quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik wil gewoon ernstig graag met jou knuffelen, dat is alles
Hey liefquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey Es
Het is inderdaad niet warm
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart komt over 4 weken naar Nederland voor 2 weken
Je mag best wat van mijn spek hebben hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik het koud heb krijg ik gezeur dat ik dan maar weer spek moet kweken
.
* es70sleurt de kalender er even bij.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:40 schreef Stuart het volgende:
Op welke dag valt 27 december dan? Dat lijkt mij vooralsnog de beste namelijk Es
Ik ben eigenlijk best blij dat ik 't kwijt benquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag best wat van mijn spek hebben hoor
Pics van je strakke lijfquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
* es70sleurt de kalender er even bij.
27ste = maandag. En dan heb ik ook nog 's vrij van de groep.
[..]
Ik ben eigenlijk best blij dat ik 't kwijt ben.
Denk dat we die dag dan maar moeten doen als het uitkomtquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
* es70sleurt de kalender er even bij.
27ste = maandag. En dan heb ik ook nog 's vrij van de groep.
[..]
Ik ben eigenlijk best blij dat ik 't kwijt ben.
Ik en pics?quote:
Als het niet uit zou komen was het geen optie geweest lijkt mequote:Op zaterdag 20 november 2010 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk dat we die dag dan maar moeten doen als het uitkomt
Cool. Ik moet dat zo ook even in mijn agenda (telefoon) zettenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Als het niet uit zou komen was het geen optie geweest lijkt me.
Ik 'm NU op de kalender zetten.
Er staat *insert name* * O *.
Gut... Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool. Ik moet dat zo ook even in mijn agenda (telefoon) zetten
Amishquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Gut... Dat kan natuurlijk ook.
Ik vertrouw nog steeds op pen & papier.
quote:
Oeh oeh!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn telefoon is niet helemaal jofel
(en ik moet 'r nog een poos mee
).
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh oeh!
Ik heb DE telefoon voor jou
Ik niet want dat heb ik nooit bij mequote:Op zaterdag 20 november 2010 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Gut... Dat kan natuurlijk ook.
Ik vertrouw nog steeds op pen & papier.
Estherquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn telefoon is niet helemaal jofel
(en ik moet 'r nog een poos mee
).
Die telefoon is echt h-e-l-e-m-a-a-l de BOMquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh oeh!
Hoiquote:
Ohquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh oeh!
Ik sleep altijd vanalles mee, agenda is vrij standaard. Ook al omdat ik als ik denk 'oeh, dat moet ik ff onthouden' ik het op moet schrijven omdat ik het anders gegarandeerd vergeetquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet want dat heb ik nooit bij me
Ga het er nu inzetten!
Ik vergeet ook alles. Mijn telefoon is mijn PAquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik sleep altijd vanalles mee, agenda is vrij standaard. Ook al omdat ik als ik denk 'oeh, dat moet ik ff onthouden' ik het op moet schrijven omdat ik het anders gegarandeerd vergeet.
You got to be kidding... Wat is de reden daarvoor, persoonlijke vete?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:08 schreef Stuart het volgende:
Onlangs werd mij verteld dat ik een permban tegemoet kan zien op mijn oude (ex-) forum
Marc stuurde PM's dat ik me op geen enkele wijze meer negatief mag uitlaten over het forum of de crew. Wacht, ik zoek de PBquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:11 schreef es70 het volgende:
[..]
You got to be kidding... Wat is de reden daarvoor, persoonlijke vete?
Ik kom er eigenlijk nooit meer.
OMG...quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Marc stuurde PM's dat ik me op geen enkele wijze meer negatief mag uitlaten over het forum of de crew. Wacht, ik zoek de PB
[/quote] Jij grofquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:13 schreef Stuart het volgende:
[quote author=Stardust link=action=profile;u=744 date=1288640143]
Mark,
ik heb je bericht weggehaald. Het was onbeschoft grof richting Mir, crew en forum. Een eerst volgende keer zal je de toegang tot het forum definitief ontzegd worden. Ik ben je getroll meer dan zat.
Ik was eerlijk en direct. Tsja, en daar kunnen die rakkers niet tegen. Alles moet liefquote:
Ik zei toch geen debielentoestelquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier Es, dit is ideaal voor jou![]()
[ afbeelding ]
Kan nog niet eens SMSsen, maar WAT een bazen-apparaat is het zeg
In dat boekje op de achterkant zitten ook wat blaadjes voor "Text messages" die je los kan scheuren en aan iemand kan gevendie messages mogen zelfs langer dan 160 karakters zijn
![]()
En er zit ook een Game op: helemaal achterin het boekje een blaadje waar je kruisje-rondje op kunt doen. In drie levels![]()
Hier moejjekijke![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier (UK) koop je al een standaard Nokia voor Ŗ4.95 als je 10 pond opwaardeerd. Laten unlocken bij de eerste de beste Paki en je bent voor 20 pond klaar en dan heb je nog beltegoed ook. Maar dat zal in NL wel weer anders zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zei toch geen debielentoestel.
Ik heb een SE C903, wat op zich een prima toestel is als de dinges waar je je oplader/headset inprakt niet gaar zou zijn...
Jonguh echtquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zei toch geen debielentoestel.
Ik heb een SE C903, wat op zich een prima toestel is als de dinges waar je je oplader/headset inprakt niet gaar zou zijn...
[/quote]quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:14 schreef Stuart het volgende:
[quote author=Stardust link=action=profile;u=744 date=1288640891]
Ook richting Mir was het onbeschoft. Daarnaast spreek je vanuit het forum. De tijd dat jij vanuit het forum praten kan is, helaas voor jou, niet meer. Dat jij het prima vind dat Mir vertrekt kan. Het forum en de crew denken daar anders over.
Maar oh wacht, ook die moeten weg. Het is niet opeens dat ik het trollen vind. Dat is al een heel lange tijd. Je enige doel is hier komen om te laten zien dat het klote is en jij het allemaal beter deed.
Je bent hier welkom om mee te posten. Maar iedere uitval richting forum of crew zal direct verwijderd worden en voor jou zal daar dus ook de consequentie aanhangen dat je niet meer op het forum komt.
Mwah... Zo ver zou ik niet willen gaan, 't is alleen een tikkie droevig dat hij er kennelijk een paar jaar voor nodig heeft om een probleem dat hij met me heeft te formuleren (want ik zou heel goed weten wat zijn probleem isquote:
Ciderquote:
---quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
[quote]
[..]
Mwah... Zo ver zou ik niet willen gaan, 't is alleen een tikkie droevig dat hij er kennelijk een paar jaar voor nodig heeft om een probleem dat hij met me heeft te formuleren (want ik zou heel goed weten wat zijn probleem is).
Ik heb een abonnementquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier (UK) koop je al een standaard Nokia voor Ŗ4.95 als je 10 pond opwaardeerd. Laten unlocken bij de eerste de beste Paki en je bent voor 20 pond klaar en dan heb je nog beltegoed ook. Maar dat zal in NL wel weer anders zijn
Hoelang zit je nog daaraan vast danquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb een abonnement. 150 belminuten, 100 sms-jes & internet.
Beetje jammer dat dat nog veel teveel is. Vorige maand m'n tellers niet gereset (maar dat zou ik ook al 2 mnd vergeten kunnen zijn) en de tellers staan (26ste is reset-moment) nu op 18 min 26 sec uitgaande gesprekken, 82 sms-jes
.
Is 't net zoiets als Jillz? In dat geval... Doe mij maar gewoon 'n biertje, een baco, malibu/cola of 'n Baileys mintquote:
quote:
Ik ken Jillz nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Is 't net zoiets als Jillz? In dat geval... Doe mij maar gewoon 'n biertje, een baco, malibu/cola of 'n Baileys mint.
iPhone 4 en BlackBerry Pearl. Heb vandaag een oude Samsung aan Oxfom gedoneerdquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoeveel en welke mobieltjes heb jij?
Verlengen (ga ik dus niet doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoelang zit je nog daaraan vast dan
Nog een jaar te gaan dus?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Verlengen (ga ik dus niet doen) kan vanaf 26 juli vlgd jaar, abo eindigd (of t? kweenie
) 26-11
.
En mijn toestel is dus niet goed meer.
Nou enquote:
Waarom heb je er 2?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
iPhone 4 en BlackBerry Pearl. Heb vandaag een oude Samsung aan Oxfom gedoneerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |