quote:Nou ja, dat hoeft toch niet?Op donderdag 28 oktober 2010 15:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja jij kent hem ook zo goed he.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:39 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat is prima vast te stellen op basis van honderden uren tv, interviews en dergelijke. Het enige waar je nog over kunt debatteren is of het misselijkmakende gedrag aangeleerd is of dat hij idd van nature zo is. Nou weten we dat het karakter van iemand grotendeels vastligt, dus het is iig zo dat hij deels van nature zo is.
quote:Ja. Maar een deel 6 vind ik wel heel erg overdreven. Hij staat al bijna weer op.Op donderdag 28 oktober 2010 15:48 schreef dandybleu het volgende:
ikk vond het ook erg jammer dat ie er niet meer is....
quote:Zolang mensen erover willen praten worden er topics geopend. Simpel.Op donderdag 28 oktober 2010 15:50 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Ja. Maar een deel 6 vind ik wel heel erg overdreven. Hij staat al bijna weer op.
quote:Is je dat zo lang ontgaan dan, dat je er nu pas melding van meent te moeten maken?Op donderdag 28 oktober 2010 15:42 schreef Duderella het volgende:
Oh en die Lo-Fi is wel een aanwinst voor hier zeg!
quote:De waarheid schrijdt soms met trage tred ons leven binnen, Lo-Fi.Op donderdag 28 oktober 2010 15:58 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Is je dat zo lang ontgaan dan, dat je er nu pas melding van meent te moeten maken?
quote:Dat is zo, maar dit lag er toch wel dik bovenop.Op donderdag 28 oktober 2010 16:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
De waarheid schrijdt soms met trage tred ons leven binnen, Lo-Fi.
quote:Hoe verhoudt zich dat tot de berichten dat het huwelijk al een tijdje niet zo best meer liep? Hij zou dat destijds best wel hebben gewild, maar misschien voelde hij op het laatst aan dat het op een scheiding dreigde uit te lopen? Of was daar bang voor..Op vrijdag 29 oktober 2010 02:27 schreef Bostonian het volgende:
Wel zuur achteraf dat hij zegt: "Voorop staat dat ik met Isa oud wil worden, dat is een diep gevoel". Ik vraag me af of hij wel de juiste hulp heeft gekregen in die korte tijd tussen dit interview en zijn zelfmoord. Hij moet wel ver heen zijn geweest om tot die daad te komen. Begrijpen doe ik het nog steeds niet, zeker niet na het herlezen van dit toch positief en optimistisch interview.
quote:Misschien liep het huwelijk niet zo best, daar zegt hij iig niets over in het interview. Er speelt waarschijnlijk nog wel meer dat we niet weten.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:31 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Hoe verhoudt zich dat tot de berichten dat het huwelijk al een tijdje niet zo best meer liep? Hij zou dat destijds best wel hebben gewild, maar misschien voelde hij op het laatst aan dat het op een scheiding dreigde uit te lopen? Of was daar bang voor..
quote:kan ook wel begrijpen dat hij eventuele huwelijksproblemen in een nationaal tijdschrift gaat bespreken.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:41 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Misschien liep het huwelijk niet zo best, daar zegt hij iig niets over in het interview. Er speelt waarschijnlijk nog wel meer dat we niet weten.
bizar he! lijkt me wel een aardige film trouwensquote:Op maandag 1 november 2010 15:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb net ook even gekeken ..Wel vreemd !
als ik me niet vergis is het goed te zien dat hij aan de antidepressiva was (foto die erbij staat)quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:49 schreef beequeen het volgende:
Twijfelachtige bron.
Het klinkt ook zo raar. Uit het raam springen met een strop om je nek.
das nog niet officieel bekend gemaakt.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef OKSELHAARSHAMPOO het volgende:
Hoe heeft ie eigenlijk zelfmoord gepleegd?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
als ik me niet vergis is het goed te zien dat hij aan de antidepressiva was (foto die erbij staat)
Welk gerucht?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |