quote:LiefOp dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wickie, veel plezier morgen! Geniet ervan....al weer een jaar geleden dat jullie leven werd verrijkt door zo'n klein meisje....
Hee die Kers! Long time no see! Dus je kleine Toby stapt ook al! Knap man!
Mikoxx, ik ben zoooo enorm blij voor jullie dat de nachten eindelijk beter gaan![]()
Wat moet dat een opluchting zijn
hier gister een -o ja dat was ook zo-momentje.
We hadden een filetlapje bij het avondeten, dus Lars ook (gemalen) smullerdesmul...maar 's avonds helemaal mis...en de domme oen die ik ben had niet meteen in de gaten dat het daarvan kwam, dus eerst met dentinox in de weer, getroost, weer weg leggen.....toen maar een pcm, en toen viel het kwartje..... Een eerdere varkensvleespoging was ook al gestrand. Echt zo dom dat ik dat niet heb onthouden....
Gelukkig was Lars heel gelukkig toen hij naast mij in het grote bed mocht slapen...en met zijn kleine handje in de mijne zijn we allebei in slaap gevallen
quote:Volgende week: "miauw!!"Op woensdag 27 oktober 2010 08:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Fijn dat de nacht goed is gegaan miss.
Hier heeft m'n mannetje net na z'n boterham de kattebrokjes opgegeten! Ik zet de brokjes voor de kat altijd in een bakje op de bank omdat de hond ze anders opeet en meneer kruipt op de bank en gaat vrolijk meesmikkelen.
Hij drinkt ook wel eens van het water van de hond, uit een drinkbak. Als een hondje he.![]()
Nou maar hopen dat het een beetje vlot met praten, stel dat z'n eerste woordje straks 'woef' is.
quote:JA, wat is dan het probleem?Op woensdag 27 oktober 2010 09:41 schreef oeke het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het voor mij ook heel leuk is, Estrys.![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:27 schreef Sorbootje het volgende:
*rennen, vliegen en Isabeauty plakken*
quote:Ohja, vergeten neer te zettenOp woensdag 27 oktober 2010 20:08 schreef Poppejans het volgende:
Mooie groeicurves Twinkly! Ik vind dat aflezen lastig, was hij 74 cm en ietsje onder de 10 kilo?
Zouden we nou toch verkeerd hebben gedacht vanmiddag, Wolf leek echt wel zwaarder te voelen dan Niels
quote:Geen probleem.
quote:lol, dat is wel een heel verschilOp woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O ja dat meten, hier ook hoor, ging ze meten en was hij niet gegroeid, terwijl zijn kleren niet meer pastten. dus ik zei dat, meet ze overnieuw, en ja hoor 3 cm erbij!
quote:Ja maar, je moet hem ook niet in de droger gooienOp woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef Estrys het volgende:
Ja dat meten is grappig, Seb was een keer een centimeter gekrompen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef mefke79 het volgende:
Op het kdv slaapt Driekus meer, maar korter. Daar doet ie nog echt twee slaapjes en heel soms drie. Hier thuis wil ie er nog wel eens maar 1 echte slaap doen en dan tussendoor een beetje liggen dutten in box of buggy. Ik ga trouwens eens vragen of zij em wat later neer kunnen leggen in de middag. Vandaag heeft ie hier thuis geslapen van half vier tot 5 en was ie bij het eten een stuk beter te pas dan normaal. En hij wordt toch pas om half zes opgehaald, dus dat moet geen reden zijn.
quote:Ze is tegen een stoel gevallen. Ze probeerde te lopen. FAILOp woensdag 27 oktober 2010 20:56 schreef Raissa het volgende:
VickyIk had dinsdag ook zo'n dag...
Sorbo, hoe was isabeau gevallen? Is best hard gegaan denk ik? Hoop voor haar dat ze er weinig last van blijft houden en dat ze maar snel weer haar mooie gezichtje terug mag krijgen zonder bult en snee
quote:Enne, proost! Melk, de witte motor!Op woensdag 27 oktober 2010 21:57 schreef Kersjes het volgende:
Moet je jekleutertiener maar geen borstvoeding meer geven, en al helemaal niet meer 's nachts![]()
Muuhhhh
quote:In februari kreeg seb ook nog een fles 's nachts. Om precies dezelfde reden als mefke. Heb ik overigens wel bewust verzwegen voor het CBOp woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef mefke79 het volgende:
om je te troosten Twinkly, Driekus krijgt dan wel geen borstvoeding meer, maar er zijn hier momenten dat ie 's nachts ook geen water pikt en alleen stil wordt van een fles melk. Omdat ik mijn nachtrust ook nodig heb en geen zin heb in gezeur krijgt ie die fles gewoon. Tuurlijk, tis maar soms enzo. Maar kom op zeg, wat zeurt jouw cb.
quote:wanna plaaaay?Op woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef oeke het volgende:
Wij hebben eng speelgoed.
Net begon vanuit het niets de little people draaimolen te spelen. Eerst lachende kindjes en dan een liedje.
quote:Dat is toch helemaal niet erg?Op woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef mefke79 het volgende:
om je te troosten Twinkly, Driekus krijgt dan wel geen borstvoeding meer, maar er zijn hier momenten dat ie 's nachts ook geen water pikt en alleen stil wordt van een fles melk. Omdat ik mijn nachtrust ook nodig heb en geen zin heb in gezeur krijgt ie die fles gewoon. Tuurlijk, tis maar soms enzo. Maar kom op zeg, wat zeurt jouw cb.
quote:ieh!Op woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef oeke het volgende:
Net begon vanuit het niets de little people draaimolen te spelen. Eerst lachende kindjes en dan een liedje.
quote:Ieeeks wij hadden een beertje dat steeds weer aanging en dan liedjes ging zingenOp woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef oeke het volgende:
quote:Ja, hij sliep gelukkig wel door, al klonk hij als een pruttelend koffiepotje.Op donderdag 28 oktober 2010 07:43 schreef miss_sly het volgende:
heeft Ko een beetje geslapen, oeke?
quote:Oh, dat zekerOp donderdag 28 oktober 2010 09:31 schreef Sorbootje het volgende:
Haha Niels, is je vader in touch with his feminine side?
quote:dat gebeurd bij ons ook wel eens en dan gaat Tess linea recta naar haar eigen nestOp donderdag 28 oktober 2010 14:13 schreef innepin het volgende:
Sorbo, ik heb zojuist nieuwe batterijen voor de camera gekochtAls 't kind nog es wakker wordt vandaag dan zal ik het proberen te filmen. Enige probleem is dat ze, zodra ze de camera ziet, het ding meteen wil hebben en snel ook, dus dan kruipt (
) ze er meteen naartoe. Menig foto is op deze wijze al mislukt
Vicky, ja dat snap ik, dat zou ik dan ook doenWij hebben dan hetzelfde probleem als Sorbo (dacht ik) laatst beschreef, ze gaat dan zo:
Oh? Groot bed! MAMAMAMAMA! PAPAPAPAPA! OORRRR *knijp* *giebel* *neus pakt* *vinger in mama's mond stopt* kruipkruipklimklim! Oh, mama borst! *KNIJP* hihihihi dat is grappig. *KNIJP WEER* *keet* lalalalaa!
Niet bevorderlijk voor de nachtrust
quote:Haha, ik zag een lange staart, da's alles.Op donderdag 28 oktober 2010 19:55 schreef Jeetjejom het volgende:
Ja, wij hebben 2 eekhoorns in een kooi daar staan hahahaha (wat knap dat je kan zien dat het eekhoorns zijn
quote:Haha, dat gaan we morgen eens goed bekijken.
quote:Woensdagavond komt hij weer thuis. Maar na een nachtje hier slapen gaat hij direct weer door naar een training waar hij moet overnachten. Het weekend komt hij echt weer thuis (als zombie waarschijnlijk).Op vrijdag 29 oktober 2010 14:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ieder nadeel heeft zijn voordeel Twinkly! Jeetje Japan....voor hoelang?
Arme niels, helemaal niet lekker. Gelukkig lijkt het vandaag weer wat beter te gaan.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:11 schreef wickie het volgende:
Hoi, ik ons hier officieel aanmelden. Mogen wij in de OP? '27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie'
Ons meisje is een gezellige, extraverte, aandachts-geile maar o zo lieve mini dreumes.
Ze is volgens de laatste keer CB (maandje geleden) 69 cm lang en 7,6 kilootjes zwaar. En 7 tandjes.
Qua ontwikkeling is ze lekker gemiddeld, momenteel loopt ze graag achter haar loopkarretje het hele huis door en af en toe staat ze per ongeluk 2 sec. los.
Ze is heel erg in de 'wijs' en 'geef' fase (alles aan je geven en alles delen). Ook kan ze luchtkusjes geven als je om een kusje vraagt, of je krijgt een lik over je wang.
De allerleukste ontwikkeling van deze week vind ik nog wel dat ze weer knuffeliger wordt, dat heb ik wel echt gemist.
Momenteel wil ze al dagen niet drinken ik krijg er met moeite 200cc in per dag, dus vrijdag waarschijnlijk toch maar even naar de dokter.
Tot slot nog een foto van het olijke ding.
Pakjes uitpakken vandaag
[ afbeelding ]
En gewoon ons schatje zoals ze is
[ afbeelding ]
quote:Ja, dat heeft hij vandaag wel 2 keer bewezen. Vanmiddag zaten we in de spelotheek en er kwam een ander kleiner kindje dan Ko.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Stoere Ko! Dat gaat dan ook wel helemaal goed komen op de creche!
quote:Dank je!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:06 schreef McLaura het volgende:
Ingrid, wat een leuk uitstapje was dat!
Heel veel plezier morgen, als Tyler thuis is!
quote:Hee Rocka! Hoe is het met jou en jouw knul dan? Je bent hier zo weinig, doe es een update?Op zaterdag 30 oktober 2010 12:23 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb ook zo'n jochie die zijn bedje als kauwstaaf/tandenslijper- of stoker gebruikt dus dank voor de tip!
Dat verschil viel me inderdaad ook opquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
ondertussen had ik al wel 15 spekjes op ofzoZo tergend langzaam en intensief met 1 spekje! Argh! Als kleine baby lag ie al te grunten als een volwassen beer in een metal band trouwens... Heel wat anders dan dat ge'mama!' op de achtergrond van B.
Geweldigquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:42 schreef Estrys het volgende:
Seb was om zes uur nieuwe tijd wakker. Viel me nog mee. Ging er om 12 weer in, werd wakker om twee, maar bleef huilen, dus weer in bed en meneer sliep tot 16 uurNu ligt hij net weer in bed. Een half uurtje later dan normaal. Ow en leuk spelletje in de auto: ik roep Bert, hij roept ERNIE
(vanmiddag een filmpje gekeken)
I feel your pain... Mijn god, ik bedenk me wel drie keer voor ik nee zegquote:Op maandag 1 november 2010 09:22 schreef Sorbootje het volgende:
Kunnen alle dreumesen zo waardeloos omgaan met het woord NEE? Echt Isabeau kun je niet erger over de zeik krijgen dan wanneer je NEE zegt.![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 09:29 schreef Sorbootje het volgende:
Haha ja erg hè... pick your battles krijgt een heel andere betekenis.
Hoe lang heeft ze de lactulose ongeveer gebruikt? En hoe gaat het er nu mee?quote:Op maandag 1 november 2010 10:11 schreef Ssserpente het volgende:
Alexa!Geweldige foto!
Raissa, Lente heeft ook zo'n periode gehad. Zo zielig. Hier heeft lactulose goed geholpen. Voorgeschreven gekregen van de ha na een telefoontje.
Mijn kind negeert het woord Nee gewoon. Opvoedkundige FAILquote:Op maandag 1 november 2010 09:22 schreef Sorbootje het volgende:
Kunnen alle dreumesen zo waardeloos omgaan met het woord NEE? Echt Isabeau kun je niet erger over de zeik krijgen dan wanneer je NEE zegt.![]()
Een dag of vier/vijf, schat ik. Toen was het echt helemaal over.quote:Op maandag 1 november 2010 10:23 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hoe lang heeft ze de lactulose ongeveer gebruikt? En hoe gaat het er nu mee?
Thanks voor de tip!
Hier hebben we het brood toen vervangen voor volkorenbrood, bij de warme maaltijd deden we wat olijfolie en later uit frankrijk buisjes met pruimenextract.quote:Op maandag 1 november 2010 10:08 schreef Raissa het volgende:
Ohja, nog een vraagje voor hier. Mila heeft sinds een poosje erg veel moeite met poepen, het doet haar duidelijk héél veel zeer en ze raakt compleet in paniek.. Het liefst klampt ze zich als een klein aapje aan je vast, dat 'helpt' een beetje... We geven haar al vitamine D op oliebasis en af en toe een glaasje roosvicee laxo maar ik heb niet het idee dat dat genoeg helpt. Is dit iets om mee naar de dokter te gaan of overdrijf ik dan een beetje? Het lukt dus wel alleen het kost erg veel pijn en moeite..
Volkorenbrood krijgt ze al en olijfolie gebruik ik hier best wel veel eigenlijk. Pruimensap helpt af en toe inderdaad welquote:Op maandag 1 november 2010 12:26 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Hier hebben we het brood toen vervangen voor volkorenbrood, bij de warme maaltijd deden we wat olijfolie en later uit frankrijk buisjes met pruimenextract.
Dat leek hier heel goed te werken.
En smorgens krijgt Roy vaak pap met vezels.
Oeps, daar denk je dan ook niet aan dat die sirenes nog komen. Hopelijk gaat ze nog wel slapen. Als ze van de schrik bekomen is misschien.quote:Op maandag 1 november 2010 12:04 schreef miss_sly het volgende:
Even vloeken hoor.
Senna is doodmoe, had ik netjes door een vroege lunch heen geloodst, klaar om in bed te leggen, ze legde haar hoofd al op mijn schouders. Ik leg haar in haar bed, en op dat moment gaan die stomme k*tsirenes afKind overstuur, even gestroost tot ze klaar waren, en weer in bed gelegd, maar ze klinkt niet alsof ze gaat slapen
Ko had gister een volle luier.quote:Op maandag 1 november 2010 12:54 schreef Raissa het volgende:
Volkorenbrood krijgt ze al en olijfolie gebruik ik hier best wel veel eigenlijk. Pruimensap helpt af en toe inderdaad wel
Peer vindt ze heerlijk. Nu je het zegt, gisteravond heeft ze een peer gegeten en vannacht kwam het dus op gang. Maar het is dus kennelijk niet laxerend genoeg om de pijn voor haar weg te nemenquote:Op maandag 1 november 2010 13:06 schreef miss_sly het volgende:
Raissa, wat ook goed laxerend werkt, is peer. Weet niet of ze dat lekker vindt?
Bar, wat moeilijk en confronterend. Ik hoop voor je dat het wat minder moeilijk wordt als Roy dadelijk wat ouder wordt, misschien. In ieder geval beterschap voor je mannetje
ze is toch in slaap gevallen en slaapt inmiddels bijna een uur
Ze poept meestal wel om de dag. Daar maak ik me niet zo'n zorgen om..quote:Op maandag 1 november 2010 13:02 schreef _Bar_ het volgende:
heb alweer een klein gloeispiraaltje bij me zitten, amper een uurtje geslapen.
Raisa hier hebben we echt lopen zoeken roy kon gemakkelijk een week niet poepen en als hij poepte 1 kleine harde keutel.
naarmate hij meer en meer mee ging eten verdween dat niet kunnen poepen langzaamaan, en nu is het weg gelukkig.
quote:Op maandag 1 november 2010 09:21 schreef miss_sly het volgende:
En as we speak is mevrouw een appel aan het eten. Ik had gisteren op de pure markt een paar kleine appeltjes gekocht, formaat flinke mandarijn, zodat ze zelf een appel kan eten. Kijken wat ze ervan vindt. Volgens mij vindt z ehet wel wat
Herkenbaarquote:Op maandag 1 november 2010 09:35 schreef Raissa het volgende:
[..]
En thuis vind ik het dan nog niet zo heel erg maar midden in een winkel ofzo... Huuuuuu Ik vind dat toch wel een moeilijk iets hoor!
Zo herkenbaar, ik zeg dat ook enorm vaak. Maar Xeentje vindt ook alle lampen prachtigquote:Op maandag 1 november 2010 15:48 schreef Sorbootje het volgende:
Misschien denkt Isabeau wel dat booilamp één woord is. Want ik zeg ongetwijfeld vaak tegen haar: "Kijk eens wat een mooie lamp!"
bdieeebdieeeeee ohohohohoh bedoebedoebedoe tortortooottototquote:Op maandag 1 november 2010 16:02 schreef huuphuup het volgende:
en ze begint steeds meer herkenbaar te brabbelen
naar het plaatje van de kip wijzen (of de eend, die lijken nog teveel op elkaar) en dan Kikp roepenen Uuuiiww naar de uil
en paad gaat ook steeds duidelijker. Kah (klaar) en die, nee, mama/papa, bal zegt ze ook.
t gaat ineens sinds een dag of wat zo hardzo leuk
![]()
en verder is het nog een boel lideli-delideli hier
oh ja haha idd, haaaai en daaaag.quote:Op maandag 1 november 2010 16:25 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
bdieeebdieeeeee ohohohohoh bedoebedoebedoe tortortooottotot
En tegen iedereen die ze tegenkomt HOI
Hij heeft de camera meequote:Op maandag 1 november 2010 17:04 schreef huuphuup het volgende:
Huuuu Twinks![]()
wat zul je geschrokken zijn!!
En yaaaay voor de stapjes van Niels!!![]()
![]()
filmpje naar papa sturenof heeft hij geen internet?
Hoe gaat het? Red jij het een beetje of heb je het gevoel handen tekort te komen?
Hmm nee B. heeft er eigk geen last van gehad en ik heb ook nooit last van jetlag ofzo.quote:Op maandag 1 november 2010 17:08 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Hij heeft de camera mee
Het gaat wel hoorHet is alleen wel saai zo alleen, vooral met avondeten.
Mijn man heeft er veel meer last van, die kon helemaal niet slapen door de jetlag en stortte gisteren half inHebben jullie dat ook zo erg als jullie naar China/Japan gaan?
Hij heeft wel allemaal cute dingetjes gekocht <3 Helaas geen kleertjes, alles was Europees wat ze verkochten
ik ook, hoewel er nu iets schot lijkt te komen in de zaak. Nog onduidelijk, maar ik heb hoop dat hij voor z'n tweede nog gaat babbelenquote:Op maandag 1 november 2010 16:42 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik ben jaloers op jullie praatgrage kindjes!
Ik ook! DIE! is toch wat moeilijker te snappen.quote:Op maandag 1 november 2010 16:42 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik ben jaloers op jullie praatgrage kindjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |