quote:Hm. Dan worden we concullega's. Veel succes dan vast!Op donderdag 28 oktober 2010 12:56 schreef Fallen het volgende:
Nee, maar ben dan ook erg kieskeurig. En zolang mijn spaarrekening niet wit wegtrekt of in het rood duikt blijf ik dat. Heb wel a.s. woensdag een tweede gesprek binnen de Hogeschool van Amsterdam. Eens kijken wat daar uitkomt.
quote:Jij schijnbaar wel he, anders zou je niet reagerenOp donderdag 28 oktober 2010 09:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
waar maak je jezelf druk om
quote:Het klinkt alsof je er niet blij mee bent....Op donderdag 28 oktober 2010 12:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm. Dan worden we concullega's. Veel succes dan vast!
quote:Ik las boobs.Op donderdag 28 oktober 2010 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Valt wel op dat topic ineens weer een boost krijgt....
quote:Oh jawel hoor! Gezellig juist. Lotgenoten in de HBO CAO.Op donderdag 28 oktober 2010 13:03 schreef Fallen het volgende:
Het klinkt alsof je er niet blij mee bent....
Ik heb ook nog sollicitaties uitstaan bij de UvA en InHolland. Alleen daar nog geen reacties op gehad.
Maar waar hang jij uit dan?
quote:Hoe gaat het er hier dan aan toe als er meer dan 1 vrouw in het topic post?
quote:Boots?
quote:
quote:Dan maken we een nette verdeling. In het geval van één vrouw wordt deze altijd aan Poit toegewezen.Op donderdag 28 oktober 2010 13:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe gaat het er hier dan aan toe als er meer dan 1 vrouw in het topic post?
quote:OnnavolgbaarOp donderdag 28 oktober 2010 13:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Ik ben blij dat ik nú al een uitzondering op de regel ben.Op donderdag 28 oktober 2010 13:08 schreef Nebo het volgende:
Dan maken we een nette verdeling. In het geval van één vrouw wordt deze altijd aan Poit toegewezen.
quote:Klopt, maar dat is sowieso in veel topics opvallend op fok.Op donderdag 28 oktober 2010 13:10 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
aan de andere kant kan dit topic ook zo binnen een uur weer volledig inkakken en twee uur later binnen 10 minuten het topic voltetteren. Je weet het nooit en dat maakt het spannend
quote:Dat effect schijn ik wel vaker te hebben op vrouwmenschenOp donderdag 28 oktober 2010 12:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik liep achter Rossdale aan. Sorry.
quote:Je kan, als je pech hebt en even niet oplet, in één keer gewoon een heel topic gemist hebben.Op donderdag 28 oktober 2010 13:10 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
aan de andere kant kan dit topic ook zo binnen een uur weer volledig inkakken en twee uur later binnen 10 minuten het topic voltetteren. Je weet het nooit en dat maakt het spannend
quote:Dat is op zich niks bijzonders, normaal gesproken zijn zowel koei als GameBabe wel aanwezig. Dus dat zijn we wel gewend.Op donderdag 28 oktober 2010 13:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Ah mooi. Dus jullie zijn niet helemaal vrouwvreemd. Geruststellend.Op donderdag 28 oktober 2010 13:12 schreef Fallen het volgende:
Dat is op zich niks bijzonders, normaal gesproken zijn zowel koei als GameBabe wel aanwezig. Dus dat zijn we wel gewend.
quote:HELL NO!Op donderdag 28 oktober 2010 13:13 schreef Tain het volgende:
Fallen, jij gaat lesgeven op de HvA als je door het 2e gesprek komt?
quote:Dat nebo in je voetstappen treedt betekent niet dat álle vrouwen je volgen!Op donderdag 28 oktober 2010 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat effect schijn ik wel vaker te hebben op vrouwmenschen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:18 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij moet de tekst in de OP sowieso eens totaal herzien worden. Er klopt in de meeste gevallen geen zak meer van of gaat over dingen van 2 jaar terug (zoals mijn jatterij van Spanky's bril)
quote:Ik hou van jou!
quote:Ik zat er laatst al aan te denken om wat dingen te wijzigen. Ook met het verlies van Lyzio, SD & SB, de aanwezigheid van een aantal anderen en wat updates in het algemeen, is de OP eigenlijk wel toe aan een vernieuwing.Op donderdag 28 oktober 2010 13:18 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij moet de tekst in de OP sowieso eens totaal herzien worden. Er klopt in de meeste gevallen geen zak meer van of gaat over dingen van 2 jaar terug (zoals mijn jatterij van Spanky's bril)
quote:Maar je hebt hem toch ook stuk gemaakt??
quote:Je bedoelt dat alle vrouwen van Nebo wegrennen en dat het puur toevallig in mijn richting is?Op donderdag 28 oktober 2010 13:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat nebo in je voetstappen treedt betekent niet dat álle vrouwen je volgen!
quote:Zolang je je eigen tekst maar niet aanpastOp donderdag 28 oktober 2010 13:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik zat er laatst al aan te denken om wat dingen te wijzigen. Ook met het verlies van Lyzio, SD & SB, de aanwezigheid van een aantal anderen en wat updates in het algemeen, is de OP eigenlijk wel toe aan een vernieuwing.
quote:Maar als ik les ging geven, welk vak had dat niet moeten zijn?
quote:Puur toevallig?! Dude, jouw feromonen hebben zelfs op mij effect!!Op donderdag 28 oktober 2010 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bedoelt dat alle vrouwen van Nebo wegrennen en dat het puur toevallig in mijn richting is?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar je hebt hem toch ook stuk gemaakt??
quote:De HIMYM-momenten inclusief bijbehorende fail klopt nog steeds, dus dat blijft sowieso (SOWIESO!) staan.Op donderdag 28 oktober 2010 13:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang je je eigen tekst maar niet aanpast
quote:wellus!
quote:Ik ben heel loveable. Dat zéi ik toch al!
quote:Wil je dat even uitleggen?Op donderdag 28 oktober 2010 13:22 schreef Fallen het volgende:
De HIMYM-momenten inclusief bijbehorende fail klopt nog steeds, dus dat blijft sowieso (SOWIESO!) staan.
quote:-1 tofheid voor jouOp donderdag 28 oktober 2010 13:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat nebo in je voetstappen treedt betekent niet dat álle vrouwen je volgen!
quote:Als je Poit helemaal uit elkaar wil laten spatten van extase moet je vooral nog even vermelden dat je fan bent van Guitar Hero / RockbandOp donderdag 28 oktober 2010 13:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben heel loveable. Dat zéi ik toch al!
quote:En dubstep.Op donderdag 28 oktober 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je Poit helemaal uit elkaar wil laten spatten van extase moet je vooral nog even vermelden dat je fan bent van Guitar Hero / Rockband
quote:fixedOp donderdag 28 oktober 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je Poit helemaal uit elkaar wil laten spatten van extase moet je vooral nog even vermelden dat je fan bent vanGuitar Hero /Rockband
quote:Oh, ja dat klopt. Trouwens Rossie, we moeten nog es samenkomen voor een GH/RB meet.Op donderdag 28 oktober 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Als je Poit helemaal uit elkaar wil laten spatten van extase moet je vooral nog even vermelden dat je fan bent van Guitar Hero / Rockband
quote:En bier en de bijbehorende buik.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:24 schreef RitseB het volgende:
[..]
En dubstep.
[quote]Op donderdag 28 oktober 2010 13:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
fixed
quote:Klopt
quote:PrimaOp donderdag 28 oktober 2010 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ja dat klopt. Trouwens Rossie, we moeten nog es samenkomen voor een GH/RB meet.
quote:Mislukte dates, gênante ontmoetingen, gemiste kansen, in pak boodschappen doen, een ex tegenkomen met onhandige opmerkingen, etc. etc.
quote:Zullen we dat dan maar bij jou doen. Want jij hebt meer attributen (Op donderdag 28 oktober 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:
PrimaAl heeft iemand tijdens mijn housewarming mijn drumstel (alweer) gesloopt, die moet ik eerst nog fixen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |