quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:10 schreef Syrena het volgende:
Overigens was mijn vader mee, die is nog een graadje erger dan VulcanJdus die heeft de moeilijkste vragen wel gesteld. Ik ben wel bezig met een lijstje dat ik nog wil voorleggen, waarschijnlijk wel behandeld maar dat ik het niet heb meegekregen.
quote:Ja sorry
quote:Ja doe datOp vrijdag 29 oktober 2010 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Syreen, grijp die hypotheekkerel nou gewoon.
quote:Scarborough FairOp vrijdag 29 oktober 2010 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Milady: oei, snel snel snel, ik zet mn duimen aan het werk!
En ik ga een beetje relaxen en studeren vandaag denk ik, dan kan ik morgen een dagtripje doen met wat vriendenWe gaan waarschijnlijk naar Scarborough en/of Whitby!
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:46 schreef VulcanJ het volgende:
* VulcanJtrots is
Maar mijn Loveli-bookmark lijst is langer hoor!![]()
( met d'r voedsel kennis op 'moleculair' niveau)
quote:*naast schoenen loopt*Op vrijdag 29 oktober 2010 11:49 schreef V1z0R het volgende:
loveli is inderdaad intelligent! Zou er bijna bang van worden...
quote:Ik eigenlijk ook niet, kwam er achter toen ik ging solliciterenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:37 schreef Blurred86 het volgende:
klinkt leuk Maria! grappig ook dat er echt bedrijven bestaan ook die dat doen, daar had ik nog nooit bij stilgestaan
quote:Ik weet ALLESSSS!Op vrijdag 29 oktober 2010 12:39 schreef -marz- het volgende:
Dus Maria weet alles van SEO? Goed om te weten![]()
Mogge trouwens
quote:Speciaal naar Londen om te shoppen? Decadent heurOp vrijdag 29 oktober 2010 12:38 schreef Blurred86 het volgende:
Je gaat zondag toch Perruche? zo leuk! ik zou ook wel een tijdje naar Londen willen![]()
Binnenkort weer, ik ga waarschijnlijk voor de January sales
quote:ja was leuk! Lekker eten, gezellig, christelijke tijd (2 uur) naar bed gegaan. Ik ben geen held met feestjes organiseren maar heb het naar m'n zin gehad!Op vrijdag 29 oktober 2010 12:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Was het een leuk feestje, Perruche?
quote:Wacht maar tot m'n enkel weer heel isOp vrijdag 29 oktober 2010 12:41 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Das ook zonde als je zoveel mooie schoenen hebt
quote:je nou ja dat valt wel mee hoor.. het is meer een kwestie van een familiebezoek plannen zodat het mooi samenvalt met de salesOp vrijdag 29 oktober 2010 12:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Speciaal naar Londen om te shoppen? Decadent heur
quote:Foto van maken, of pagina opslaan en alles in een mapje doenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk echt zo vaak, als ik een lekker recept zie: 'Oeh, onthouden, dat ga ik binnenkort een keer maken!' En als ik dan later moet gaan verzinnen wat ik wil eten, kan ik niets bedenken..
quote:Ahja vergeten, dat kan jij doen.. leuk!Op vrijdag 29 oktober 2010 12:53 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
je nou ja dat valt wel mee hoor.. het is meer een kwestie van een familiebezoek plannen zodat het mooi samenvalt met de sales
quote:Ja kan wel, maar ik vind het altijd zo naar om mensen te woord te staan als ik op straat ben.
quote:Dat is taalkundig niet correct!Op vrijdag 29 oktober 2010 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
"You held your breath, and the door for me"
quote:Maar wel heel liefOp vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is taalkundig niet correct!(maar ik ben even kwijt hoe het ook alweer heet
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |