quote:Dat hangt van de context af.Op donderdag 28 oktober 2010 22:52 schreef IHVK het volgende:
Een rechtse klinkt als een vuist in je gezicht.
quote:Regeren, vanuit een ivoren torentje ja?Op donderdag 28 oktober 2010 15:44 schreef BasEnAad het volgende:
Hou toch eens op met die belachelijke aangiftes. Politici moeten regeren en niet lastiggevallen worden door linksmensen die het niet kunnen hebben dat hun pathetische partijtje niet regeert.
quote:Als je jezelf als allochtoon wilt blijven beschouwen wel jaOp donderdag 28 oktober 2010 22:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou dan was het de juiste keuze toch
quote:Als jij mijn uiterlijk kan veranderen tot een gezonde hollandse jongen doe je best!Op donderdag 28 oktober 2010 22:57 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Als je jezelf als allochtoon wilt blijven beschouwen wel ja![]()
quote:Haar verven, gekleurde lenzen en zeggen dat je op vakantie geweest bentOp donderdag 28 oktober 2010 22:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als jij mijn uiterlijk kan veranderen tot een gezonde hollandse jongen doe je best!
quote:Begin dan maar met dit kapsel:Op donderdag 28 oktober 2010 22:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als jij mijn uiterlijk kan veranderen tot een gezonde hollandse jongen doe je best!
quote:Oostenrijkse componist als tussenstap?Op donderdag 28 oktober 2010 23:03 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Begin dan maar met dit kapsel:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Het uiterlijk is helemaal niet belangrijk, dat is van die linkse oppervlakkigheid. Het gaat om de inhoud.Op donderdag 28 oktober 2010 22:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
quote:Elke dag stamppot ftw!Op donderdag 28 oktober 2010 23:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het uiterlijk is helemaal niet belangrijk, dat is van die linkse oppervlakkigheid. Het gaat om de inhoud.
quote:Volgens rechtse helden als Wilders doet het uiterlijk er wel degelijk toe. Als jouw uiterlijk een hoofddoekje bevat kan je nog zo'n goede inhoud hebben, voor rechts ben je een domme brulaap uit de rimboe.Op donderdag 28 oktober 2010 23:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het uiterlijk is helemaal niet belangrijk, dat is van die linkse oppervlakkigheid. Het gaat om de inhoud.
quote:Neuh, het gaat niet om het uiterlijk, het is de gedachte áchter het hoofddoekje waar Dhr.Wilders tegen ageert.Op donderdag 28 oktober 2010 23:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Volgens rechtse helden als Wilders doet het uiterlijk er wel degelijk toe. Als jouw uiterlijk een hoofddoekje bevat kan je nog zo'n goede inhoud hebben, voor rechts ben je een domme brulaap uit de rimboe.
quote:Neehoor, de hoofddoek wil hij om dezelfde reden verbieden als de Boerka.Op donderdag 28 oktober 2010 23:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Volgens rechtse helden als Wilders doet het uiterlijk er wel degelijk toe. Als jouw uiterlijk een hoofddoekje bevat kan je nog zo'n goede inhoud hebben, voor rechts ben je een domme brulaap uit de rimboe.
quote:Lieverd, klets nietOp donderdag 28 oktober 2010 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neuh, het gaat niet om het uiterlijk, het is de gedachte áchter het hoofddoekje waar Dhr.Wilders tegen ageert.
En dat weet jij best.
quote:Je bent voornamelijk een troll die niet (meer) fatsoenlijk kan reageren.Op donderdag 28 oktober 2010 22:32 schreef Sachertorte het volgende:
Je denkt toch niet dat je linkse sofisterijen indruk op me maken? Ik ben een rechtse weet je nog.
quote:D'r zijn de meer bij die.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Je bent voornamelijk een troll die niet (meer) fatsoenlijk kan reageren.
quote:De gedachte achter het verplicht dragen van een rok op zondag onder de gereformeerde bevolking lijkt erg op waar jij op doelt.Op donderdag 28 oktober 2010 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
Neuh, het gaat niet om het uiterlijk, het is de gedachte áchter het hoofddoekje waar Dhr.Wilders tegen ageert.
En dat weet jij best.
quote:Hihi, tuurlijk LavenderrrOp donderdag 28 oktober 2010 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat weet jij best.
quote:Ik had het over Wilders.. En zijn agenda is nou niet direct geheim ofzoOp vrijdag 29 oktober 2010 00:13 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Vandaar dat Halsema opriep tot het afdoen van het hoofddoekje zeker.
quote:Oké.Op donderdag 28 oktober 2010 19:03 schreef maartena het volgende:
Ik zie het niet perse als racisme, meer iets van onwetendheid van Rutte's kant.
quote:Ik zou niet weten waarom, er zijn hier trollen te over. En als je namen wil dan kun je me altijd pm'en.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
De volgende keer ben je echt weg he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |