quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:38 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
je komt uit Zeeland dus per definitie val je al af
quote:Dat hebben de meeste detacheerders wel en de meeste klussen die ik heb gehad vroegen ze HBO geschooldOp donderdag 28 oktober 2010 11:40 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ah, InWork heeft toch overwegend MBO-geschoold en/of zeer technische IT-ers in dienst?
quote:je komt vandaag bijzonder scherp uit de hoek Poit! Het is dat ik op mijn werk zit, maar anders had ik een paar prontige borstjes voor je uitgezochtOp donderdag 28 oktober 2010 11:44 schreef Poit het volgende:
Maar de hamvraag is natuurlijk of Kuukske SC waardig is! Ik heb nog geen foto in m'n inbox mogen ontvangen!!
quote:Ja zou goed kunnen hoor, bij ons is minimale eis HBO en liefst UniOp donderdag 28 oktober 2010 11:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste detacheerders wel en de meeste klussen die ik heb gehad vroegen ze HBO geschoold
quote:Ohh.. moet ik jóu daarvoor benaderen. Ik dacht Ross.Op donderdag 28 oktober 2010 11:44 schreef Poit het volgende:
Maar de hamvraag is natuurlijk of Kuukske SC waardig is! Ik heb nog geen foto in m'n inbox mogen ontvangen!!
quote:Eet smakelijk. Wat eet je?
quote:Foto's zonder kleren moeten naar Poit, foto's waarop je verkleed bent als Freddy Mercury mogen naar mijOp donderdag 28 oktober 2010 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh.. moet ik jóu daarvoor benaderen. Ik dacht Ross.
quote:Wáárom Freddie?Op donderdag 28 oktober 2010 11:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Foto's zonder kleren moeten naar Poit, foto's waarop je verkleed bent als Freddy Mercury mogen naar mij
quote:Ahh. Ok. Succes met beslissen dan.Op donderdag 28 oktober 2010 11:54 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
dat beslis ik straks pas
quote:Hij heeft een snor! Een mooie snor!
quote:Doe maar cc naar mij danOp donderdag 28 oktober 2010 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Kan ik jou zondag niet in een wchokje overtuigen?
quote:SPanky heeft namelijk een zwak voor vrouwen met goede brede gitzwarte snorOp donderdag 28 oktober 2010 12:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij heeft een snor! Een mooie snor!
quote:Ahá. Dat verklaart.Op donderdag 28 oktober 2010 12:04 schreef Rossdale het volgende:
SPanky heeft namelijk een zwak voor vrouwen met goede brede gitzwarte snor
quote:Duidelijk. Overigens:Op donderdag 28 oktober 2010 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Wat fijn dat je dat er even bij zegt!Op donderdag 28 oktober 2010 12:14 schreef Poit het volgende:
Duidelijk. Overigens:
Ontvangen foto's worden enkel gebruikt voor prive *fab*doeleinden en niet voor commercieel gebruik.
quote:Stiekem ben ik dan ook best een heer.Op donderdag 28 oktober 2010 12:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dat er even bij zegt!
quote:had...Op donderdag 28 oktober 2010 12:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij heeft een snor! Een mooie snor!
quote:Dat pleit enorm voor je.
quote:In mijn gedachten heeft hij hem nog steeds!
quote:Heb jij niet ook een tijdje in de Koffiereeks gepost?Op donderdag 28 oktober 2010 12:21 schreef SpankmasterC het volgende:
In mijn gedachten heeft hij hem nog steeds!
quote:True that... maar toch.Op donderdag 28 oktober 2010 12:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
In mijn gedachten heeft hij hem nog steeds!
quote:Yeah, wel
quote:Klinkt als iets heel eng en vies waar ik nooit ben geweest!Op donderdag 28 oktober 2010 12:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb jij niet ook een tijdje in de Koffiereeks gepost?
quote:Indien Poit offline is en je een snelle plek in de SC-OP wilt, mogen ze ook naar mij...Op donderdag 28 oktober 2010 11:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Foto's zonder kleren moeten naar Poit, foto's waarop je verkleed bent als Freddy Mercury mogen naar mij
quote:Jij komt toch sowieso nooit buiten GAM?Op donderdag 28 oktober 2010 12:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Klinkt als iets heel eng en vies waar ik nooit ben geweest!
quote:Hm. Ok. Dan verwar ik je vast met iemand anders.Op donderdag 28 oktober 2010 12:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Klinkt als iets heel eng en vies waar ik nooit ben geweest!
quote:Het pleit niet alleen voor me, het siert me ook enorm!
quote:Ik vind jouw username alleen al aantrekkelijker eigenlijk.Op donderdag 28 oktober 2010 12:23 schreef Fallen het volgende:
Indien Poit offline is en je een snelle plek in de SC-OP wilt, mogen ze ook naar mij...
quote:Bijna net zo enorm als die enorme haardos van je van vroegah?Op donderdag 28 oktober 2010 12:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Het pleit niet alleen voor me, het siert me ook enorm!
quote:Boh. LekkerOp donderdag 28 oktober 2010 12:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
broodje kipkebab met frietjes is het geworden
quote:aw...Op donderdag 28 oktober 2010 12:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind jouw username alleen al aantrekkelijker eigenlijk..
quote:Echt?Op donderdag 28 oktober 2010 12:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind jouw username alleen al aantrekkelijker eigenlijk..
quote:Nee hoor, helemaal niet. Ik vind 'm wel duister. Sechsie ook.Op donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef Fallen het volgende:
aw...![]()
![]()
![]()
Hey, toch niet met vleierij eronderuit proberen te komen he?
quote:*proest*
quote:ja prima
quote:Nee, af en toe kijk ik uit verveleing in R&P, maar that's itOp donderdag 28 oktober 2010 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij komt toch sowieso nooit buiten GAM?Ofzo, GCC maar dat was vroegah
quote:Hee Fallen!! Het is dat je m'n broeder bent anders had ik me gekwetst gevoeld door je geflirt met Kuukske!!Op donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
aw...![]()
![]()
![]()
Hey, toch niet met vleierij eronderuit proberen te komen he?
quote:
quote:Oh, je hebt naar m'n Lastfm gekeken.Op donderdag 28 oktober 2010 12:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ja primarestaurantkantine in dit pand
maarre stel jezelf anders even voorWe weten nu niet meer dan dat je Caroline heet, in Breda woont en van gitaarmuziek houdt
quote:* Fallen noteert verhoogde ego-boost-meter activiteit.Op donderdag 28 oktober 2010 12:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Ik vind 'm wel duister. Sechsie ook..
quote:O! Dan ken ik je van R&P!Op donderdag 28 oktober 2010 12:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Nee, af en toe kijk ik uit verveleing in R&P, maar that's it
GAM FOR LIFF!!!
quote:ah, niets te doen dus?Op donderdag 28 oktober 2010 12:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, je hebt naar m'n Lastfm gekeken..
Nou euh, ik ben die dus. En ik ben 25. Ontzettend schattig. En ik werk als administratief miepje bij een overheidsinstelling.
quote:ow... sowwy....Op donderdag 28 oktober 2010 12:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee Fallen!! Het is dat je m'n broeder bent anders had ik me gekwetst gevoeld door je geflirt met Kuukske!!
quote:je zou eens in B&H moeten kijken, gaat een wereld voor je openOp donderdag 28 oktober 2010 12:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, af en toe kijk ik uit verveleing in R&P, maar that's it
GAM FOR LIFF!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |