Zeg! ik lees geen story joh..ik zeg dat ze dat heeft gezegt punt uit..En hou jij dat allemaal bij Roos? Is al erg genoeg voor Isa en haar kinderen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:55 schreef roos85 het volgende:
waar zie je mij dat ontkennen?? lees mijn posts eens goed
dat heeft in de story gestaan
hoe moet ik nou weten dat jij geen story leest?quote:Op zondag 10 april 2011 15:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg! ik lees geen story joh..ik zeg dat ze dat heeft gezegt punt uit..En hou jij dat allemaal bij Roos? Is al erg genoeg voor Isa en haar kinderen.
Of all placesquote:Op zondag 10 april 2011 14:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze hebben inderdaad in Zevenhoven gewoond
Ik lees dat bij de tandarts. Of ik koop de bladenquote:
Wij krijgen ze (Story, Weekend en Privé) bij de leesmap. Het geinige daaraan is dat die bladen van ongeveer 4 maanden geleden zijn, dus alle "nieuwtjes" van toen zijn nu ontzettend oud of weer veranderdquote:Op zondag 10 april 2011 17:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik lees dat bij de tandarts. Of ik koop de bladen
dat is echt the place to bequote:
Ik zat in Uithoorn op de middelbare school. Zelf uit Vinkeveen. maar alles in een straal van ongeveer 15 km zat daar. Zevenhoven (vlakbij Nieuwkoop) was 100x erger nog dan het dorp waar ik vandaan kwam. Ms leuk als je 50+ bent. maar als kind echtquote:Op zondag 10 april 2011 22:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is echt the place to be
ze hadden daar wel een mooi huis, maar wel erg afgelegen volgens mij
dan ik het me wel voorstellen dat Isa terug naar Amsterdam wildequote:Op zondag 10 april 2011 23:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zat in Uithoorn op de middelbare school. Zelf uit Vinkeveen. maar alles in een straal van ongeveer 15 km zat daar. Zevenhoven (vlakbij Nieuwkoop) was 100x erger nog dan het dorp waar ik vandaan kwam. Ms leuk als je 50+ bent. maar als kind echt
leuk is dat! Loop je gewoon 3 maanden achterquote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wij krijgen ze (Story, Weekend en Privé) bij de leesmap. Het geinige daaraan is dat die bladen van ongeveer 4 maanden geleden zijn, dus alle "nieuwtjes" van toen zijn nu ontzettend oud of weer veranderd
Ze wilden sowieso al weg. Maar echt.. leuk hoor, midden in de polderquote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
dan ik het me wel voorstellen dat Isa terug naar Amsterdam wilde
dat vertelde ze in DWDD inderdaad, alleen kon Antonie dat niet aan..quote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze wilden sowieso al weg. Maar echt.. leuk hoor, midden in de polder![]()
Geef mij maar een stad en een beetje reuring
Nope, dat is leuk de paar maanden per jaar als het lekker weer is. Ik wist trouwens niet dat Isa dit gezegd heeft, maar kan het uit ervaring beamen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat vertelde ze in DWDD inderdaad, alleen kon Antonie dat niet aan..![]()
midden in de polder lijkt mij ook niks
Dat is gewoon humor. Laatst las ik van Tatjana's huilbui bij Carlo & Irene bij Life 4 You vanwege Ronnie. Intussen heeft ze alweer een datingshow gehad en schijnt ze gespot te zijn met de nummer 2 ervanquote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef Ole het volgende:
[..]
leuk is dat! Loop je gewoon 3 maanden achter
Ik ook. Soms rij ik met mijn fiets even door de polder als het mooi weer is, maar het moet niet te lang duren.quote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Nope, dat is leuk de paar maanden per jaar als het lekker weer is. Ik wist trouwens niet dat Isa dit gezegd heeft, maar kan het uit ervaring beamen.
Ikzelf ben een stadsmens
Volgens mij is ook gewoon bekend gemaakt dat Isa dat was.quote:Op zondag 10 april 2011 07:47 schreef Ole het volgende:
Een\hm... enige 'dirty detail"
Iemand heeft hem zo 'gevonden'
mmm ik neem te herinneren dat Albert vertelde dat Isa boven was bij Antonie toen het onderzoek plaats vondquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:12 schreef N.icka het volgende:
Isa hoes heeft een uitgebreid interview gegeven in een blad, mama of zo. Geen ophanging dus. Hij lag op de bank beneden.
okequote:Op zaterdag 16 april 2011 17:15 schreef N.icka het volgende:
Ik zou zeggen, lees het interview en je weet alles van zijn laatste dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |