quote:Welke detacheerder Tain?Op donderdag 28 oktober 2010 09:44 schreef Rossdale het volgende:
Vakantie geboekt naar EgypteOud en nieuw vieren in mijn zwembroek
quote:Thee!
quote:Zou zomaar eens kunnen. Heb hem wel wat opgeleuktOp donderdag 28 oktober 2010 09:54 schreef Chanty87 het volgende:
Wacht. Had ik (de helft van) die header niet in elkaar geflanst? Hij is zo oud dat ik het ben vergeten
Hoi trouwens
quote:waar maak je jezelf druk omOp donderdag 28 oktober 2010 09:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Rossdale heeft de race gewonnen, gelukkig voor klodder.
quote:Water is voor kikkers en thee is voor flikkers!
quote:Ik herinner me iets van laatst dat jij er ook een zak in had hangenOp donderdag 28 oktober 2010 09:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Water is voor kikkers en thee is voor flikkers!
Gaat redelijk met de rug trouwens..
quote:Dat zeg ik...Op donderdag 28 oktober 2010 10:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik herinner me iets van laatst dat jij er ook een zak in had hangen
Redelijk klinkt nog niet heel fijn...
quote:Heb medelijde met deze fossiele...Op donderdag 28 oktober 2010 10:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit, die oude-mannen-act van je is inmiddels wel leuk geweest, hou ermee op voor het je dood wordt!
quote:HoiOp donderdag 28 oktober 2010 09:54 schreef Chanty87 het volgende:
Wacht. Had ik (de helft van) die header niet in elkaar geflanst? Hij is zo oud dat ik het ben vergeten
Hoi trouwens
quote:Kuuske, geef nou maar toe dat je alleen maar hier bent omdat je op in het Breda-topic op Flosje's naam hebt geklikt om te kijken waar hij nog meer post!!Op donderdag 28 oktober 2010 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Wat een energieke begroetingen alhier.
quote:Mja. Eigenlijk wel.Op donderdag 28 oktober 2010 10:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Kuuske, geef nou maar toe dat je alleen maar hier bent omdat je op in het Breda-topic op Flosje's naam hebt geklikt om te kijken waar hij nog meer post!!
quote:meer van GAM dan van Rossdale?Op donderdag 28 oktober 2010 10:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja. Eigenlijk wel.
Al hou ik ook wel van GAM hoor..
quote:Dat nietOp donderdag 28 oktober 2010 11:01 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
meer van GAM dan van Rossdale?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat niet. Maar wel eh.. bíjna net zoveel.
quote:Ik zal m'n uiterste best doen om me te gedragen.Op donderdag 28 oktober 2010 11:07 schreef Rossdale het volgende:
Ik moet zondag nog voor je oppassen danAls je me nu al stalkt
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat niet. Maar wel eh.. bíjna net zoveel.
quote:Oh dank je!Op donderdag 28 oktober 2010 11:13 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
je komt gezellig over dus mijn zegen heb je
quote:NEE, TRAP ER NIET IN! HET IS EEN FEEKS!Op donderdag 28 oktober 2010 11:13 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
je komt gezellig over dus mijn zegen heb je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:15 schreef Rossdale het volgende:
NEE, TRAP ER NIET IN! HET IS EEN FEEKS!Ja hallo! Ik zo van mijn reputatie, wat doe je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Gelukkig maar dat je ook van GAM houdt, anders had ik je de rug toegekeerd!Op donderdag 28 oktober 2010 10:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja. Eigenlijk wel.
Al hou ik ook wel van GAM hoor..
quote:Ik ben ook gezellig hoor
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NEE, TRAP ER NIET IN! HET IS EEN FEEKS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossdale,
![]()
quote:Klopt, maar overwegend wel.Op donderdag 28 oktober 2010 11:25 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
dat hoeft niet perse positief te zijn
quote:Nou, je doet je best.
quote:in het bijzonder indien het uit Zeeuwsch-Vlaanderen komt.
quote:HA!
quote:ja, maar als we zo gaan beginnen dan kan ik nog wel een paar andere voorbeelden geven wat Brabanders overwegend nog meer zijn in vergelijking met Nederlanders en dan wordt het niet meer gezellig dus dat doen we niet
quote:je komt uit Zeeland dus per definitie val je al af
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
in het bijzonder indien het uit Zeeuwsch-Vlaanderen komt.
quote:Sorry, je bent best liefOp donderdag 28 oktober 2010 11:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik zo van mijn reputatie, wat doe je.
quote:Zeker!
quote:
quote:Niet eens en ik ben nu al tof. Moet je nagaan!
quote:
quote:Ah, een nieuwe sig. Yay!
quote:Als je er nog even bij vermeld dat ik maar een Belg ben dan hebben we alle verwijten weer achter de rugOp donderdag 28 oktober 2010 11:38 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja, maar als we zo gaan beginnen dan kan ik nog wel een paar andere voorbeelden geven wat Brabanders overwegend nog meer zijn in vergelijking met Nederlanders en dan wordt het niet meer gezellig dus dat doen we niet
[..]
je komt uit Zeeland dus per definitie val je al af
quote:Neuh, Zeeuws-Vlaanderen is al erg genoeg RossdaleOp donderdag 28 oktober 2010 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je er nog even bij vermeld dat ik maar een Belg ben dan hebben we alle verwijten weer achter de rug
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:38 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
je komt uit Zeeland dus per definitie val je al af
quote:Dat hebben de meeste detacheerders wel en de meeste klussen die ik heb gehad vroegen ze HBO geschooldOp donderdag 28 oktober 2010 11:40 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ah, InWork heeft toch overwegend MBO-geschoold en/of zeer technische IT-ers in dienst?
quote:je komt vandaag bijzonder scherp uit de hoek Poit! Het is dat ik op mijn werk zit, maar anders had ik een paar prontige borstjes voor je uitgezochtOp donderdag 28 oktober 2010 11:44 schreef Poit het volgende:
Maar de hamvraag is natuurlijk of Kuukske SC waardig is! Ik heb nog geen foto in m'n inbox mogen ontvangen!!
quote:Ja zou goed kunnen hoor, bij ons is minimale eis HBO en liefst UniOp donderdag 28 oktober 2010 11:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste detacheerders wel en de meeste klussen die ik heb gehad vroegen ze HBO geschoold
quote:Ohh.. moet ik jóu daarvoor benaderen. Ik dacht Ross.Op donderdag 28 oktober 2010 11:44 schreef Poit het volgende:
Maar de hamvraag is natuurlijk of Kuukske SC waardig is! Ik heb nog geen foto in m'n inbox mogen ontvangen!!
quote:Eet smakelijk. Wat eet je?
quote:Foto's zonder kleren moeten naar Poit, foto's waarop je verkleed bent als Freddy Mercury mogen naar mijOp donderdag 28 oktober 2010 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh.. moet ik jóu daarvoor benaderen. Ik dacht Ross.
quote:Wáárom Freddie?Op donderdag 28 oktober 2010 11:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Foto's zonder kleren moeten naar Poit, foto's waarop je verkleed bent als Freddy Mercury mogen naar mij
quote:Ahh. Ok. Succes met beslissen dan.Op donderdag 28 oktober 2010 11:54 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
dat beslis ik straks pas
quote:Hij heeft een snor! Een mooie snor!
quote:Doe maar cc naar mij danOp donderdag 28 oktober 2010 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Kan ik jou zondag niet in een wchokje overtuigen?
quote:SPanky heeft namelijk een zwak voor vrouwen met goede brede gitzwarte snorOp donderdag 28 oktober 2010 12:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij heeft een snor! Een mooie snor!
quote:Ahá. Dat verklaart.Op donderdag 28 oktober 2010 12:04 schreef Rossdale het volgende:
SPanky heeft namelijk een zwak voor vrouwen met goede brede gitzwarte snor
quote:Duidelijk. Overigens:Op donderdag 28 oktober 2010 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Wat fijn dat je dat er even bij zegt!Op donderdag 28 oktober 2010 12:14 schreef Poit het volgende:
Duidelijk. Overigens:
Ontvangen foto's worden enkel gebruikt voor prive *fab*doeleinden en niet voor commercieel gebruik.
quote:Stiekem ben ik dan ook best een heer.Op donderdag 28 oktober 2010 12:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dat er even bij zegt!
quote:had...Op donderdag 28 oktober 2010 12:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij heeft een snor! Een mooie snor!
quote:Dat pleit enorm voor je.
quote:In mijn gedachten heeft hij hem nog steeds!
quote:Heb jij niet ook een tijdje in de Koffiereeks gepost?Op donderdag 28 oktober 2010 12:21 schreef SpankmasterC het volgende:
In mijn gedachten heeft hij hem nog steeds!
quote:True that... maar toch.Op donderdag 28 oktober 2010 12:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
In mijn gedachten heeft hij hem nog steeds!
quote:Yeah, wel
quote:Klinkt als iets heel eng en vies waar ik nooit ben geweest!Op donderdag 28 oktober 2010 12:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb jij niet ook een tijdje in de Koffiereeks gepost?
quote:Indien Poit offline is en je een snelle plek in de SC-OP wilt, mogen ze ook naar mij...Op donderdag 28 oktober 2010 11:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Foto's zonder kleren moeten naar Poit, foto's waarop je verkleed bent als Freddy Mercury mogen naar mij
quote:Jij komt toch sowieso nooit buiten GAM?Op donderdag 28 oktober 2010 12:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Klinkt als iets heel eng en vies waar ik nooit ben geweest!
quote:Hm. Ok. Dan verwar ik je vast met iemand anders.Op donderdag 28 oktober 2010 12:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Klinkt als iets heel eng en vies waar ik nooit ben geweest!
quote:Het pleit niet alleen voor me, het siert me ook enorm!
quote:Ik vind jouw username alleen al aantrekkelijker eigenlijk.Op donderdag 28 oktober 2010 12:23 schreef Fallen het volgende:
Indien Poit offline is en je een snelle plek in de SC-OP wilt, mogen ze ook naar mij...
quote:Bijna net zo enorm als die enorme haardos van je van vroegah?Op donderdag 28 oktober 2010 12:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Het pleit niet alleen voor me, het siert me ook enorm!
quote:Boh. LekkerOp donderdag 28 oktober 2010 12:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
broodje kipkebab met frietjes is het geworden
quote:aw...Op donderdag 28 oktober 2010 12:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind jouw username alleen al aantrekkelijker eigenlijk..
quote:Echt?Op donderdag 28 oktober 2010 12:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind jouw username alleen al aantrekkelijker eigenlijk..
quote:Nee hoor, helemaal niet. Ik vind 'm wel duister. Sechsie ook.Op donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef Fallen het volgende:
aw...![]()
![]()
![]()
Hey, toch niet met vleierij eronderuit proberen te komen he?
quote:*proest*
quote:ja prima
quote:Nee, af en toe kijk ik uit verveleing in R&P, maar that's itOp donderdag 28 oktober 2010 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij komt toch sowieso nooit buiten GAM?Ofzo, GCC maar dat was vroegah
quote:Hee Fallen!! Het is dat je m'n broeder bent anders had ik me gekwetst gevoeld door je geflirt met Kuukske!!Op donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
aw...![]()
![]()
![]()
Hey, toch niet met vleierij eronderuit proberen te komen he?
quote:
quote:Oh, je hebt naar m'n Lastfm gekeken.Op donderdag 28 oktober 2010 12:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ja primarestaurantkantine in dit pand
maarre stel jezelf anders even voorWe weten nu niet meer dan dat je Caroline heet, in Breda woont en van gitaarmuziek houdt
quote:* Fallen noteert verhoogde ego-boost-meter activiteit.Op donderdag 28 oktober 2010 12:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Ik vind 'm wel duister. Sechsie ook..
quote:O! Dan ken ik je van R&P!Op donderdag 28 oktober 2010 12:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Nee, af en toe kijk ik uit verveleing in R&P, maar that's it
GAM FOR LIFF!!!
quote:ah, niets te doen dus?Op donderdag 28 oktober 2010 12:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, je hebt naar m'n Lastfm gekeken..
Nou euh, ik ben die dus. En ik ben 25. Ontzettend schattig. En ik werk als administratief miepje bij een overheidsinstelling.
quote:ow... sowwy....Op donderdag 28 oktober 2010 12:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee Fallen!! Het is dat je m'n broeder bent anders had ik me gekwetst gevoeld door je geflirt met Kuukske!!
quote:je zou eens in B&H moeten kijken, gaat een wereld voor je openOp donderdag 28 oktober 2010 12:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, af en toe kijk ik uit verveleing in R&P, maar that's it
GAM FOR LIFF!!!
quote:Ik gun je deze ouwe boef!
quote:Nee, herfstvakantie. Dat is leuk, maar als je werkt heb je ook collega;s nodig. En die zijn allemaal op vakantieOp donderdag 28 oktober 2010 12:33 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ah, niets te doen dus?
en ja, lastfm idd
quote:wees eens stil danOp donderdag 28 oktober 2010 12:32 schreef Nebo het volgende:
Hmm er is een nieuwe vrouw in de slowchat. De vervelende mensen zijn ineens stil en de toffe mensen doen ineens extreem macho. Dit moeten we vaker doen!
quote:Goodie!
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, herfstvakantie. Dat is leuk, maar als je werkt heb je ook collega;s nodig. En die zijn allemaal op vakantie.
quote:kun je doen ja maar je kunt ook gewoon zelf iets vragenOp donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Maar goed, ik heb me braaf geintroduceerd. Nu moet ik voor jullie bio's zeker de OP doornemen?
quote:Nou zó ambtelijk ben ik niet hoor. Normaal heb ik het ook stikdruk. Alleen nu eventjes niet en daar geniet ik dan maar even van. Al ben ik ondertussen ook druk doende met het schrijven van een stukje tekst waar ik geen inspiratie voor kan vinden.Op donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
alsof ze anders wèl wat doen. heb ooit bij een gemeente gewerkt en daar had je echt volk zitten dat de hele dag werkelijk niets uitvoerde. dat je ff koffie ging halen, daar ff een kwartiertje stond te ouwehoeren en weer rustig terug liep met een tweede bak koffie en dat ze nog precies hetzelfde naar buiten kijken als je terugkomt vergeleken bij toen je weg ging.
Ik ben serieus geschrokken toen ik dacht dat een van die knakkers dood was, maar die bleek in een conference call te zitten
quote:Nou. Shoot. Wat doe jij zoal behalve ambtenaren bekritiseren.Op donderdag 28 oktober 2010 12:38 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
kun je doen ja maar je kunt ook gewoon zelf iets vragen
quote:Of je stelt een willekeurige vraag aan iemand of niemand.Op donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Maar goed, ik heb me braaf geintroduceerd. Nu moet ik voor jullie bio's zeker de OP doornemen?
quote:Nou dan heb je bij mij al gelijk een goed beeld (thanks koeiOp donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef Kuukske het volgende:
quote:Ja hallo. Jou kom ik ook overal tegen.Op donderdag 28 oktober 2010 12:40 schreef Solique het volgende:
Nou dan heb je bij mij al gelijk een goed beeld (thanks koei)
quote:De OP is anders wel ekte ekte waarheid!Op donderdag 28 oktober 2010 12:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Nou dan heb je bij mij al gelijk een goed beeld (thanks koei![]()
)
quote:MultitaskenOp donderdag 28 oktober 2010 12:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hallo. Jou kom ik ook overal tegen.
quote:Ik heb nog geen foto's gezien van zusjes met een leeftijd van rond de 20Op donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef Kuukske het volgende:
quote:jonger mag ookOp donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto's gezien van zusjes met een leeftijd van rond de 20
quote:Had je niet al gewoon eerder in de GAM SC gepost en ken je me daar van?
quote:M'n zus is 40.Op donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef Nebo het volgende:
Ik heb nog geen foto's gezien van zusjes met een leeftijd van rond de 20
quote:is dat niet de definitie van "rond de... " ?Op donderdag 28 oktober 2010 12:42 schreef Poit het volgende:
[..]
jonger mag ook(ouder ook trouwens
![]()
)
quote:... Mja. Dat kan ookOp donderdag 28 oktober 2010 12:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Had je niet al gewoon eerder in de GAM SC gepost en ken je me daar van?
quote:Doe eens een verslag van een dergelijke gesprek. Dat lijkt me echt geweldig!Op donderdag 28 oktober 2010 12:42 schreef Nebo het volgende:
Trouwens, ik zit tegenwoordig thuis met een autist die net een cursus logica heeft gevolgd. Dat is serieus een freaking nare combo tijdens tafelgesprekken
quote:En jij was 25 toch? Nou dat moet dan maar voldoen!
quote:Ik liep achter Rossdale aan. Sorry.Op donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef Solique het volgende:
Multitasken
En stop dan met me te volgen.
quote:Ik heb weinig concreets bijgehouden, maar elke zin wordt volledig uitgekleed als zijnde niet kloppend en de beste man is soms helemaal de kluts kwijt wanneer de beams van zijn autisme en logica gecrossd worden. Gevalletje 'ik ben briljant want ik heb een cursus gehad'Op donderdag 28 oktober 2010 12:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Doe eens een verslag van een dergelijke gesprek. Dat lijkt me echt geweldig!
quote:Ja jaOp donderdag 28 oktober 2010 12:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik liep achter Rossdale aan. Sorry.
quote:de hele dag gezeik aanhoren en mensen schoppen onder hun hol verkopen, vandaag heb ik alleen ff een off dayOp donderdag 28 oktober 2010 12:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou. Shoot. Wat doe jij zoal behalve ambtenaren bekritiseren.
quote:Nu ik weet dat jij hier ook rondhuppelt heb ik nog een excuus. True.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb weinig concreets bijgehouden, maar elke zin wordt volledig uitgekleed als zijnde niet kloppend en de beste man is soms helemaal de kluts kwijt wanneer de beams van zijn autisme en logica gecrossd worden. Gevalletje 'ik ben briljant want ik heb een cursus gehad'
quote:Aangenaam! Doen jullie hier allemaal van die ICT dingetjes?Op donderdag 28 oktober 2010 12:46 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
de hele dag gezeik aanhoren en mensen schoppen onder hun hol verkopen, vandaag heb ik alleen ff een off day
Nee, ik werk bij een ICT-detacheerder, ben ingezet bij 's lands grootste staatsbank waar ik alles regel rondom het beheer van een administratiepakket: van mensen aansturen tot voortdurend afstemmen met operationele afdelingen en IT-afdelingen
Oh en ik ben Bas en ik hou van knetterharde housemuziek (nee, nog harder)
quote:*Verlaat snel de gam sc*Op donderdag 28 oktober 2010 12:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu ik weet dat jij hier ook rondhuppelt heb ik nog een excuus. True.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
... Mja. Dat kan ook. Nouja. Je bent blijven hangen. Dat zegt wat hm.
quote:Ik zit nu wel op mn ICT-werk ja, maar ben eigenlijk nog gewoon student...!Op donderdag 28 oktober 2010 12:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aangenaam! Doen jullie hier allemaal van die ICT dingetjes?
quote:The beams, don't cross 'em...Op donderdag 28 oktober 2010 12:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb weinig concreets bijgehouden, maar elke zin wordt volledig uitgekleed als zijnde niet kloppend en de beste man is soms helemaal de kluts kwijt wanneer de beams van zijn autisme en logica gecrossd worden. Gevalletje 'ik ben briljant want ik heb een cursus gehad'
quote:je gaat voor het gemak voorbij aan het feit dat hoge intelligentie en autisme bijzonder veel met elkaar gemeen hebben dus dat hij wellicht briljant is ondanks de cursus die hij gehad heeftOp donderdag 28 oktober 2010 12:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Gevalletje 'ik ben briljant want ik heb een cursus gehad'
quote:Ook leuk! Vroeger.. toen ik nog student was.. sigh.Op donderdag 28 oktober 2010 12:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik zit nu wel op mn ICT-werk ja, maar ben eigenlijk nog gewoon student...!
quote:Ik doe nu juist geen ICT dingetjesOp donderdag 28 oktober 2010 12:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Oh wácht. Ik zag weer woorden die er niet staan!Op donderdag 28 oktober 2010 12:49 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik doe nu juist geen ICT dingetjes
quote:Filosofie! Bezig met bachelorscriptie en mastervakkenOp donderdag 28 oktober 2010 12:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook leuk! Vroeger.. toen ik nog student was.. sigh.. Wat studeer je?
quote:Autistische mensen hebben vaak een specifiek onderwerp waar ze in uitblinken. Wellicht is hij wel goed in logica, maar het is snert irritant als je er continu op terug grijpt tijdens een gesprek. Ik diagnostiseer mensen ook niet na elke zin met een stoornis die wel eens te maken kan hebben met die zinOp donderdag 28 oktober 2010 12:48 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
je gaat voor het gemak voorbij aan het feit dat hoge intelligentie en autisme bijzonder veel met elkaar gemeen hebben dus dat hij wellicht briljant is ondanks de cursus die hij gehad heeft
quote:Duidelijk een post natale depressie...Op donderdag 28 oktober 2010 12:49 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ik doe nu juist geen ICT dingetjes
quote:Ik probeer zo ver mogelijk van ICT weg te blijven, maar mijn verleden achtervolgt me nog steeds.Op donderdag 28 oktober 2010 12:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:de woorden stonden er wel in, was alleen niet duidelijk genoeg doordat ik wel bij een ICT-detacheerder werk, maar dat werk dus niet doe. Juist omdat ik veel weet van ICT en hoe die knakkers denken kan ik dit werk doenOp donderdag 28 oktober 2010 12:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh wácht. Ik zag weer woorden die er niet staan!. Dit is zo'n schopmoment hm?
quote:idd. leuke hobby, maar daar moet het ook bij blijvenOp donderdag 28 oktober 2010 12:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik probeer zo ver mogelijk van ICT weg te blijven, maar mijn verleden achtervolgt me nog steeds.
Heb wel een lange tijd gestudeerd voor opleidingskundige, maar heb afgelopen september de handdoek in de ring gegooid.
Vooralsnog leef ik op spaargeld en probeer ik een leuke baan te vinden. Waarschijnlijk iets in de richting van projectleider of trainer.
quote:Ohw gedurfd. Wil het vinden van een baan een beetje vlotten?Op donderdag 28 oktober 2010 12:52 schreef Fallen het volgende:
Ik probeer zo ver mogelijk van ICT weg te blijven, maar mijn verleden achtervolgt me nog steeds.
Heb wel een lange tijd gestudeerd voor opleidingskundige, maar heb afgelopen september de handdoek in de ring gegooid.
Vooralsnog leef ik op spaargeld en probeer ik een leuke baan te vinden. Waarschijnlijk iets in de richting van projectleider of trainer.
quote:Nee, maar ben dan ook erg kieskeurig. En zolang mijn spaarrekening niet wit wegtrekt of in het rood duikt blijf ik dat. Heb wel a.s. woensdag een tweede gesprek binnen de Hogeschool van Amsterdam. Eens kijken wat daar uitkomt.Op donderdag 28 oktober 2010 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw gedurfd. Wil het vinden van een baan een beetje vlotten?
quote:Hm. Dan worden we concullega's. Veel succes dan vast!Op donderdag 28 oktober 2010 12:56 schreef Fallen het volgende:
Nee, maar ben dan ook erg kieskeurig. En zolang mijn spaarrekening niet wit wegtrekt of in het rood duikt blijf ik dat. Heb wel a.s. woensdag een tweede gesprek binnen de Hogeschool van Amsterdam. Eens kijken wat daar uitkomt.
quote:Jij schijnbaar wel he, anders zou je niet reagerenOp donderdag 28 oktober 2010 09:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
waar maak je jezelf druk om
quote:Het klinkt alsof je er niet blij mee bent....Op donderdag 28 oktober 2010 12:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm. Dan worden we concullega's. Veel succes dan vast!
quote:Ik las boobs.Op donderdag 28 oktober 2010 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Valt wel op dat topic ineens weer een boost krijgt....
quote:Oh jawel hoor! Gezellig juist. Lotgenoten in de HBO CAO.Op donderdag 28 oktober 2010 13:03 schreef Fallen het volgende:
Het klinkt alsof je er niet blij mee bent....
Ik heb ook nog sollicitaties uitstaan bij de UvA en InHolland. Alleen daar nog geen reacties op gehad.
Maar waar hang jij uit dan?
quote:Hoe gaat het er hier dan aan toe als er meer dan 1 vrouw in het topic post?
quote:Boots?
quote:
quote:Dan maken we een nette verdeling. In het geval van één vrouw wordt deze altijd aan Poit toegewezen.Op donderdag 28 oktober 2010 13:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe gaat het er hier dan aan toe als er meer dan 1 vrouw in het topic post?
quote:OnnavolgbaarOp donderdag 28 oktober 2010 13:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Ik ben blij dat ik nú al een uitzondering op de regel ben.Op donderdag 28 oktober 2010 13:08 schreef Nebo het volgende:
Dan maken we een nette verdeling. In het geval van één vrouw wordt deze altijd aan Poit toegewezen.
quote:Klopt, maar dat is sowieso in veel topics opvallend op fok.Op donderdag 28 oktober 2010 13:10 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
aan de andere kant kan dit topic ook zo binnen een uur weer volledig inkakken en twee uur later binnen 10 minuten het topic voltetteren. Je weet het nooit en dat maakt het spannend
quote:Dat effect schijn ik wel vaker te hebben op vrouwmenschenOp donderdag 28 oktober 2010 12:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik liep achter Rossdale aan. Sorry.
quote:Je kan, als je pech hebt en even niet oplet, in één keer gewoon een heel topic gemist hebben.Op donderdag 28 oktober 2010 13:10 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
aan de andere kant kan dit topic ook zo binnen een uur weer volledig inkakken en twee uur later binnen 10 minuten het topic voltetteren. Je weet het nooit en dat maakt het spannend
quote:Dat is op zich niks bijzonders, normaal gesproken zijn zowel koei als GameBabe wel aanwezig. Dus dat zijn we wel gewend.Op donderdag 28 oktober 2010 13:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Ah mooi. Dus jullie zijn niet helemaal vrouwvreemd. Geruststellend.Op donderdag 28 oktober 2010 13:12 schreef Fallen het volgende:
Dat is op zich niks bijzonders, normaal gesproken zijn zowel koei als GameBabe wel aanwezig. Dus dat zijn we wel gewend.
quote:HELL NO!Op donderdag 28 oktober 2010 13:13 schreef Tain het volgende:
Fallen, jij gaat lesgeven op de HvA als je door het 2e gesprek komt?
quote:Dat nebo in je voetstappen treedt betekent niet dat álle vrouwen je volgen!Op donderdag 28 oktober 2010 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat effect schijn ik wel vaker te hebben op vrouwmenschen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:18 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij moet de tekst in de OP sowieso eens totaal herzien worden. Er klopt in de meeste gevallen geen zak meer van of gaat over dingen van 2 jaar terug (zoals mijn jatterij van Spanky's bril)
quote:Ik hou van jou!
quote:Ik zat er laatst al aan te denken om wat dingen te wijzigen. Ook met het verlies van Lyzio, SD & SB, de aanwezigheid van een aantal anderen en wat updates in het algemeen, is de OP eigenlijk wel toe aan een vernieuwing.Op donderdag 28 oktober 2010 13:18 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij moet de tekst in de OP sowieso eens totaal herzien worden. Er klopt in de meeste gevallen geen zak meer van of gaat over dingen van 2 jaar terug (zoals mijn jatterij van Spanky's bril)
quote:Maar je hebt hem toch ook stuk gemaakt??
quote:Je bedoelt dat alle vrouwen van Nebo wegrennen en dat het puur toevallig in mijn richting is?Op donderdag 28 oktober 2010 13:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat nebo in je voetstappen treedt betekent niet dat álle vrouwen je volgen!
quote:Zolang je je eigen tekst maar niet aanpastOp donderdag 28 oktober 2010 13:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik zat er laatst al aan te denken om wat dingen te wijzigen. Ook met het verlies van Lyzio, SD & SB, de aanwezigheid van een aantal anderen en wat updates in het algemeen, is de OP eigenlijk wel toe aan een vernieuwing.
quote:Maar als ik les ging geven, welk vak had dat niet moeten zijn?
quote:Puur toevallig?! Dude, jouw feromonen hebben zelfs op mij effect!!Op donderdag 28 oktober 2010 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bedoelt dat alle vrouwen van Nebo wegrennen en dat het puur toevallig in mijn richting is?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar je hebt hem toch ook stuk gemaakt??
quote:De HIMYM-momenten inclusief bijbehorende fail klopt nog steeds, dus dat blijft sowieso (SOWIESO!) staan.Op donderdag 28 oktober 2010 13:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang je je eigen tekst maar niet aanpast
quote:wellus!
quote:Ik ben heel loveable. Dat zéi ik toch al!
quote:Wil je dat even uitleggen?Op donderdag 28 oktober 2010 13:22 schreef Fallen het volgende:
De HIMYM-momenten inclusief bijbehorende fail klopt nog steeds, dus dat blijft sowieso (SOWIESO!) staan.
quote:-1 tofheid voor jouOp donderdag 28 oktober 2010 13:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat nebo in je voetstappen treedt betekent niet dat álle vrouwen je volgen!
quote:Als je Poit helemaal uit elkaar wil laten spatten van extase moet je vooral nog even vermelden dat je fan bent van Guitar Hero / RockbandOp donderdag 28 oktober 2010 13:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben heel loveable. Dat zéi ik toch al!
quote:En dubstep.Op donderdag 28 oktober 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je Poit helemaal uit elkaar wil laten spatten van extase moet je vooral nog even vermelden dat je fan bent van Guitar Hero / Rockband
quote:fixedOp donderdag 28 oktober 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je Poit helemaal uit elkaar wil laten spatten van extase moet je vooral nog even vermelden dat je fan bent vanGuitar Hero /Rockband
quote:Oh, ja dat klopt. Trouwens Rossie, we moeten nog es samenkomen voor een GH/RB meet.Op donderdag 28 oktober 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Als je Poit helemaal uit elkaar wil laten spatten van extase moet je vooral nog even vermelden dat je fan bent van Guitar Hero / Rockband
quote:En bier en de bijbehorende buik.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:24 schreef RitseB het volgende:
[..]
En dubstep.
[quote]Op donderdag 28 oktober 2010 13:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
fixed
quote:Klopt
quote:PrimaOp donderdag 28 oktober 2010 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ja dat klopt. Trouwens Rossie, we moeten nog es samenkomen voor een GH/RB meet.
quote:Mislukte dates, gênante ontmoetingen, gemiste kansen, in pak boodschappen doen, een ex tegenkomen met onhandige opmerkingen, etc. etc.
quote:Zullen we dat dan maar bij jou doen. Want jij hebt meer attributen (Op donderdag 28 oktober 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:
PrimaAl heeft iemand tijdens mijn housewarming mijn drumstel (alweer) gesloopt, die moet ik eerst nog fixen
quote:Oooh. Op die fiets. Ok. Bedankt voor de info.Op donderdag 28 oktober 2010 13:27 schreef Fallen het volgende:
Mislukte dates, gênante ontmoetingen, gemiste kansen, in pak boodschappen doen, een ex tegenkomen met onhandige opmerkingen, etc. etc.
(HIMYM = How I met your mother)
quote:Ik durfde het al bijna niet te vragen. Of dit dat moment was. Enzo.Op donderdag 28 oktober 2010 13:34 schreef Rossdale het volgende:
En zo snel kan de GAM SC weer dood vallen
quote:feromonenOp donderdag 28 oktober 2010 13:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Puur toevallig?! Dude, jouw feromonen hebben zelfs op mij effect!!
quote:Echte mannen he.. Kortstondige keiharde rauwe actie. Daarna vallen we in slaapOp donderdag 28 oktober 2010 13:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik durfde het al bijna niet te vragen. Of dit dat moment was. Enzo.
quote:Heel soms praten we in onze slaap, maar dat is nog onsamenhangender dan normaal.Op donderdag 28 oktober 2010 13:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Echte mannen he.. Kortstondige keiharde rauwe actie. Daarna vallen we in slaap
quote:
quote:Dat houdt het spannend. Of in jouw specifieke geval mysterieus.Op donderdag 28 oktober 2010 13:42 schreef Fallen het volgende:
Heel soms praten we in onze slaap, maar dat is nog onsamenhangender dan normaal.
quote:Ik had laatst, ik was bijna aan het slapen, en ineens hoor ik iets! Alsof iemand op de deur klopt ofzo! Dus ik word wakker, luister, verder geen geluid meer... Ga weer slapen, hoor weer wat, luister weer, niets aan de hand...Op donderdag 28 oktober 2010 13:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heel soms praten we in onze slaap, maar dat is nog onsamenhangender dan normaal.
quote:Duister en mysterieus he?Op donderdag 28 oktober 2010 13:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat houdt het spannend. Of in jouw specifieke geval mysterieus.
quote:Dat zijn serieus de beste dromen die je kan hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 13:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik had laatst, ik was bijna aan het slapen, en ineens hoor ik iets! Alsof iemand op de deur klopt ofzo! Dus ik word wakker, luister, verder geen geluid meer... Ga weer slapen, hoor weer wat, luister weer, niets aan de hand...
Dit ging een keer of 4 zo door, tot ik besloot er genoeg van te hebben en een paar minuten wakker te blijven om te luisteren of er een of andere gek me aan het fucken was, maar hoorde niets!
Toen bedacht ik me ineens: Spanky, je ligt op je rug, je snurkt jezelf gewoon heel de tijd wakker sukkel!! Dus toen op mn buik gaan liggen en binnen een minuut had ik wilde dromen over Poit die aan een NASCAR-wedstrijd meedeed in zn Viefje!
quote:Herkenbaar, althans dat wakker worden.Op donderdag 28 oktober 2010 13:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik had laatst, ik was bijna aan het slapen, en ineens hoor ik iets! Alsof iemand op de deur klopt ofzo! Dus ik word wakker, luister, verder geen geluid meer... Ga weer slapen, hoor weer wat, luister weer, niets aan de hand...
Dit ging een keer of 4 zo door, tot ik besloot er genoeg van te hebben en een paar minuten wakker te blijven om te luisteren of er een of andere gek me aan het fucken was, maar hoorde niets!
Toen bedacht ik me ineens: Spanky, je ligt op je rug, je snurkt jezelf gewoon heel de tijd wakker sukkel!! Dus toen op mn buik gaan liggen en binnen een minuut had ik wilde dromen over Poit die aan een NASCAR-wedstrijd meedeed in zn Viefje!
quote:
quote:Alleen maar omdat Kuukske erbij is heOp donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
Herkenbaar, althans dat wakker worden.
Dromen over Poit in z'n Viefje of over Nascar in het algemeen, doe ik niet.
quote:Tof dattie nog steeds gebruikt wordtOp donderdag 28 oktober 2010 09:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Zou zomaar eens kunnen. Heb hem wel wat opgeleukt
Long time no see! Hoeisset?
quote:Nieuw leven in geblazenOp donderdag 28 oktober 2010 13:54 schreef Chanty87 het volgende:
Gofter ga eens niet zo hard!
[..]
Tof dattie nog steeds gebruikt wordt
Met mij is alles sehr güt, alleen drukkk
quote:Ja, hallo... anders moet ik toegeven dat ik steeds wilde dromen heb over jou en/of Viefje.Op donderdag 28 oktober 2010 13:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Kuukske erbij is he
quote:Laat je Piot-gewoontes vooral niet varen omdat ik er nu ben hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 13:56 schreef Fallen het volgende:
Ja, hallo... anders moet ik toegeven dat ik steeds wilde dromen heb over jou en/of Viefje.
Dat werkt natuurlijk niet!
quote:hallo wie ben jij? ik heb jouw username eerder voorbij zien komen. ook in deze reeks?Op donderdag 28 oktober 2010 13:54 schreef Chanty87 het volgende:
Gofter ga eens niet zo hard!
[..]
Tof dattie nog steeds gebruikt wordt
Met mij is alles sehr güt, alleen drukkk
quote:Nee, Poityboy en ik zijn gewoon broeders! Samen met Tain trouwens....Op donderdag 28 oktober 2010 13:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Laat je Piot-gewoontes vooral niet varen omdat ik er nu ben hoor.
quote:Een user die veel te weinig langskomt.Op donderdag 28 oktober 2010 14:00 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
hallo wie ben jij? ik heb jouw username eerder voorbij zien komen. ook in deze reeks?
quote:BUT WHY?!!?Op donderdag 28 oktober 2010 14:03 schreef Frankii het volgende:
Ik dus zo om half 9 op school komen om het tentamen te acen.
...Verneuq ik het.
quote:Dromen over een broeder in een auto bij NASCAR is wel wat zorgwekkend. Afhankelijk van de verhoudingen persoon-auto-NASCAR. En daar kan ik lang over doortypen en denken. Maar daar wordt het heel ranzig van.Op donderdag 28 oktober 2010 14:02 schreef Fallen het volgende:
Nee, Poityboy en ik zijn gewoon broeders! Samen met Tain trouwens....
quote:hehehe... dat denken daarover laat ik geheel aan jou over.Op donderdag 28 oktober 2010 14:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dromen over een broeder in een auto bij NASCAR is wel wat zorgwekkend. Afhankelijk van de verhoudingen persoon-auto-NASCAR. En daar kan ik lang over doortypen en denken. Maar daar wordt het heel ranzig van.. En daar heb ik nu even geen tijd voor.
Maaruhm, leuk zooitje ongeregeld. Ik ga even winkelen. Ik kom graag nog eens terug
.
quote:Wat lief!Op donderdag 28 oktober 2010 14:06 schreef Fallen het volgende:
hehehe... dat denken daarover laat ik geheel aan jou over.
Maar leuk als je nog eens langskomt, anders komen we je wel halen!![]()
quote:Fallen kennende is daar niets liefs aan
quote:STIL NOU!!Op donderdag 28 oktober 2010 14:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Fallen kennende is daar niets liefs aan![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:03 schreef Frankii het volgende:
Ik dus zo om half 9 op school komen om het tentamen te acen.
...Verneuq ik het.
quote:Veel plezier!
quote:Jaloers is....
quote:
quote:fixedOp donderdag 28 oktober 2010 14:29 schreef Rossdale het volgende:
OP update?
[ afbeelding ]
Fallen:
Functie: Rechterhand van Poit
Omschrijving: Nickname doet het goed bij dames / HIMYM-fail in supermarkten / Zoekt en vindt paden
quote:Ik vind ook wel dat we in een in memoriam spoiler kunnen maken voor een aantal mensen.Op donderdag 28 oktober 2010 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Is maar een voorzetje he, moet flink uitgebreid worden uiteraard. Alleen heb ik nou ook weer niet ZOVEEL inspiratie
quote:Yeah da's wel een goed idee!Op donderdag 28 oktober 2010 14:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik vind ook wel dat we in een in memoriam spoiler kunnen maken voor een aantal mensen.
quote:Weet ik ook weer waar ik sta.Op donderdag 28 oktober 2010 14:29 schreef Rossdale het volgende:
OP update?
Solique:
Functie:
Omschrijving:
(Voor Solique was mijn inspiratie echt opperdepop)
quote:Maar wilde je dan de steekwoorden gebruiken of er een verhaaltje van maken? Dat laatste is wel het leukste natuurlijk.Op donderdag 28 oktober 2010 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Is maar een voorzetje he, moet flink uitgebreid worden uiteraard. Alleen heb ik nou ook weer niet ZOVEEL inspiratie
quote:Helemaal onderaan
quote:Maakt me niet uitOp donderdag 28 oktober 2010 14:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar wilde je dan de steekwoorden gebruiken of er een verhaaltje van maken? Dat laatste is wel het leukste natuurlijk.
Maar goed, voordat ik aan het werk wordt gezet voor dit soort klussen.... ik moet weg!
quote:Geen enkel probleemOp donderdag 28 oktober 2010 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Helemaal onderaanSorry ik ken je nauwelijks en wist daarom niets leuks
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:04 schreef SpankmasterC het volgende:
Solique: platennerd
Kenmerken: houdt van muziek / verdedigt graag forten / huppelt van SC naar SC
quote:
quote:Jemig hoe verzin je het. Zijn trouwens meer mensen die het spelen hierzo.Op donderdag 28 oktober 2010 15:06 schreef SpankmasterC het volgende:
team fortress 2! Dus in teamverband forten verdedigen!
quote:Haha ja Tain is de grootste TF2 nerd die ik ken!Op donderdag 28 oktober 2010 15:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Jemig hoe verzin je het. Zijn trouwens meer mensen die het spelen hierzo.
quote:haha, dan moet er toch iets anders voor mij verzonnen worden. (hmh, tricky responce)Op donderdag 28 oktober 2010 15:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Haha ja Tain is de grootste TF2 nerd die ik ken!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha ja Tain is de grootste TF2 nerd die ik ken!
quote:Je bent een vrouw, je kunt onmogelijk NU al klaar zijn met shoppenOp donderdag 28 oktober 2010 15:14 schreef Kuukske het volgende:
Solique is wel een SChoertje ja. Dat past wel bij 'm.
quote:Jawel. Het was werkgerelateerd.Op donderdag 28 oktober 2010 15:19 schreef Rossdale het volgende:
Je bent een vrouw, je kunt onmogelijk NU al klaar zijn met shoppen
quote:En bedankt.Op donderdag 28 oktober 2010 15:14 schreef Kuukske het volgende:
Solique is wel een SChoertje ja. Dat past wel bij 'm.
quote:Note teh PI.
quote:Kuuk!
quote:Moet jij nodig zeggen. Jij komt nooit in de de Lounge.Op donderdag 28 oktober 2010 15:50 schreef Rossdale het volgende:
Kijk zie je! Ik zeg wat en per direct is ze er weer!
quote:Tuurlijk mag je me Kuuk noemen.Op donderdag 28 oktober 2010 15:51 schreef Poit het volgende:
Kuuk!
ik mag je Kuuk noemen toch?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
AWESOME!
quote:TrueOp donderdag 28 oktober 2010 15:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen. Jij komt nooit in de de Lounge.
quote:Your musical compatibility with The_Poit is Very High
quote:Oh gelukkig, Ik ook niet.
quote:
quote:
quote:Was een schrikreactieI am the root of all that is evil
quote:
quote:Ik snap de link tussen het plaatje en de tekst die er onder slaat niet
quote:Je gaat steeds meer van me houden?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik snap de link tussen het plaatje en de tekst die er onder slaat niet
sloeg jezus ook stiekem mensen op hun bakkes?
quote:Gaat er geweldadig aan toe dan in de kerk!Op donderdag 28 oktober 2010 16:02 schreef koei het volgende:
[..]
Priesters enzo doen aan zulk soort handopleggingen.
quote:Oh, vertel.Op donderdag 28 oktober 2010 16:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
hoi meiden
ik heb vandaag iemand aan het snikken gemaakt!
-xxx- -OxXo-
quote:Heb je weer je broek laten zakken?Op donderdag 28 oktober 2010 16:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
hoi meiden
-xxx- -OxXo-
quote:Very HighOp donderdag 28 oktober 2010 16:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je gaat steeds meer van me houden?
quote:Enkel maar snikken? Ik had je hoger ingeschat...Op donderdag 28 oktober 2010 16:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
hoi meiden
-xxx- -OxXo-
quote:Hell yeah, de duivel wordt er tegenwoordig knetterhard uitgebeukt.Op donderdag 28 oktober 2010 16:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gaat er geweldadig aan toe dan in de kerk!
quote:Zo moeilijk is het plaatje toch niet?Op donderdag 28 oktober 2010 16:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik snap de link tussen het plaatje en de tekst die er onder slaat niet
sloeg jezus ook stiekem mensen op hun bakkes?
quote:Ga dan ook eens een keer niet zo diep naar binnen!Op donderdag 28 oktober 2010 16:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
hoi meiden
-xxx- -OxXo-
quote:Nee!?!? Echt?!Op donderdag 28 oktober 2010 16:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
hoi meiden
-xxx- -OxXo-
quote:Een very high comp. overkomt je niet vaak?Op donderdag 28 oktober 2010 16:05 schreef Poit het volgende:
Very High
Kan trouwens niet wachten op je foto in m'n inbox
quote:De foto's van Poit hebben je geïnspireerd?
quote:Nee, m'n last fm hangt er maar bij voor de sier..Op donderdag 28 oktober 2010 16:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een very high comp. overkomt je niet vaak?
En foto's. Juist ja. Ehm. Ik val onder Fallen's jurisdictie toch? Inmiddels?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, m'n last fm hangt er maar bij voor de sier..
En de Gam SC is duidelijk mijn jurisdictie.. Wat je verder naar m'n broer stuurt maakt me niet veel uit maar denk dan ook aan Tain!
quote:Liar liar, pants on fire!
quote:I said share!! Not scare!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |