abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88184742
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Dat kan ik bevestigen.
maar kun je het ook ontkennen ?
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:39:06 #202
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_88185503
Ik kan niets.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:43:47 #203
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_88189814
quote:
Berlusconi belde politie om Ruby (17) vrij te krijgen

Rome, 31 okt. Premier Silvio Berlusconi van Italië heeft in mei een nachtelijk telefoontje naar de politie van Milaan gepleegd om een 17-jarig Marokkaans meisje vrij te krijgen dat eerder een seksfeest bij hem thuis had bezocht.
Nieuws - Ruby (17) brengt Silvio in de problemen
De premier vertelde de politie dat het meisje, dat van diefstal werd beschuldigd, de kleindochter was van president Hosni Mubarak van Egypte.

Dit meldde de krant Corriere della Sera zaterdagavond op zijn website, op basis van inzage in het onderzoeksdossier. Geruchten van die strekking doen al dagen de ronde.

Berlusconi zorgde ervoor dat het meisje, ene Ruby, mee mocht gaan met Nicole Minetti. Dat is de voormalige mondhygiëniste van Berlusconi die hij inmiddels in het parlement van de regio Lombardije heeft laten kiezen. Het Openbaar Ministerie heeft momenteel een strafrechtelijk onderzoek lopen tegen Minetti wegens bevordering van prostitutie.

De minderjarige Ruby heeft tegen journalisten gezegd dat zij zelf geen seks heeft gehad met Berlusconi. Zij woonde bij de premier thuis een zogeheten Bunga Bunga bij. Bij dat ritueel doet een ‘grote leider’ aan seksspelletjes met naakte of schaars geklede vrouwen.

Berlusconi komt door de nieuwe affaire steeds meer onder vuur te liggen. De voorzitster van de Italiaanse werkgevers, Emma Marcegaglia, waarschuwde zaterdag dat de Italiaanse politiek haar ‘waardigheid’ heeft verloren. Het land komt er door de schandalen niet aan toe de echte problemen op te lossen.

Avvenire, de krant van de Italiaanse bisschoppenconferentie, schrijft dat wie aan het hoofd van de regering staat, blijk moet geven van soberheid en fatsoen, ook in de persoonlijke levensstijl. Famiglia Cristiana, een katholiek weekblad dat door miljoenen Italianen wordt gelezen, noemde de premier ‘ziek’.

Oppositieleider Pier Luigi Bersani eiste opnieuw het aftreden van Berlusconi: „Italië heeft een waardigheid die niet voor de hele wereld op het spel mag worden gezet.”

De storm van kritiek lijkt Berlusconi niet te deren. Iedereen is tegen mij, maar ik ga door, zei de premier zaterdagavond. Vrijdag had hij al gezegd dat hij houdt van de vrouwen en van het leven en dat hij zijn gedrag niet zal veranderen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:48:07 #204
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_88190095
Heeft Mubarak al gereageerd?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_88198111
Ik vond deze foto op uitzendinggemist.nl

Ik hoor jullie denken: ja en?

Goed, misschien ben ik gek, maar het lijkt net alsof er iets niet klopt aan deze foto. Het lijkt wel of die mond niet bij Rutte hoort. En voordat jullie het vragen: nee, ik heb niet gedronken, ik ben zo nuchter als maar kan.

Zie ik spoken?
pi_88198368
Het is de symbolische bruine stropdas.
  maandag 1 november 2010 @ 08:26:37 #207
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_88199330
Hij wil links voorsorteren.
Géén kloon van tvlxd!
pi_88203189
Maar waar zit zijn rechterhand te friemelen ?
  maandag 1 november 2010 @ 16:55:02 #209
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_88214424
quote:
‘Immigratieplan kabinet Rutte zorgt voor vier soorten Nederlanders’

Ook op hoofdstuk 6, immigratie in het regeerakkoord komen nu wetenschappelijke reacties. Lees hier de immigratiehoogleraar Thomas Spijkerboer en rechtssocioloog Kees Groenendijk op het NJblog. Zij noteren dat dit kabinet voor vier verschillende categorieën Nederlanders gaat zorgen, mede gebaseerd op etnische criteria. Verboden rassendiscriminatie, zo lijkt het.

Een aantal punten van kritiek was al bekend. Vijf EU richtlijnen en vier verdragen willen wijzigen is een ‘sisyfus-taak’. „Het overschat hiermee de Nederlandse positie in Europa. De andere lidstaten laten hun politieke agenda niet door Nederland dicteren.” Dat het stellen van opleidingseisen aan gezinsmigranten per definitie discriminerend is, was eerder gehoord. Evenals de bizarre ambitie om Turkije per verdragswijziging over te halen om alle Turken in Nederland te verplichten tot een inburgeringsexamen.

Maar de twee auteurs demonstreren in hun commentaar ook dat veel voornemens op het terrein van inburgering ontleend zijn aan het beleid van minister Verdonk (2003-2007). Zij hebben het over een hoog ‘déja vu’-gehalte. Het resultaat was destijds volgens hen onrust, onzekerheid en bestuurlijke chaos. „Waarom zou dit keer anders zijn dan in 2007?”

Zo doen de verschillende soorten Nederlanders die het kabinet nu voorstelt sterk denken aan de plannen van Verdonk. Haar wetsvoorstel Inburgering maakte eveneens onderscheid tussen geboren Nederlanders, Antilliaanse Nederlanders en genaturaliseerde Nederlanders. De Raad van State vond dat een vorm van rassendiscriminatie, verboden door de VN. De ‘vier soorten Nederlanders van Rutte’ zijn volgens hen ook impliciet of expliciet op ras of etnische herkomst gedefinieerd.

‘Geboren Nederlanders die praktisch alleen voor verlies van die nationaliteit hoeven te vrezen als ze voor een andere nationaliteit kiezen.’ Deze categorie is vooral blank.
‘Nederlanders van Antilliaanse herkomst die door de overheid tot „terugkeer naar landen van het Koninkrijk” in de Antillen kunnen worden gedwongen.’ Deze groep is hoofdzakelijk donker.
„Voorwaardelijke Nederlanders” die het Nederlanderschap kan worden ontnomen als zij binnen vijf jaar na de verkrijging worden veroordeeld voor een ernstig misdrijf. Dit zijn Nederlanders uit immigrantengroepen, meestal uit landen met een islamitische meerderheid. De nationaliteit van een aantal van deze landen kan niet worden opgegeven. Algerije, Iran, Marokko, Pakistan en Tunesië. Of afkomstig uit enkele Latijns-Amerikaanse landen. Wie geen dubbele nationaliteit heeft zou strikt genomen zelfs stateloos gemaakt kunnen worden. Dat is overigens verboden en zal dus niet gebeuren.
Nederlanders die langer dan vijf jaar geleden zijn genaturaliseerd en die ‘voorlopig, zolang de wetgever niet anders besluit, gelijke rechten hebben als de eerste categorie’.
De laatste twee categorieën zijn eigenlijk nieuw. Het gaat dan om ‘Nederlanders op proef’. Dat is een ontduiking van art. 7(d) van het Europees Verdrag inzake nationaliteit uit 1997, gesloten binnen de Raad van Europa. Het kabinet onderkent het probleem en wil die bepaling daarom versoepelen. De auteurs wijzen er op dat ontneming van het staatsburgerschap als straf op ongewenst gedrag van burgers vooral in de Sovjet-Unie en in Nazi-Duitsland gebruikelijk was. Deze twee categorieën mikken op een etnische groep en zijn dus strijdig met de discriminatieverboden uit de mensenrechtenverdragen waarbij Nederland partij is.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_88214745
quote:
Op maandag 1 november 2010 16:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ja, echt een groot succes, die plannen uit het regeerakkoord :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 1 november 2010 @ 17:03:28 #211
66825 Reya
Fier Wallon
pi_88214787
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:17 schreef Bluesdude het volgende:
Maar waar zit zijn rechterhand te friemelen ?
Schultz zat toch naast hem?
  maandag 1 november 2010 @ 18:16:30 #213
177885 JoaC
Het is patat
pi_88217320

Briljant/Effectief in elkaar gezet.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_88220023
Hallo.
pi_88220043
quote:
Op maandag 1 november 2010 18:16 schreef JoaC het volgende:

Briljant/Effectief in elkaar gezet.
Knettergek dat zulke spotjes nog nodig zijn.
pi_88222922
quote:
Op maandag 1 november 2010 19:22 schreef Monidique het volgende:
Hallo.
pi_88232924
Ik denk dat ik er trouwens achter ben, wat die foto van Rutte betreft. De foto is gespiegeld. Ik heb op internet foto's van dezelfde dag gevonden waar zijn scheiding de andere kant op zit.
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:47:04 #218
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_88241619
quote:
Op maandag 1 november 2010 19:23 schreef Monidique het volgende:

[..]

The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  † In Memoriam † dinsdag 2 november 2010 @ 11:59:09 #219
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_88242057
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 19:23 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik denk dat dit spotje een beetje boven de pet gaat van de doelgroep die ze willen beinvloeden.
Carpe Libertatem
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:33:04 #221
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_88250108
quote:
Beatrix met Koninginnedag naar Limburg
De PVVering van de samenleving.
Wat zou men zeggen als Beatrix naar Iran zou gaan?
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:37:45 #222
104871 remlof
Europees federalist
pi_88250284
Nu een spoeddebat over de uitzetting van Irakese vluchtelingen, aangegeven door de oproep van de VN geen vluchtelingen meer terug te sturen naar Irak.
  † In Memoriam † dinsdag 2 november 2010 @ 15:57:26 #223
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_88251060
Ik ga mijn internetlijntje maar eens nuttig gebruiken en de 641.32 GB geocitiestorrent downloaden.
Carpe Libertatem
  dinsdag 2 november 2010 @ 16:16:53 #224
104871 remlof
Europees federalist
pi_88251964
Zometeen (16:35) hoofdelijke stemming over het uitzetten van de Iraakse vluchtelingen. Ben benieuwd naar wat Ferrier en Koppejan zullen doen.
  dinsdag 2 november 2010 @ 16:53:38 #225
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88253476
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 16:16 schreef remlof het volgende:
Zometeen (16:35) hoofdelijke stemming over het uitzetten van de Iraakse vluchtelingen. Ben benieuwd naar wat Ferrier en Koppejan zullen doen.
Hoe is het afgelopen?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')