heb de gezondheidsverklaring ingevuld en al 1 aandoening buiten beschouwing gelaten en ik denk niet dat het veel op gaat leveren).

Rentekorting weet ik niet, de vorm die ik heb zit iig niet bij de ING maar bij SKP/Parisbas. Zal er komende week naar vragen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_88095918
En veel succes LB!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:37:08 #180
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88095951
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:30 schreef Tinkepink het volgende:
:D LB als je niet van je netjes aankleden houdt kan je je lol op als receptioniste.
Nou opzich wel, alleen ik weet dan niet hoe netjes precies, en of mn rokjes dan ook netjes genoeg zijn enzo.... dus heb ik nu een nette pantalon aan en ik doe mn laarzen met hakken eronder. Dat is wel een probleem trouwens, nette schoenen :X heb altijd lopend werk, dus voornamelijk makkelijke schoenen.

-edit- dat klinkt ook weer zo.... :') ik heb wel leuke schoentjes met hakken enzo, alleen nouja, weet dus nooit of dat ook netjes genóeg is!

[ Bericht 11% gewijzigd door LadyBlack op 29-10-2010 09:43:31 ]
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:41:18 #181
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88096043
yay, vrijdag! *O* *O* *O* Nog 2 nachtjes tot de duutser...

Succes vandaag, LB!
pi_88096267
Yay, Nynke! O+.
pi_88096332
Mogguh!

Hopen dat die publicatie er komt mini, we duimen voor je ^O^

DaD veel plezier met je kriebels!

LB Succes!

Vandaag weer snackdag, dus kut lijstje
O: Kom yoghurt met blauwe bessen
S: Zwemmen 30min.
T: 2 boterhammen met paard
L: Vlammetjes met chilisaus + frikandel
T: 2 boterhammen met kipfilet + tomaat
D: ??
T: 5 x Grolsch (morgen trimbaan op de planning dus rustig aan doen :D)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88096356
Kent iemand het bh-merk TC Wow? Is dat nieuw? Ik vind het wel erg mooi namelijk!
pi_88096412
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
En het is een mooi liedje van Alanis Morisette! /Basisschool
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:04:59 #186
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88096645
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:55 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

En het is een mooi liedje van Alanis Morisette! /Basisschool
"You held your breath, and the door for me" O+
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:08:43 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88096764
Uiteraard vloog er nog even een knoop van mn zorgvuldig uitgekozen vestje..... :X

Tweede keus aangedaan en nu ben ik weg! :W
  Vis een optie? vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:12:26 #188
70532 loveli
N
pi_88096871
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 10:08 schreef LadyBlack het volgende:
Uiteraard vloog er nog even een knoop van mn zorgvuldig uitgekozen vestje..... :X

Tweede keus aangedaan en nu ben ik weg! :W
Fingers crossed!
crap in = crap out
pi_88097740
Mornin' O+
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_88097814
Even gelurkt in het Dieet-topic :')
Wat zijn sommige daar lekker 'dom' bezig...
Hongerdieet, niet-bodybuilders aan de eiwitpoeders :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88097921
Succes LB!
Kga zo naar de stad voor zo'n schoonmaakding, vloerwisser. Zou dat ook bij action te vinden zijn?
pi_88098210
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 09:34 schreef Syrena het volgende:
Ja, voor- en nadelen bankspaarhypotheek zijn uitgelegd en gedemonstreerd. Maar ik ga ook nog naar de Rabo as. woensdag.
Rabo heeft geen bankspaarhypotheek, dus daar zul je geen 'eerlijk' verhaal over banksparen krijgen. :)
Maar ik ben benieuwd waarom je de bankspaarhypotheek naast je neer hebt (laten? :* ) leggen? Wat waren volgens de Hypotheker de nadelen waardoor je er niet voor hebt gekozen?
quote:
De overlijdensrisicoverzekering zit er automatisch in. We hebben nog naar hypotheken gekeken die 'm er niet in hadden, maar dat scheelde zeer weinig.

Dat kom in de offerte/klantbericht te staan. In elk geval op de arbeidsongeschiktheidsverzekering, daar ben ik nu over aan het nadenken of ik die neem of niet (denk nee, heb de gezondheidsverklaring ingevuld en al 1 aandoening buiten beschouwing gelaten en ik denk niet dat het veel op gaat leveren).

Rentekorting weet ik niet, de vorm die ik heb zit iig niet bij de ING maar bij SKP/Parisbas. Zal er komende week naar vragen.
HET grote voordeel van banksparen is, is dat je je overlijdensrisicoverzekering ergens anders af kunt sluiten. Dat vinden de heren Hypotheker niet leuk omdat ze dan hun provisie mis lopen. Ja, zij krijgen ook provisie op jouw spaarverzekering. En provisie = extra(soms onnodige) kosten voor jou! Die je niet wil omdat je met dat geld nog een keer extra naar de action kan, elk maand :Y

Ik vind het kwalijk dat de Hypotheker niet gelijk hun dienstverleningsdocument heeft overhandigd, daar staat deze provisie in uitgelegd.
Hier staatíe: https://www.hypotheker.nl(...)stverleningsdocument
Kijk vooral even op blz. 4 en 5 en probeer het eens voor jezelf uit te rekenen. Ik wil het ook wel voor je doen maar daarvoor heb ik je hypotheekgegevens nodig.

Ik proef in jouw verhaal dat je vooral erg naar de (netto)kosten hebt gekeken en daar kunnen nadelen aanzitten, een hypotheek is een complex product!

Ik klink een beetje als die jojo's die hier af en toe binnen komen schuifelen en hier god-like wat informatie spuien(slank-gerelateerd dan) -O-

En zo is het helemaal niet bedoeld ;(
still dies
  Vis een optie? vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:59:23 #193
70532 loveli
N
pi_88098315
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef VulcanJ het volgende:
Ik klink een beetje als die jojo's die hier af en toe binnen komen schuifelen en hier god-like wat informatie spuien(slank-gerelateerd dan) -O-
Nah. Die bookmark ik niet.
crap in = crap out
pi_88098393
:o als loveli je bookmarked mag je wel trots op jezelf zijn!
pi_88098536
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef VulcanJ het volgende:

_O-
Alleen de observatie al maakt dat je dat nooit ergens zal zijn..
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88098581
VulcanJ is ok.
pi_88098593
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 09:34 schreef Syrena het volgende:
Oh ja, bijna vergeten, ik was dus elk puntje los aan het beantwoorden toen ik besloot om er een algemeen verhaal van te maken.

Een werkeloosheidsverzekering of een arbeidsongeschiktheidsverzekering, zeker in de vorm van een koopsompolis, zijn 3 bussen slagroom en een bak kersen op de taart van de Hypotheker.

Zie o.a. hier: http://financieel.infonu.(...)theek-of-lening.html

En dan denk je dat je een verzekering hebt, word je vervolgens werkeloos en blijkt dat in nog-eens-een-keer 80% van de gevallen er niet wordt uitgekeerd!

OMG, ik lijkt wel een zeikerd he? :@ ;(

Ik heb zelf dit jaar ook net een huis gekocht, vandaar dat ik er een beetje bovenop zit. O+ Maar niet geheel onterecht want als je achter bovenstaande verhalen komt, voel je je toch een beetje in de maling genomen door die 'Hypothekers'. een beetje? :(
still dies
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:09:05 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88098623
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef VulcanJ het volgende:

[..]

Rabo heeft geen bankspaarhypotheek, dus daar zul je geen 'eerlijk' verhaal over banksparen krijgen. :)
Maar ik ben benieuwd waarom je de bankspaarhypotheek naast je neer hebt (laten? :* ) leggen? Wat waren volgens de Hypotheker de nadelen waardoor je er niet voor hebt gekozen?
[..]

HET grote voordeel van banksparen is, is dat je je overlijdensrisicoverzekering ergens anders af kunt sluiten. Dat vinden de heren Hypotheker niet leuk omdat ze dan hun provisie mis lopen. Ja, zij krijgen ook provisie op jouw spaarverzekering. En provisie = extra(soms onnodige) kosten voor jou! Die je niet wil omdat je met dat geld nog een keer extra naar de action kan, elk maand :Y

Ik vind het kwalijk dat de Hypotheker niet gelijk hun dienstverleningsdocument heeft overhandigd, daar staat deze provisie in uitgelegd.
Kijk vooral even op blz. 4 en 5 en probeer het eens voor jezelf uit te rekenen. Ik wil het ook wel voor je doen maar daarvoor heb ik je hypotheekgegevens nodig.

Ik proef in jouw verhaal dat je vooral erg naar de (netto)kosten hebt gekeken en daar kunnen nadelen aanzitten, een hypotheek is een complex product!

Hoezo, de Rabobank heeft geen bankspaarhypotheek?
The love you take is equal to the love you make.
pi_88098719
quote:

[..]

[..]

Ik heb wel een spaar hypotheek bij de rabobank...
Ik weet niet of dat hetzelfde is :P

Maar ik zet nu elke maand geld weg.. als ik overlijd wordt er iets van 125.000 uitgekeerd
Als ik niet overlijd los ik daar mijn hypotheek bij de rabobank mee af... (ik heb 2 hypotheken... dus ik los daarmee mijn hypotheek bij de rabobank af)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:14:24 #200
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88098781
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:12 schreef progje het volgende:

[..]

Ik heb wel een spaar hypotheek bij de rabobank...
Ik weet niet of dat hetzelfde is :P

Maar ik zet nu elke maand geld weg.. als ik overlijd wordt er iets van 125.000 uitgekeerd
Als ik niet overlijd los ik daar mijn hypotheek bij de rabobank mee af... (ik heb 2 hypotheken... dus ik los daarmee mijn hypotheek bij de rabobank af)
Spaarhypotheek en bankspaarhypotheek zijn wel verschillend.

Maar de Rabobank heeft wel degelijk bankspaarhypotheken in hun aanbod.
pi_88098827
volgens mij doet de rabobank alleen nog maar aan banksparen?

En syreen ben je al lid van vereniging eigen huis? www.veh.nl /spam

Dit is een organisatie die de belangen van kopers behartigt :Y

Ze hebben ook een hypotheekservice, volgens mij kunnen ze bij 50 banken/aanbieders offertes opvragen....

En hun kosten zijn duidelijk weergegeven, dus je weet waar je voor betaalt!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_88098832
ohja, mogguh! :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_88098895
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 11:09 schreef Lienekien het volgende:
Hoezo, de Rabobank heeft geen bankspaarhypotheek?
Ik zie m hier niet tussen staan:
http://www.rabobank.nl/pa(...)ken/hypotheekvormen/

Wel onderstaand stukje als je doorklikt maar dat is dan ook het enige:
quote:
Past banksparen bij u?
Uw adviseur bekijkt graag samen met u hoe u vermogen kunt opbouwen om uw hypotheek af te lossen.
:@ Dus ik hou een slag om de arm, als blijkt dat dat echt een bankspaarhypotheek is ( SEW, Sparen Eigen Woning ) ondersteunen ze een fiscaal geruisloze voortzetting?
still dies
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:21:05 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88098983
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:18 schreef VulcanJ het volgende:

[..]

Ik zie m hier niet tussen staan:
http://www.rabobank.nl/pa(...)ken/hypotheekvormen/

Wel onderstaand stukje als je doorklikt maar dat is dan ook het enige:
[..]

:@ Dus ik hou een slag om de arm, als blijkt dat dat echt een bankspaarhypotheek is ( SEW, Sparen Eigen Woning ) ondersteunen ze een fiscaal geruisloze voortzetting?
Dit is 'm: Opbouwhypotheek

En wasda, fiscale geruisloze voortzetting? :)
pi_88099639
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 11:21 schreef Lienekien het volgende:
Dit is 'm: Opbouwhypotheek

En wasda, fiscale geruisloze voortzetting? :)
Hm, meer informatie dan op die pagina krijg je niet van ze zonder een afspraak te maken dus ik zou zo echt niet willen zeggen dat ze dat echt in het assortiment hebben. Maar als jij iemand kent die een SEW(bankspaarhypotheek) hebben afgesloten dan geloof ik je direct! :9

Fiscaal geruisloze voortzetting is dat je de waarde van je bankspaarrekening fiscaal geruisloos kunt onderbrengen bij een andere bank(bv. als je gaat verhuizen en een andere hypotheek wilt nemen).

Geruisloos wil dan zeggen dat je blijft voldoen aan de voorwaarden van een bankspaarhypotheek en dus je vrijstelling blijft behouden.

Onder het kopje Voortzetten polis na aflossen hypotheek
still dies
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:46:02 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88099834
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:40 schreef VulcanJ het volgende:

[..]

Hm, meer informatie dan op die pagina krijg je niet van ze zonder een afspraak te maken dus ik zou zo echt niet willen zeggen dat ze dat echt in het assortiment hebben. Maar als jij iemand kent die een SEW(bankspaarhypotheek) hebben afgesloten dan geloof ik je direct! :9

Fiscaal geruisloze voortzetting is dat je de waarde van je bankspaarrekening fiscaal geruisloos kunt onderbrengen bij een andere bank(bv. als je gaat verhuizen en een andere hypotheek wilt nemen).

Geruisloos wil dan zeggen dat je blijft voldoen aan de voorwaarden van een bankspaarhypotheek en dus je vrijstelling blijft behouden.

Onder het kopje Voortzetten polis na aflossen hypotheek
Wat ben je wantrouwend!

Ja, en ik ken wel een stel dat onlangs zo'n hypotheek heeft afgesloten, ja.
pi_88099841
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 11:01 schreef V1z0R het volgende:
:o als loveli je bookmarked mag je wel trots op jezelf zijn!
* VulcanJ trots is

Maar mijn Loveli-bookmark lijst is langer hoor! >:)
( met d'r voedsel kennis op 'moleculair' niveau ^O^ )
still dies
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:46:19 #208
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88099844
oh hypothekenpraat, daar heb ik echt totaal niks nuttigs aan toe te voegen :7
pi_88099937
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:46 schreef VulcanJ het volgende:

[..]

* VulcanJtrots is

loveli is inderdaad intelligent! Zou er bijna bang van worden... :P
pi_88100024
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 22:33 schreef MevrouwPuff het volgende:

Het wordt ook minder 'gek' om via een site te daten.
Mijn oma heeft nu 4 jaar geleden haar vriend via relatieplanet leren kennen :D
pi_88100103
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 11:46 schreef Lienekien het volgende:
Wat ben je wantrouwend!
Ja, en ik ken wel een stel dat onlangs zo'n hypotheek heeft afgesloten, ja.
Erg he? :Y

Soms wel vervelend hoor, ik heb dus mijn hele hypotheek na zitten rekenen. Maar uiteindelijk dus geen
* afsluitkosten (1% van de hypotheeksom)
* doorlopende provisie op mijn levensverzekering
* nare En Bloc clausule waardoor mijn premie verhoogd kan worden
still dies
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:56:17 #212
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88100155
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:54 schreef VulcanJ het volgende:

[..]

Erg he? :Y

Soms wel vervelend hoor, ik heb dus mijn hele hypotheek na zitten rekenen. Maar uiteindelijk dus geen
* afsluitkosten (1% van de hypotheeksom)
* doorlopende provisie op mijn levensverzekering
* nare En Bloc clausule waardoor mijn premie verhoogd kan worden
Ik bedoel eigenlijk meer dat je ondanks het linkje naar de site nog niet leek te willen geloven dat de Rabobank een bankspaarhypotheek heeft.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:57:36 #213
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88100199
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:46 schreef Blurred86 het volgende:
oh hypothekenpraat, daar heb ik echt totaal niks nuttigs aan toe te voegen :7
Dat :')

Maarrrr ik kan jullie nu wel wat vertellen over de personalisering van creditcards en de verschillende soorten chips die daarvoor gebruikt kunnen worden :+ Daar houdt het bedrijf waar ik hopelijk/misschien af en toe op de receptie kom te zitten, zich mee bezig! Heb dan 3 monitoren met allemaal beeldjes van beveiligingscamera's voor mn neus :7

Volgende week een ochtendje meekijken en dan kon ik kijken wat ik ervan vond, ze waren heel relaxed *O*
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:58:00 #214
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88100208
Nadeel; het is wel echt voor nood, dus kan zijn dat ze maanden geen werk voor me hebben, en dan ineens bellen of ik een middagje wil komen.
pi_88100258
Nou, toch gefeliciteerd, LB! En gewoon alsnog bij Muskee langsgaan? ;).
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:00:12 #216
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88100265
Gefeliciteerd LB!
Konden ze wel een indicatie geven van hoe veel ze dachten dat je zou kunnen werken? of hadden ze echt geen idee?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:00:44 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88100279
Milady! Maar het is iig IETS, en dat meekijken klinkt al positief! *O* O+

Ik ben onverwacht vrij vandaag, ik kwam aan op mn werk en zag dat ik van tien minuten daarvoor een gemiste oproep had - toen zat ik dus al lang en breed in de bus :+ Internet connectie deed het niet, dus alle freelancers mochten thuis blijven. Omdat ik er al was en van relatief ver kwam krijg ik alsnog de ochtend uitbetaald - prima dus wel :9
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:01:18 #218
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88100301
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, toch gefeliciteerd, LB! En gewoon alsnog bij Muskee langsgaan? ;).
Jazeker! :Y

Dit is echt puur invalwerk, dus iets anders om mn thuiszorg mee aan te vullen / vervangen zoek ik nog steeds!

Blurred, geen indicatie dus... in principe hebben ze bezetting voor die post, maar het is echt een beveiligd bedrijf, dus ze moeten altijd iemand achter de hand hebben. En dat word ik oO<
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:01:50 #219
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88100325
Ha, Maria, da's een goeie ochtend dus ^O^

Any nice shops in the area? :9 Of n beetje sightseeing?
pi_88100359
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk meer dat je ondanks het linkje naar de site nog niet leek te willen geloven dat de Rabobank een bankspaarhypotheek heeft.
Omdat ik daar zag dat ze daar ook geen (letterlijk) Bankspaarhypotheek aanbieden.

Een beetje hetzelfde als 'Meergranen brood' of 'Extra donker brood' in tegenstelling tot 'Volkoren'

Ha! ontopic *O* , voordat we echt iedereen numb praten over hypotheken. hihi :D

:@ Sorry daarvoor, maar er worden hier nu links en rechts wat huisjes gekocht en ik kon me er niet van weerhouden om mijn, pas dit jaar verkregen hypotheek kennis(ik ben geen hypotheekadvieseur o.i.d.) te delen. ^O^

Een paar jaar geleden zat ik het mannetje van de ING ook glazig aan te kijken en te staren naar de getallen op het papiertje voor me alsof het een bord spaghetti was.
still dies
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:05:30 #221
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88100408
OMG! :o

Ik kijk op de site van Galerie Muskee, en ik zie gewoon een studiegenootje van mij voorbij komen in de banner! Die werkt daar blijkbaar :D ^O^

Ga vanmiddag direct even langs!
pi_88100415
quote:

[..]

[..]

Het dienstverleningdocument krijg ik nog! Denk maandag. Come to think of it, dat heb ik volgens mij de vorige keer al gekregen (aug 2009). Zal thuis nog eens kijken.

Bankspaarvarianten hebben we bekeken, maar waren voor mij niet voordeliger dan de variant die ik nu heb.

Dat van die overlijdensrisicoverzekering hebben we ook bekeken, als ik hem elders afsloot tegen de laagste premie scheelde dat heel weinig met het bankspaarprodukt met de laagste rente (die dat als eis had) tov de spaarhypotheek die ik nu heb (waar het automatisch bij zit).
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:06:26 #223
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88100427
Nice Maria, altijd fijn onverwacht een dagje vrij zijn vind ik :) Dan waardeer ik het op een of andere manier altijd meer dan wanneer het gepland is :P

Wat doe je eigenlijk voor werk daar? Volgens mij heb ik dat helemaal niet meegekregen?
pi_88100556
Overigens was mijn vader mee, die is nog een graadje erger dan VulcanJ :+ dus die heeft de moeilijkste vragen wel gesteld. Ik ben wel bezig met een lijstje dat ik nog wil voorleggen, waarschijnlijk wel behandeld maar dat ik het niet heb meegekregen.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:12:56 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88100618
Milady: oei, snel snel snel, ik zet mn duimen aan het werk! :D

En ik ga een beetje relaxen en studeren vandaag denk ik, dan kan ik morgen een dagtripje doen met wat vrienden *O* We gaan waarschijnlijk naar Scarborough en/of Whitby!

quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:06 schreef Blurred86 het volgende:
Nice Maria, altijd fijn onverwacht een dagje vrij zijn vind ik :) Dan waardeer ik het op een of andere manier altijd meer dan wanneer het gepland is :P

Wat doe je eigenlijk voor werk daar? Volgens mij heb ik dat helemaal niet meegekregen?
Ja he! :D Voelt altijd wel een beetje lui :+

Het is een SEO bedrijf, dus ik zit dan op een project voor een bedrijf met een webshop en moet zorgen dat die site op bepaalde zoektermen zo hoog mogelijk uitkomt op Google en andere zoekmachines! :Y Ik ben dan een 'linguist', dus ik vertaal artikeltjes van Engels naar Nederlands om die op artikelensites te plempen met een linkje erbij, en ik moet proberen andere linkjes te maken / aan te vragen enzo :Y
pi_88100651
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:10 schreef Syrena het volgende:
Overigens was mijn vader mee, die is nog een graadje erger dan VulcanJ :+ dus die heeft de moeilijkste vragen wel gesteld. Ik ben wel bezig met een lijstje dat ik nog wil voorleggen, waarschijnlijk wel behandeld maar dat ik het niet heb meegekregen.
;(

:+
still dies
pi_88100812
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:13 schreef VulcanJ het volgende:

[..]

;(

:+
Ja sorry :7 maar goed, mocht hij me weer mee uit eten vragen dan zeg ik wel ja en dan leg ik hem dan nog wel het vuur aan de schenen. "Hee, hoeveel heb je nou verdiend aan mij?" *nudge nudge* *wink wink* oO<
pi_88100854
Syreen, grijp die hypotheekkerel nou gewoon.
pi_88100944
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Syreen, grijp die hypotheekkerel nou gewoon.
Ja doe dat :D

Maar serieus: hoeveel, dus in ¤'s, denk jij dat je de Hypotheker uiteindelijk betaald? oO<
still dies
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:29:58 #230
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88101220
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Milady: oei, snel snel snel, ik zet mn duimen aan het werk! :D

En ik ga een beetje relaxen en studeren vandaag denk ik, dan kan ik morgen een dagtripje doen met wat vrienden *O* We gaan waarschijnlijk naar Scarborough en/of Whitby!
[..]
Scarborough Fair O+

En klinkt als best leuk werk!
pi_88101410
Hoi!

Zozo net wakker en er ligt er hier nog 1 te pitten die ik niet wakker krijg :') Nou ja. Vanavond weer een feestje *O* en ik ga zo maar eens een lijst maken van wat mee te nemen naar Engeland.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:37:08 #232
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88101472
klinkt leuk Maria! grappig ook dat er echt bedrijven bestaan ook die dat doen, daar had ik nog nooit bij stilgestaan :+
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:38:32 #233
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88101532
Je gaat zondag toch Perruche? zo leuk! ik zou ook wel een tijdje naar Londen willen O+
Binnenkort weer, ik ga waarschijnlijk voor de January sales :D
pi_88101535
Was het een leuk feestje, Perruche?
  Vis een optie? vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:38:55 #235
70532 loveli
N
pi_88101555
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 11:46 schreef VulcanJ het volgende:
* VulcanJtrots is

quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 11:49 schreef V1z0R het volgende:
loveli is inderdaad intelligent! Zou er bijna bang van worden... :P
*naast schoenen loopt*
crap in = crap out
pi_88101567
Dus Maria weet alles van SEO? Goed om te weten ;)

Mogge trouwens :z
Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:39:35 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88101577
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:37 schreef Blurred86 het volgende:
klinkt leuk Maria! grappig ook dat er echt bedrijven bestaan ook die dat doen, daar had ik nog nooit bij stilgestaan :+
Ik eigenlijk ook niet, kwam er achter toen ik ging solliciteren _O- :D Maar het is idd best leuk!c
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:40:05 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88101594
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:39 schreef -marz- het volgende:
Dus Maria weet alles van SEO? Goed om te weten ;)

Mogge trouwens :z
Ik weet ALLESSSS!

Nee ben een erge beginneling geloof ik :+ Maar weet nu wel een paar truukjes *O*
pi_88101643
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:38 schreef loveli het volgende:
*naast schoenen loopt*
Das ook zonde als je zoveel mooie schoenen hebt >:)
still dies
pi_88101833
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:38 schreef Blurred86 het volgende:
Je gaat zondag toch Perruche? zo leuk! ik zou ook wel een tijdje naar Londen willen O+
Binnenkort weer, ik ga waarschijnlijk voor de January sales :D
Speciaal naar Londen om te shoppen? Decadent heur ;)

quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Was het een leuk feestje, Perruche?
ja was leuk! Lekker eten, gezellig, christelijke tijd (2 uur) naar bed gegaan. Ik ben geen held met feestjes organiseren maar heb het naar m'n zin gehad!
  Vis een optie? vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:47:36 #241
70532 loveli
N
pi_88101850
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:41 schreef VulcanJ het volgende:

[..]

Das ook zonde als je zoveel mooie schoenen hebt >:)
Wacht maar tot m'n enkel weer heel is ;)
crap in = crap out
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:53:20 #242
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88102019
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

Speciaal naar Londen om te shoppen? Decadent heur ;)
je nou ja dat valt wel mee hoor.. het is meer een kwestie van een familiebezoek plannen zodat het mooi samenvalt met de sales :P
pi_88102240
Ik denk echt zo vaak, als ik een lekker recept zie: 'Oeh, onthouden, dat ga ik binnenkort een keer maken!' En als ik dan later moet gaan verzinnen wat ik wil eten, kan ik niets bedenken. ;( .
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:00:35 #244
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88102290
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk echt zo vaak, als ik een lekker recept zie: 'Oeh, onthouden, dat ga ik binnenkort een keer maken!' En als ik dan later moet gaan verzinnen wat ik wil eten, kan ik niets bedenken. ;( .
Foto van maken, of pagina opslaan en alles in een mapje doen ^O^
Niet dat ik dat altijd doe hoor, maar ik heb hetzelfde probleem en dit wordt mn oplossing oO<
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:01:25 #245
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88102321
Damn, ik sta nu echt te popelen om naar die galerie te gaan, maar moet nog wachten tot het uitzendbureau terugbelt over het gesprek van vanochtend :')

*hete kolen*
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:01:50 #246
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88102344
telefoon meenemen naar de gallerie?
pi_88102351
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:53 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

je nou ja dat valt wel mee hoor.. het is meer een kwestie van een familiebezoek plannen zodat het mooi samenvalt met de sales :P
Ahja vergeten, dat kan jij doen.. leuk!

Ik ga zo maar eens een ticket boeken zodat vriendje me op kan zoeken :)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:03:51 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88102405
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:01 schreef Blurred86 het volgende:
telefoon meenemen naar de gallerie?
Ja kan wel, maar ik vind het altijd zo naar om mensen te woord te staan als ik op straat ben.

Als het goed is belt ze zo terug, ze was even in gesprek.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:07:44 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88102525
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:04 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

"You held your breath, and the door for me" O+
Dat is taalkundig niet correct! :( (maar ik ben even kwijt hoe het ook alweer heet :')).

Hele ochtend gesurveilleerd, echt booooooooooring. En m'n maag ging rommelen en dat hoor ik zelf heel luid en dan stel ik me voor dat iedereen dat hoort :').

Net lekker geluncht (en een ander lokaal geregeld voor volgende week *O*) en zometeen maar even nog wat nuttige dingen doen :Y.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:08:32 #250
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88102553
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is taalkundig niet correct! :( (maar ik ben even kwijt hoe het ook alweer heet :')).
Maar wel heel lief O+ *;
pi_88102710
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hele ochtend gesurveilleerd, echt booooooooooring. En m'n maag ging rommelen en dat hoor ik zelf heel luid en dan stel ik me voor dat iedereen dat hoort :').

Net lekker geluncht (en een ander lokaal geregeld voor volgende week *O*) en zometeen maar even nog wat nuttige dingen doen :Y.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeugma
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:13:33 #252
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88102720
quote:
1.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
tip: www.delicious.com , daar kun je bookmarks beheren. Je kunt een icoontje toevoegen aan je taskbar, zodat je alleen amar op een knopje hoeft te drukken en hij slaat de bookmark op, en je kunt er zelfs trefwoorden aan toevoegen zodat je het snel kunt vinden...
pi_88102930
Maar het woord held vervult in het liedje van Alanis toch twee keer dezelfde functie/betekenis?

Of ben ik nou zo dom. :9
pi_88103150
collega's gaan zo weer allemaal patat en vette dingen zitten eten en dan zit ik daar weer met mijn salade ;(

en afvallen gaat ook zooo langzaam, maar ja dat is goed he (hou ik mezelf maar voor)
want dan komt het er ook vaak snel niet weer aan :P
pi_88103348
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:19 schreef -marz- het volgende:
Maar het woord held vervult in het liedje van Alanis toch twee keer dezelfde functie/betekenis?

Of ben ik nou zo dom. :9
"hier zetten wij koffie en over"
pi_88103558
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 13:31 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

"hier zetten wij koffie en over"
Ja da's fout. Maar dat doet Alanis niet, toch?

You held your breath and the door. Dan heeft held in beide zinsdelen dezelfde functie. Dat is te vergelijken met "hier zetten wij koffie en thee", wat niet fout is?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:42:08 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88103715
Je adem inhouden en de deur voor iemand openhouden zijn twee heel verschillende dingen. En het gaat dus om de betekenis van 'held', niet om de grammaticale functie.
Niet meer actief op Fok!
pi_88103864
In het Nederlands wel ja, want hier hebben we 'openhouden' en 'inhouden' voor resp. deuren en adem :P

Mooi nummer is dat idd! :+

* -marz- gaat zo weer eens een krentenbol met kaas eten
pi_88104246
Echt idioot, een hele week vakantie hebben en dan op je laatste dag alles van je to do lijst nog moeten doen. :').

Dat ik nu in m'n hoofd heb dat ik een hotelletje wil boeken helpt ook niet mee voor de productiviteit. Maar tips zijn welkom. :+. Ergens tussen Tilburg en Groningen, romantisch, graag met mogelijkheid tot late check-out.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:56:35 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88104279
Zo.. ik begrijp de posts die over de hypotheekshizzle gaan niet eens. Dus je begrijpt hoe ik er ongeveer bij heb gezeten bij de gesprekken met de hypotheekadviseurs...

Straks richting fysio.
Lijstje so far:

O: bak havermoutpap
T: -
L: banaan
T: -
D: spinazielasagne part II

Perruche, nog gefeliciteerd met je verjaardag! :)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:00:10 #261
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88104421
Dat zijn nog geen 1000 kcal XM! waarom geen T's?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:00:57 #262
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88104452
Geen trek.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:04:49 #263
70532 loveli
N
pi_88104611
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 13:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt idioot, een hele week vakantie hebben en dan op je laatste dag alles van je to do lijst nog moeten doen. :').

Dat ik nu in m'n hoofd heb dat ik een hotelletje wil boeken helpt ook niet mee voor de productiviteit. Maar tips zijn welkom. :+. Ergens tussen Tilburg en Groningen, romantisch, graag met mogelijkheid tot late check-out.
Kruidvat hotelbon, of zijn die op?
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:06:24 #264
70532 loveli
N
pi_88104669
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geen trek.
Jammer dat het weinig is, fijn dat er geen standaard troep tussen zit. Beetje eiwitten zouden niet misstaan though. Of een vet vissie :9
crap in = crap out
pi_88104725
XM lust toch geen vis? :)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:09:24 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88104780
Ik eet het heel af en toe in een restaurant ofzo. Zelf klaarmaken begin ik niet aan. Daar vind ik het inderdaad niet lekker genoeg voor, ik weet niet hoe het moet en je hele huis meurt ernaar.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:14:41 #267
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88104939
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

Oeh, nice!

Ik heb juist deze week een heel leuke site van een vriend getipt gekregen, met bijzondere hotelovernachtingen :D in een boomhut, of in een oud vliegtuig. Als je interesse hebt, geef maar even een gil.

Galerie Muskee wordt m niet trouwens, ze hadden al heel veel sollicitanten, en hun clientèle neemt blijkbaar niets aan van mensen onder de 40 :')
pi_88105021
PM maar even als je wilt!

En jammer. ;( .
pi_88105126
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik weet ALLESSSS!

Nee ben een erge beginneling geloof ik :+ Maar weet nu wel een paar truukjes *O*
Oeh als ik ooit een eigen site maak, moet ik dus naar jou om te zorgen dat ik gevonden word op google? :P
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:27:55 #270
70532 loveli
N
pi_88105391
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 14:14 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oeh, nice!

Ik heb juist deze week een heel leuke site van een vriend getipt gekregen, met bijzondere hotelovernachtingen :D in een boomhut, of in een oud vliegtuig. Als je interesse hebt, geef maar even een gil.

Galerie Muskee wordt m niet trouwens, ze hadden al heel veel sollicitanten, en hun clientèle neemt blijkbaar niets aan van mensen onder de 40 :')
Leeftijdsdiscriminatie ;)

Je kende er toch iemand, kan die geen woordje voor je doen?
crap in = crap out
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:28:15 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88105407
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 14:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oeh als ik ooit een eigen site maak, moet ik dus naar jou om te zorgen dat ik gevonden word op google? :P
Eh daar zou ik hopelijk bij kunnen helpen dan ja!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:32:31 #272
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88105556
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Leeftijdsdiscriminatie ;)

Je kende er toch iemand, kan die geen woordje voor je doen?
Ik zei nog dat ik haar kende, maar die vrouw zei dat ze haar eigenlijk ook niet meer voor de verkoop wilde, omdat mensen van haar dus ook niet genoeg aannemen _O-

Nee maar als ze daar echt een keiharde overtuigende verkoper zoeken, ben ik niet degene die ze moeten hebben :N Die mevrouw had het over Quote500-types die daar over de vloer kwamen.... brrrr. Daar kan ik ook niks mee.

Maarrrr mn cv ligt er mooi wel, en ik heb gezegd dat als ze me nog ergens anders voor in kunnen zetten, ik me van harte aanbevolen hou *O*
pi_88105646
Leuke site, LB! Maar net een hotelletje dat me echt heel leuk lijkt is al vol. ;( . Ik loop ook ontzettend op de zaken vooruit, hoor. Geen idee of Baardmans dit uberhaupt een goed idee vindt. :').
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:40:17 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88105832
Hoe kan je dat nou niet een goed idee vinden! :D
pi_88105853
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:42:23 #276
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88105900
Mweh, ik ben wel helemaal onrustig van deze dag :')

Ik ga een mooie vakantiefoto zoeken en die proberen te bewerken, dat is een fijn klusje O+ muziekje erbij....
pi_88106036
lijstje gisteren:
O: roerei van 2 eieren + 1 tomaat + 200ML magere kwark
T: 25 gram 30+ kaas + 1 paprika
L: 100 gram gerookte kipfilet + salade van 260 gram groeten (bleekselderij, tomaat, paprika, ui, komkommer, rettig)
T: la vache + bleekselderij
D: 1 runderworst + rode kool (250 gram) + peultjes (125 gram)
T: 250ML kwark +natrena

vandaag
O: omelet met tomaat + 200ML magere kwark
T: la vache + 2 stengels bleekselderij
L: witlofsalde met gerookte kip
T: la vache + paprika
D: nog geen idee :+
T: 200ML magere kwark + natrena
pi_88106357
quote:
1.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
Nou mijn vriend staat meestal niet te springen om dit soort ideeen van mij :@.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:12:56 #279
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88107050
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nou mijn vriend staat meestal niet te springen om dit soort ideeen van mij :@.
Waarom niet? Omdat ie geen zin heeft om in een hotel te slapen? of omdat het geld kost?
pi_88107205
quote:
1.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:12 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Waarom niet? Omdat ie geen zin heeft om in een hotel te slapen? of omdat het geld kost?
Kost geld/tijd, is gedoe en hij vindt 'zomaar' naar een hotel saai :P.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:20:22 #281
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88107347
Oh, nou dat geld kan ik inkomen, zeker als je het niet eens zo heel leuk vindt blijkbaar.... maargoed. Ik hoop voor DaD dat dr vriendje het wel leuk vindt :)

Mijn ex en ik zijn een keer naar het casino geweest, hebben winst gemaakt en zijn linea recta de straat overgestoken en hebben een nacht in het hotel aan de overkant geboekt _O- Midden in de nacht nog in bad, dat was wel echt cool en heel fout-decadent O+
pi_88107443
Dat klinkt echt tof LB :P.

Ohja, weet iemand wat de leukste Duitse stad is om naar een kerstmarkt te gaan? Dat is de week voor kerst neem ik aan? En welke dag/tijd is het minder druk? :@ Wil er dit jaar een keer naartoe, zoveel over gehoord enzo :P.
pi_88107583
Tof, LB. :9 .
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:27:34 #284
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88107588
ik heb ook lekkere collega's....koffiepauze net, iedereen in het Zweeds met elkaar aan het praten. Ik ben moe en begreep het dus niet...vragen ze: "begrijp je het"? zeg ik dat ik het vandaag niet begrijp, gaan ze rustig door in het Zweeds. Ik heb het even gehad hier...gelukkig ben ik volgende week in Duitsland!
pi_88107591
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 13:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

Begin dit jaar had ik graag hier een arrangementje geboekt, maar toen waren ze vol.

Heel mooi gelegen aan de rivier, geen bebouwing eromheen. (Oeffelt ligt op loopafstand.)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:28:30 #286
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88107632
De tofste weet ik niet, maar volgens mij zijn die kerstmarkten er al veel eerder hoor!

Maar ik denk eigenlijk dat Tinkepink dit wel weet :)

Nynke, bah, gelukkig is het bijna weekend!! En je ging Zweeds leren toch?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:29:21 #287
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88107671
Dusseldorf en Aachen schijnen heel mooi te zijn, Chico! Bremen vond ik ook best okay...maar, volgens mij is het allemaal het zelfde, heel veel mensen en commercieele prut...
pi_88107690
Oh ja, checkout is 11 uur, maar het zijn relaxte lui, dus wie weet valt er wel wat te overleggen.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:30:04 #289
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88107698
quote:
1.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
De tofste weet ik niet, maar volgens mij zijn die kerstmarkten er al veel eerder hoor!

Maar ik denk eigenlijk dat Tinkepink dit wel weet :)

Nynke, bah, gelukkig is het bijna weekend!! En je ging Zweeds leren toch?
ik ben zweeds aan het leren, maar als er 10 mensen door elkaar heen tetteren en ik moe ben begrijp ik het niet...een een op een gesprek begrijp ik best, maar zoveel mensen is gewoon erg lastig..
pi_88107783
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Begin dit jaar had ik graag hier een arrangementje geboekt, maar toen waren ze vol.
[ afbeelding ]

Heel mooi gelegen aan de rivier, geen bebouwing eromheen. (Oeffelt ligt op loopafstand.)
Hoe schattig! O+. Ben je er al eens geweest? En ook niet duur, zeg.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:35:20 #291
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88107887
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:30 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik ben zweeds aan het leren, maar als er 10 mensen door elkaar heen tetteren en ik moe ben begrijp ik het niet...een een op een gesprek begrijp ik best, maar zoveel mensen is gewoon erg lastig..
Ja, lijkt me dat ze dat wel snappen toch. Wat niet wegneemt dat ik ook wel snap dat ze soms onderling in Zweeds vervallen....

Ga maar lekker van je dagen met je duutser genieten, en daarna lekker naar je ouders, dan kun je die Zweden bij terugkomst wel weer aan! 8-)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:39:07 #292
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88108026
quote:
1.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:35 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja, lijkt me dat ze dat wel snappen toch. Wat niet wegneemt dat ik ook wel snap dat ze soms onderling in Zweeds vervallen....

Ga maar lekker van je dagen met je duutser genieten, en daarna lekker naar je ouders, dan kun je die Zweden bij terugkomst wel weer aan! 8-)
Ja, dat snap ik ook wel. Natuurlijk. Maar, als je me vraagt of ik het snap en ik geef aan van niet dan is het wel heel erg onbeleefd om vervolgens door te gaan in het zweeds. Terwijl ze allemaal vloeiend engels praten...
pi_88108090
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hoe schattig! O+. Ben je er al eens geweest? En ook niet duur, zeg.
Nou nee, ik ben niet in het Veerhuis geweest, maar wel vlakbij.
Want daar was het kampioenschap Maasheggenvlechten, nou, dus ik was er ook. En daarom was het hotel ook al volgeboekt (de mevrouw aan de telefoon zich verexcuserend dat ze vol waren, met echte buitenlandse gasten :D , dat waren dus de Engelse demonstratievlechters van the National Hedgelaying Society ).

Ik kan je vertellen dat het er echt zo mooi ligt als op het plaatje, en dat je eromheen kan wandelen langs gevlochten heggen, in Maaslandstijl, IJsselstijl en Engelse heggen, uit verschillende jaren (het NK wordt daar sinds 5 jaar gehouden meen ik).

En niet duur inderdaad. Maar hoe kamers / eten zijn weet ik dus niet, dus misschien wil jij dat met B. wel voor me gaan uitzoeken ;).
pi_88108169
quote:
1.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:29 schreef AKnynke het volgende:
Dusseldorf en Aachen schijnen heel mooi te zijn, Chico! Bremen vond ik ook best okay...maar, volgens mij is het allemaal het zelfde, heel veel mensen en commercieele prut...
Oeh Dusseldorf is maar 18 euro voor een retourtje :9. Ik weet dat het heel erg commercieel is, maar ben dr nog nooit geweest dus wil het gewoon een keer meegemaakt hebben :P.
pi_88108184
Kerstmarkten in Keulen vind ik wel leuk. De stad zelf heeft wel wat en het is een leuk tripje met de ICE er naartoe. Begint al eind november ongeveer daar met kerstmarkten. De ICE moet je wel vrij vroeg van tevoren al boeken zodra ze met die kortingsactie komen (kost dan 29 euro oid).
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:43:30 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88108188
Weekend *O*

Lijst:
O: 200 yoghurt met 200 vla
T's: boterham rollade, tomaat, appel, peer, 2 wortelen, cup a soup kerrie
L: 3 boterhammen rollade, grote kom chinese tomatensoep met veel kip, beker melk
T;s: appel, mini rozijnenbol, halve monchou gebakje, stukje choco
D: gebakken kabeljauwfilet, grote salade met een blik tonijn, sperziebonen, beetje gebakken aardappelen.
T: bakje popcorn

staat nu bruine bonen te weken voor morgen, dan ga ik voor het eerst bruinebonensoep maken, daarbij zelfgemaakt brood en een groenteomelet.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_88108239
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou nee, ik ben niet in het Veerhuis geweest, maar wel vlakbij.
Want daar was het kampioenschap Maasheggenvlechten, nou, dus ik was er ook. En daarom was het hotel ook al volgeboekt (de mevrouw aan de telefoon zich verexcuserend dat ze vol waren, met echte buitenlandse gasten :D , dat waren dus de Engelse demonstratievlechters van the National Hedgelaying Society ).

Ik kan je vertellen dat het er echt zo mooi ligt als op het plaatje, en dat je eromheen kan wandelen langs gevlochten heggen, in Maaslandstijl, IJsselstijl en Engelse heggen, uit verschillende jaren (het NK wordt daar sinds 5 jaar gehouden meen ik).

En niet duur inderdaad. Maar hoe kamers / eten zijn weet ik dus niet, dus misschien wil jij dat met B. wel voor me gaan uitzoeken ;).
Briljant. :D. Ik zit echt hardop te lachen hier. :P. Ik zal Baardmans vanavond eens vragen of 'ie zin heeft om heggen te gaan bekijken. :+. Over het eten (behalve het ontbijt) zal ik je alleen ook niets kunnen vertellen. We zullen er dan pas tegen elf uur zijn, vandaar dat ik ook graag een late check out wil.
pi_88108430
quote:
1.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:43 schreef -marz- het volgende:
Kerstmarkten in Keulen vind ik wel leuk. De stad zelf heeft wel wat en het is een leuk tripje met de ICE er naartoe. Begint al eind november ongeveer daar met kerstmarkten. De ICE moet je wel vrij vroeg van tevoren al boeken zodra ze met die kortingsactie komen (kost dan 29 euro oid).
Ik kom nu op 22 euro retour uit met de ICE. Omdat ik in NL nog gratis OV heb en dan alleen de ICE toeslag hoef te betalen :P. En naar Aachen is zelfs maar 6,40 :o. Daar heb ik nog niet eens een retourtje Almere voor in het weekend.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:49:57 #299
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88108441
Brrrrr ik ben de muziek aan het luisteren die we met mn koor aan het instuderen zijn, en er zit een stuk bij, dat is echt eerie :o :% O+

vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:50:39 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88108468
voor niks naar r'dam gereden, fysio was er niet en ik ben niet afgebeld. Kan er ook nog wel bij.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:51:18 #301
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88108496
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik kom nu op 22 euro retour uit met de ICE. Omdat ik in NL nog gratis OV heb en dan alleen de ICE toeslag hoef te betalen :P. En naar Aachen is zelfs maar 6,40 :o. Daar heb ik nog niet eens een retourtje Almere voor in het weekend.
Ja Aachen ligt echt tegen de grens aan.

Maar volgens mij zou je elke willekeurige grensstad kunnen proberen.

Gronau en Münster hebben ook kerstmarkt weet ik uit ervaring ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')