Ik wil er de 14e in zitten. Bijna alle vloeren liggen nu, dus alleen nog schilderen en inrichten!quote:Op maandag 8 november 2010 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.Nog helemaal happy met je huisje? Wanneer begin je?
Zo af en toe!quote:
Ok, kom ik hier af en toe eens kijken.quote:
Ben ik te gaar voorquote:Op zondag 14 november 2010 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Hm. Eigenlijk zou iemand gewoon een onderwerp moeten aansnijden hè?
Verhuizen!quote:Op zondag 14 november 2010 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Hm. Eigenlijk zou iemand gewoon een onderwerp moeten aansnijden hè?
hier gelukkig nietquote:Op zondag 14 november 2010 14:50 schreef leonieke het volgende:
Wateroverlast(gelukkig niet bij ons thuis, maar wel heel dicht in de buurt) en het daarbij horende ramptoerisme
![]()
Zo blijktquote:
Dan is de afkorting 'SC' in ieder geval goed gekozen!quote:Op zondag 14 november 2010 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo blijkt
Er zijn wel eens andere tijden geweest. Toen stond de S niet voor slow
Absoluutquote:Op zondag 14 november 2010 17:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan is de afkorting 'SC' in ieder geval goed gekozen!
Het waait hierquote:
Zijn het ook nog nuttige vergaderingen?quote:Op maandag 15 november 2010 15:51 schreef leonieke het volgende:
Elke maandagnamiddag minstens 1 vergadering ja
Als ze goed voorbereid zijn welquote:Op maandag 15 november 2010 15:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zijn het ook nog nuttige vergaderingen?
Zijn ze dat dan ook?quote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als ze goed voorbereid zijn wel
Ga jij ook verhuizen dan?quote:
Als iemand mij geld doneerd.quote:
Echt niet! Mijn huis is best netjes, maar mijn zusje verzameld vanalles!quote:Op maandag 15 november 2010 20:35 schreef Kuukske het volgende:
Whehehe. Ik denk dat het een beetje een mannending is.
Even aangepast en....quote:Op dinsdag 16 november 2010 04:52 schreef qu63 het volgende:
Echt niet! Mijn huis is (nog) best netjes, maar mijn zusje verzameld vanalles!
Tsskquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Even aangepast en....
Zeg je nu dat je zusje rommel heeft? Verzamelen kan ook heel netjes hoor.
Ik bedoelde alleen maar dat je een hele verzameling(*rommel kuch*) kan hebben van films muziek enz. Dat kan ook netjes opgeruimd worden.quote:
Dat ga ik heel lang niet meer doenquote:
Klopt. Ik mis jequote:Op zondag 14 november 2010 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo blijkt
Er zijn wel eens andere tijden geweest. Toen stond de S niet voor slow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |