Inderdaad. Lachen om dat soort zaken zou mooi zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Without a shadow of a doubt.
Zeker weten. Lachen om +/- 1500 euro aan 'onverwachte' rekeningen lijkt me bijzonder aangenaam...
Jij daar, ik hier. Alles anders doen
.
Voor mij ook hoor. Een leuk 2- of 3-kamer appartement in beide landen is genoegquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:11 schreef es70 het volgende:
Psies.
Mwah... Ik hoef geen huis in Londen, een appartement will do.
Gatver. You got to be kidding... Serieus worden.
OMG... Feitelijk zeg je dat ik serieus ben omdat ik een relatie heb...
Mijn relatie maakt me niet serieus, zorgen maken me serieus, ik zou daar zeker niet voor gaan als ik jou was. Relatie, ala... Serieus worden... Doe maar niet te erg.
Een leuk appartement in Londen met 2 slaapkamers en een groot huis hierquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor mij ook hoor. Een leuk 2- of 3-kamer appartement in beide landen is genoeg
Ja, jij bent heel serieus. Ik wil trouwens ook kinderen dus het wordt tijd om serieus te worden
Ja, maar die zorgen zijn er niet als we een klapper maken. Nu alleen nog even met een goed idee komen dus of een flinke prijs winnen
Zou niet gek zijn maar daar is echt iets bijzonders voor nodig anders lukt het nooitquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Een leuk appartement in Londen met 2 slaapkamers en een groot huis hier.
Hee, je beledigd me.
Kinderen kun je maken tot je op je 100ste je kist ingaat (ik weet alleen niet of je tegen die tijd nog een vruchtbare dame vindt).
Dan gaan we toch voor iets bijzonders, let's join the dreamers & renegadesquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou niet gek zijn maar daar is echt iets bijzonders voor nodig anders lukt het nooit![]()
Beetje gemeen t.o.v. de kinderen als je als vader zo oud bent
Dat is inderdaad wel de bedoeling jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan gaan we toch voor iets bijzonders, let's join the dreamers & renegades.
Mjah... Da's wel waar, ik liep me net nog op te winden over mijn broer (50) die zijn vrouw nog wel een tweede zou gunnen.
Zijn oudste zoon (in Amerika) wordt in juli 20, de tweede is (of wordt) 4 en heeft een vorm van autisme en zijn vrouw is gehandicapt. Ideale situatie
.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel de bedoeling ja
Zelf vind ik 50 al flink op leeftijd om nog vader te worden maar het is niet aan mij om daar iets over te zeggen
Ja, logisch dat je dan nog wel opnieuw vader wenst te worden
Dat vind ik eigenlijk ook wel hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:41 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Ik vond 46 al behoorlijk op leeftijd om opnieuw vader te worden...
Maar ja, een vrouw die ruim 15 jaar jonger is en rammelende eierstokken heeft.
Ik mag een pushover zijn, er zijn grenzen aan wat ik voor de lieve vrede doe.
Het is maar goed dat ik rap was, 40+ was geen optie geweest hierquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook wel hoor
Voor een vrouw is 40+ sowieso not done vind ik
Nee, lijkt mij ook niet en de kans op complicaties neemt geloof ik ook toe dan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik rap was, 40+ was geen optie geweest hier.
Lijkt me voor je lijf ook niet echt een superidee eigenlijk.
Ik heb iig nog ruim de tijd gehad om een heleboel kilo's weer kwijt te raken (ik ben nu lichter dan toen ik trouwde).
Ik was 25 toen ik zwanger was van Nina en de gyn zei toen ''Eindelijk weer 's iemand die op een normale leeftijd aan een gezin begint."quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook niet en de kans op complicaties neemt geloof ik ook toe dan.
Jij hebt niets te klagen toch? Jij was er redelijk vroeg bij, goed gedaan hoor
Ik denk dat 25 tegenwoordig vrij jong is inderdaad. Zeker voor een man in ieder gevalquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was 25 toen ik zwanger was van Nina en de gyn zei toen ''Eindelijk weer 's iemand die op een normale leeftijd aan een gezin begint."
Volgens mij wordt 25 nu als jong gezien.
Ik heb wat dat betreft zeker niks te klagen.
Nou ja, een man hoeft ze niet zelf te krijgen, dat scheeltquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat 25 tegenwoordig vrij jong is inderdaad. Zeker voor een man in ieder geval
Precies, een man heeft het wat dat betreft een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, een man hoeft ze niet zelf te krijgen, dat scheelt.
Ik ga mijn bed in, sweet dreams.
Op de een of andere manier klinkt dat best logisch...quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier klinkt dat best logisch...
Ja, maar ik bedoel van voor mijn 3 jaar 'rust' periodequote:Op zaterdag 20 november 2010 03:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier klinkt dat best logisch...
Hoiquote:
Ja, nog altijd in Londenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:23 schreef Symphonic het volgende:
Goed hoor, alleen een beetje te druk gehad, dus behoorlijk vermoeid.
Zit je nog steeds in Engeland?
Dan is het goed!quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
Lees niet over de "even" heen he.Dat jij hier bent is altijd leuk.
Wat ben jij voorzien met links in je sigquote:
Zie je dat nu pas?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ben jij voorzien met links in je sig
Ja, valt me nu eigenlijk pas op. Ikzelf heb alleen Facebook. Maar fuck me, jij bent ook extreem actief op Twitter zag ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zie je dat nu pas?
En dan heb ik nog niet eens alle sites en profielen die ik beheer er in gezet
Dankje! Dat doet me goedquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb je inderdaad niet gemist.
Ik sta inderdaad wel hoog in de lijstjes jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, valt me nu eigenlijk pas op. Ikzelf heb alleen Facebook. Maar fuck me, jij bent ook extreem actief op Twitter zag ik
LinkedIn is voor mij nu gewoon een kaartenbak van mensen die ik kan gebruiken voor stages, projecten of een baanquote:Misschien moet ik wel eens een linkedin.com profiel aanmaken
Heb lange tijd gedacht dat Linkedln alleen voor de toppers hier in Londen wasquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik sta inderdaad wel hoog in de lijstjes ja
Ach, ik heb toch geen leven
[..]
LinkedIn is voor mij nu gewoon een kaartenbak van mensen die ik kan gebruiken voor stages, projecten of een baan
LinkedIn kan je beste verder helpen, zeker omdat je ook via-via mensen kunt leren kennen of zakelijke discussies kunt volgen/houdenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb lange tijd gedacht dat Linkedln alleen voor de toppers hier in Londen was
Daar vind ik mijzelf niet onder vallen vandaar dat ik nooit zoiets heb aagemaakt
Klinkt interessant. Ik heb wel voor interessante mensen gewerkt in Londen. Maar krijg je dan net zoals op FB verzoekjes van mensen om te worden toegevoegdquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
LinkedIn kan je beste verder helpen, zeker omdat je ook via-via mensen kunt leren kennen of zakelijke discussies kunt volgen/houden
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:21 schreef es70 het volgende:
Ik heb het de hele dag al stervenskoud.
Hoi
Flesquote:
quote:
Nee hoorquote:
Hey Esquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:21 schreef es70 het volgende:
Ik heb het de hele dag al stervenskoud.
Hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |