abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88065490
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:17 schreef mschol het volgende:

[..]

overal is werk.. ja klopt.. maar zolang je (bij wijze van spreken) geen WO opleiding, 10 jaar ervaring in dezelfde branch hebt kom je er niet in..
Waarin? Dan neem je toch lekker een uitkering, daarvan kun je ook de huur betalen.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_88065583
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:01 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Stel: Jij hebt een oud pandje wat je wilt slopen, met een aannemer regel jij dat er in week 48 gesloopt gaat worden.

In week 48 worden de machines het terrein op gereden en je begint rustig met het dak te slopen. Plotseling hoor je geschreeuw, er zit nog iemand in het pand?

Wat doe jij dan? Bel je de politie of zeg je gewoon dat ze moeten opsodemieteren?
Zeggen dat ze moeten opsodemieteren en als ze het niet doen de politie bellen. Ik zie niet in waarom dit zo raar is. :? Als jij 's avonds probeert te slapen en er staat een groep jongeren voor je huis met luide muziek, waar jij last van hebt begin je dan ook maar met schieten omdat ze vast toch niet weggaan als je het vraagt?
pi_88065628
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Zeggen dat ze moeten opsodemieteren en als ze het niet doen de politie bellen. Ik zie niet in waarom dit zo raar is. :? Als jij 's avonds probeert te slapen en er staat een groep jongeren voor je huis met luide muziek, waar jij last van hebt begin je dan ook maar met schieten omdat ze vast toch niet weggaan als je het vraagt?
Het is natuurlijk de omgekeerde wereld dat je er iemand bij moet halen om mensen uit jouw eigendom te verwijderen. Ik snap ook nog wel dat nou eenmaal de regels zijn, maar als je logisch redeneert is dat natuurlijk redelijk vreemd.
pi_88065666
Als hij had aangekondigd dat hij het zou gaan slopen zouden ze ook niet weggegaan zijn :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_88065677
Bovendien zal zo'n sloopbedrijf ook betaald moeten worden, op wiens bord denk je dat de kosten van de vertraging van de sloop terecht komen? Ik kan je verzekeren dat het niet op dat van de krakers zal zijn, van een kale kip valt immers niets te plukken...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_88065814
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Als het op de openbare weg is vraag ik het ze vriendelijk, als er iemand op mijn terrein of zelfs in mijn huis zit als ik daar activiteiten wil ondernemen dan moet die maken dat hij weg komt.
pi_88065837
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:12 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk de omgekeerde wereld dat je er iemand bij moet halen om mensen uit jouw eigendom te verwijderen. Ik snap ook nog wel dat nou eenmaal de regels zijn, maar als je logisch redeneert is dat natuurlijk redelijk vreemd.
Net zoals het ook vreemd is om er iemand bij te moeten halen als je dochter verkracht is, het is natuurlijk veel logischer om de ballen van de dader eraf te hakken, maar ja zo gaat het niet in een rechtstaat.

quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
Bovendien zal zo'n sloopbedrijf ook betaald moeten worden, op wiens bord denk je dat de kosten van de vertraging van de sloop terecht komen? Ik kan je verzekeren dat het niet op dat van de krakers zal zijn, van een kale kip valt immers niets te plukken...
Je hebt helemaal gelijk, geld is natuurlijk veel belangrijker dan het leven van dat linksche werkschuwe tuig.
pi_88065894
^O^ Zo doe je dat.
Oprotten met dat parasiterende linkse hippietuig wat te lam is om te werken :r

quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:02 schreef mschol het volgende:

[..]

ach gut.. meneer denkt dat ik een kraker ben..
gelukkig voor jou ben ik dat niet..

punt is wel dat er achterlijk weinig woonruimte is en er achterlijk veel leegstand is.. waardoor de prijzen van de paar woningen die er zijn achterlijk hoog zijn...
Hou nou toch op man, kraken heeft helemaal NIETS te maken met een gebrek aan woonruimte of een gebrek aan betaalbare woonruimte. Het heeft gewoon te maken met een dikke spuug naar de maatschappij, schijt hebben aan wat anderen denken en een statement willen maken en intussen lekker lamballen.
Iedere debiel kan een huis huren of kopen in dit land, misschien niet in Amsterdam centrum maar aangezien dat soort idioten toch vaak geen baan heeft maakt dat niet uit, dan kan je ook in oost groningen een huisje scoren.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_88066064
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Net zoals het ook vreemd is om er iemand bij te moeten halen als je dochter verkracht is, het is natuurlijk veel logischer om de ballen van de dader eraf te hakken, maar ja zo gaat het niet in een rechtstaat.
Die vergelijking slaat nergens op, de dader wordt immers hoe dan ook gestraft. En daarom zei ik ook dat ik wel snap dat het zo gaat, maar dat het te belachelijk voor woorden is. Het is natuurlijk ook niet normaal om te gaan slopen met mensen in het pand, die hadden wel kort van te voren een waarschuwing moeten krijgen (al is het niet duidelijk uit de tekst of dat gebeurd is).
pi_88066169
quote:
Zonder vooraankondiging van de eigenaar werd om 11.00 uur begonnen met de sloop van hun tijdelijke onderkomen
Moeten die krakers niet van 9 tot 17 op hun werk zijn dan?
pi_88066196
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:23 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Die vergelijking slaat nergens op, de dader wordt immers hoe dan ook gestraft. En daarom zei ik ook dat ik wel snap dat het zo gaat, maar dat het te belachelijk voor woorden is. Het is natuurlijk ook niet normaal om te gaan slopen met mensen in het pand, die hadden wel kort van te voren een waarschuwing moeten krijgen (al is het niet duidelijk uit de tekst of dat gebeurd is).
Ik denk dat, als de eigenaar de politie had gebeld, de krakers gewoon gestraft zouden worden. Misschien dat ik me hierin vergis, maar ik dacht dat, dat juist het doel van het krakersverbod was.
pi_88066236
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:26 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Die werken alleen maar nachtdiensten dus waren net gaan slapen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 14:36:04 #88
311354 Krzysztof
Noord of zuid Pool??
pi_88066571
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 14:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

Je hebt helemaal gelijk, geld is natuurlijk veel belangrijker dan het leven van dat linksche werkschuwe tuig.
^O^
Chcę kupić volvo
pi_88066578
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nachtdiensten betalen toch extra? Dan gaat het "geen geld voor huisvesting" verhaal ook al niet op.
Syl moet winnen!
pi_88066674
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:26 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Nou inderdaad, dus ze waren toch al niet aanwezig :')
pi_88066725
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 14:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Tja..als erkend inbreker heb je natuurlijk altijd nachtdienst.
pi_88066851
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:40 schreef Wokkel het volgende:

Tja..als erkend inbreker heb je natuurlijk altijd nachtdienst.
Tegenwoordig vinden blijkbaar de meeste inbraken overdag plaats als alle 2 verdieners aan het werk zijn. :P
pi_88067168
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Als grote mensen ergens centjes moeten verdienen, is het niet de bedoeling dat stoute krakers precíes op die plek "aksie" gaan voeren...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_88067300
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:51 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Als grote mensen ergens centjes moeten verdienen, is het niet de bedoeling dat stoute krakers precíes op die plek "aksie" gaan voeren...
Helemaal mee eens hoor. Dat soort moet je gewoon een corrigerende tik met een sloopkogel geven. ~O>
  donderdag 28 oktober 2010 @ 14:59:40 #95
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_88067452
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 14:26 schreef Wokkel het volgende:

[..]

:')

Krakers die werken. Heb je dat ooit weleens gezien? :')

Werkshuw tuig die nietsnutten. Nemen alleen maar ruimte in beslag.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_88067633
Hoe zit dat eigenlijk bij de fokkers die zo ageren tegen werkschuw tuig? Moeten jullie nu niet op je werk zijn ofzo?

Of zijn we lekker aan het fokken in de baas zijn tijd?
pi_88068022
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 15:05 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]

8-)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 15:18:54 #98
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_88068130
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 15:05 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk bij de fokkers die zo ageren tegen werkschuw tuig? Moeten jullie nu niet op je werk zijn ofzo?

Beter Fokken in de baas zijn tijd en belasting betalen dan niet werken, uitkeringtrekken en inbreken in panden van anderen.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_88068383
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 15:18 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Beter Fokken in de baas zijn tijd en belasting betalen dan niet werken, uitkeringtrekken en inbreken in panden van anderen.
Ik oordeel dan ook niet. Ik vraag het me slechts af. :)
pi_88068428
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:59 schreef HugoBaas het volgende:

Krakers die werken. Heb je dat ooit weleens gezien? :')
Ik heb er genoeg gezien die gewoon werken of studeren.

Dat jij die niet tegenkomt daar kan ik niets aan doen.

De generalisatie die hier weer gemaakt wordt klopt vaak niet. Het maakt het discusieren en alles op 1 hoop vegen wel een heel stuk makkelijker. De nuance raakt alleen compleet kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')