quote:Nou ja, dat hoeft toch niet?Op donderdag 28 oktober 2010 15:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja jij kent hem ook zo goed he.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:39 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat is prima vast te stellen op basis van honderden uren tv, interviews en dergelijke. Het enige waar je nog over kunt debatteren is of het misselijkmakende gedrag aangeleerd is of dat hij idd van nature zo is. Nou weten we dat het karakter van iemand grotendeels vastligt, dus het is iig zo dat hij deels van nature zo is.
quote:Ja. Maar een deel 6 vind ik wel heel erg overdreven. Hij staat al bijna weer op.Op donderdag 28 oktober 2010 15:48 schreef dandybleu het volgende:
ikk vond het ook erg jammer dat ie er niet meer is....
quote:Zolang mensen erover willen praten worden er topics geopend. Simpel.Op donderdag 28 oktober 2010 15:50 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Ja. Maar een deel 6 vind ik wel heel erg overdreven. Hij staat al bijna weer op.
quote:Is je dat zo lang ontgaan dan, dat je er nu pas melding van meent te moeten maken?Op donderdag 28 oktober 2010 15:42 schreef Duderella het volgende:
Oh en die Lo-Fi is wel een aanwinst voor hier zeg!
quote:De waarheid schrijdt soms met trage tred ons leven binnen, Lo-Fi.Op donderdag 28 oktober 2010 15:58 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Is je dat zo lang ontgaan dan, dat je er nu pas melding van meent te moeten maken?
quote:Dat is zo, maar dit lag er toch wel dik bovenop.Op donderdag 28 oktober 2010 16:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
De waarheid schrijdt soms met trage tred ons leven binnen, Lo-Fi.
quote:Hoe verhoudt zich dat tot de berichten dat het huwelijk al een tijdje niet zo best meer liep? Hij zou dat destijds best wel hebben gewild, maar misschien voelde hij op het laatst aan dat het op een scheiding dreigde uit te lopen? Of was daar bang voor..Op vrijdag 29 oktober 2010 02:27 schreef Bostonian het volgende:
Wel zuur achteraf dat hij zegt: "Voorop staat dat ik met Isa oud wil worden, dat is een diep gevoel". Ik vraag me af of hij wel de juiste hulp heeft gekregen in die korte tijd tussen dit interview en zijn zelfmoord. Hij moet wel ver heen zijn geweest om tot die daad te komen. Begrijpen doe ik het nog steeds niet, zeker niet na het herlezen van dit toch positief en optimistisch interview.
quote:Misschien liep het huwelijk niet zo best, daar zegt hij iig niets over in het interview. Er speelt waarschijnlijk nog wel meer dat we niet weten.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:31 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Hoe verhoudt zich dat tot de berichten dat het huwelijk al een tijdje niet zo best meer liep? Hij zou dat destijds best wel hebben gewild, maar misschien voelde hij op het laatst aan dat het op een scheiding dreigde uit te lopen? Of was daar bang voor..
quote:kan ook wel begrijpen dat hij eventuele huwelijksproblemen in een nationaal tijdschrift gaat bespreken.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:41 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Misschien liep het huwelijk niet zo best, daar zegt hij iig niets over in het interview. Er speelt waarschijnlijk nog wel meer dat we niet weten.
bizar he! lijkt me wel een aardige film trouwensquote:Op maandag 1 november 2010 15:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb net ook even gekeken ..Wel vreemd !
als ik me niet vergis is het goed te zien dat hij aan de antidepressiva was (foto die erbij staat)quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:49 schreef beequeen het volgende:
Twijfelachtige bron.
Het klinkt ook zo raar. Uit het raam springen met een strop om je nek.
das nog niet officieel bekend gemaakt.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef OKSELHAARSHAMPOO het volgende:
Hoe heeft ie eigenlijk zelfmoord gepleegd?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
als ik me niet vergis is het goed te zien dat hij aan de antidepressiva was (foto die erbij staat)
Welk gerucht?quote:
moet ook zeggen dat ik dit 1 van de meest schokkende gebeurtenissen van het jaar vind..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Zag ik ook in de telegraaf staan.
Zoiets is ook vreselijk en erg aangrijpendquote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef roos85 het volgende:
moet ook zeggen dat ik dit 1 van de meest schokkende gebeurtenissen van het jaar vind..
In de story staat een interview met Isa, ze was op de premiere van Loft, superknap dat ze zich al onder haar collega's heeft weten te begeven
Ik zag hem in die serie gisteren, idd. Best apart te bedenken dat hij er niet meer is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:59 schreef roos85 het volgende:
vanavond is Isa Hoes te gast in DWDD, waar ze zal spreken over de serie levenslied waar Antonie in speelt en over zijn overlijden.
bron
ik zag het, maakt het wel ietsje duidelijkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:59 schreef roos85 het volgende:
vanavond is Isa Hoes te gast in DWDD, waar ze zal spreken over de serie levenslied waar Antonie in speelt en over zijn overlijden.
is het een mooie serie?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik zag hem in die serie gisteren, idd. Best apart te bedenken dat hij er niet meer is.
Ah, een oeuvreboxquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:54 schreef Stefan het volgende:
...en is ze bezig om een DVD-box samen te stellen met films en interviews met Antonie Kamerling.
Roos85 in werkelijkheid was ie al depressief volgens Isa bij DWDD.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:21 schreef roos85 het volgende:
is het een mooie serie?
ook best apart dat hij in die serie een depressief iemand speelt
De paar seizoenen GTST en een musical van zijn zwager.quote:
ja daarom ook mijn postquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Roos85 in werkelijkheid was ie al depressief volgens Isa bij DWDD.
Isa had het over interviews die ze aan het bekijken waren voor de box, dus daar komen er ook nog een paar van bij, dan hebben we nog een paar films, de film en serie all stars, clips van Hero, nog meer musicals, meer series, optreden met NNO (pink floyd), de mattheus masterclass....ik denk dat je meerdere avonden kan vullen....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
De paar seizoenen GTST en een musical van zijn zwager.
Nou, hoeveel delen zullen het gaan worden zeg.
komt die box werkelijk uit?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:11 schreef kvd het volgende:
[..]
Isa had het over interviews die ze aan het bekijken waren voor de box, dus daar komen er ook nog een paar van bij, dan hebben we nog een paar films, de film en serie all stars, clips van Hero, nog meer musicals, meer series, optreden met NNO (pink floyd), de mattheus masterclass....ik denk dat je meerdere avonden kan vullen....
geen idee, dat werd niet echt duidelijk voor mij (maar ja, ik lag met migraine, dus kreeg niet alles meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
komt die box werkelijk uit?
of hij is alleen voor familie?
ben even de uitzending aan het terugkijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef kvd het volgende:
[..]
geen idee, dat werd niet echt duidelijk voor mij (maar ja, ik lag met migraine, dus kreeg niet alles mee)
was volgens mij na de wereld draait door, iig tweede helft, denk zelfs laatse gesprek. Tenzij je de hele uitzending wilt zien natuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
ben even de uitzending aan het terugkijken
Ach kom, het was armoe. Hij is nooit de grote acteur en/of zanger geworden die hij wilde zijn. Daar had hij ook helemaal het talent niet voor. Wat dat betreft zag hij het in zijn depressies allemaal redelijk scherp, als je het mij vraagt. En dat zijn zwager dan bijspringt om hem af en toe nog aan een rolletje te helpen, daarmee overtuigde hij ook niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:11 schreef kvd het volgende:
[..]
Isa had het over interviews die ze aan het bekijken waren voor de box, dus daar komen er ook nog een paar van bij, dan hebben we nog een paar films, de film en serie all stars, clips van Hero, nog meer musicals, meer series, optreden met NNO (pink floyd), de mattheus masterclass....ik denk dat je meerdere avonden kan vullen....
okquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:28 schreef kvd het volgende:
[..]
was volgens mij na de wereld draait door, iig tweede helft, denk zelfs laatse gesprek. Tenzij je de hele uitzending wilt zien natuurlijk
ik heb dus helemaal geen idee van die markt. Meeste films van hem ken ik niet (als in niet gezien), All Stars was leuk, maar niet alleen om hem (ik had meer wat met Willem), musicals boeien mij niet zo, en die interviews....tjsaaaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ach kom, het was armoe. Hij is nooit de grote acteur en/of zanger geworden die hij wilde zijn. Daar had hij ook helemaal het talent niet voor. Wat dat betreft zag hij het in zijn depressies allemaal redelijk scherp, als je het mij vraagt. En dat zijn zwager dan bijspringt om hem af en toe nog aan een rolletje te helpen, daarmee overtuigde hij ook niet natuurlijk.
Maar goed, er zal vast markt voor de DVD-box zijn. En ik begreep dat hij wel uitgebracht wordt, dus niet louter voor familie is.![]()
Overigens niets tegen Kamerling hoor. Hij leek me een hele lieve man.
van de telegraaf (en de het hele stuk komt eigenlijk zo uit dwdd)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
okdan kan ik doorspoelen bij saaie gesprekken,
tot nu toe is de aflevering leuk, die man met de iphone van MM
dus niet veel duidelijkheidquote:Isa en de familie zijn bezig een dvdbox te maken over Antonie en zijn werk. Tijdens het zien van al dat beeldmateriaal komen er veel vragen boven. "Het gekke is dat wij ons nu afvragen waarom niemand heeft gezegd:'Die jongen moet opgenomen worden'
oei...maar ik krijg wel altijd de sentimentele jeugdkriebels als ik 'ik voel me zo verdomd alleen hoor'quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:33 schreef Duderella het volgende:
All Stars was geweldig ja, vond ik ook!![]()
Maar niet speciaal om hem nee.
Ik bedoel, ik loop ook niet weg met Danny de Munk opeens.
Ik vond deze aflevering wel aardig. Het was pas de eerste aflevering dus het moet nog even 'landen' zeg maar, maar ik ben in ieder geval wel nieuwsgierig naar de rest van de serie. Het was me in deze aflevering nog niet duidelijk dat hij een despressief iemand speelt overigens. Vond hem meer alleen op zichzelf gericht. Zag wel dat hij er ontzettend slecht uitzag, dat zei Isa ook in DWDD, al dacht ik eerste gewoon dat dat bij de rol hoorde.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
is het een mooie serie?
ook best apart dat hij in die serie een depressief iemand speelt
quote:Antonie Kamerling deed eerder zelfmoordpoging'
van onze redactie
AMSTERDAM - Antonie Kamerling probeerde zichzelf twee weken voor zijn dood al van het leven te beroven.
Dat vertelt zijn echtgenote Isa Hoes openhartig: "Hij kwam 's avonds thuis en vertelde wat hij had gedaan. Ik schrok, maar we werden er samen ook een beetje lacherig van. Er kwamen zoveel emoties boven: angst, boosheid, verbazing. Uiteindelijk hebben we een fles wijn opengetrokken en uren lang gepraat."
De acteur heeft na de eerste poging wel nog hulp gezocht. Isa in het tijdschrift Kek Mama: "Hij is nog drie keer naar deze persoon geweest, maar het was al te laat."
Begin oktober 2010 maakte Antonie een einde aan zijn leven. Isa en haar kinderen maken het naar omstandigheden goed. "Ik doe mijn best om er wat van te maken. Voor mezelf en voor de kinderen. Soms is dat moeilijk, dan kan ik niets anders dan huilen. Omdat ik hem mis en omdat ik een leven leid waar ik niet zelf voor heb gekozen."
het klopt dat het nog niet bekend gemaakt is, ik denk dat meneer Verlinde hier wel voor zorgt, maar inderdaad bij een ander was het naar buiten gebrachtquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het is nog steeds niet bekend hoe hij het gedaan heeft, hè. Heb ik ongelofelijk respect voor dat dat nooit bekend gemaakt is, meestal wordt zoiets meteen in de meest lugubere wijze aan de grote klok gehangen...
wist ik ook niet, las het vanochtend..quote:Maar dat hij al eerder een zelfmkoordpoging gedaan had wist ik bijvoorbeeld ook nog niet.
ik bedoelde meer dat het niet officieel bekend is gemaaktquote:
Jawel ik had dat eerder gehoord bij DWDD daar vertelde Isa dat Anthonie eerder zelfmoord wilde plegen. En niet gelukt is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:24 schreef roos85 het volgende:
ik bedoelde meer dat het niet officieel bekend is gemaakt
edit: op google kom je van alles tegen
ik had het niet over de poging maar de over de manier waaropquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel ik had dat eerder gehoord bij DWDD daar vertelde Isa dat Anthonie eerder zelfmoord wilde plegen. En niet gelukt is.
kan je die column inscannen en hier plaatsen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef Grunge. het volgende:
Toevallig zojuist op het toilet () de eerste column van Isa in de Kek Mama gelezen. Heel mooi hoe ze beschrijft hoe zij en de kinderen met Antonie's dood omgaan. Ik denk dat het ook wel heel fijn voor haar is om 'alles' in een column kwijt te kunnen.
Jij weet er meer van af?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij weet er meer van af?
EDIT: Ik lees hier een reden, maar dat is een vermoeden van iemand.een ander heeft het weer over een andere methodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij weet er meer van af?
EDIT: Ik lees hier een reden, maar dat is een vermoeden van iemand.In een ander topic hier op Fok wordt gesproken over ophanging. Dit zou op een ander forum gepost zijn en vervolgens verwijderd door de moderators. Blijkbaar had de dochter van de begrafenisondernemer dit op haar Hyves gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
Nee, in mijn ogen niet. Ik bedoel: het is niet ongedaan gemaakt als wij het te weten zouden komen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:21 schreef Ole het volgende:
Verder toch niet heel relevant hoe hij het gedaan heeft toch?
Maar dat is gewoon nieuwsgierigheid.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:42 schreef Marrije het volgende:
Toch wel. Voor mij. Als iemand zelfmoord heeft gepleegd is hoe toch vaak de 2e vraag die gesteld wordt.
Nee hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 01:50 schreef static het volgende:
Moralistisch gelul. Iedereen wil het stiekem weten.
Mijn scanner ligt nog ergens in een doos, maar ik wil het wel overtypen. Dat doe ik dan morgen (vandaag) wel even!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
kan je die column inscannen en hier plaatsen?
Die zal ik volgende keer vragen staticquote:Op zondag 10 april 2011 07:42 schreef static het volgende:
Je vergeet de details die niemand eigenlijk wil weten maar toch erg nieuwsgierig naar zijn.
gelukkig niet eén van zijn kinderenquote:Op zondag 10 april 2011 07:47 schreef Ole het volgende:
Een\hm... enige 'dirty detail"
Iemand heeft hem zo 'gevonden'
Ik weet het, vraag is of dat publiek moet zijn, voornamelijk de details.quote:
datquote:Op zondag 10 april 2011 08:00 schreef static het volgende:
[..]
Ik weet het, vraag is of dat publiek moet zijn, voornamelijk de details.
quote:Op zondag 10 april 2011 07:42 schreef static het volgende:
Je vergeet de details die niemand heel veel mensen eigenlijk willen weten maar toch erg nieuwsgierig naar zijn.
dat zal traumatisch genoeg geweest zijn, Isa & kids zijn niet voor niets verhuisdquote:Op zondag 10 april 2011 07:47 schreef Ole het volgende:
dat mag je vinden, hoef je geen sorry voor te zeggen. Juist het feit dat hij geen naaste van mij is maakt het dat ik ongegeneerd op internet in sho kan vragen hoe het is gedaan.quote:Op zondag 10 april 2011 01:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Dat is gewoon sensatiezucht imho.. willen weten hoe en je daar een beeld bij willen vormen..
geloof me iemand die zelfmoord pleegt, daar wil je je geen beeld bij vormen hoe het moet zijn geweest.. Want wat voor de een lijkt goh dat zal er het minst naar hebben uitgezien, kan wel het gruwelijkste beeld geven.
Sorry marrije maar ik vind het echt walgelijk dat het voor jou uitmaakt whoe het gegaan is, bij iemand die je persoonlijk in je leven heel dicht na staat ( familie lid/vrienden) kan ik er enigzins inkomen.. maar iemand die je niet kent.. of puur van tv etc..
Het huis stond al jaren te koop. Nu wil helemaal niemand het meer hebben lijkt mequote:Op zondag 10 april 2011 10:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat zal traumatisch genoeg geweest zijn, Isa & kids zijn niet voor niets verhuisd
Er zullen vast genoeg huizen zijn waarvan de bewoners geen weet hebben van wat daar is gebeurd. Mijn moeder woont trouwens ook in een huis waar de vorige bewoner zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op zondag 10 april 2011 13:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Het huis stond al jaren te koop. Nu wil helemaal niemand het meer hebben lijkt me
Mijn buurman heeft zich een paar jaar geleden ook thuis opgehangen. Een paar weken later werd zijn huis alweer bewoond, door mensen die weten wat er is gebeurd. Sommige mensen staan daar duidelijk nuchterder in dan anderen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Er zullen vast genoeg huizen zijn waarvan de bewoners geen weet hebben van wat daar is gebeurd. Mijn moeder woont trouwens ook in een huis waar de vorige bewoner zelfmoord heeft gepleegd.
of juist wel, van die sensatiebeluste mensenquote:Op zondag 10 april 2011 13:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Het huis stond al jaren te koop. Nu wil helemaal niemand het meer hebben lijkt me
Ze heeft zelfs de gordijnen met bloedvlekken nog gezien.quote:Op zondag 10 april 2011 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft zich een paar jaar geleden ook thuis opgehangen. Een paar weken later werd zijn huis alweer bewoond, door mensen die weten wat er is gebeurd. Sommige mensen staan daar duidelijk nuchterder in dan anderen.
oow wat naarquote:Op zondag 10 april 2011 13:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs de gordijnen met bloedvlekken nog gezien.Maarja ze moest gauw een ander huis dus ja.
In elk geval toen hij overleed stond het al een paar jaar te koop.quote:Op zondag 10 april 2011 13:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
of juist wel, van die sensatiebeluste mensenof mensen die er heel nuchter instaan
huis staat volgens mij niet te koop..
Ze heeft het ook in DWDD vertelt dat ze weer in Amsterdam woont.quote:Op zondag 10 april 2011 14:06 schreef Ole het volgende:
[..]
In elk geval toen hij overleed stond het al een paar jaar te koop.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Isa ergens anders is gaan wonen. Begrijpelijk.
Wat Ole zegt hun huis stond jaren te koop vlakbij Arnhem. Nu woont ze bij de broer van Anthonie en diens vrouw zolang in Amsterdam totdat ze een woning heeft dat zei ze ooit.quote:Op zondag 10 april 2011 13:44 schreef roos85 het volgende:
of juist wel, van die sensatiebeluste mensenof mensen die er heel nuchter instaan
huis staat volgens mij niet te koop..
waar zie je mij dat ontkennen?? lees mijn posts eens goedquote:Op zondag 10 april 2011 14:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat Ole zegt hun huis stond jaren te koop vlakbij Arnhem.
dat heeft in de story gestaanquote:Nu woont ze bij de broer van Anthonie en diens vrouw zolang in Amsterdam totdat ze een woning heeft dat zei ze ooit.
Ik dacht dat ze in Zevenhoven woonden. Dat is bij Nieuwkoop. Maar ik kan me vergissen hoor!quote:Op zondag 10 april 2011 14:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat Ole zegt hun huis stond jaren te koop vlakbij Arnhem. Nu woont ze bij de broer van Anthonie en diens vrouw zolang in Amsterdam totdat ze een woning heeft dat zei ze ooit.
ze hebben inderdaad in Zevenhoven gewoondquote:Op zondag 10 april 2011 14:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in Zevenhoven woonden. Dat is bij Nieuwkoop. Maar ik kan me vergissen hoor!
Zeg! ik lees geen story joh..ik zeg dat ze dat heeft gezegt punt uit..En hou jij dat allemaal bij Roos? Is al erg genoeg voor Isa en haar kinderen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:55 schreef roos85 het volgende:
waar zie je mij dat ontkennen?? lees mijn posts eens goed
dat heeft in de story gestaan
hoe moet ik nou weten dat jij geen story leest?quote:Op zondag 10 april 2011 15:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg! ik lees geen story joh..ik zeg dat ze dat heeft gezegt punt uit..En hou jij dat allemaal bij Roos? Is al erg genoeg voor Isa en haar kinderen.
Of all placesquote:Op zondag 10 april 2011 14:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze hebben inderdaad in Zevenhoven gewoond
Ik lees dat bij de tandarts. Of ik koop de bladenquote:
Wij krijgen ze (Story, Weekend en Privé) bij de leesmap. Het geinige daaraan is dat die bladen van ongeveer 4 maanden geleden zijn, dus alle "nieuwtjes" van toen zijn nu ontzettend oud of weer veranderdquote:Op zondag 10 april 2011 17:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik lees dat bij de tandarts. Of ik koop de bladen
dat is echt the place to bequote:
Ik zat in Uithoorn op de middelbare school. Zelf uit Vinkeveen. maar alles in een straal van ongeveer 15 km zat daar. Zevenhoven (vlakbij Nieuwkoop) was 100x erger nog dan het dorp waar ik vandaan kwam. Ms leuk als je 50+ bent. maar als kind echtquote:Op zondag 10 april 2011 22:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is echt the place to be
ze hadden daar wel een mooi huis, maar wel erg afgelegen volgens mij
dan ik het me wel voorstellen dat Isa terug naar Amsterdam wildequote:Op zondag 10 april 2011 23:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zat in Uithoorn op de middelbare school. Zelf uit Vinkeveen. maar alles in een straal van ongeveer 15 km zat daar. Zevenhoven (vlakbij Nieuwkoop) was 100x erger nog dan het dorp waar ik vandaan kwam. Ms leuk als je 50+ bent. maar als kind echt
leuk is dat! Loop je gewoon 3 maanden achterquote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wij krijgen ze (Story, Weekend en Privé) bij de leesmap. Het geinige daaraan is dat die bladen van ongeveer 4 maanden geleden zijn, dus alle "nieuwtjes" van toen zijn nu ontzettend oud of weer veranderd
Ze wilden sowieso al weg. Maar echt.. leuk hoor, midden in de polderquote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
dan ik het me wel voorstellen dat Isa terug naar Amsterdam wilde
dat vertelde ze in DWDD inderdaad, alleen kon Antonie dat niet aan..quote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze wilden sowieso al weg. Maar echt.. leuk hoor, midden in de polder![]()
Geef mij maar een stad en een beetje reuring
Nope, dat is leuk de paar maanden per jaar als het lekker weer is. Ik wist trouwens niet dat Isa dit gezegd heeft, maar kan het uit ervaring beamen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat vertelde ze in DWDD inderdaad, alleen kon Antonie dat niet aan..![]()
midden in de polder lijkt mij ook niks
Dat is gewoon humor. Laatst las ik van Tatjana's huilbui bij Carlo & Irene bij Life 4 You vanwege Ronnie. Intussen heeft ze alweer een datingshow gehad en schijnt ze gespot te zijn met de nummer 2 ervanquote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef Ole het volgende:
[..]
leuk is dat! Loop je gewoon 3 maanden achter
Ik ook. Soms rij ik met mijn fiets even door de polder als het mooi weer is, maar het moet niet te lang duren.quote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Nope, dat is leuk de paar maanden per jaar als het lekker weer is. Ik wist trouwens niet dat Isa dit gezegd heeft, maar kan het uit ervaring beamen.
Ikzelf ben een stadsmens
Volgens mij is ook gewoon bekend gemaakt dat Isa dat was.quote:Op zondag 10 april 2011 07:47 schreef Ole het volgende:
mmm ik neem te herinneren dat Albert vertelde dat Isa boven was bij Antonie toen het onderzoek plaats vondquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:12 schreef N.icka het volgende:
Isa hoes heeft een uitgebreid interview gegeven in een blad, mama of zo. Geen ophanging dus. Hij lag op de bank beneden.
okequote:Op zaterdag 16 april 2011 17:15 schreef N.icka het volgende:
Ik zou zeggen, lees het interview en je weet alles van zijn laatste dag.
Sorry, ik zou die column uit de Kek Mama voor je overtypen, maar die was inmiddels bij m'n moeder en ik was 'em dus kwijt. Ik ga het nog steeds doen.quote:Op zondag 10 april 2011 10:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat zal traumatisch genoeg geweest zijn, Isa & kids zijn niet voor niets verhuisd
quote:Isa Hoes viert leven op sterfdag Antonie Kamerling
van onze redactie
AMSTERDAM - Isa Hoes brengt de sterfdag van Antonie Kamerling door met haar familie. “We gaan samen het leven vieren.”
Aanstaande donderdag is het precies een jaar geleden dat Antonie Kamerling zichzelf van het leven beroofde. Zijn weduwe Isa wil de dag graag met haar familie doorbrengen, maar er geen sombere dag van maken. “Het wordt een dag met niet teveel verdriet en het leven vieren”, vertelt Isa aan dagblad Spits.
“Ik wil niet te lang stilstaan bij de dood. Ik sta veel liever stil bij alle mooie dingen die hij heeft achtergelaten. Gewoon een dag met elkaar die oké gaat worden.
Fimpje met Kris: http://www.rtl.nl/xl/#/u/ab5a7908-2340-42f7-bb5f-6456087a91cc/quote:Kris Kamerling spreekt over overlijden Antonie
van onze redactie
AMSTERDAM - Kris Kamerling mist zijn broer Antonie, die aanstaande donderdag een jaar geleden overleed, nog elke dag.
"Ik mis het samenzijn met hem", vertelt Kris openhartig in RTL Boulevard. "Het was een zielsverband dat ik met hem had en dat is gewoon weg."
Kris kan zich nog goed herinneren wat hij voelde toen hij van zijn zus Liesbeth hoorde dat Antonie er niet meer was. "Ik werd helemaal koud. Ik geloofde het niet en ik werd gek."
Aanstaande donderdag is het precies een jaar geleden dat Antonie zichzelf van het leven beroofde. Kris heeft het verlies een plekje kunnen geven. "Nu ben ik niet boos. Ik begrijp het nu."
maar het lijkt wel vorige weekquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |