moet ook zeggen dat ik dit 1 van de meest schokkende gebeurtenissen van het jaar vind..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Zag ik ook in de telegraaf staan.
Zoiets is ook vreselijk en erg aangrijpendquote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef roos85 het volgende:
moet ook zeggen dat ik dit 1 van de meest schokkende gebeurtenissen van het jaar vind..
In de story staat een interview met Isa, ze was op de premiere van Loft, superknap dat ze zich al onder haar collega's heeft weten te begeven
Ik zag hem in die serie gisteren, idd. Best apart te bedenken dat hij er niet meer is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:59 schreef roos85 het volgende:
vanavond is Isa Hoes te gast in DWDD, waar ze zal spreken over de serie levenslied waar Antonie in speelt en over zijn overlijden.
bron
ik zag het, maakt het wel ietsje duidelijkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:59 schreef roos85 het volgende:
vanavond is Isa Hoes te gast in DWDD, waar ze zal spreken over de serie levenslied waar Antonie in speelt en over zijn overlijden.
is het een mooie serie?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik zag hem in die serie gisteren, idd. Best apart te bedenken dat hij er niet meer is.
Ah, een oeuvreboxquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:54 schreef Stefan het volgende:
...en is ze bezig om een DVD-box samen te stellen met films en interviews met Antonie Kamerling.
Roos85 in werkelijkheid was ie al depressief volgens Isa bij DWDD.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:21 schreef roos85 het volgende:
is het een mooie serie?
ook best apart dat hij in die serie een depressief iemand speelt
De paar seizoenen GTST en een musical van zijn zwager.quote:
ja daarom ook mijn postquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Roos85 in werkelijkheid was ie al depressief volgens Isa bij DWDD.
Isa had het over interviews die ze aan het bekijken waren voor de box, dus daar komen er ook nog een paar van bij, dan hebben we nog een paar films, de film en serie all stars, clips van Hero, nog meer musicals, meer series, optreden met NNO (pink floyd), de mattheus masterclass....ik denk dat je meerdere avonden kan vullen....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
De paar seizoenen GTST en een musical van zijn zwager.
Nou, hoeveel delen zullen het gaan worden zeg.
komt die box werkelijk uit?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:11 schreef kvd het volgende:
[..]
Isa had het over interviews die ze aan het bekijken waren voor de box, dus daar komen er ook nog een paar van bij, dan hebben we nog een paar films, de film en serie all stars, clips van Hero, nog meer musicals, meer series, optreden met NNO (pink floyd), de mattheus masterclass....ik denk dat je meerdere avonden kan vullen....
geen idee, dat werd niet echt duidelijk voor mij (maar ja, ik lag met migraine, dus kreeg niet alles meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
komt die box werkelijk uit?
of hij is alleen voor familie?
ben even de uitzending aan het terugkijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef kvd het volgende:
[..]
geen idee, dat werd niet echt duidelijk voor mij (maar ja, ik lag met migraine, dus kreeg niet alles mee)
was volgens mij na de wereld draait door, iig tweede helft, denk zelfs laatse gesprek. Tenzij je de hele uitzending wilt zien natuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
ben even de uitzending aan het terugkijken
Ach kom, het was armoe. Hij is nooit de grote acteur en/of zanger geworden die hij wilde zijn. Daar had hij ook helemaal het talent niet voor. Wat dat betreft zag hij het in zijn depressies allemaal redelijk scherp, als je het mij vraagt. En dat zijn zwager dan bijspringt om hem af en toe nog aan een rolletje te helpen, daarmee overtuigde hij ook niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:11 schreef kvd het volgende:
[..]
Isa had het over interviews die ze aan het bekijken waren voor de box, dus daar komen er ook nog een paar van bij, dan hebben we nog een paar films, de film en serie all stars, clips van Hero, nog meer musicals, meer series, optreden met NNO (pink floyd), de mattheus masterclass....ik denk dat je meerdere avonden kan vullen....
okquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:28 schreef kvd het volgende:
[..]
was volgens mij na de wereld draait door, iig tweede helft, denk zelfs laatse gesprek. Tenzij je de hele uitzending wilt zien natuurlijk
ik heb dus helemaal geen idee van die markt. Meeste films van hem ken ik niet (als in niet gezien), All Stars was leuk, maar niet alleen om hem (ik had meer wat met Willem), musicals boeien mij niet zo, en die interviews....tjsaaaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ach kom, het was armoe. Hij is nooit de grote acteur en/of zanger geworden die hij wilde zijn. Daar had hij ook helemaal het talent niet voor. Wat dat betreft zag hij het in zijn depressies allemaal redelijk scherp, als je het mij vraagt. En dat zijn zwager dan bijspringt om hem af en toe nog aan een rolletje te helpen, daarmee overtuigde hij ook niet natuurlijk.
Maar goed, er zal vast markt voor de DVD-box zijn. En ik begreep dat hij wel uitgebracht wordt, dus niet louter voor familie is.![]()
Overigens niets tegen Kamerling hoor. Hij leek me een hele lieve man.
van de telegraaf (en de het hele stuk komt eigenlijk zo uit dwdd)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
okdan kan ik doorspoelen bij saaie gesprekken,
tot nu toe is de aflevering leuk, die man met de iphone van MM
dus niet veel duidelijkheidquote:Isa en de familie zijn bezig een dvdbox te maken over Antonie en zijn werk. Tijdens het zien van al dat beeldmateriaal komen er veel vragen boven. "Het gekke is dat wij ons nu afvragen waarom niemand heeft gezegd:'Die jongen moet opgenomen worden'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |