abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89428000
Groenendijk in plaats van Kamerling in musical
Richard Groenendijk gaat spelen in de musical waarin Antonie Kamerling een van de hoofdrollen zou vertolken. Het script is volledig herschreven.

In 'Herinnert U Zich Deze Nog?!' wordt teruggekeken op de hoogtijdagen van de roemruchte zeezender Veronica. In een unieke vorm van musical, komedie en radio-on-stage neemt de productie de luisteraars van toen en nu mee terug naar de jaren 60 en 70.
De voorstelling gaat in februari 2011 in première in het oude Luxor Theater te Rotterdam. De productie is in handen van Harry Kies Theaterprodukties, medeproducent van onder andere 'Turks Fruit' en 'Dromen…zijn Bedrog'. Het script is geschreven door Dick van den Heuvel.

De 38-jarige Richard Groenendijk staat momenteel met zijn solovoorstelling 'Terug bij Af' in het theater en was afgelopen seizoen te zien in de musical 'Hairspray'. De veelzijdige acteur was ook te zien in vele verschillende producties te zien, waaronder 'Les Misérables, en een muzikale ode aan Toon Hermans. Richard maakte tevens zijn opwachting in talloze tv-producties, zoals 'Baantjer', 'Toen was geluk heel gewoon' en 'Wie is de Mol?'.

bron: rtl boulevard
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_89660816
'Bizarre laatste scène met Antonie Kamerling'
Uitgegeven: 7 december 2010 11:50
Laatst gewijzigd: 7 december 2010 12:01

AMSTERDAM - Reinout Oerlemans en Antonie Kamerling speelden begin jaren ’90 hun eerste scène samen in de tv-serie Goede Tijden Slechte Tijden. Twintig jaar later hadden de twee opnieuw een gezamenlijke rol, in de film New Kids Turbo.

Oerlemans blikte maandagavond geëmotioneerd terug op die momenten. In de Brabantse komedie hebben de twee oud-GTST’ers een kleine bijrol. Oerlemans speelt zichzelf, als producent van het programma die komt mededelen dat het geld op is om de film af te maken.

Kamerling bedient de camera om die scène in het studiootje vast te leggen. "We hebben alleen maar zitten geiten", glimlacht de Eyeworks-baas tegenover NU.nl.

"Maar het is natuurlijk bizar, dat ik twintig jaar geleden voor het eerst samen met Antonie een scène deed, en dit de laatste scène is die hij gespeeld heeft in zijn leven."

Groot fan

"Het is een heel gek ding in de film. We hebben er lang over nagedacht of we het er in moesten laten zitten. We hebben het er met Isa over gehad, zij zei: ‘je moet het er in laten’. Merlijn, de zoon van Antonie, is groot fan van de serie.’’

Het publiek in Den Bosch applaudisseerde toen Kamerling, die begin oktober een einde aan zijn leven maakte, zwaaiend de film verliet. Oerlemans: "Toen dat kwam, was ik erg blij dat we het zo hebben gelaten."
pi_90599816
'Zelfmoord Antonie Kamerling meest schokkend'
van onze redactie

Niet het huwelijk van Yolanthe en Wesley Sneijder Cabau, maar de tragische zelfmoord van Antonie Kamerling staat onze lezers het meest bij.

Dit blijkt uit onze poll, waarbij men kon kiezen voor hét showbizznieuws van 2010. Ruim 15.000 mensen brachten hun stem uit.

Maar liefst 77 procent van onze lezers kiest voor de zelfmoord van Antonie Kamerling (44). De acteur maakte op 6 oktober een einde aan zijn leven. Hij liet zijn vrouw Isa Hoes en kinderen Vlinder en Merlijn achter.

Alle andere gebeurtenissen in 2010 lijken voor onze lezers daarnaast in het niet te vallen. De drie dagen durende miljoenenbruiloft van Wesley en Yolanthe Sneijder Cabau kreeg slechts 4 procent van de stemmen, evenals het succes van Oh Oh Cherso.

De scheiding van Bas Westerweel en Babette van Veen staat 5 procent van onze lezers het meeste bij.

De ontluikende liefde tussen Johnny de Mol en Bridget Maasland kreeg zelfs helemaal geen stemmen. De twee vielen tijdens de opnames van Waar is de Mol? in Suriname als een blok voor elkaar
  woensdag 29 december 2010 @ 21:11:58 #29
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_90600703
quote:
15s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Zag ik ook in de telegraaf staan.
moet ook zeggen dat ik dit 1 van de meest schokkende gebeurtenissen van het jaar vind..

In de story staat een interview met Isa, ze was op de premiere van Loft, superknap dat ze zich al onder haar collega's heeft weten te begeven
  donderdag 30 december 2010 @ 11:38:06 #31
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_90620921
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef roos85 het volgende:

moet ook zeggen dat ik dit 1 van de meest schokkende gebeurtenissen van het jaar vind..

In de story staat een interview met Isa, ze was op de premiere van Loft, superknap dat ze zich al onder haar collega's heeft weten te begeven
Zoiets is ook vreselijk en erg aangrijpend ;( Vond ik ook. ;( Isa is een sterke vrouw zeggen haar broer en zwager Onno en Albert dus..
pi_91671093
vanavond is Isa Hoes te gast in DWDD, waar ze zal spreken over de serie levenslied waar Antonie in speelt en over zijn overlijden.

bron
pi_91673064
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 18:59 schreef roos85 het volgende:
vanavond is Isa Hoes te gast in DWDD, waar ze zal spreken over de serie levenslied waar Antonie in speelt en over zijn overlijden.

bron
Ik zag hem in die serie gisteren, idd. Best apart te bedenken dat hij er niet meer is.
Don't you love her madly?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 20:40:14 #34
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91675935
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 18:59 schreef roos85 het volgende:
ik zag het, maakt het wel ietsje duidelijker
  vrijdag 21 januari 2011 @ 20:54:36 #35
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_91676792
Isa Hoes: ik kon Antonie niet helpen
edit print rss - door Stefan op 21-01-2011 @ 20:52

Isa Hoes heeft er alles aan gedaan om Antonie Kamerling te helpen met zijn depressies, maar uiteindelijk beroofde de acteur zich toch van het leven. Isa realiseert zich nu dat ze Antonie niet kon helpen. Dat vertelde ze bij De Wereld Draait Door.

Isa Hoes vertelde dat pas een paar weken voor de zelfmoord de diagnose manisch depressief werd gesteld. Toch sprak Kamerling al jaren in interviews over depressies. Deze gingen soms heel diep, dat het leven uitzichtloos was. Vorig jaar resulteerde dat in zelfmoord. Hoes vertelde dat ze niet boos is. Soms denkt ze wel, we zouden samen oud worden en dat heb je me ontnomen. Maar aan de andere kant, ze wilde ook niet dat hij zo ongelukkig was. "Isa: Ik wou dat ik dat stukje depressie uit zijn hersens kon snijden, maar dat kan natuurlijk niet. Ik had hem zo graag willen helpen, maar dat kon niet."

Inmiddels gaat het naar omstandigheden goed, zo vertelde Isa Hoes. Ze woont weer in Amsterdam met haar twee kinderen en staat midden in het leven. verder heeft ze veel steun aan mensen die haar een hart onder de riem steken en is ze bezig om een DVD-box samen te stellen met films en interviews met Antonie Kamerling.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_91685890
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:45 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ik zag hem in die serie gisteren, idd. Best apart te bedenken dat hij er niet meer is.
is het een mooie serie?

ook best apart dat hij in die serie een depressief iemand speelt
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:46:02 #37
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_91687473
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:54 schreef Stefan het volgende:
...en is ze bezig om een DVD-box samen te stellen met films en interviews met Antonie Kamerling.
Ah, een oeuvrebox :)
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:02:11 #38
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91699937
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:21 schreef roos85 het volgende:

is het een mooie serie?

ook best apart dat hij in die serie een depressief iemand speelt
Roos85 in werkelijkheid was ie al depressief volgens Isa bij DWDD.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:44:30 #39
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91715273
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:46 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ah, een oeuvrebox :)
De paar seizoenen GTST en een musical van zijn zwager.

Nou, hoeveel delen zullen het gaan worden zeg.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_91715913
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:02 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Roos85 in werkelijkheid was ie al depressief volgens Isa bij DWDD.
ja daarom ook mijn post
pi_91716304
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:44 schreef Duderella het volgende:

[..]

De paar seizoenen GTST en een musical van zijn zwager.

Nou, hoeveel delen zullen het gaan worden zeg.
Isa had het over interviews die ze aan het bekijken waren voor de box, dus daar komen er ook nog een paar van bij, dan hebben we nog een paar films, de film en serie all stars, clips van Hero, nog meer musicals, meer series, optreden met NNO (pink floyd), de mattheus masterclass....ik denk dat je meerdere avonden kan vullen....
pi_91716696
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:11 schreef kvd het volgende:

[..]

Isa had het over interviews die ze aan het bekijken waren voor de box, dus daar komen er ook nog een paar van bij, dan hebben we nog een paar films, de film en serie all stars, clips van Hero, nog meer musicals, meer series, optreden met NNO (pink floyd), de mattheus masterclass....ik denk dat je meerdere avonden kan vullen....
komt die box werkelijk uit?
of hij is alleen voor familie?
pi_91716881
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef roos85 het volgende:

[..]

komt die box werkelijk uit?
of hij is alleen voor familie?
geen idee, dat werd niet echt duidelijk voor mij (maar ja, ik lag met migraine, dus kreeg niet alles mee ;) )
pi_91716901
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef kvd het volgende:

[..]

geen idee, dat werd niet echt duidelijk voor mij (maar ja, ik lag met migraine, dus kreeg niet alles mee ;) )
ben even de uitzending aan het terugkijken
pi_91717061
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef roos85 het volgende:

[..]

ben even de uitzending aan het terugkijken
was volgens mij na de wereld draait door, iig tweede helft, denk zelfs laatse gesprek. Tenzij je de hele uitzending wilt zien natuurlijk
  zaterdag 22 januari 2011 @ 19:29:14 #46
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91717092
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:11 schreef kvd het volgende:

[..]

Ach kom, het was armoe. Hij is nooit de grote acteur en/of zanger geworden die hij wilde zijn. Daar had hij ook helemaal het talent niet voor. Wat dat betreft zag hij het in zijn depressies allemaal redelijk scherp, als je het mij vraagt. En dat zijn zwager dan bijspringt om hem af en toe nog aan een rolletje te helpen, daarmee overtuigde hij ook niet natuurlijk.

Maar goed, er zal vast markt voor de DVD-box zijn. En ik begreep dat hij wel uitgebracht wordt, dus niet louter voor familie is. :)

Overigens niets tegen Kamerling hoor. Hij leek me een hele lieve man.
pi_91717112
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:28 schreef kvd het volgende:

[..]

was volgens mij na de wereld draait door, iig tweede helft, denk zelfs laatse gesprek. Tenzij je de hele uitzending wilt zien natuurlijk
ok :) dan kan ik doorspoelen bij saaie gesprekken,
tot nu toe is de aflevering leuk, die man met de iphone van MM :D
pi_91717236
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:29 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ach kom, het was armoe. Hij is nooit de grote acteur en/of zanger geworden die hij wilde zijn. Daar had hij ook helemaal het talent niet voor. Wat dat betreft zag hij het in zijn depressies allemaal redelijk scherp, als je het mij vraagt. En dat zijn zwager dan bijspringt om hem af en toe nog aan een rolletje te helpen, daarmee overtuigde hij ook niet natuurlijk.

Maar goed, er zal vast markt voor de DVD-box zijn. En ik begreep dat hij wel uitgebracht wordt, dus niet louter voor familie is. :)

Overigens niets tegen Kamerling hoor. Hij leek me een hele lieve man.
ik heb dus helemaal geen idee van die markt. Meeste films van hem ken ik niet (als in niet gezien), All Stars was leuk, maar niet alleen om hem (ik had meer wat met Willem), musicals boeien mij niet zo, en die interviews....tjsaaa
pi_91717293
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:29 schreef roos85 het volgende:

[..]

ok :) dan kan ik doorspoelen bij saaie gesprekken,
tot nu toe is de aflevering leuk, die man met de iphone van MM :D
van de telegraaf (en de het hele stuk komt eigenlijk zo uit dwdd)
quote:
Isa en de familie zijn bezig een dvdbox te maken over Antonie en zijn werk. Tijdens het zien van al dat beeldmateriaal komen er veel vragen boven. "Het gekke is dat wij ons nu afvragen waarom niemand heeft gezegd:'Die jongen moet opgenomen worden'
dus niet veel duidelijkheid
  zaterdag 22 januari 2011 @ 19:33:57 #50
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91717324
All Stars was geweldig ja, vond ik ook! _O_
Maar niet speciaal om hem nee.

Ik bedoel, ik loop ook niet weg met Danny de Munk opeens. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')