creatie van Ascendancy
![2evuwzb.jpg]()
The source of misunderstanding. Ja, daar zeg je wat. Het allergrootste misverstand is wel dat deze mensen ooit in een studio zijn toegelaten, Of een instrument is verkocht.
Lelijk zijn kan niemand wat aan doen, maar blijf dan weg van een camera. De uitklapfoto van drumster ' Bessy' Cloud is genoeg om een mens voor de rest van het leven homosexueel te maken. En het is exemplarisch voor de groep, de plaat, en, misschien wel de huidige maatschappij. Dat dit kan.
Moeten we het over de muziek hebben? Moet dat? Ik ben in geen enkel nummer verder gekomen dan de eerste paar seconden, dus dat wordt moeilijk. Moeten we ook niet willen. Kijk om je heen. Ga de straat op, zoek, er is altijd wel iemand te vinden waarmee je zelf een nummertje kan maken. De liefdesmuziek kan spelen. En geloof me, wie je ook oppikt, hij of zij zal mooier zijn dan de bandleden van dit gezelschap. Julie wilde, passsionele kreten zullen, hoe slecht julie ook bij stem zijn, mooier zijn dan elk nummer hier. Geloof me, ik doe dit al een tijdje.
Oh ja, had ik al gezegd dat ik dit geen goede plaat vind?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)