quote:En daar de borsten van. Die knallen uit uw speakers.
quote:Ik heb nog niks gezien anders...Op donderdag 28 oktober 2010 10:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En daar de borsten van. Die knallen uit uw speakers.
quote:Google > Tieten.
quote:Nou, het solliciteren gaat prima. Alleen het krijgen van een baan nog nietOp donderdag 28 oktober 2010 11:23 schreef borisz het volgende:
Roel hoe zit het met je sollicitaties?
quote:mijn broer had er gister 1tje.. duurde van 4 uur tot half 6Op donderdag 28 oktober 2010 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, het solliciteren gaat prima. Alleen het krijgen van een baan nog niet.
Heb nog drie dingen lopen. Eén wil me hebben, maar hangt ook studie aan vast (dus twijfel over welke studie), andere wil ik zelf niet en derde heb ik nog niks van gehoord (maar verwacht ik wel gesprek).
quote:Ligt er heel erg aan wat voor functie en wat voor branche het natuurlijk is. Een sollicitatiegesprek voor de functie van directeur duurt heel wat langer dan eentje voor secretaresse.Op donderdag 28 oktober 2010 11:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
mijn broer had er gister 1tje.. duurde van 4 uur tot half 6
Da's toch lang? of heb ik dat nou?
quote:Vorige week gesprek van 1 uur en drie kwartier gehad. Maar meestal duurt 't een uurtjeOp donderdag 28 oktober 2010 11:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
mijn broer had er gister 1tje.. duurde van 4 uur tot half 6
Da's toch lang? of heb ik dat nou?
quote:iets met computers .. werkelijk geen id..Op donderdag 28 oktober 2010 11:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt er heel erg aan wat voor functie en wat voor branche het natuurlijk is. Een sollicitatiegesprek voor de functie van directeur duurt heel wat langer dan eentje voor secretaresse.
Op zich vind ik 1,5 uur nog wel meevallen...
quote:ik had er vroeger ook genoeg van die sollicitaties, maar die duurde ong. een half uurtjeOp donderdag 28 oktober 2010 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vorige week gesprek van 1 uur en drie kwartier gehad. Maar meestal duurt 't een uurtje. Vooral een eerste gesprek, wat meestal echt een kennismakingsgesprek is.
quote:Ik voorzie een nieuw TVprogramma. Roel Solliciteert.Op donderdag 28 oktober 2010 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, het solliciteren gaat prima. Alleen het krijgen van een baan nog niet.
Heb nog drie dingen lopen. Eén wil me hebben, maar hangt ook studie aan vast (dus twijfel over welke studie), andere wil ik zelf niet en derde heb ik nog niks van gehoord (maar verwacht ik wel gesprek).
quote:Dat heb ik ook wel eens geroepen, maar dat doe ik niet meer.Op donderdag 28 oktober 2010 11:37 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben benieuwd wat de MH wordt, het kan momenteel alleen maar beter worden
quote:zijn er nieuwe liedjes uit gekomen de laatste tijd?Op donderdag 28 oktober 2010 11:37 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben benieuwd wat de MH wordt, het kan momenteel alleen maar beter worden
quote:OMG.Op donderdag 28 oktober 2010 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Er waren geen kaarten meer."
Dan ben je dus geen fan.
quote:Die zou van mij wel mogen, vette plaatOp donderdag 28 oktober 2010 11:41 schreef miieejj het volgende:
ik hoop echt niet dat het de de jeugd van tegenwoordig word..
quote:
quote:lunchbox 2 heb ik gekozen voor band of horses, die hoor je niet vaak, thriller heb ik al zo vaak gehoord sinds michael dood is..Op donderdag 28 oktober 2010 11:55 schreef alors het volgende:
Lunchbox 1
Disarm - Smashing Pumpkins![]()
Ghostbusters - Ray Parker Jr.
Lunchbox 2
Thriller - Michael Jackson![]()
Is There A Ghost - Band Of Horses
ik kan niet kiezen
quote:Dat ie Disarm en Thriller ff in één lunchbox gooitOp donderdag 28 oktober 2010 11:55 schreef alors het volgende:
Lunchbox 1
Lunchbox 2
ik kan niet kiezen
quote:2, MJ.Op donderdag 28 oktober 2010 11:55 schreef alors het volgende:
Lunchbox 1
Lunchbox 2
ik kan niet kiezen
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:33 schreef ConscienceNL het volgende:
'Ik vroeg me al af, is Jon Bakker'
quote:Same here.Op donderdag 28 oktober 2010 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan mijn lach nooit inhouden alsGerardHenk het over Jamirakwaai heeft.
quote:Was jij het?
quote:Doeidoei
quote:Vreuliek Liedje! Wieehh!!
quote:
quote:Betere vraag, welke vrouw rapt er nou mee?
quote:Far East Movement.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Betere vraag, welke vrouw rapt er nou mee?
quote:oke thanx, ze klinkt namelijk enorm als UffieOp donderdag 28 oktober 2010 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dev_(singer)
Volgens mij..
quote:Waar zit je nu dan?Op donderdag 28 oktober 2010 13:34 schreef alors het volgende:
MSP![]()
Ik ben verdomme mijn licht vergeten en ik had het nog wel klaargelegden als ik weer terugmoet is het donker
quote:in de bus. De halte is niet zo ver maar wel langs een slecht verlichte weg waar sjonnies graag langscrossen met hun golf
quote:Heb je internet in de bus?Op donderdag 28 oktober 2010 13:54 schreef alors het volgende:
[..]
in de bus. De halte is niet zo ver maar wel langs een slecht verlichte weg waar sjonnies graag langscrossen met hun golf
quote:Niet specifiek in de bus, maar gewoon op mijn telefoon, dus ja ook in de bus
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Als we daar Frozen niet weer eens hebben!
quote:Omdat ie magisch is?Op donderdag 28 oktober 2010 15:18 schreef ConscienceNL het volgende:
Waarom vond ik dit nummer eerst niks, en begin ik hem nu steeds leuker te vinden?
quote:Wat een kut-UI met die kleuren..
quote:>:3Op donderdag 28 oktober 2010 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een kut-UI met die kleuren..
quote:Via de telefoon hoor je alleen maar 2 seconde dat riedeltje meer niet, dan kan het gewoon beide zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is gewoon fout. Niets mooi opgelost, die intro's zijn gewoon uit elkaar te houden
.
quote:als je op die iiehieehhh gaat letten steeds op het einde van elke zin wordt het bijna grappigOp donderdag 28 oktober 2010 16:17 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat een vreselijk SCHIJTlied is dit zeg
quote:tis net een schaap..wel grappig heel die duffy. tis weer wat anders heOp donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef alors het volgende:
[..]
als je op die iiehieehhh gaat letten steeds op het einde van elke zin wordt het bijna grappig
quote:idd het lijkt wel een schaapOp donderdag 28 oktober 2010 16:24 schreef alors het volgende:
ze zingt niet hoog, ze zet gewoon een irritant stemmetje op.
quote:het is en blijft een raar figuur
quote:Het nummer op zich is echt niet slecht... Sterker, tis best een fijne plaat... Alleen het ieieieieieieieieie he....Op donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef alors het volgende:
[..]
als je op die iiehieehhh gaat letten steeds op het einde van elke zin wordt het bijna grappig
quote:Toen stond de radio niet op 3FM hierOp donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef miieejj het volgende:
Wat vonden jullie van di-rect vanmorgen bij giel..vond de cover wel goed gedaan
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 16:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een domme muts
Barbie: 'Ben je niet goed ofzow?'
quote:heb ze al getweet of ze Krause willen draaien
quote:Coen en Sander hebben eerder al Driving Home gedraaid en zelfs Last Christmas geloof ikOp donderdag 28 oktober 2010 17:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ze al getweet of ze Krause willen draaien
en dit is dus de 1e kerstplaat ide ik hoor dit jaar
quote:ik mis nog wel eens een C&S.Op donderdag 28 oktober 2010 17:51 schreef alors het volgende:
[..]
Coen en Sander hebben eerder al Driving Home gedraaid en zelfs Last Christmas geloof ik
quote:Erwin Kroll, gekkieOp donderdag 28 oktober 2010 17:56 schreef 3rdRock het volgende:
Nanananana!
Piet Paulusma,Piet Paulusma,Piet Paulusma,Piet Paulusma, (toch)
quote:ow, domme ikke
quote:+1
quote:30 Arcade Fire We Used To Wait
47 Arcade Fire We Used To Wait (3fm Megahit)
53 Arcade Fire We Used To Wait (3fm Radio Edit)
quote:Als ik die stem van die Marcel al hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 18:50 schreef alors het volgende:
Hihi laat Roel het maar niet horen die cover
quote:Mee eens!Op donderdag 28 oktober 2010 18:44 schreef alors het volgende:
Jonge, JVT is vaak zat te horen op 3fm, plaat sander
quote:Goed bezig! Hoop ditmaal wel de 'normale' versie en niet weer de live versie.Op donderdag 28 oktober 2010 17:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ze al getweet of ze Krause willen draaien
en dit is dus de 1e kerstplaat ide ik hoor dit jaar
quote:LOL. Wilde het net typenOp donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen stond de radio niet op 3FM hiernet als nu dus
quote:DIE LUCHT! (ja ik doe ff ekdom, veenstra komt zoOp donderdag 28 oktober 2010 18:56 schreef -Hans- het volgende:
2 pizza's en bier. 't voelt als vrijdagavond.
quote:lolOp donderdag 28 oktober 2010 18:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
DIE LUCHT! (ja ik doe ff ekdom, veenstra komt zo)
quote:ik denk dat ik morgen pizzaatje eetOp donderdag 28 oktober 2010 19:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol. Maar wel een heerlijke lucht
. Even geen zin om te koken dus dit is wel een mooie oplossing
.
quote:fapfap wie is dat?
quote:Goed bezig! Misschien morgen ik ook. Moet ik nog even zienOp donderdag 28 oktober 2010 19:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ik morgen pizzaatje eet
quote:daar zou ik geen bezwaar tegen hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 19:12 schreef Paul-89 het volgende:
Wie weet is Sterrenstof wel de nieuwe MH.
quote:Ik ook niet, is weer eens wat anders en nog niet grijs gedraaid.Op donderdag 28 oktober 2010 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar zou ik geen bezwaar tegen hebben
quote:Hans. Morgen is het vrijdag. Op vrijdag MOET jij pizza eten. Dat is een niet te verbreken ritueel.Op donderdag 28 oktober 2010 19:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig! Misschien morgen ik ook. Moet ik nog even zien
quote:HahahaOp donderdag 28 oktober 2010 19:15 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hans. Morgen is het vrijdag. Op vrijdag MOET jij pizza eten. Dat is een niet te verbreken ritueel.
quote:tot nu toe kan dit mij minder bekoren dan Teenage Dream....dat liep ik nog wel eens te zingen op de gang op t werk....ot grote ergernis van de toehoorders....
quote:Dat wil ik horen/zienOp donderdag 28 oktober 2010 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tot nu toe kan dit mij minder bekoren dan Teenage Dream....dat liep ik nog wel eens te zingen op de gang op t werk....ot grote ergernis van de toehoorders....
quote:kom maar een keer langs....werk ergens bij de Achmeatoren in Ljouwert...Op donderdag 28 oktober 2010 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat wil ik horen/zien. Ik vind die Teenage dream eigenlijk wel een toffe plaat. De clip is ook wel zoet.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1
staat die greppelsnol nou nog steeds in de hitlijsten met deze zaadcover?
quote:Ja dus. Door Ben Saunders dus.Op donderdag 28 oktober 2010 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Waarschijnlijk voice of holland?
quote:voice of holland idd denk ik....Op donderdag 28 oktober 2010 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Waarschijnlijk voice of holland? Vraag mij echt af waar die plaat ineens vandaan komt. Schijnbaar zijn er toch mensen die deze uitvoering nog niet hadden gehoord??
quote:Friesland toch?? Betwijfel of ze mij daar de grens over latenOp donderdag 28 oktober 2010 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kom maar een keer langs....werk ergens bij de Achmeatoren in Ljouwert...
of op de grote nog te organiseren Fok!3FM-meet! ideetje voor de metmicheilnieuwjaarsreceptie?
quote:Minpunt voor de VoHOp donderdag 28 oktober 2010 19:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dus. Door Ben Saunders dus.
Maar die doet hem beter.
quote:nja, ik zat er wel een beetje aan te denken....maar tlijkt mij sowieso wel leuk een fok!3fm-meet te houden een keer....Op donderdag 28 oktober 2010 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Friesland toch?? Betwijfel of ze mij daar de grens over laten.
Ga je naar de nieuwsjaarsreceptie?? Ik btw niet hoor.
quote:Ik weet 't lekker al.Op donderdag 28 oktober 2010 19:12 schreef Paul-89 het volgende:
Wie weet is Sterrenstof wel de nieuwe MH.
quote:Kan inderdaad best wel leuk zijnOp donderdag 28 oktober 2010 19:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik zat er wel een beetje aan te denken....maar tlijkt mij sowieso wel leuk een fok!3fm-meet te houden een keer....
en ik hoor nog steeds de Vengabus in Barbra Streisand....
quote:Dat gaat Timur worden, vertelde 'ie vanmiddag.Op donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
is btw al bekend wie tegenover Sofie gaat zitten bij PSradio? PAul is op akantie en bart vervangt hem bij Rabradio...maar toch niet bij PSradio hoop ik?
quote:Nee, toch niet Bart A?! Pffff.Op donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
is btw al bekend wie tegenover Sofie gaat zitten bij PSradio? PAul is op akantie en bart vervangt hem bij Rabradio...maar toch niet bij PSradio hoop ik?
quote:en dan met zijn allen 3fm luisteren en fokken.......sort fok3fmlanpartyOp donderdag 28 oktober 2010 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan inderdaad best wel leuk zijn. Roel en Borisz zorgen voor de drank en ik wel voor het eten, oid
.
quote:Deal !Op donderdag 28 oktober 2010 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan met zijn allen 3fm luisteren en fokken.......sort fok3fmlanparty
ik neem wel chips mee
quote:ah, leuk, dan ga ik luisterenOp donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat Timur worden, vertelde 'ie vanmiddag.
quote:leuk voor terroristen...kunnen ze ongemerkt aanslagen plegen, 't alarm gaat toch al....Op donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Mij bekruipt het angstige gevoel dat ze Duffy hebben gebombardeerd tot MH.
quote:kut manOp donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef borisz het volgende:
Tentamen micro ging de mist in. Gaat tussen mijn oren zitten volgens mij
quote:Wat zou het van jou dan wél mogen worden?Op donderdag 28 oktober 2010 19:31 schreef -Hans- het volgende:
JvT zal wel Megahit zijn. Ben ik niet zo blij mee. Maar goed, het is niet anders.
quote:'t liedje begint bij mij te groeien. Vind het iets heel aanstekelijks hebben.Op donderdag 28 oktober 2010 19:31 schreef -Hans- het volgende:
JvT zal wel Megahit zijn. Ben ik niet zo blij mee. Maar goed, het is niet anders.
quote:Hihi even denken wat zit daar allemaal in de buurt? Belastingdienst, Kadaster, ING, Provincie.. Of gewoon het pannenkoekenschip of de treinen van de NS schoonmakenOp donderdag 28 oktober 2010 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kom maar een keer langs....werk ergens bij de Achmeatoren in Ljouwert...
of op de grote nog te organiseren Fok!3FM-meet! ideetje voor de metmicheilnieuwjaarsreceptie?
quote:Denk het ook wel... aangezien Veenstra daar vorige week ook al voor stemde.Op donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef Cee het volgende:
Oh wacht, die B.O.B./Rivers Cuomo plaat zou best MH kunnen worden! Jaaaa daar zet ik m'n geld op.
*gooit 20 cent in de pot*
quote:Ik de 3FMemmerOp donderdag 28 oktober 2010 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan met zijn allen 3fm luisteren en fokken.......sort fok3fmlanparty
ik neem wel chips mee
quote:Ja die vrees ik ook, of Katy Perryof BEPOp donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef Cee het volgende:
Oh wacht, die B.O.B./Rivers Cuomo plaat zou best MH kunnen worden! Jaaaa daar zet ik m'n geld op.
quote:Nee niet BEP. Niet die van BEP. Ik hoorde hem gisteren en dacht dat het een grap was.Op donderdag 28 oktober 2010 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die vrees ik ook, of Katy Perryof BEP![]()
quote:Platen die ik kan waarderen worden toch eigenlijk nooit Megahit, maar.... deze van de Two door cinema club vind ik wel leuk. Ik weet dat Linkin Park ook een nieuwe single heeft uitgebracht. Die overigens vrij matig is. Meestal kan ik wel een lijstje ophoesten, maar ik gok dat de alcohol mij nu een beetje parten speelt.Op donderdag 28 oktober 2010 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat zou het van jou dan wél mogen worden?
quote:allemaal fout. tis ook niet echt een bekend bedrijf, maar er hebben waarschijnlijk wel best veel liwwarders gewerktOp donderdag 28 oktober 2010 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Hihi even denken wat zit daar allemaal in de buurt? Belastingdienst, Kadaster, ING, Provincie.. Of gewoon het pannenkoekenschip of de treinen van de NS schoonmaken
quote:oOp donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef Cee het volgende:
quote:e dat mag wel. die is goed!
quote:Of we kijken de NPO / NTR lief aan of ze een locatieshow doen?Op donderdag 28 oktober 2010 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
allemaal fout. tis ook niet echt een bekend bedrijf, maar er hebben waarschijnlijk wel best veel liwwarders gewerkt
[..]
o
[..]
e dat mag wel. die is goed!
lekkah kotsah!
quote:het was een opgenomen gesprek héOp donderdag 28 oktober 2010 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
veenstra! ouwe snatzerd! laat de lijn open terwijl die meisjes uit hun dak gaan
quote:Je hebt er wat mee of niet en ik behoor echt tot de laatste groep. Vreselijk vind ik het. We horen het morgen wel, maar ik vrees het ergste!Op donderdag 28 oktober 2010 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
't liedje begint bij mij te groeien. Vind het iets heel aanstekelijks hebben.Ik wou zeggen dat ik niet denk dat het MH wordt want het is al zo vaak gedraaid en gepromoot maar dan zou het nog evenzo goed MH kunnen worden.
quote:GMTA dus, hij is echt wel oud geworden, niet dat je dat hoort, maar je ziet het wel!Op donderdag 28 oktober 2010 19:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Jay KayyyyyyyOh hij wordt oud.
Nee, ik word oud.
quote:maar dan nog....veenstra kickt op orgastische meisjes!Op donderdag 28 oktober 2010 19:38 schreef gerbenp het volgende:
[..]
het was een opgenomen gesprek hé
quote:@HansieJOp donderdag 28 oktober 2010 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Tweet Tweet Tweet Tweet Tweet Tweet Tweet
quote:Die moet je toch wel vrolijk opetenOp donderdag 28 oktober 2010 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
http://twitpic.com/31mv2p
Der Rudy's vrolijke stampot!_O_
quote:correctemundo!Op donderdag 28 oktober 2010 19:42 schreef gerbenp het volgende:
Zit kevin vanavond weer bij 3V12? las ik dat nou goed?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
http://twitpic.com/31mv2p
Der Rudy's vrolijke stampot!_O_
quote:Alleen Rudy en Kevin?! Oh man, dat gaat me weer een fantastische show worden. Oude tijden herleven. Ben nog steeds van mening dat ze Kevin een plek moeten geven binnen de muziekredactie, maar goed ik ga daar niet over.Op donderdag 28 oktober 2010 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
correctemundo!
shared heeft gene stem en marijke is wat overwerkt geloof ik.....die had nogal veel shows...ik las iets van 24u radio in 3 dagen....
quote:Mja, die werkt natuurlijk ook nog voor Bring It On! en blijkbaar nog wat extra shows op andere zenders. Dat kan dan idd best druk worden.Op donderdag 28 oktober 2010 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
correctemundo!
shared heeft gene stem en marijke is wat overwerkt geloof ik.....die had nogal veel shows...ik las iets van 24u radio in 3 dagen....
quote:Helaas, de huidige redactie wil niet weg. Ze vinden hun baan te leuk.Op donderdag 28 oktober 2010 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alleen Rudy en Kevin?! Oh man, dat gaat me weer een fantastische show worden. Oude tijden herleven. Ben nog steeds van mening dat ze Kevin een plek moeten geven binnen de muziekredactie, maar goed ik ga daar niet over.
quote:wegpesten!Op donderdag 28 oktober 2010 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas, de huidige redactie wil niet weg. Ze vinden hun baan te leuk.
quote:Dat zal wel jaOp donderdag 28 oktober 2010 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas, de huidige redactie wil niet weg. Ze vinden hun baan te leuk.
quote:Da's al vaak genoeg geprobeerd.
quote:Ik vind JvT dan juist weer beter, al begint dit ook wel te groeien bij me...Op donderdag 28 oktober 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
JvT of dit. Dan wordt het echt wel dit. Geweldig dit
quote:grover geschut inzetten dan!Op donderdag 28 oktober 2010 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's al vaak genoeg geprobeerd.
Lees: bureaublad e.d. aanpassen als eentje vergeet z'n PC te vergrendelen
quote:quote to not forget!Op donderdag 28 oktober 2010 19:47 schreef -Hans- het volgende:
Ik stort 100 euro tijdens SR als dit de nieuwe Megahit is
quote:Die zet ik in m'n sig als het zo is.Op donderdag 28 oktober 2010 19:47 schreef -Hans- het volgende:
quote:Ik gooi m'n hamster door de brievenbus.Op donderdag 28 oktober 2010 19:47 schreef -Hans- het volgende:
quote:en nu terugkrabbelen he! lafbek!Op donderdag 28 oktober 2010 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Oeps. Geldt wel voor week 44 hoor
.
Cee![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gooi m'n hamster door de brievenbus.
quote:Haha, nee hoor! Het wordt de komende week Megahit of niet. Dat weet ik zekerOp donderdag 28 oktober 2010 19:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nu terugkrabbelen he! lafbek!
quote:Of rob doet 't weer zoals gewoonlijkOp donderdag 28 oktober 2010 19:55 schreef hole1988 het volgende:
Ik hoop dat Bert vannacht de MH verklapt
quote:die heeft er ook een handje van, maar tijdens robradio heeft hij dat nog niet gedaanOp donderdag 28 oktober 2010 19:57 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Of rob doet 't weer zoals gewoonlijk
quote:LEUke SigOp donderdag 28 oktober 2010 19:57 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Of rob doet 't weer zoals gewoonlijk
quote:ieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieie
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:38 schreef Domien het volgende:
Dus Afrojack heeft inderdaad die Dirty Bit van Black Eyed Peas geproduceerd. Holland galore!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |