quote:Ja.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
Die uitdrukking kende ik nog niet DaD! Betekent het dat je heel erg verliefd bent?
quote:Ha, nu vond ik je post wel.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:07 schreef VulcanJ het volgende:
@Syrena
Paar vraagjes en dan stop ik met zeuren....![]()
* Heb je een bankspaarhypotheek overwogen? Ken je de nadelen maar vooral ook de voordelen?
* Waarom wil je je overlijdensrisicoverzekering vast hebben zitten in je spaarverzekering?
* Weet je waar en hoeveel provisie de hypotheker en je verzekeraar pakken?
* Weet je hoeveel rentekortingen eenmalig zijn en dus na de eerste vaste renteperiode niet meer gelden? Vooral bij de ING is dit een echte instinker
* Ik mis er nog een paar maar die komen vanzelf wel
edit:Ik vergeet het altijd als ik post: Goedemorgen!
![]()
quote:Nou opzich wel, alleen ik weet dan niet hoe netjes precies, en of mn rokjes dan ook netjes genoeg zijn enzo.... dus heb ik nu een nette pantalon aan en ik doe mn laarzen met hakken eronder. Dat is wel een probleem trouwens, nette schoenenOp vrijdag 29 oktober 2010 09:30 schreef Tinkepink het volgende:
LB als je niet van je netjes aankleden houdt kan je je lol op als receptioniste.
quote:En het is een mooi liedje van Alanis Morisette! /BasisschoolOp vrijdag 29 oktober 2010 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
Die uitdrukking kende ik nog niet DaD! Betekent het dat je heel erg verliefd bent?
quote:"You held your breath, and the door for me"Op vrijdag 29 oktober 2010 09:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En het is een mooi liedje van Alanis Morisette! /Basisschool
quote:Fingers crossed!Op vrijdag 29 oktober 2010 10:08 schreef LadyBlack het volgende:
Uiteraard vloog er nog even een knoop van mn zorgvuldig uitgekozen vestje.....
Tweede keus aangedaan en nu ben ik weg!
quote:Rabo heeft geen bankspaarhypotheek, dus daar zul je geen 'eerlijk' verhaal over banksparen krijgen.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:34 schreef Syrena het volgende:
Ja, voor- en nadelen bankspaarhypotheek zijn uitgelegd en gedemonstreerd. Maar ik ga ook nog naar de Rabo as. woensdag.
quote:HET grote voordeel van banksparen is, is dat je je overlijdensrisicoverzekering ergens anders af kunt sluiten. Dat vinden de heren Hypotheker niet leuk omdat ze dan hun provisie mis lopen. Ja, zij krijgen ook provisie op jouw spaarverzekering. En provisie = extra(soms onnodige) kosten voor jou! Die je niet wil omdat je met dat geld nog een keer extra naar de action kan, elk maandDe overlijdensrisicoverzekering zit er automatisch in. We hebben nog naar hypotheken gekeken die 'm er niet in hadden, maar dat scheelde zeer weinig.
Dat kom in de offerte/klantbericht te staan. In elk geval op de arbeidsongeschiktheidsverzekering, daar ben ik nu over aan het nadenken of ik die neem of niet (denk nee, heb de gezondheidsverklaring ingevuld en al 1 aandoening buiten beschouwing gelaten en ik denk niet dat het veel op gaat leveren).
Rentekorting weet ik niet, de vorm die ik heb zit iig niet bij de ING maar bij SKP/Parisbas. Zal er komende week naar vragen.
quote:Nah. Die bookmark ik niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef VulcanJ het volgende:
Ik klink een beetje als die jojo's die hier af en toe binnen komen schuifelen en hier god-like wat informatie spuien(slank-gerelateerd dan)![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef VulcanJ het volgende:
Ik klink een beetje als die jojo's die hier af en toe binnen komen schuifelen en hier god-like wat informatie spuien(slank-gerelateerd dan)![]()
En zo is het helemaal niet bedoeld
quote:Oh ja, bijna vergeten, ik was dus elk puntje los aan het beantwoorden toen ik besloot om er een algemeen verhaal van te maken.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:34 schreef Syrena het volgende:
Dat kom in de offerte/klantbericht te staan. In elk geval op de arbeidsongeschiktheidsverzekering, daar ben ik nu over aan het nadenken of ik die neem of niet (denk nee, heb de gezondheidsverklaring ingevuld en al 1 aandoening buiten beschouwing gelaten en ik denk niet dat het veel op gaat leveren).
quote:Hoezo, de Rabobank heeft geen bankspaarhypotheek?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Rabo heeft geen bankspaarhypotheek, dus daar zul je geen 'eerlijk' verhaal over banksparen krijgen.
Maar ik ben benieuwd waarom je de bankspaarhypotheek naast je neer hebt (laten?) leggen? Wat waren volgens de Hypotheker de nadelen waardoor je er niet voor hebt gekozen?
[..]
HET grote voordeel van banksparen is, is dat je je overlijdensrisicoverzekering ergens anders af kunt sluiten. Dat vinden de heren Hypotheker niet leuk omdat ze dan hun provisie mis lopen. Ja, zij krijgen ook provisie op jouw spaarverzekering. En provisie = extra(soms onnodige) kosten voor jou! Die je niet wil omdat je met dat geld nog een keer extra naar de action kan, elk maand![]()
Ik vind het kwalijk dat de Hypotheker niet gelijk hun dienstverleningsdocument heeft overhandigd, daar staat deze provisie in uitgelegd.
Hier staatíe: https://www.hypotheker.nl(...)stverleningsdocument
Kijk vooral even op blz. 4 en 5 en probeer het eens voor jezelf uit te rekenen. Ik wil het ook wel voor je doen maar daarvoor heb ik je hypotheekgegevens nodig.
Ik proef in jouw verhaal dat je vooral erg naar de (netto)kosten hebt gekeken en daar kunnen nadelen aanzitten, een hypotheek is een complex product!
En zo is het helemaal niet bedoeld
quote:Ik heb wel een spaar hypotheek bij de rabobank...Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Rabo heeft geen bankspaarhypotheek, dus daar zul je geen 'eerlijk' verhaal over banksparen krijgen.
Maar ik ben benieuwd waarom je de bankspaarhypotheek naast je neer hebt (laten?) leggen? Wat waren volgens de Hypotheker de nadelen waardoor je er niet voor hebt gekozen?
[..]
quote:Spaarhypotheek en bankspaarhypotheek zijn wel verschillend.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:12 schreef progje het volgende:
[..]
Ik heb wel een spaar hypotheek bij de rabobank...
Ik weet niet of dat hetzelfde is
Maar ik zet nu elke maand geld weg.. als ik overlijd wordt er iets van 125.000 uitgekeerd
Als ik niet overlijd los ik daar mijn hypotheek bij de rabobank mee af... (ik heb 2 hypotheken... dus ik los daarmee mijn hypotheek bij de rabobank af)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |