quote:Vorige delen:Op donderdag 28 augustus 2008 16:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Een leuke beschrijving van wat er op het album staat lijkt me ook wel charmant.
quote:Dranoff has asked some of the most prized artists on his label to collaborate on his new album, 'To Injure Future Ones' under his supervision. It proves to be an interesting mix of electro and Brazilian traditional music.Béco Dranoff (born August,1963 in São Paulo, Brazil) is the Brazilian music and film producer and founder of the Ziriguiboom music label[1].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:54 schreef Graseter het volgende:
Topic bestaat al meer dan een jaar. Ga daar maar verder.
Goed lopende reeks was dat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb er een keer een gemaakt.
Geen linkje? Dan blijft dit topic open.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb er een keer een gemaakt.
Die ja. Ik had hem al ge TRd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:03 schreef GGMM het volgende:
Deel 3 van het 'orgineel': [Paint] Albumcovers #3
Kunnen net zo goed hier verder gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:08 schreef Maringo het volgende:
Ik heb dit al es op een ander forum gedaan. Daar was het ook enigzins gebruikelijk om wat bij de cover te verzinnen. Mijn inzendingen daarzo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Wat een lelijke fontsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]O)))
Ik mag ze toch wel lelijk vinden?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Kunnen je oogjes alleen maar Arial en Comic Sans aan?
Jup! Awesome he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Stond er echt "stoop" in je quote?
quote:Doug Larson "The cat could very well be man's best friend but would never stoop to admitting it."
Mooie font, hoe heet ie?quote:
Wat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze cover is gejat van Wedish-finn Historical Society.
sneeuwgorsquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Op een creatie van Waaghals een recensie gemaakt.
[ afbeelding ]
KXXX klinkt als de titel van de eerste CD van Vin Diesel. Gelukkig is dit niet het geval. Alhoewel, het was leuk geweest om te zien of de beste man WEL kan zingen. KXXX is echter een Letse zangeres, en dan niet van de gelikte Balkan disco kijk-eens-naar-mn-tieten soort. Dit is een serieus goede plaat zelfs. Jammer dat ze het in het Lets vol heeft gezongen, want dat werpt een beetje een drempel op, maar haar stem vergoed veel.
Grootste teleurstelling is wel dat de (kennelijk in Letland wereldberoemde) gitarist Halke Bjordusskon aan een paar nummers heeft meegewerkt, nu houd KXXX in het midden van een aantal nummers precies een minuut lang haar mond om deze ongetalenteerde nootjes-spugende wanna be een solo te laten spelen. dat had van mij niet gehoeven. Maar verder zijn het lekkere luisterliedjes, met een stuwende piano erbij. volgende keer wel graag in een taal die ik begrijp, en zonder Halke. Dan wordt dit gewoon goud.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:07 schreef leRomein het volgende:
Mooi om te zien hoe sommigen er echt iets heel moois van maken, en anderen het voor elkaar krijgen pure bagger te produceren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |