quote:Nouja, dan maar een 'kale' TTOp donderdag 28 oktober 2010 12:19 schreef leonieke het volgende:
Ow ja, ik ben slecht in TT's verzinnen
quote:ik zie hetOp donderdag 28 oktober 2010 12:19 schreef leonieke het volgende:
Ow ja, ik ben slecht in TT's verzinnen
quote:Geen zin om iets te bedenken vandaag.Op donderdag 28 oktober 2010 12:58 schreef leonieke het volgende:
Jullie kunnen natuurlijk zelf iets verzinnen en dan heel lief aan een mod vragen om het aan te passen
quote:Topics zonder een TT zijn wel overzichtelijker om terug te vinden.
quote:In de nieuwe lay-out hoef je toch helemaal niet te F5'en?Op donderdag 28 oktober 2010 15:36 schreef Kuukske het volgende:
Jees, en ik maar F5en. Is er een nieuw topic.
quote:Volg jij mij nu?Op donderdag 28 oktober 2010 15:37 schreef Rossdale het volgende:
In de nieuwe lay-out hoef je toch helemaal niet te F5'en?
quote:Krijg je ervan als je in de gam sc gaat huizen.Op donderdag 28 oktober 2010 15:36 schreef Kuukske het volgende:
Jees, en ik maar F5en. Is er een nieuw topic.
quote:Mja daar ging het wat vlotter dan hier.Op donderdag 28 oktober 2010 16:32 schreef Solique het volgende:
Krijg je ervan als je in de gam sc gaat huizen.
quote:in KSC en GRTOJW gaat het ook sneller dan hierOp donderdag 28 oktober 2010 16:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja daar ging het wat vlotter dan hier..
quote:een andere SC in GC
quote:
quote:Nó way. Kan dat? Nouja, nog een SC kan ik niet meer bijhouden. Daar ben ik te druk voor met een levenOp donderdag 28 oktober 2010 18:31 schreef Rossdale het volgende:
Geen reet te doen op je werk, ffff lang geleden dat ik daar gepost hebDie is nog in-crowder dan alle andere SC's
quote:is niet meerOp donderdag 28 oktober 2010 18:31 schreef Rossdale het volgende:
Geen reet te doen op je werk, ffff lang geleden dat ik daar gepost hebDie is nog in-crowder dan alle andere SC's
quote:Ah nee, is hij hier ook al.Op donderdag 28 oktober 2010 18:31 schreef Rossdale het volgende:
quote:nog welOp donderdag 28 oktober 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Esje![]()
![]()
Ik heb nog steeds de oude layout
quote:Nog wel ja. Nóg. Wacht maar. Dan moet jij ook over.Op donderdag 28 oktober 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Esje![]()
![]()
Ik heb nog steeds de oude layout
quote:Ja nou ja. Kut. Ik ben maar vast over gegaan. Het lijkt wel mee te vallenOp vrijdag 29 oktober 2010 08:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog wel ja. Nóg. Wacht maar. Dan moet jij ook over.
avondquote:
Ja joh, het valt reuze mee. Ik vond de vorige overgang erger.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja nou ja. Kut. Ik ben maar vast over gegaan. Het lijkt wel mee te vallen
Is dat een reden om te drinken? Dan ja, anders nietquote:
En vier jij het?quote:
Gisteravond al iets mee gedaan, vandaag bijkomen.quote:
quote:
Morgenquote:
Rustig. Ik voel me maandags en nog een beetje fucked up door die klokquote:Op maandag 1 november 2010 09:22 schreef Solique het volgende:
Morgen![]()
Ja, alles verder wel goed. Hoe ist met jou?
Ja, dat gegeven van de klok had ik gisteren ook al last van. Vanmorgen nog steeds last van, kwam er ook achter dat klok in de auto niet automatisch zichzelf aanpast. Kwam dus weer in de twijfel.quote:Op maandag 1 november 2010 09:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rustig. Ik voel me maandags en nog een beetje fucked up door die klok.
Mijn wederhelft was gelukkig zo wakker om gisteren in de auto meteen de klok goed te zettenquote:Op maandag 1 november 2010 09:32 schreef Solique het volgende:
Ja, dat gegeven van de klok had ik gisteren ook al last van. Vanmorgen nog steeds last van, kwam er ook achter dat klok in de auto niet automatisch zichzelf aanpast. Kwam dus weer in de twijfel.
Ben je nog steeds met die 'dude'?quote:Op maandag 1 november 2010 09:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn wederhelft was gelukkig zo wakker om gisteren in de auto meteen de klok goed te zetten.
En vanmorgen op kantoor heb ik de klok ook maar even goed gezet. Ik schrok al toen er 9 uur stond "Huh, wtf?"
.
Gelukkig ben je er!quote:
gelukkig maar bijnaquote:
Netjesquote:Op maandag 1 november 2010 19:10 schreef qu63 het volgende:
Foto's van mn nieuwe huis!
http://www.mobypicture.com/user/svenahrens/view/7899073
http://www.mobypicture.com/user/svenahrens/view/7899081
http://www.mobypicture.com/user/svenahrens/view/7899096
http://www.mobypicture.com/user/svenahrens/view/7899106
http://www.mobypicture.com/user/svenahrens/view/7899109
http://www.mobypicture.com/user/svenahrens/view/7899113
http://www.mobypicture.com/user/svenahrens/view/7899120
http://www.mobypicture.com/user/svenahrens/view/7899182
Vloerbedekking en zeil gaan er ook uit, daar komt laminaat voor in de plaatsquote:Op maandag 1 november 2010 19:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Netjes![]()
Zou voor mijn ogen wel wat opknappen kunnen gebruiken. Maar de ruimte ziet er erg goed uit en genoeg ruimte voor eigen ingevingen.
Thanks!quote:Op maandag 1 november 2010 19:13 schreef Bengeltje het volgende:
*zweet van hoofd veegt en foto's gaat bekijken.
Heeel leuk huisje qutie.
Thanks!quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Leuk optrekje qu!. Congratz nogmaals.
Dat ga ik vanmiddag nog even doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:25 schreef Kuukske het volgende:
En nu qu? Ben je al aan het shoppen geslagen?
Ow leuk! Succes. En plezier!quote:
Thanks!quote:
Thanks!quote:
Is het zo erg?quote:
Nou.. het begon vanmorgen toen ik de deur uitstapte. Iets met een kat die raar deed. Hij was ook nog zwart dus als we de verhalen geloven.. Toen stapte ik op de fiets en moest ik 5 x zoveel oversteken als normaal omdat ze ergens aan een viaduct werken waardoor fietsers worden omgeleid.quote:
Dat heb ik volgende weekquote:Op maandag 8 november 2010 08:54 schreef leonieke het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik ben vandaag enorm enthousiast
Misschien omdat er maar drie werkdagen zijn deze week
Nog 2 weken wachten voor een gehele week vrij.quote:Op maandag 8 november 2010 08:54 schreef leonieke het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik ben vandaag enorm enthousiast
Misschien omdat er maar drie werkdagen zijn deze week
Lekker begin van de week zeg maar.quote:Op maandag 8 november 2010 09:00 schreef Kuukske het volgende:
Nou.. het begon vanmorgen toen ik de deur uitstapte. Iets met een kat die raar deed. Hij was ook nog zwart dus als we de verhalen geloven.. Toen stapte ik op de fiets en moest ik 5 x zoveel oversteken als normaal omdat ze ergens aan een viaduct werken waardoor fietsers worden omgeleid.
Toen kwam ik een bekende tegen waarvan ik dat niet had verwacht en ik zoiets had van. Oh. Ok. En toen kwam ik nóg een bekende tegen die me zo vals en vuil aankeek dat ik zoiets had van.. Euh. Juist. What did I do?.
Dus zodoende. Het is een beetje een rare maandag.
quote:Op maandag 8 november 2010 09:02 schreef Solique het volgende:
Nog 6 of 7 weken wachten voor 2 weken vrij.
Ja precies. En ik kon er vanmorgen ook al niet uit.quote:
Vorige week: 3 werkdagenquote:
Lekker!quote:Op maandag 8 november 2010 09:04 schreef leonieke het volgende:
Vorige week: 3 werkdagen
Deze week: 3 werkdagen
Volgende week: 4 werkdagen
Week erop: 5 werkdagen
Week van 29 nov: volledig vrijIk zie het zitten
![]()
Ja nouja. Hoe eerder het vrijdag is hoe beter.quote:Op maandag 8 november 2010 09:04 schreef leonieke het volgende:
Maar Kuukske wat een k*tbegin van de week
Zo lekker, zou ik geen problemen mee hebben.quote:Op maandag 8 november 2010 09:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vorige week: 3 werkdagen
Deze week: 3 werkdagen
Volgende week: 4 werkdagen
Week erop: 5 werkdagen
Week van 29 nov: volledig vrijIk zie het zitten
![]()
Vrijdagquote:Op maandag 8 november 2010 09:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja nouja. Hoe eerder het vrijdag is hoe beter.
Ik wil er de 14e in zitten. Bijna alle vloeren liggen nu, dus alleen nog schilderen en inrichten!quote:Op maandag 8 november 2010 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.Nog helemaal happy met je huisje? Wanneer begin je?
Zo af en toe!quote:
Ok, kom ik hier af en toe eens kijken.quote:
Ben ik te gaar voorquote:Op zondag 14 november 2010 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Hm. Eigenlijk zou iemand gewoon een onderwerp moeten aansnijden hè?
Verhuizen!quote:Op zondag 14 november 2010 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Hm. Eigenlijk zou iemand gewoon een onderwerp moeten aansnijden hè?
hier gelukkig nietquote:Op zondag 14 november 2010 14:50 schreef leonieke het volgende:
Wateroverlast(gelukkig niet bij ons thuis, maar wel heel dicht in de buurt) en het daarbij horende ramptoerisme
![]()
Zo blijktquote:
Dan is de afkorting 'SC' in ieder geval goed gekozen!quote:Op zondag 14 november 2010 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo blijkt
Er zijn wel eens andere tijden geweest. Toen stond de S niet voor slow
Absoluutquote:Op zondag 14 november 2010 17:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan is de afkorting 'SC' in ieder geval goed gekozen!
Het waait hierquote:
Zijn het ook nog nuttige vergaderingen?quote:Op maandag 15 november 2010 15:51 schreef leonieke het volgende:
Elke maandagnamiddag minstens 1 vergadering ja
Als ze goed voorbereid zijn welquote:Op maandag 15 november 2010 15:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zijn het ook nog nuttige vergaderingen?
Zijn ze dat dan ook?quote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als ze goed voorbereid zijn wel
Ga jij ook verhuizen dan?quote:
Als iemand mij geld doneerd.quote:
Echt niet! Mijn huis is best netjes, maar mijn zusje verzameld vanalles!quote:Op maandag 15 november 2010 20:35 schreef Kuukske het volgende:
Whehehe. Ik denk dat het een beetje een mannending is.
Even aangepast en....quote:Op dinsdag 16 november 2010 04:52 schreef qu63 het volgende:
Echt niet! Mijn huis is (nog) best netjes, maar mijn zusje verzameld vanalles!
Tsskquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Even aangepast en....
Zeg je nu dat je zusje rommel heeft? Verzamelen kan ook heel netjes hoor.
Ik bedoelde alleen maar dat je een hele verzameling(*rommel kuch*) kan hebben van films muziek enz. Dat kan ook netjes opgeruimd worden.quote:
Dat ga ik heel lang niet meer doenquote:
Klopt. Ik mis jequote:Op zondag 14 november 2010 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo blijkt
Er zijn wel eens andere tijden geweest. Toen stond de S niet voor slow
Ik heb ook veel zutquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen maar dat je een hele verzameling(*rommel kuch*) kan hebben van films muziek enz. Dat kan ook netjes opgeruimd worden.
En waar is dat dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef es70 het volgende:
Boh... Ik lijk wel schizofreen zo.
Ik ga maar ergens waar 't niet zo opvalt in mezelf l*llen.
Kwartet.
Zeker, behalve net voor het eten. Er na kan wel weer.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:54 schreef Bengeltje het volgende:
Cappuccino kan elk op elke tijd van de dag.
Elke tijd van de dag.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:56 schreef Solique het volgende:
Zeker, behalve net voor het eten. Er na kan wel weer.
Ik wil ook een hondquote:Op woensdag 17 november 2010 18:57 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn hond denkt dat ze een schoothondje is. Krijg die flinke bijna niet weggeduwd.
Haha, honden eigen ofzo.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:57 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn hond denkt dat ze een schoothondje is. Krijg die flinke bijna niet weggeduwd.
Wat voor een zou je dan kiezen.quote:
Past die wel op schoot?? Heb je al eens verteld wat voor hond je hebt?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:00 schreef Solique het volgende:
Haha, honden eigen ofzo.
Die van mij wilt niet op schoot maar gaat wel voluit tegen je aan hangen, dondert dan vaak om als je op staat.
Een Jack Russel past wel op je schoot hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 19:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Past die wel op schoot?? Heb je al eens verteld wat voor hond je hebt?
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:54 schreef Bengeltje het volgende:
Cappuccino kan elk op elke tijd van de dag.
Moet je 't doen zoals ik. De buren hebben een hondje (kruising Jack Russell/Teckel) en aangezien we de tuin gedeeltelijk delen komt 'ie ook bij ons stuiteren en een koekje halen. Haske leukquote:
Dat ben ik ookquote:Op donderdag 18 november 2010 09:45 schreef Bengeltje het volgende:
Es.Dacht dat jij bang was voor honden? Een hond met alleen de lusten niet de lasten, perfect.
Esquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Maar Bowie ken ik en is een lief hondje
.
Stuart!quote:
Hey lieffiequote:
Nothing much reallyquote:
Niet?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nothing much really
Moet je mailtje nog beantwoorden, zal dat zsm doen
Ja, dat is het zeker. Gaat ook nooit meer overquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet?
Klinkt bekend
.
Zou ik besmettelijk zijn
.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is het zeker. Gaat ook nooit meer over
Lijkt wel alsof de interesse voor het internet aan het vervagen is. Ben 1011 dagen weggeweest van Fok! maar ben er nu zo af en toe weer eens
Nee, gaat nooit meer overquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Het gaat niet over
. Bloody hell, ik heb net weer een hersenschudding Ritalin besteld
.
Gezellig dat je er weer af en toe bent.
Hier is 't ook minder, geen doel hebben maakt het op de een of andere manier minder leuk... We hebben een doel nodig.
Nou ja, normaal zijn is volgens mij ook maar saaaaaaaiiiiiiiquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, gaat nooit meer over
Dankje
Durf alleen niet te zeggen hoe vaak ik er ben hoor, want het zijn echt maar momenten
Ja, we hebben zeker een doel nodig. Ik moet eens goed gaan nadenken
quote:
De meeste zijn nog van 'vroeger'quote:
We treffen elkaar omdat het zo moet zijn. Het is het lotquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, normaal zijn is volgens mij ook maar saaaaaaaiiiiiii.
You're welcome.
Ik ben hier ook niet meer zo heel vaak hoor, dus 't is dan echt toevallig als we elkaar treffen.
Ja, krijg 's een fantastisch idee, dat kan jij.
Dan ben ik blij dat het lot me ook 's gunstig gezind isquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
We treffen elkaar omdat het zo moet zijn. Het is het lot
Ik hoop het. Zou tof zijn
Nu alleen nog een grote prijs winnen en we gaan de goede kant opquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat het lot me ook 's gunstig gezind is.
Zeker weten
.
quote:
Dat zou meer dan welkom zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu alleen nog een grote prijs winnen en we gaan de goede kant op
Onvoorstelbaar inderdaad. En dat met bijna 3 jaar afwezigheidquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Je staat ondanks je afwezigheid nog steeds in de top 50.
Ik in de top 300.
[..]
Dat zou meer dan welkom zijn.
Best wonderlijk idd, maar er kan schijnbaar niemand aan je tippenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar inderdaad. En dat met bijna 3 jaar afwezigheid
Ja, niet alleen welkom maar zelfs noodzakelijk voor (grote) verandering
Ik ben natuurlijk uniekquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Best wonderlijk idd, maar er kan schijnbaar niemand aan je tippenen er is dus geen nieuwe 'Stu' opgestaan
.
Eerst maar 's wat 'ademruimte', dan volgen de grote veranderingen vanzelf. 3 seconden genieten van het idee ademruimte te hebben is wel genoeg, daarna bel ik mijn baas.
Without a shadow of a doubtquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk uniek
Kan me voorstellen dat zoiets al verandering is. Ik wil een klapper maken en dan alles anders doen
Inderdaad. Lachen om dat soort zaken zou mooi zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Without a shadow of a doubt.
Zeker weten. Lachen om +/- 1500 euro aan 'onverwachte' rekeningen lijkt me bijzonder aangenaam...
Jij daar, ik hier. Alles anders doen
.
Voor mij ook hoor. Een leuk 2- of 3-kamer appartement in beide landen is genoegquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:11 schreef es70 het volgende:
Psies.
Mwah... Ik hoef geen huis in Londen, een appartement will do.
Gatver. You got to be kidding... Serieus worden.
OMG... Feitelijk zeg je dat ik serieus ben omdat ik een relatie heb...
Mijn relatie maakt me niet serieus, zorgen maken me serieus, ik zou daar zeker niet voor gaan als ik jou was. Relatie, ala... Serieus worden... Doe maar niet te erg.
Een leuk appartement in Londen met 2 slaapkamers en een groot huis hierquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor mij ook hoor. Een leuk 2- of 3-kamer appartement in beide landen is genoeg
Ja, jij bent heel serieus. Ik wil trouwens ook kinderen dus het wordt tijd om serieus te worden
Ja, maar die zorgen zijn er niet als we een klapper maken. Nu alleen nog even met een goed idee komen dus of een flinke prijs winnen
Zou niet gek zijn maar daar is echt iets bijzonders voor nodig anders lukt het nooitquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Een leuk appartement in Londen met 2 slaapkamers en een groot huis hier.
Hee, je beledigd me.
Kinderen kun je maken tot je op je 100ste je kist ingaat (ik weet alleen niet of je tegen die tijd nog een vruchtbare dame vindt).
Dan gaan we toch voor iets bijzonders, let's join the dreamers & renegadesquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou niet gek zijn maar daar is echt iets bijzonders voor nodig anders lukt het nooit![]()
Beetje gemeen t.o.v. de kinderen als je als vader zo oud bent
Dat is inderdaad wel de bedoeling jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan gaan we toch voor iets bijzonders, let's join the dreamers & renegades.
Mjah... Da's wel waar, ik liep me net nog op te winden over mijn broer (50) die zijn vrouw nog wel een tweede zou gunnen.
Zijn oudste zoon (in Amerika) wordt in juli 20, de tweede is (of wordt) 4 en heeft een vorm van autisme en zijn vrouw is gehandicapt. Ideale situatie
.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel de bedoeling ja
Zelf vind ik 50 al flink op leeftijd om nog vader te worden maar het is niet aan mij om daar iets over te zeggen
Ja, logisch dat je dan nog wel opnieuw vader wenst te worden
Dat vind ik eigenlijk ook wel hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:41 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Ik vond 46 al behoorlijk op leeftijd om opnieuw vader te worden...
Maar ja, een vrouw die ruim 15 jaar jonger is en rammelende eierstokken heeft.
Ik mag een pushover zijn, er zijn grenzen aan wat ik voor de lieve vrede doe.
Het is maar goed dat ik rap was, 40+ was geen optie geweest hierquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook wel hoor
Voor een vrouw is 40+ sowieso not done vind ik
Nee, lijkt mij ook niet en de kans op complicaties neemt geloof ik ook toe dan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik rap was, 40+ was geen optie geweest hier.
Lijkt me voor je lijf ook niet echt een superidee eigenlijk.
Ik heb iig nog ruim de tijd gehad om een heleboel kilo's weer kwijt te raken (ik ben nu lichter dan toen ik trouwde).
Ik was 25 toen ik zwanger was van Nina en de gyn zei toen ''Eindelijk weer 's iemand die op een normale leeftijd aan een gezin begint."quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook niet en de kans op complicaties neemt geloof ik ook toe dan.
Jij hebt niets te klagen toch? Jij was er redelijk vroeg bij, goed gedaan hoor
Ik denk dat 25 tegenwoordig vrij jong is inderdaad. Zeker voor een man in ieder gevalquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was 25 toen ik zwanger was van Nina en de gyn zei toen ''Eindelijk weer 's iemand die op een normale leeftijd aan een gezin begint."
Volgens mij wordt 25 nu als jong gezien.
Ik heb wat dat betreft zeker niks te klagen.
Nou ja, een man hoeft ze niet zelf te krijgen, dat scheeltquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat 25 tegenwoordig vrij jong is inderdaad. Zeker voor een man in ieder geval
Precies, een man heeft het wat dat betreft een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, een man hoeft ze niet zelf te krijgen, dat scheelt.
Ik ga mijn bed in, sweet dreams.
Op de een of andere manier klinkt dat best logisch...quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier klinkt dat best logisch...
Ja, maar ik bedoel van voor mijn 3 jaar 'rust' periodequote:Op zaterdag 20 november 2010 03:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier klinkt dat best logisch...
Hoiquote:
Ja, nog altijd in Londenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:23 schreef Symphonic het volgende:
Goed hoor, alleen een beetje te druk gehad, dus behoorlijk vermoeid.
Zit je nog steeds in Engeland?
Dan is het goed!quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
Lees niet over de "even" heen he.Dat jij hier bent is altijd leuk.
Wat ben jij voorzien met links in je sigquote:
Zie je dat nu pas?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ben jij voorzien met links in je sig
Ja, valt me nu eigenlijk pas op. Ikzelf heb alleen Facebook. Maar fuck me, jij bent ook extreem actief op Twitter zag ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zie je dat nu pas?
En dan heb ik nog niet eens alle sites en profielen die ik beheer er in gezet
Dankje! Dat doet me goedquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb je inderdaad niet gemist.
Ik sta inderdaad wel hoog in de lijstjes jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, valt me nu eigenlijk pas op. Ikzelf heb alleen Facebook. Maar fuck me, jij bent ook extreem actief op Twitter zag ik
LinkedIn is voor mij nu gewoon een kaartenbak van mensen die ik kan gebruiken voor stages, projecten of een baanquote:Misschien moet ik wel eens een linkedin.com profiel aanmaken
Heb lange tijd gedacht dat Linkedln alleen voor de toppers hier in Londen wasquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik sta inderdaad wel hoog in de lijstjes ja
Ach, ik heb toch geen leven
[..]
LinkedIn is voor mij nu gewoon een kaartenbak van mensen die ik kan gebruiken voor stages, projecten of een baan
LinkedIn kan je beste verder helpen, zeker omdat je ook via-via mensen kunt leren kennen of zakelijke discussies kunt volgen/houdenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb lange tijd gedacht dat Linkedln alleen voor de toppers hier in Londen was
Daar vind ik mijzelf niet onder vallen vandaar dat ik nooit zoiets heb aagemaakt
Klinkt interessant. Ik heb wel voor interessante mensen gewerkt in Londen. Maar krijg je dan net zoals op FB verzoekjes van mensen om te worden toegevoegdquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
LinkedIn kan je beste verder helpen, zeker omdat je ook via-via mensen kunt leren kennen of zakelijke discussies kunt volgen/houden
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:21 schreef es70 het volgende:
Ik heb het de hele dag al stervenskoud.
Hoi
Flesquote:
quote:
Nee hoorquote:
Hey Esquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:21 schreef es70 het volgende:
Ik heb het de hele dag al stervenskoud.
Hoi
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik wil gewoon ernstig graag met jou knuffelen, dat is alles
Hey liefquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey Es
Het is inderdaad niet warm
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart komt over 4 weken naar Nederland voor 2 weken
Je mag best wat van mijn spek hebben hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik het koud heb krijg ik gezeur dat ik dan maar weer spek moet kweken
.
* es70sleurt de kalender er even bij.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:40 schreef Stuart het volgende:
Op welke dag valt 27 december dan? Dat lijkt mij vooralsnog de beste namelijk Es
Ik ben eigenlijk best blij dat ik 't kwijt benquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag best wat van mijn spek hebben hoor
Pics van je strakke lijfquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
* es70sleurt de kalender er even bij.
27ste = maandag. En dan heb ik ook nog 's vrij van de groep.
[..]
Ik ben eigenlijk best blij dat ik 't kwijt ben.
Denk dat we die dag dan maar moeten doen als het uitkomtquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
* es70sleurt de kalender er even bij.
27ste = maandag. En dan heb ik ook nog 's vrij van de groep.
[..]
Ik ben eigenlijk best blij dat ik 't kwijt ben.
Ik en pics?quote:
Als het niet uit zou komen was het geen optie geweest lijkt mequote:Op zaterdag 20 november 2010 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk dat we die dag dan maar moeten doen als het uitkomt
Cool. Ik moet dat zo ook even in mijn agenda (telefoon) zettenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Als het niet uit zou komen was het geen optie geweest lijkt me.
Ik 'm NU op de kalender zetten.
Er staat *insert name* * O *.
Gut... Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool. Ik moet dat zo ook even in mijn agenda (telefoon) zetten
Amishquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Gut... Dat kan natuurlijk ook.
Ik vertrouw nog steeds op pen & papier.
quote:
Oeh oeh!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn telefoon is niet helemaal jofel
(en ik moet 'r nog een poos mee
).
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh oeh!
Ik heb DE telefoon voor jou
Ik niet want dat heb ik nooit bij mequote:Op zaterdag 20 november 2010 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Gut... Dat kan natuurlijk ook.
Ik vertrouw nog steeds op pen & papier.
Estherquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn telefoon is niet helemaal jofel
(en ik moet 'r nog een poos mee
).
Die telefoon is echt h-e-l-e-m-a-a-l de BOMquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh oeh!
Hoiquote:
Ohquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh oeh!
Ik sleep altijd vanalles mee, agenda is vrij standaard. Ook al omdat ik als ik denk 'oeh, dat moet ik ff onthouden' ik het op moet schrijven omdat ik het anders gegarandeerd vergeetquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet want dat heb ik nooit bij me
Ga het er nu inzetten!
Ik vergeet ook alles. Mijn telefoon is mijn PAquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik sleep altijd vanalles mee, agenda is vrij standaard. Ook al omdat ik als ik denk 'oeh, dat moet ik ff onthouden' ik het op moet schrijven omdat ik het anders gegarandeerd vergeet.
You got to be kidding... Wat is de reden daarvoor, persoonlijke vete?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:08 schreef Stuart het volgende:
Onlangs werd mij verteld dat ik een permban tegemoet kan zien op mijn oude (ex-) forum
Marc stuurde PM's dat ik me op geen enkele wijze meer negatief mag uitlaten over het forum of de crew. Wacht, ik zoek de PBquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:11 schreef es70 het volgende:
[..]
You got to be kidding... Wat is de reden daarvoor, persoonlijke vete?
Ik kom er eigenlijk nooit meer.
OMG...quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Marc stuurde PM's dat ik me op geen enkele wijze meer negatief mag uitlaten over het forum of de crew. Wacht, ik zoek de PB
[/quote] Jij grofquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:13 schreef Stuart het volgende:
[quote author=Stardust link=action=profile;u=744 date=1288640143]
Mark,
ik heb je bericht weggehaald. Het was onbeschoft grof richting Mir, crew en forum. Een eerst volgende keer zal je de toegang tot het forum definitief ontzegd worden. Ik ben je getroll meer dan zat.
Ik was eerlijk en direct. Tsja, en daar kunnen die rakkers niet tegen. Alles moet liefquote:
Ik zei toch geen debielentoestelquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier Es, dit is ideaal voor jou![]()
[ afbeelding ]
Kan nog niet eens SMSsen, maar WAT een bazen-apparaat is het zeg
In dat boekje op de achterkant zitten ook wat blaadjes voor "Text messages" die je los kan scheuren en aan iemand kan gevendie messages mogen zelfs langer dan 160 karakters zijn
![]()
En er zit ook een Game op: helemaal achterin het boekje een blaadje waar je kruisje-rondje op kunt doen. In drie levels![]()
Hier moejjekijke![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier (UK) koop je al een standaard Nokia voor £4.95 als je 10 pond opwaardeerd. Laten unlocken bij de eerste de beste Paki en je bent voor 20 pond klaar en dan heb je nog beltegoed ook. Maar dat zal in NL wel weer anders zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zei toch geen debielentoestel.
Ik heb een SE C903, wat op zich een prima toestel is als de dinges waar je je oplader/headset inprakt niet gaar zou zijn...
Jonguh echtquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zei toch geen debielentoestel.
Ik heb een SE C903, wat op zich een prima toestel is als de dinges waar je je oplader/headset inprakt niet gaar zou zijn...
[/quote]quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:14 schreef Stuart het volgende:
[quote author=Stardust link=action=profile;u=744 date=1288640891]
Ook richting Mir was het onbeschoft. Daarnaast spreek je vanuit het forum. De tijd dat jij vanuit het forum praten kan is, helaas voor jou, niet meer. Dat jij het prima vind dat Mir vertrekt kan. Het forum en de crew denken daar anders over.
Maar oh wacht, ook die moeten weg. Het is niet opeens dat ik het trollen vind. Dat is al een heel lange tijd. Je enige doel is hier komen om te laten zien dat het klote is en jij het allemaal beter deed.
Je bent hier welkom om mee te posten. Maar iedere uitval richting forum of crew zal direct verwijderd worden en voor jou zal daar dus ook de consequentie aanhangen dat je niet meer op het forum komt.
Mwah... Zo ver zou ik niet willen gaan, 't is alleen een tikkie droevig dat hij er kennelijk een paar jaar voor nodig heeft om een probleem dat hij met me heeft te formuleren (want ik zou heel goed weten wat zijn probleem isquote:
Ciderquote:
---quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
[quote]
[..]
Mwah... Zo ver zou ik niet willen gaan, 't is alleen een tikkie droevig dat hij er kennelijk een paar jaar voor nodig heeft om een probleem dat hij met me heeft te formuleren (want ik zou heel goed weten wat zijn probleem is).
Ik heb een abonnementquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier (UK) koop je al een standaard Nokia voor £4.95 als je 10 pond opwaardeerd. Laten unlocken bij de eerste de beste Paki en je bent voor 20 pond klaar en dan heb je nog beltegoed ook. Maar dat zal in NL wel weer anders zijn
Hoelang zit je nog daaraan vast danquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb een abonnement. 150 belminuten, 100 sms-jes & internet.
Beetje jammer dat dat nog veel teveel is. Vorige maand m'n tellers niet gereset (maar dat zou ik ook al 2 mnd vergeten kunnen zijn) en de tellers staan (26ste is reset-moment) nu op 18 min 26 sec uitgaande gesprekken, 82 sms-jes
.
Is 't net zoiets als Jillz? In dat geval... Doe mij maar gewoon 'n biertje, een baco, malibu/cola of 'n Baileys mintquote:
quote:
Ik ken Jillz nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Is 't net zoiets als Jillz? In dat geval... Doe mij maar gewoon 'n biertje, een baco, malibu/cola of 'n Baileys mint.
iPhone 4 en BlackBerry Pearl. Heb vandaag een oude Samsung aan Oxfom gedoneerdquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoeveel en welke mobieltjes heb jij?
Verlengen (ga ik dus niet doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoelang zit je nog daaraan vast dan
Nog een jaar te gaan dus?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Verlengen (ga ik dus niet doen) kan vanaf 26 juli vlgd jaar, abo eindigd (of t? kweenie
) 26-11
.
En mijn toestel is dus niet goed meer.
Nou enquote:
Waarom heb je er 2?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
iPhone 4 en BlackBerry Pearl. Heb vandaag een oude Samsung aan Oxfom gedoneerd
Een voor dagelijks gebruik en een om naar NL te bellenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou en. Ik heb Strongbow ook door Google gemikt hoor
. Google is my friend
.
[..]
Waarom heb je er 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |