quote:daar zou ik geen bezwaar tegen hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 19:12 schreef Paul-89 het volgende:
Wie weet is Sterrenstof wel de nieuwe MH.
quote:Ik ook niet, is weer eens wat anders en nog niet grijs gedraaid.Op donderdag 28 oktober 2010 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar zou ik geen bezwaar tegen hebben
quote:Hans. Morgen is het vrijdag. Op vrijdag MOET jij pizza eten. Dat is een niet te verbreken ritueel.Op donderdag 28 oktober 2010 19:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig! Misschien morgen ik ook. Moet ik nog even zien
quote:HahahaOp donderdag 28 oktober 2010 19:15 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hans. Morgen is het vrijdag. Op vrijdag MOET jij pizza eten. Dat is een niet te verbreken ritueel.
quote:tot nu toe kan dit mij minder bekoren dan Teenage Dream....dat liep ik nog wel eens te zingen op de gang op t werk....ot grote ergernis van de toehoorders....
quote:Dat wil ik horen/zienOp donderdag 28 oktober 2010 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tot nu toe kan dit mij minder bekoren dan Teenage Dream....dat liep ik nog wel eens te zingen op de gang op t werk....ot grote ergernis van de toehoorders....
quote:+1
quote:kom maar een keer langs....werk ergens bij de Achmeatoren in Ljouwert...Op donderdag 28 oktober 2010 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat wil ik horen/zien. Ik vind die Teenage dream eigenlijk wel een toffe plaat. De clip is ook wel zoet.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1
staat die greppelsnol nou nog steeds in de hitlijsten met deze zaadcover?
quote:Ja dus. Door Ben Saunders dus.Op donderdag 28 oktober 2010 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Waarschijnlijk voice of holland?
quote:voice of holland idd denk ik....Op donderdag 28 oktober 2010 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Waarschijnlijk voice of holland? Vraag mij echt af waar die plaat ineens vandaan komt. Schijnbaar zijn er toch mensen die deze uitvoering nog niet hadden gehoord??
quote:Friesland toch?? Betwijfel of ze mij daar de grens over latenOp donderdag 28 oktober 2010 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kom maar een keer langs....werk ergens bij de Achmeatoren in Ljouwert...
of op de grote nog te organiseren Fok!3FM-meet! ideetje voor de metmicheilnieuwjaarsreceptie?
quote:Minpunt voor de VoHOp donderdag 28 oktober 2010 19:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dus. Door Ben Saunders dus.
Maar die doet hem beter.
quote:nja, ik zat er wel een beetje aan te denken....maar tlijkt mij sowieso wel leuk een fok!3fm-meet te houden een keer....Op donderdag 28 oktober 2010 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Friesland toch?? Betwijfel of ze mij daar de grens over laten.
Ga je naar de nieuwsjaarsreceptie?? Ik btw niet hoor.
quote:Ik weet 't lekker al.Op donderdag 28 oktober 2010 19:12 schreef Paul-89 het volgende:
Wie weet is Sterrenstof wel de nieuwe MH.
quote:Kan inderdaad best wel leuk zijnOp donderdag 28 oktober 2010 19:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik zat er wel een beetje aan te denken....maar tlijkt mij sowieso wel leuk een fok!3fm-meet te houden een keer....
en ik hoor nog steeds de Vengabus in Barbra Streisand....
quote:Dat gaat Timur worden, vertelde 'ie vanmiddag.Op donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
is btw al bekend wie tegenover Sofie gaat zitten bij PSradio? PAul is op akantie en bart vervangt hem bij Rabradio...maar toch niet bij PSradio hoop ik?
quote:Nee, toch niet Bart A?! Pffff.Op donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
is btw al bekend wie tegenover Sofie gaat zitten bij PSradio? PAul is op akantie en bart vervangt hem bij Rabradio...maar toch niet bij PSradio hoop ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |