Ik heb ook veel zutquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen maar dat je een hele verzameling(*rommel kuch*) kan hebben van films muziek enz. Dat kan ook netjes opgeruimd worden.
En waar is dat dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef es70 het volgende:
Boh... Ik lijk wel schizofreen zo.
Ik ga maar ergens waar 't niet zo opvalt in mezelf l*llen.
Kwartet.
Zeker, behalve net voor het eten. Er na kan wel weer.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:54 schreef Bengeltje het volgende:
Cappuccino kan elk op elke tijd van de dag.
Elke tijd van de dag.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:56 schreef Solique het volgende:
Zeker, behalve net voor het eten. Er na kan wel weer.
Ik wil ook een hondquote:Op woensdag 17 november 2010 18:57 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn hond denkt dat ze een schoothondje is. Krijg die flinke bijna niet weggeduwd.
Haha, honden eigen ofzo.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:57 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn hond denkt dat ze een schoothondje is. Krijg die flinke bijna niet weggeduwd.
Wat voor een zou je dan kiezen.quote:
Past die wel op schoot?? Heb je al eens verteld wat voor hond je hebt?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:00 schreef Solique het volgende:
Haha, honden eigen ofzo.
Die van mij wilt niet op schoot maar gaat wel voluit tegen je aan hangen, dondert dan vaak om als je op staat.
Een Jack Russel past wel op je schoot hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 19:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Past die wel op schoot?? Heb je al eens verteld wat voor hond je hebt?
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:54 schreef Bengeltje het volgende:
Cappuccino kan elk op elke tijd van de dag.
Moet je 't doen zoals ik. De buren hebben een hondje (kruising Jack Russell/Teckel) en aangezien we de tuin gedeeltelijk delen komt 'ie ook bij ons stuiteren en een koekje halen. Haske leukquote:
Dat ben ik ookquote:Op donderdag 18 november 2010 09:45 schreef Bengeltje het volgende:
Es.Dacht dat jij bang was voor honden? Een hond met alleen de lusten niet de lasten, perfect.
Esquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Maar Bowie ken ik en is een lief hondje
.
Stuart!quote:
Hey lieffiequote:
Nothing much reallyquote:
Niet?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nothing much really
Moet je mailtje nog beantwoorden, zal dat zsm doen
Ja, dat is het zeker. Gaat ook nooit meer overquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet?
Klinkt bekend
.
Zou ik besmettelijk zijn
.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is het zeker. Gaat ook nooit meer over
Lijkt wel alsof de interesse voor het internet aan het vervagen is. Ben 1011 dagen weggeweest van Fok! maar ben er nu zo af en toe weer eens
Nee, gaat nooit meer overquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Het gaat niet over
. Bloody hell, ik heb net weer een hersenschudding Ritalin besteld
.
Gezellig dat je er weer af en toe bent.
Hier is 't ook minder, geen doel hebben maakt het op de een of andere manier minder leuk... We hebben een doel nodig.
Nou ja, normaal zijn is volgens mij ook maar saaaaaaaiiiiiiiquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, gaat nooit meer over
Dankje
Durf alleen niet te zeggen hoe vaak ik er ben hoor, want het zijn echt maar momenten
Ja, we hebben zeker een doel nodig. Ik moet eens goed gaan nadenken
quote:
De meeste zijn nog van 'vroeger'quote:
We treffen elkaar omdat het zo moet zijn. Het is het lotquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, normaal zijn is volgens mij ook maar saaaaaaaiiiiiii.
You're welcome.
Ik ben hier ook niet meer zo heel vaak hoor, dus 't is dan echt toevallig als we elkaar treffen.
Ja, krijg 's een fantastisch idee, dat kan jij.
Dan ben ik blij dat het lot me ook 's gunstig gezind isquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
We treffen elkaar omdat het zo moet zijn. Het is het lot
Ik hoop het. Zou tof zijn
Nu alleen nog een grote prijs winnen en we gaan de goede kant opquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat het lot me ook 's gunstig gezind is.
Zeker weten
.
quote:
Dat zou meer dan welkom zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu alleen nog een grote prijs winnen en we gaan de goede kant op
Onvoorstelbaar inderdaad. En dat met bijna 3 jaar afwezigheidquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Je staat ondanks je afwezigheid nog steeds in de top 50.
Ik in de top 300.
[..]
Dat zou meer dan welkom zijn.
Best wonderlijk idd, maar er kan schijnbaar niemand aan je tippenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar inderdaad. En dat met bijna 3 jaar afwezigheid
Ja, niet alleen welkom maar zelfs noodzakelijk voor (grote) verandering
Ik ben natuurlijk uniekquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Best wonderlijk idd, maar er kan schijnbaar niemand aan je tippenen er is dus geen nieuwe 'Stu' opgestaan
.
Eerst maar 's wat 'ademruimte', dan volgen de grote veranderingen vanzelf. 3 seconden genieten van het idee ademruimte te hebben is wel genoeg, daarna bel ik mijn baas.
Without a shadow of a doubtquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk uniek
Kan me voorstellen dat zoiets al verandering is. Ik wil een klapper maken en dan alles anders doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |