quote:Vorige week gesprek van 1 uur en drie kwartier gehad. Maar meestal duurt 't een uurtjeOp donderdag 28 oktober 2010 11:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
mijn broer had er gister 1tje.. duurde van 4 uur tot half 6
Da's toch lang? of heb ik dat nou?
quote:iets met computers .. werkelijk geen id..Op donderdag 28 oktober 2010 11:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt er heel erg aan wat voor functie en wat voor branche het natuurlijk is. Een sollicitatiegesprek voor de functie van directeur duurt heel wat langer dan eentje voor secretaresse.
Op zich vind ik 1,5 uur nog wel meevallen...
quote:ik had er vroeger ook genoeg van die sollicitaties, maar die duurde ong. een half uurtjeOp donderdag 28 oktober 2010 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vorige week gesprek van 1 uur en drie kwartier gehad. Maar meestal duurt 't een uurtje. Vooral een eerste gesprek, wat meestal echt een kennismakingsgesprek is.
quote:Ik voorzie een nieuw TVprogramma. Roel Solliciteert.Op donderdag 28 oktober 2010 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, het solliciteren gaat prima. Alleen het krijgen van een baan nog niet.
Heb nog drie dingen lopen. Eén wil me hebben, maar hangt ook studie aan vast (dus twijfel over welke studie), andere wil ik zelf niet en derde heb ik nog niks van gehoord (maar verwacht ik wel gesprek).
quote:Dat heb ik ook wel eens geroepen, maar dat doe ik niet meer.Op donderdag 28 oktober 2010 11:37 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben benieuwd wat de MH wordt, het kan momenteel alleen maar beter worden
quote:zijn er nieuwe liedjes uit gekomen de laatste tijd?Op donderdag 28 oktober 2010 11:37 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben benieuwd wat de MH wordt, het kan momenteel alleen maar beter worden
quote:OMG.Op donderdag 28 oktober 2010 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Er waren geen kaarten meer."
Dan ben je dus geen fan.
quote:Die zou van mij wel mogen, vette plaatOp donderdag 28 oktober 2010 11:41 schreef miieejj het volgende:
ik hoop echt niet dat het de de jeugd van tegenwoordig word..
quote:
quote:lunchbox 2 heb ik gekozen voor band of horses, die hoor je niet vaak, thriller heb ik al zo vaak gehoord sinds michael dood is..Op donderdag 28 oktober 2010 11:55 schreef alors het volgende:
Lunchbox 1
Disarm - Smashing Pumpkins![]()
Ghostbusters - Ray Parker Jr.
Lunchbox 2
Thriller - Michael Jackson![]()
Is There A Ghost - Band Of Horses
ik kan niet kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |