quote:daar zou ik geen bezwaar tegen hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 19:12 schreef Paul-89 het volgende:
Wie weet is Sterrenstof wel de nieuwe MH.
quote:Ik ook niet, is weer eens wat anders en nog niet grijs gedraaid.Op donderdag 28 oktober 2010 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar zou ik geen bezwaar tegen hebben
quote:Hans. Morgen is het vrijdag. Op vrijdag MOET jij pizza eten. Dat is een niet te verbreken ritueel.Op donderdag 28 oktober 2010 19:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig! Misschien morgen ik ook. Moet ik nog even zien
quote:HahahaOp donderdag 28 oktober 2010 19:15 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hans. Morgen is het vrijdag. Op vrijdag MOET jij pizza eten. Dat is een niet te verbreken ritueel.
quote:tot nu toe kan dit mij minder bekoren dan Teenage Dream....dat liep ik nog wel eens te zingen op de gang op t werk....ot grote ergernis van de toehoorders....
quote:Dat wil ik horen/zienOp donderdag 28 oktober 2010 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tot nu toe kan dit mij minder bekoren dan Teenage Dream....dat liep ik nog wel eens te zingen op de gang op t werk....ot grote ergernis van de toehoorders....
quote:+1
quote:kom maar een keer langs....werk ergens bij de Achmeatoren in Ljouwert...Op donderdag 28 oktober 2010 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat wil ik horen/zien. Ik vind die Teenage dream eigenlijk wel een toffe plaat. De clip is ook wel zoet.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1
staat die greppelsnol nou nog steeds in de hitlijsten met deze zaadcover?
quote:Ja dus. Door Ben Saunders dus.Op donderdag 28 oktober 2010 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Waarschijnlijk voice of holland?
quote:voice of holland idd denk ik....Op donderdag 28 oktober 2010 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Waarschijnlijk voice of holland? Vraag mij echt af waar die plaat ineens vandaan komt. Schijnbaar zijn er toch mensen die deze uitvoering nog niet hadden gehoord??
quote:Friesland toch?? Betwijfel of ze mij daar de grens over latenOp donderdag 28 oktober 2010 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kom maar een keer langs....werk ergens bij de Achmeatoren in Ljouwert...
of op de grote nog te organiseren Fok!3FM-meet! ideetje voor de metmicheilnieuwjaarsreceptie?
quote:Minpunt voor de VoHOp donderdag 28 oktober 2010 19:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dus. Door Ben Saunders dus.
Maar die doet hem beter.
quote:nja, ik zat er wel een beetje aan te denken....maar tlijkt mij sowieso wel leuk een fok!3fm-meet te houden een keer....Op donderdag 28 oktober 2010 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Friesland toch?? Betwijfel of ze mij daar de grens over laten.
Ga je naar de nieuwsjaarsreceptie?? Ik btw niet hoor.
quote:Ik weet 't lekker al.Op donderdag 28 oktober 2010 19:12 schreef Paul-89 het volgende:
Wie weet is Sterrenstof wel de nieuwe MH.
quote:Kan inderdaad best wel leuk zijnOp donderdag 28 oktober 2010 19:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik zat er wel een beetje aan te denken....maar tlijkt mij sowieso wel leuk een fok!3fm-meet te houden een keer....
en ik hoor nog steeds de Vengabus in Barbra Streisand....
quote:Dat gaat Timur worden, vertelde 'ie vanmiddag.Op donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
is btw al bekend wie tegenover Sofie gaat zitten bij PSradio? PAul is op akantie en bart vervangt hem bij Rabradio...maar toch niet bij PSradio hoop ik?
quote:Nee, toch niet Bart A?! Pffff.Op donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
is btw al bekend wie tegenover Sofie gaat zitten bij PSradio? PAul is op akantie en bart vervangt hem bij Rabradio...maar toch niet bij PSradio hoop ik?
quote:en dan met zijn allen 3fm luisteren en fokken.......sort fok3fmlanpartyOp donderdag 28 oktober 2010 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan inderdaad best wel leuk zijn. Roel en Borisz zorgen voor de drank en ik wel voor het eten, oid
.
quote:Deal !Op donderdag 28 oktober 2010 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan met zijn allen 3fm luisteren en fokken.......sort fok3fmlanparty
ik neem wel chips mee
quote:ah, leuk, dan ga ik luisterenOp donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat Timur worden, vertelde 'ie vanmiddag.
quote:leuk voor terroristen...kunnen ze ongemerkt aanslagen plegen, 't alarm gaat toch al....Op donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Mij bekruipt het angstige gevoel dat ze Duffy hebben gebombardeerd tot MH.
quote:kut manOp donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef borisz het volgende:
Tentamen micro ging de mist in. Gaat tussen mijn oren zitten volgens mij
quote:+1
quote:Wat zou het van jou dan wél mogen worden?Op donderdag 28 oktober 2010 19:31 schreef -Hans- het volgende:
JvT zal wel Megahit zijn. Ben ik niet zo blij mee. Maar goed, het is niet anders.
quote:'t liedje begint bij mij te groeien. Vind het iets heel aanstekelijks hebben.Op donderdag 28 oktober 2010 19:31 schreef -Hans- het volgende:
JvT zal wel Megahit zijn. Ben ik niet zo blij mee. Maar goed, het is niet anders.
quote:Hihi even denken wat zit daar allemaal in de buurt? Belastingdienst, Kadaster, ING, Provincie.. Of gewoon het pannenkoekenschip of de treinen van de NS schoonmakenOp donderdag 28 oktober 2010 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kom maar een keer langs....werk ergens bij de Achmeatoren in Ljouwert...
of op de grote nog te organiseren Fok!3FM-meet! ideetje voor de metmicheilnieuwjaarsreceptie?
quote:Denk het ook wel... aangezien Veenstra daar vorige week ook al voor stemde.Op donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef Cee het volgende:
Oh wacht, die B.O.B./Rivers Cuomo plaat zou best MH kunnen worden! Jaaaa daar zet ik m'n geld op.
*gooit 20 cent in de pot*
quote:Ik de 3FMemmerOp donderdag 28 oktober 2010 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan met zijn allen 3fm luisteren en fokken.......sort fok3fmlanparty
ik neem wel chips mee
quote:Ja die vrees ik ook, of Katy Perryof BEPOp donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef Cee het volgende:
Oh wacht, die B.O.B./Rivers Cuomo plaat zou best MH kunnen worden! Jaaaa daar zet ik m'n geld op.
quote:Nee niet BEP. Niet die van BEP. Ik hoorde hem gisteren en dacht dat het een grap was.Op donderdag 28 oktober 2010 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die vrees ik ook, of Katy Perryof BEP![]()
quote:Platen die ik kan waarderen worden toch eigenlijk nooit Megahit, maar.... deze van de Two door cinema club vind ik wel leuk. Ik weet dat Linkin Park ook een nieuwe single heeft uitgebracht. Die overigens vrij matig is. Meestal kan ik wel een lijstje ophoesten, maar ik gok dat de alcohol mij nu een beetje parten speelt.Op donderdag 28 oktober 2010 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat zou het van jou dan wél mogen worden?
quote:allemaal fout. tis ook niet echt een bekend bedrijf, maar er hebben waarschijnlijk wel best veel liwwarders gewerktOp donderdag 28 oktober 2010 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Hihi even denken wat zit daar allemaal in de buurt? Belastingdienst, Kadaster, ING, Provincie.. Of gewoon het pannenkoekenschip of de treinen van de NS schoonmaken
quote:oOp donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef Cee het volgende:
quote:e dat mag wel. die is goed!
quote:Of we kijken de NPO / NTR lief aan of ze een locatieshow doen?Op donderdag 28 oktober 2010 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
allemaal fout. tis ook niet echt een bekend bedrijf, maar er hebben waarschijnlijk wel best veel liwwarders gewerkt
[..]
o
[..]
e dat mag wel. die is goed!
lekkah kotsah!
quote:het was een opgenomen gesprek héOp donderdag 28 oktober 2010 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
veenstra! ouwe snatzerd! laat de lijn open terwijl die meisjes uit hun dak gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |