quote:Ik heb er voor het eerst van gehoord in dit topicOp donderdag 28 oktober 2010 21:33 schreef Swietje het volgende:
Nooit van gehoord. Van pimento dan he.
quote:Hoiiii
quote:Ah, nu weet ik weer waarom ik ineens weer bijna dagelijks trek heb in cappuccinoOp donderdag 28 oktober 2010 21:52 schreef LadyBlack het volgende:
Lijst:
O: 2 boterhammen, jam en pindakaas
L: tosti kaas-mosterd, boterham honing
T: cappuccino, dropjes
D: spinazie en verse pasta kaas-walnoot
T: bakje kwark met nootjes
quote:Die rode friemels in olijven?Op donderdag 28 oktober 2010 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb er voor het eerst van gehoord in dit topicNooit gebruikt tijdens het koken, though.
quote:Heel goed!Op donderdag 28 oktober 2010 22:21 schreef Blurred86 het volgende:
in het kader van 'er zwemmen meer vissen in de zee' heb ik net een profiel aangemaakt op een datingsitegewoon om een beetje te kijken wat er zoal in de aanbieding is
en hoewel het merendeel nogal teleurstellend is ben ik zowaar op het profiel gestuit van een leuke jongeman
er is nog hoop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, nu weet ik weer waarom ik ineens weer bijna dagelijks trek heb in cappuccino
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:21 schreef Blurred86 het volgende:
in het kader van 'er zwemmen meer vissen in de zee' heb ik net een profiel aangemaakt op een datingsitegewoon om een beetje te kijken wat er zoal in de aanbieding is
en hoewel het merendeel nogal teleurstellend is ben ik zowaar op het profiel gestuit van een leuke jongeman
er is nog hoop!
quote:Lol.Op donderdag 28 oktober 2010 23:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat is juist fijn met bijlezen...
quote:Eerder terug kan niet, ik had net eerder deze week van mijn prof gehoord dat hij graag wil dat ik zo lang mogelijk blijf (in plaats van nog wat reizen voor ik het land uit moet). Ik hoop dat hij later alsnog kan komen, en dan korter hier is. Alleen al omdat een deel van mijn spullen als zijn bagage terug naar Nederland zou gaan.Op donderdag 28 oktober 2010 23:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Lol.
Heb je al een beslissing van je vriend over het reizen? Want als hij niet komt, ga je dan wel alleen of ga je eerder terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |