quote:http://nl.wikipedia.org/wiki/ZeugmaOp vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is taalkundig niet correct!(maar ik ben even kwijt hoe het ook alweer heet
).
Hele ochtend gesurveilleerd, echt booooooooooring. En m'n maag ging rommelen en dat hoor ik zelf heel luid en dan stel ik me voor dat iedereen dat hoort.
Net lekker geluncht (en een ander lokaal geregeld voor volgende week) en zometeen maar even nog wat nuttige dingen doen
.
quote:tip: www.delicious.com , daar kun je bookmarks beheren. Je kunt een icoontje toevoegen aan je taskbar, zodat je alleen amar op een knopje hoeft te drukken en hij slaat de bookmark op, en je kunt er zelfs trefwoorden aan toevoegen zodat je het snel kunt vinden...Op vrijdag 29 oktober 2010 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk echt zo vaak, als ik een lekker recept zie: 'Oeh, onthouden, dat ga ik binnenkort een keer maken!' En als ik dan later moet gaan verzinnen wat ik wil eten, kan ik niets bedenken..
quote:"hier zetten wij koffie en over"Op vrijdag 29 oktober 2010 13:19 schreef -marz- het volgende:
Maar het woord held vervult in het liedje van Alanis toch twee keer dezelfde functie/betekenis?
Of ben ik nou zo dom.
quote:Ja da's fout. Maar dat doet Alanis niet, toch?
quote:Kruidvat hotelbon, of zijn die op?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt idioot, een hele week vakantie hebben en dan op je laatste dag alles van je to do lijst nog moeten doen..
Dat ik nu in m'n hoofd heb dat ik een hotelletje wil boeken helpt ook niet mee voor de productiviteit. Maar tips zijn welkom.. Ergens tussen Tilburg en Groningen, romantisch, graag met mogelijkheid tot late check-out.
quote:Jammer dat het weinig is, fijn dat er geen standaard troep tussen zit. Beetje eiwitten zouden niet misstaan though. Of een vet vissie
quote:Oeh, nice!Op vrijdag 29 oktober 2010 13:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt idioot, een hele week vakantie hebben en dan op je laatste dag alles van je to do lijst nog moeten doen..
Dat ik nu in m'n hoofd heb dat ik een hotelletje wil boeken helpt ook niet mee voor de productiviteit. Maar tips zijn welkom.. Ergens tussen Tilburg en Groningen, romantisch, graag met mogelijkheid tot late check-out.
quote:Oeh als ik ooit een eigen site maak, moet ik dus naar jou om te zorgen dat ik gevonden word op google?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik weet ALLESSSS!
Nee ben een erge beginneling geloof ikMaar weet nu wel een paar truukjes
quote:LeeftijdsdiscriminatieOp vrijdag 29 oktober 2010 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, nice!
Ik heb juist deze week een heel leuke site van een vriend getipt gekregen, met bijzondere hotelovernachtingenin een boomhut, of in een oud vliegtuig. Als je interesse hebt, geef maar even een gil.
Galerie Muskee wordt m niet trouwens, ze hadden al heel veel sollicitanten, en hun clientèle neemt blijkbaar niets aan van mensen onder de 40
quote:Eh daar zou ik hopelijk bij kunnen helpen dan ja!Op vrijdag 29 oktober 2010 14:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh als ik ooit een eigen site maak, moet ik dus naar jou om te zorgen dat ik gevonden word op google?
quote:Ik zei nog dat ik haar kende, maar die vrouw zei dat ze haar eigenlijk ook niet meer voor de verkoop wilde, omdat mensen van haar dus ook niet genoeg aannemenOp vrijdag 29 oktober 2010 14:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Leeftijdsdiscriminatie
Je kende er toch iemand, kan die geen woordje voor je doen?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe kan je dat nou niet een goed idee vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |