abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88095898
Morning,

DaD, wat fijn! Geniet er lekker van samen, samen verliefd zijn is zo tof :) O+

En Syrena, ik vond Harry al een beetje een oude zemelaar worden ;)
pi_88095905
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
Die uitdrukking kende ik nog niet DaD! Betekent het dat je heel erg verliefd bent?
Ja. :@.

Echt. Booooooh.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88095907
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 08:07 schreef VulcanJ het volgende:
@Syrena
Paar vraagjes en dan stop ik met zeuren.... :P

* Heb je een bankspaarhypotheek overwogen? Ken je de nadelen maar vooral ook de voordelen?
* Waarom wil je je overlijdensrisicoverzekering vast hebben zitten in je spaarverzekering?
* Weet je waar en hoeveel provisie de hypotheker en je verzekeraar pakken?
* Weet je hoeveel rentekortingen eenmalig zijn en dus na de eerste vaste renteperiode niet meer gelden? Vooral bij de ING is dit een echte instinker
* Ik mis er nog een paar maar die komen vanzelf wel c_/

edit:
|:( Ik vergeet het altijd als ik post: Goedemorgen! :D
Ha, nu vond ik je post wel.

Ja, voor- en nadelen bankspaarhypotheek zijn uitgelegd en gedemonstreerd. Maar ik ga ook nog naar de Rabo as. woensdag.

De overlijdensrisicoverzekering zit er automatisch in. We hebben nog naar hypotheken gekeken die 'm er niet in hadden, maar dat scheelde zeer weinig.

Dat kom in de offerte/klantbericht te staan. In elk geval op de arbeidsongeschiktheidsverzekering, daar ben ik nu over aan het nadenken of ik die neem of niet (denk nee, heb de gezondheidsverklaring ingevuld en al 1 aandoening buiten beschouwing gelaten en ik denk niet dat het veel op gaat leveren).

Rentekorting weet ik niet, de vorm die ik heb zit iig niet bij de ING maar bij SKP/Parisbas. Zal er komende week naar vragen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_88095918
En veel succes LB!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:37:08 #180
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88095951
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:30 schreef Tinkepink het volgende:
:D LB als je niet van je netjes aankleden houdt kan je je lol op als receptioniste.
Nou opzich wel, alleen ik weet dan niet hoe netjes precies, en of mn rokjes dan ook netjes genoeg zijn enzo.... dus heb ik nu een nette pantalon aan en ik doe mn laarzen met hakken eronder. Dat is wel een probleem trouwens, nette schoenen :X heb altijd lopend werk, dus voornamelijk makkelijke schoenen.

-edit- dat klinkt ook weer zo.... :') ik heb wel leuke schoentjes met hakken enzo, alleen nouja, weet dus nooit of dat ook netjes genóeg is!

[ Bericht 11% gewijzigd door LadyBlack op 29-10-2010 09:43:31 ]
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:41:18 #181
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88096043
yay, vrijdag! *O* *O* *O* Nog 2 nachtjes tot de duutser...

Succes vandaag, LB!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_88096267
Yay, Nynke! O+.
pi_88096332
Mogguh!

Hopen dat die publicatie er komt mini, we duimen voor je ^O^

DaD veel plezier met je kriebels!

LB Succes!

Vandaag weer snackdag, dus kut lijstje
O: Kom yoghurt met blauwe bessen
S: Zwemmen 30min.
T: 2 boterhammen met paard
L: Vlammetjes met chilisaus + frikandel
T: 2 boterhammen met kipfilet + tomaat
D: ??
T: 5 x Grolsch (morgen trimbaan op de planning dus rustig aan doen :D)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88096356
Kent iemand het bh-merk TC Wow? Is dat nieuw? Ik vind het wel erg mooi namelijk!
pi_88096412
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
Die uitdrukking kende ik nog niet DaD! Betekent het dat je heel erg verliefd bent?
En het is een mooi liedje van Alanis Morisette! /Basisschool
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:04:59 #186
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88096645
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:55 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

En het is een mooi liedje van Alanis Morisette! /Basisschool
"You held your breath, and the door for me" O+
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:08:43 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88096764
Uiteraard vloog er nog even een knoop van mn zorgvuldig uitgekozen vestje..... :X

Tweede keus aangedaan en nu ben ik weg! :W
  Vis een optie? vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:12:26 #188
70532 loveli
N
pi_88096871
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 10:08 schreef LadyBlack het volgende:
Uiteraard vloog er nog even een knoop van mn zorgvuldig uitgekozen vestje..... :X

Tweede keus aangedaan en nu ben ik weg! :W
Fingers crossed!
crap in = crap out
pi_88097740
Mornin' O+
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_88097814
Even gelurkt in het Dieet-topic :')
Wat zijn sommige daar lekker 'dom' bezig...
Hongerdieet, niet-bodybuilders aan de eiwitpoeders :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88097921
Succes LB!
Kga zo naar de stad voor zo'n schoonmaakding, vloerwisser. Zou dat ook bij action te vinden zijn?
pi_88098210
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 09:34 schreef Syrena het volgende:
Ja, voor- en nadelen bankspaarhypotheek zijn uitgelegd en gedemonstreerd. Maar ik ga ook nog naar de Rabo as. woensdag.
Rabo heeft geen bankspaarhypotheek, dus daar zul je geen 'eerlijk' verhaal over banksparen krijgen. :)
Maar ik ben benieuwd waarom je de bankspaarhypotheek naast je neer hebt (laten? :* ) leggen? Wat waren volgens de Hypotheker de nadelen waardoor je er niet voor hebt gekozen?
quote:
De overlijdensrisicoverzekering zit er automatisch in. We hebben nog naar hypotheken gekeken die 'm er niet in hadden, maar dat scheelde zeer weinig.

Dat kom in de offerte/klantbericht te staan. In elk geval op de arbeidsongeschiktheidsverzekering, daar ben ik nu over aan het nadenken of ik die neem of niet (denk nee, heb de gezondheidsverklaring ingevuld en al 1 aandoening buiten beschouwing gelaten en ik denk niet dat het veel op gaat leveren).

Rentekorting weet ik niet, de vorm die ik heb zit iig niet bij de ING maar bij SKP/Parisbas. Zal er komende week naar vragen.
HET grote voordeel van banksparen is, is dat je je overlijdensrisicoverzekering ergens anders af kunt sluiten. Dat vinden de heren Hypotheker niet leuk omdat ze dan hun provisie mis lopen. Ja, zij krijgen ook provisie op jouw spaarverzekering. En provisie = extra(soms onnodige) kosten voor jou! Die je niet wil omdat je met dat geld nog een keer extra naar de action kan, elk maand :Y

Ik vind het kwalijk dat de Hypotheker niet gelijk hun dienstverleningsdocument heeft overhandigd, daar staat deze provisie in uitgelegd.
Hier staatíe: https://www.hypotheker.nl(...)stverleningsdocument
Kijk vooral even op blz. 4 en 5 en probeer het eens voor jezelf uit te rekenen. Ik wil het ook wel voor je doen maar daarvoor heb ik je hypotheekgegevens nodig.

Ik proef in jouw verhaal dat je vooral erg naar de (netto)kosten hebt gekeken en daar kunnen nadelen aanzitten, een hypotheek is een complex product!

Ik klink een beetje als die jojo's die hier af en toe binnen komen schuifelen en hier god-like wat informatie spuien(slank-gerelateerd dan) -O-

En zo is het helemaal niet bedoeld ;(
He who dies with the most toys
still dies
  Vis een optie? vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:59:23 #193
70532 loveli
N
pi_88098315
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef VulcanJ het volgende:
Ik klink een beetje als die jojo's die hier af en toe binnen komen schuifelen en hier god-like wat informatie spuien(slank-gerelateerd dan) -O-
Nah. Die bookmark ik niet.
crap in = crap out
pi_88098393
:o als loveli je bookmarked mag je wel trots op jezelf zijn!
pi_88098536
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef VulcanJ het volgende:

_O-
Alleen de observatie al maakt dat je dat nooit ergens zal zijn..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88098581
VulcanJ is ok.
pi_88098593
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 09:34 schreef Syrena het volgende:
Oh ja, bijna vergeten, ik was dus elk puntje los aan het beantwoorden toen ik besloot om er een algemeen verhaal van te maken.

Een werkeloosheidsverzekering of een arbeidsongeschiktheidsverzekering, zeker in de vorm van een koopsompolis, zijn 3 bussen slagroom en een bak kersen op de taart van de Hypotheker.

Zie o.a. hier: http://financieel.infonu.(...)theek-of-lening.html

En dan denk je dat je een verzekering hebt, word je vervolgens werkeloos en blijkt dat in nog-eens-een-keer 80% van de gevallen er niet wordt uitgekeerd!

OMG, ik lijkt wel een zeikerd he? :@ ;(

Ik heb zelf dit jaar ook net een huis gekocht, vandaar dat ik er een beetje bovenop zit. O+ Maar niet geheel onterecht want als je achter bovenstaande verhalen komt, voel je je toch een beetje in de maling genomen door die 'Hypothekers'. een beetje? :(
He who dies with the most toys
still dies
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:09:05 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88098623
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef VulcanJ het volgende:

[..]

Rabo heeft geen bankspaarhypotheek, dus daar zul je geen 'eerlijk' verhaal over banksparen krijgen. :)
Maar ik ben benieuwd waarom je de bankspaarhypotheek naast je neer hebt (laten? :* ) leggen? Wat waren volgens de Hypotheker de nadelen waardoor je er niet voor hebt gekozen?
[..]

HET grote voordeel van banksparen is, is dat je je overlijdensrisicoverzekering ergens anders af kunt sluiten. Dat vinden de heren Hypotheker niet leuk omdat ze dan hun provisie mis lopen. Ja, zij krijgen ook provisie op jouw spaarverzekering. En provisie = extra(soms onnodige) kosten voor jou! Die je niet wil omdat je met dat geld nog een keer extra naar de action kan, elk maand :Y

Ik vind het kwalijk dat de Hypotheker niet gelijk hun dienstverleningsdocument heeft overhandigd, daar staat deze provisie in uitgelegd.
Hier staatíe: https://www.hypotheker.nl(...)stverleningsdocument
Kijk vooral even op blz. 4 en 5 en probeer het eens voor jezelf uit te rekenen. Ik wil het ook wel voor je doen maar daarvoor heb ik je hypotheekgegevens nodig.

Ik proef in jouw verhaal dat je vooral erg naar de (netto)kosten hebt gekeken en daar kunnen nadelen aanzitten, een hypotheek is een complex product!

Hoezo, de Rabobank heeft geen bankspaarhypotheek?
The love you take is equal to the love you make.
pi_88098719
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef VulcanJ het volgende:

[..]

[..]

Ik heb wel een spaar hypotheek bij de rabobank...
Ik weet niet of dat hetzelfde is :P

Maar ik zet nu elke maand geld weg.. als ik overlijd wordt er iets van 125.000 uitgekeerd
Als ik niet overlijd los ik daar mijn hypotheek bij de rabobank mee af... (ik heb 2 hypotheken... dus ik los daarmee mijn hypotheek bij de rabobank af)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:14:24 #200
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88098781
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:12 schreef progje het volgende:

[..]

Ik heb wel een spaar hypotheek bij de rabobank...
Ik weet niet of dat hetzelfde is :P

Maar ik zet nu elke maand geld weg.. als ik overlijd wordt er iets van 125.000 uitgekeerd
Als ik niet overlijd los ik daar mijn hypotheek bij de rabobank mee af... (ik heb 2 hypotheken... dus ik los daarmee mijn hypotheek bij de rabobank af)
Spaarhypotheek en bankspaarhypotheek zijn wel verschillend.

Maar de Rabobank heeft wel degelijk bankspaarhypotheken in hun aanbod.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')