quote:Mijn begeleider en prof denken van wel.Op donderdag 28 oktober 2010 23:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je onderzoek afmaken is ook fijn. Zit er een publicatie in?voor het niet opeten, het scheelt als je een 'echt' doel hebt voor je lekkers.
Nu ga ik maffen
quote:Welkom in de wondere wereld van online dating!Op donderdag 28 oktober 2010 22:48 schreef Blurred86 het volgende:
oh man wat een treurigheid wat sommige mannen op hun profiel zetten, of mannen die een berichtje sturen dat mijn profiel ze zo aanspreekt terwijl ik er niks heb ingevuldik heb het wel weer gezien geloof ik!
quote:O echt?Op vrijdag 29 oktober 2010 08:06 schreef Blurred86 het volgende:
moggepff kom maar niet op gang vanochtend.. ach ja nog maar 1 dagje en dan is het weer weekend!
dit weekend wintertijd toch? uurtje extra slapen
quote:Ik ookOp vrijdag 29 oktober 2010 08:07 schreef VulcanJ het volgende:
@Syrena
Paar vraagjes en dan stop ik met zeuren....![]()
* Heb je een bankspaarhypotheek overwogen? Ken je de nadelen maar vooral ook de voordelen?
* Waarom wil je je overlijdensrisicoverzekering vast hebben zitten in je spaarverzekering?
* Weet je waar en hoeveel provisie de hypotheker en je verzekeraar pakken?
* Weet je hoeveel rentekortingen eenmalig zijn en dus na de eerste vaste renteperiode niet meer gelden? Vooral bij de ING is dit een echte instinker
* Ik mis er nog een paar maar die komen vanzelf wel
edit:
Ik vergeet het altijd als ik post: Goedemorgen!
![]()
quote:Raar, die zou toch 110 worden?Op vrijdag 29 oktober 2010 08:01 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)er-ernstig-ziek.html
Harry Muesli!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 08:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik ook.
Maar dan zet ik het in een nieuwe post. Verkapt postcount opkrikken.
quote:Hij gaat de zemel snel ontdekken denk ikOp vrijdag 29 oktober 2010 08:01 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)er-ernstig-ziek.html
Harry Muesli!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |