abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88001389
Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 79

De dreumesen

18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 30-10-2010 12:21:22 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88001411
Zullen we het nu weer gewoon over kindjes hebben? :+
pi_88001672
Goed plan ^O^

Wij tellen weer af naar 23.00 uur :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88002273
Annicka goed zo meid :D

Verder weet ik door alle commotie in t vorige topic niet meer waarop ik wilde reageren :P

Ik had vanmiddag geschreven dat Timo net als Willow een losloop-pauze had ingelast, nou nog geen uur later begon hij me ineens weer los te lopen, wel 4 stapjes achter elkaar :D Van de tafel/bank/wat dan ook zo naar mij toe :D Het was wel meer rennen/vallen en dan snel je voeten onder je lijf zetten dan dat het echt lopen was, maar ik wist niet wat ik zag :D
pi_88002804
Wow Timo, daar gaat hij, Chan. *O*
Binnenkort wandel je ook met hem naar de winkel. O+

Annicka, goed zo!

Grasjes, Ko herkende zijn opa niet nee. Het was ook al weer 4 maanden geleden dat ze elkaar gezien hebben. Ko deed heel verlegen.
Maar het ijs was snel weer gebroken. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88003058
Joehoe!!
Ik volg jullie weer. Of nou ja, dat is het plan in ieder geval ;)

Wat is er om 23:00 uur, Miss_Sly?

Losloop-pauze hebben we hier ook gehad. We waren 2 weken op vakantie en hij heeft toen amper gelopen, niet meer dan 3 stapjes achter elkaar ofzo. Sinds een week zijn we weer terug en hij loopt nu de hele kamer door, gaat hoekjes om en vanmorgen liep hij zelfs zijwaarts toen hij iets wilde pakken en zich vergist had in de afstand _O-
.... met gevoel voor drama....
pi_88004566
Hoi, ik kom stiekem alvast meelezen, morgenavond kom ik voor het echie hierheen.. Vind het wel nog een beetje raar, Mette wordt een dreumesje morgen (nu is ze nog even baby, al vind ik het heel leuk dat ze ouder wordt).
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88005004
Wickie, veel plezier morgen! Geniet ervan....al weer een jaar geleden dat jullie leven werd verrijkt door zo'n klein meisje....

Hee die Kers! Long time no see! Dus je kleine Toby stapt ook al! Knap man!

Mikoxx, ik ben zoooo enorm blij voor jullie dat de nachten eindelijk beter gaan ^O^
Wat moet dat een opluchting zijn

hier gister een -o ja dat was ook zo-momentje.
We hadden een filetlapje bij het avondeten, dus Lars ook (gemalen) smullerdesmul...maar 's avonds helemaal mis...en de domme oen die ik ben had niet meteen in de gaten dat het daarvan kwam, dus eerst met dentinox in de weer, getroost, weer weg leggen.....toen maar een pcm, en toen viel het kwartje..... Een eerdere varkensvleespoging was ook al gestrand. Echt zo dom dat ik dat niet heb onthouden....
Gelukkig was Lars heel gelukkig toen hij naast mij in het grote bed mocht slapen...en met zijn kleine handje in de mijne zijn we allebei in slaap gevallen O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88006150
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wickie, veel plezier morgen! Geniet ervan....al weer een jaar geleden dat jullie leven werd verrijkt door zo'n klein meisje....

Hee die Kers! Long time no see! Dus je kleine Toby stapt ook al! Knap man!

Mikoxx, ik ben zoooo enorm blij voor jullie dat de nachten eindelijk beter gaan ^O^
Wat moet dat een opluchting zijn

hier gister een -o ja dat was ook zo-momentje.
We hadden een filetlapje bij het avondeten, dus Lars ook (gemalen) smullerdesmul...maar 's avonds helemaal mis...en de domme oen die ik ben had niet meteen in de gaten dat het daarvan kwam, dus eerst met dentinox in de weer, getroost, weer weg leggen.....toen maar een pcm, en toen viel het kwartje..... Een eerdere varkensvleespoging was ook al gestrand. Echt zo dom dat ik dat niet heb onthouden....
Gelukkig was Lars heel gelukkig toen hij naast mij in het grote bed mocht slapen...en met zijn kleine handje in de mijne zijn we allebei in slaap gevallen O+
Lief O+
Jammer van het varkensvlees, zo sneu dat hij allergisch is...

Vlees gaat hier gelukkig wel goed, mijn kleine carnivoor is er dol op!
Maar ei gaat echt niet. Die ene keer dat hij het met 9 maanden gekregen heeft ging helemaal fout. later bleek hij allergisch en op vakantie had hij bij nader inzien dus per ongeluk een hapje van Devin's broodje worst binnengekregen. Met mayonaise :X
De hele avond is hij aan het gillen geweest, leeglopend aan alle kanten en vuurrood van de uitslag :'(
Ik ben uiteindelijk maar met hem in de lege badkuip gaan liggen. Het was zo zielig...

Verder weten we sinds vorige week dat hij naast melk, ei en pinda ook allergisch is voor o.a. amandelen, walnoten, stof en stofmijt. Direct dezelfde dag nog het tapijt uit zijn slaapkamer vervangen door laminaat. En... het lijkt beter met hem te gaan! Aanzienlijk minder eczeem en de anti-histamine druppels hebben we al 3 dagen niet gebruikt *O*
Sinds 3 weken krijgt hij via mijn melk wel weer mondjesmaat allergenen binnen (ben gestopt met het dieet) en dat gaat okay.

Wickie, spannennnnd..... Gefeliciteerd alvast en sterkte met herbeleven ;)
pi_88006355
Oef dat was wel een hele heftige reactie dan!
Ei gaat hier wel goed. alleen koemelk dus niet, en varkensvlees.

En een heleboel dingen wil hij gewoon niet.
Hij heeft in het begin heel weinig soorten groente gehad, dus als hij nu iets onbekends proeft dan gaat hij met het derde hapje het eten uit zijn mond halen en teruggeven...heel aardig.
Ik krijg het er ook echt niet in verder.

Hij heeft zo'n eenzijdig menu, maar ik kan het er moeilijk in dwingen.

Waarom stop jij weer met het dieet dan? Is het te belastend voor jezelf?
pi_88006847
Belastend is een groot woord :@
Ik snakte gewoon naar een echte boterham (en niet dat laffe Blue Band - brood) met kaas. Melkchocola die op je tong smelt. Een bakje yoghurt, gebakken eitje, koekjes, een bagel met roomkaas, koekjes, roomijs, kaaaaaas... fantaseren en dromen over "verboden" eten, ik deed haast niet anders meer! En toen ging ik op vakantie naar Israel (voor mij bekend terrein) en moest ik alle heerlijkheden die me de hele dag door werden aangeboden steeds afwijzen... Na 3 dagen begon ik langzaamaan weer eea te introduceren en dat ging goed. Dus nu eet ik alles weer, maar met mate. Geen liters melk wegklokken enzo.
Toby reageert er gelukkig goed op, was dat niet het geval geweest dan was ik weer het dieet gaan volgen.

Wel jammer dat de kilo's die er in 5 weken afvlogen er binnen 1,5 week weer allemaal aanzaten, maar da's weer een ander verhaal :P
pi_88007045
En ik kan me voorstellen dat Lars toch een soort trauma heeft opgelopen. Hoe jong ook, hij begrijpt op de een of andere manier dat het eten hem zo ziek maakt(e) en dus durft/lust/wil hij minder.
Misschien gaat het vanzelf over en wil hij straks wel alles weer eten en proeven. Als je je zorgen maakt over zijn eetpatroon kun je anders misschien bij een (kinder)dietist aankloppen. heeft mij ook een hoop handige tips en informatie opgeleverd :Y
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:11:41 #13
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88007424
Ow wat akelig zeg, die allergieën. :( Ik hoop dat wij er hier nooit last van zullen krijgen, ook al is er wel een kans op. Mijn zusje heeft hooikoorts, dus dan is de kans op allergieën bij Annicka en eventuele volgende kinderen ook groter.

Het was trouwens wel mooi om te zien HOE ze nu precies keek of er auto's waren, want dat deed ze dus met haar hele lichaam, niet alleen met haar hoofd. :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88012040
Het is gisteravond helemaal goed gegaan *O*
spuitje AB erin, beetje drinken, terug in bed. Een paar kreetjes van protest, mar die waren echt maar zwak en duidelijk half in slaap, dus binnen 2 minuten was het stil en vanochtend heb ik haa rom 7 uur uit haar bedje gevist :o *O*
pi_88012119
Fijn dat de nacht goed is gegaan miss. :)

Hier heeft m'n mannetje net na z'n boterham de kattebrokjes opgegeten! Ik zet de brokjes voor de kat altijd in een bakje op de bank omdat de hond ze anders opeet en meneer kruipt op de bank en gaat vrolijk meesmikkelen.
Hij drinkt ook wel eens van het water van de hond, uit een drinkbak. Als een hondje he. :')

Nou maar hopen dat het een beetje vlot met praten, stel dat z'n eerste woordje straks 'woef' is. :')
pi_88012297
Arme Lars :* hij zal inderdaad wel een verbinding leggen tussen pijn en voedsel.

Pfoeh Kersjes wat een enorm heftige reactie op zo'n klein beetje ei, zo zielig! :* Gelukkig heeft hij er via je melk geen last van.

Wat fijn dat het slapen en toedienen van de AB zo goed ging vannacht Miss Sly *O* En super dat je je meisje sinds gisteren weer terug hebt O+

Lopende Timo, Isabeau en Willow _O_

Welkom wickie en dreumesje Mette!! O+ *O* w/

Ik vind het nog steeds gek om hier mee te schrijven, het verschil tussen een kind van bijna 2 en Niels is zo enorm! Ik moet er nog even aan wennen geloof ik :D

Wij moeten vanmiddag naar het CB. Ik ben benieuwd hoe hij gegroeid is, vooral in gewicht, omdat hij de borst geweigerd heeft de laatste tijd.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88012584
Karin, wat balen van het varkensvlees... Wat betreft "vreemde" groenten, ik zou het wel aan blijven bieden, misschien went hij op een gegeven moment toch aan de smaak.
En daarnaast dan toch ook maar regelmatig dingen die hij wel lust en eet. Maar lijkt me wel lastig, want je weet vast ook niet van alles hoe hij erop reageert qua allergie. Lijkt me dan best lastig om te blijven proberen...

Lopende kinders *O*

Sly, wat fijn :).

Kers, wat fijn dat het goed gaat :).

Nr zoveel, hahaha woef zou wel een mooi eerste woord zijn ;)
Fake it till you make it...
pi_88012781
Zo, ik heb Julian even op bed gelegd. Normaal doet ie nooit een ochtendslaapje maar hij was nu echt niet te genieten, bleef maar huilen en boos, en gapen. Viel na een moe huiltje al meteen in slaap. Daar was ie dan toch aan toe.
pi_88012844
Och Karin, wat sneu van die reactie op het varkensvlees ;( Lijkt me zó moeilijk als je kindje zo allergisch is! Petje af voor jou en voor Kersjes, echt.

Hahah nummer zoveel dat probeert Willow ook vaak maar meestal krijgt ze de kans niet. Of ze plukt het droogvoer van de katten brokje voor brokje uit het etensbakje om ze dan in het waterbakje te laten vallen want dat ziet er zo leuk uit als ze helemaal sponzig worden :') Muhh. Oh en wij hebben geen hond maar Willow zegt wel woef :@ :D

Sly *O* Fijn zeg! Hoe lang moet je de ab nog geven?

Wickie en Mette gefeliciteerd en welkom! *O*

Twinkly, dat gevoel heb ik ook nog steeds hoor. Dat er hier wordt gepraat over dingen die mijn kind nog laaaaaang niet kan en in mijn beleving pas over drie jaar gaat leren ofzo :+ Mijnes is nog een babytje joh, die gaat dit jaar heul niet leren tellen of praten of oversteken of of of weet ik het... :P
pi_88012855
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 08:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Fijn dat de nacht goed is gegaan miss. :)

Hier heeft m'n mannetje net na z'n boterham de kattebrokjes opgegeten! Ik zet de brokjes voor de kat altijd in een bakje op de bank omdat de hond ze anders opeet en meneer kruipt op de bank en gaat vrolijk meesmikkelen.
Hij drinkt ook wel eens van het water van de hond, uit een drinkbak. Als een hondje he. :')

Nou maar hopen dat het een beetje vlot met praten, stel dat z'n eerste woordje straks 'woef' is. :')
Volgende week: "miauw!!" *)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88013214
Mette En Wickie, welkom! En gefeliciteerd! Heb een hele fijne dag vandaag. *O*

Miss, wat fijn dat het zo gemakkelijk ging. Heerlijk geslapen dus, alledrie? :z

Arme Lars en Toby. Wat heftig lijkt me dat, zo intens moeten opletten altijd en inderdaad, als je kindje de associatie gaat leggen tussen eten en pijn, lijkt me dat zo verdrietig en moeilijk. ;(
P. heeft erg veel allergieen, zo ongeveer voor alle dieren, behalve vissen, en voor grassen, voorjaarsbomen, huismijt en ook bijna de hoogste graad daarin, 4 op 5.
Ik was erg bang dat Ko daar ook last van zou kunnen krijgen.
Maar voedselallergieen zijn denk ik toch van een andere aard. Alhoewel ik dat niet zeker weet.
Afijn, dat is een van de redenen dat Ko nog steeds borstvoeding krijgt.

Twinkly, dat gevoel herken ik ook hoor, dat het verschil zo groot lijkt. Maar het went vrij snel hoor. ;)
En het scheelt misschien ook, dat er nu niet zo heel veel actieve posters zijn met veel oudere kindjes. Ik heb nu vaak het gevoel dat Ko al een van de ouderen is, terwijl hij nog maar 16 maanden en een beetje is. :D
En gewoon lekker posten hoor, ik vind het veel te gezellig dat jullie er nu eindelijk zijn! O+

Woef of miauw als eerste woordje! Dat is wel origineler dan Bal! :D

Ko heeft een plekje op het kdv! :o :o :o
Per 1 dec.
Op woensdag en dan na 1 maand op donderdag en daarna op vrijdag en daarna weer op woensdag. :s)
Dus een beetje ertussen door gefrot. Ik weet nog niet helemaal wat ik ervan moet vinden. :o
Maar het is dus voor 1 dag in de week.
pi_88013279
Voor Ko is dat vast heel leuk Oeke :Y Jij went er wel aan, ooit :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88013336
Ik denk eerlijk gezegd dat het voor mij ook heel leuk is, Estrys. :@ ;)
pi_88013373
Wow wat spannend Oeke!! Alhoewel het vast even wennen zal zijn voor jullie beiden, denk ik dat Kobus het geweldig gaat vinden, al die andere kindjes O+ En jij hebt ineens zeeën van tijd om aan projecten te werken!
pi_88013523
Spannend Oeke! Ik hoop dat hij het er enorm naar zijn zin gaat hebben :)
pi_88015990
Allemachtig wat een ochtend!

Ik had me vanmorgen verslapen en ging dus later dan normaal van huis. Eerst Isabeau naar het kdv gebracht en toen met de trein naar mijn werk. Eenmaal op mijn werk, jas opgehangen, bak koffie uit de automaat getrokken en toen ging mijn telefoon.

Het kinderdagverblijf. Isabeau was gevallen. Had een enorme buil op haar voorhoofd en een snee onder haar lip, waarvan ze dachten dat het geplakt moest worden. Of ik even met haar naar de huisarts kon. SHIT. Ik heb geen rijbewijs en de huisarts zit een dorp verderop. Nou ja, ik bedacht dat ik dan wel zou lopen met Isabeau in de buggy. Is een kilometer of vier, dus wel te doen. Dus ik bel de huisarts; gesloten wegens vakantie. Zijn waarnemer zit in een dorp 8 km bij ons vandaan. Dat vond ik toch niet echt wandelafstand. Dus ik belde B.. Hij was onderweg naar zwolle, maar zou (onder luid gemopper want 'belangrijkste vergadering van het jaar') terug naar huis rijden.

Toen bood mijn collega aan om met mij naar het kdv en daarna naar de huisarts te rijden. En dat hebben we uiteindelijk gedaan. Isabeau was gelukkig heel vrolijk en alert, maar 't zag er wel sneu uit! (en mijn favoriete DPAM jurkje onder het bloed, maar dat terzijde)

De huisarts heeft het geplakt (NIET LEUK volgens Isabeau) en we moeten haar de komende 24 uur om de 2 uur wakker maken. Ploegendienst vannacht dus!

Anyway, 't is weer een topdag. Isabeau is nu weer vrolijk aan het spelen op het KDV en ik zit nu eindelijk achter mijn bureau.
pi_88016027
Oh ja...goedemorgen!

Ik zal nu even doen of ik sociaal ben en bijlezen :D
pi_88016273
Oeke, spannend! Zal voor jullie allebei wel even wennen worden...

Och jemig Sorbo, da's inderdaad geen ideale ochtend :{ Wat sneu zeg dat ze zo gevallen is. Klein brokkenpilootje ;( Sterkte met het elke twee uur wakker maken :X brrr.
en had je B. nog wel verteld dat ie niet hoefde te komen omdat je al een lift kreeg? :+
pi_88016439
Ja, ik heb hem meteen gebeld. moest mijn collega een kusje geven van hem :D Hij bood meteen zijn verontschuldigingen aan voor zijn primaire reactie. Hij zei: "Natuurlijk gaat de lip van De Beau voor alles!"

Maar goed, toen hoefde het al niet meer :')
pi_88016644
Isabeau tegen de huisarts toen ze het welletjes vond: "KLAAAAR" :D

Miss, wat fijn dat het gisteravond goed is gegaan!

Karin en Kersjes, moeilijk hoor, die allergieën. Kan me jouw dromen over verboden voedsel zo goed voorstellen Kersjes!
pi_88016808
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:41 schreef oeke het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het voor mij ook heel leuk is, Estrys. :@ ;)
JA, wat is dan het probleem? :P ;)

Zo Sorbootje, dat was de ochtend wel weer.

Wij hadden een slechte nacht. Drie keer eruit geweest en om vijf uur was meneer enorm aan het huilen. Even getroost en uiteindelijk ging hij weer slapen tot kwart over zes :O Tandjes denk ik, volgens mij komen er boven nog twee door.
pi_88016816
Och Sorbo wat een ochtend :*. En een kus voor je kleine dame :*. Isabrokkenpilootje...
pi_88016946
IsaBOEM!
pi_88016971
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 11:53 schreef Sorbootje het volgende:
IsaBOEM!
_O-
Houden jullie een lijst bij van alle woordgrapjes die je met haar naam maakt? :D
Leukvoorlater :')
pi_88017010
Arme Isabeau! Wat een ochtend Sorbo!

Miss wat fijn dat het geven van de ab gisteravond goed ging!

Wij zijn weer terug van ons eerste bezoekje aan de ukkiegroep van de peuterspeelzaal! Finn vond het helemaal geweldig! De kindjes waren opzich wel interessant, maar al dat speelgoed was veeel leuker! Het eerste waar hij heen liep waren trouwens de (echte) vissen die op de kast stond, meteen riep hij Visssss!

Erg geslaagd dus volgende week weer *O*
pi_88018602
Wat een ochtend Sorbootje :o arme Isabeau, kusje erop :*

Fijn dat het leuk was, FTA *O*

oeke, spannend en leuk! Wordt wennen, maar vast voor jullie beide een fijne tijd.

Ik heb de uitslag van de kweek: inderdaad blaasontsteking. Richtlijn is meisjes onder de 4 jaar meteen na de eerste blaasontsteking naar de kinderarts om fysieke problemen/oorzaken uit te sluiten. Het kan ook een kwestie van pure pech zijn, maar dat gaat de ka bekijken. Ook gaat hij bekijken of ze misschien al langer liep met deze blaasontsteking en of er al schadelijke (blijvende) gevolgen zijn, zoals schade aan de nieren.
pi_88019343
Goed dat ze daar zo voorzichtig mee zijn Miss. Toch fijn dat ze even onderzocht wordt!
pi_88019378
Wel fijn dat ze toch even verder kijken miss. De antibiotica heeft zn werk in elk geval wel gedaan toch? :*
pi_88019779
Oef dat is wel even schrik denk ik Miss, dat ze gaan kijken of er blijvende schade is, laten we toch met zijn allen hopen van niet zeg.

FTA, leuk dat Finn het zo leuk vond!

En Ko per 1 dec naar het kdv, hij vindt het vast super!

Twinkly, dat duurt eventjes hoor, maar je voelt je vast snel op je plekje hier. En hee, Lars is ook nog heel klein hoor. Die loopt langs de bank (los is ineens eng) en zegt bijna geeneen woord.

Nijna, ik vind het moeilijk om steeds wat aan te bieden van iets dat hij niet wil, ik doe het weleens, bijv als wij rode kool of bietjes oid eten, maar na 2 hapjes gaat hij echt in weigermodus, en pak ik dan zijn eigen eten dan vertrouwd hij dat ook niet meer. En dan wil hij dus ook dat niet.
Dus....moeilijk
Ik ga de dietiste maar eens mailen over hoe we dit het beste kunnen aanpakken.
Ik wil zo graag dat wat hij wel verdraagt ook fijn blijft om te eten, niet dat hij ook daarbij gaat denken dat het vergif is ofzo.
pi_88020677
Karin, wat lijkt me dat naar en lastig idd. Je wil graag dat je kind een goed vertrouwd gevoel heeft bij eten, maar ook dat hij zo nu en dan eens wat probeert. Ik hoop dat de dietist wat tips heeft voor jullie!

Afspraak gemaakt: volgende week donderdag al! Fijn, snel. Idd wel even slikken dat ze moeten checken voor blijvende schade. Ik ben ook stiekem best bang dat ze al langer, voor ze zo ziek werd, een beginnende blaasontsteking had, omdat ze zo moeilijk deed met verschonen en wassen. Als dat echt zo is, zat de bacterie er al best een tijdje.
Ah well, rustig afwachten en niet onnodig zorgen maken voor er iets bekend is.
pi_88021141
Karin, dat lijkt me inderdaad wel lastig. En wat doet hij als je zijn vertrouwde eten op het bord legt en een heel klein beetje "nieuw" ernaast?
Of wil hij dan dat vertrouwde eten ook niet...
Kan me voorstellen dat je het ook graag fijn wil blijven houden met de dingen die wel goed gaan, ik hoop dat de diëtiste nog wat tips voor je heeft!

Hier een dreumes die ook steeds kieskeuriger wordt... of nou ja... ze weigert steeds meer zeg maar.
Groente is heel soms nog wel het proeven waard, maar het liefst laat ze dat gewoon liggen. Vlees en vis wil ze eigenlijk altijd wel en aardappeltjes toch het liefst in gebakken of gefrituurde vorm.
Rijst en macaroni doen het vaak wel weer aardig. Kleine tuthola.
Of ze dit nou nadoet van haar zus (ze begint ook korstjes te laten liggen) of dat dit de leeftijd is... geen idee.
En volgens mij is ze met een sprongetje bezig, ik dacht dat we er net 1 gehad hadden, maar tjonge zeg. Het liefst de hele dag bij mama hangen, kan of mag dat even niet dan is het DRAMA. Werpt zich languit op de grond en brullen, brullen...
Bij alles wat niet kan of mag trouwens. Ze kan best even zelf spelen, maar het liefst wordt ze vermaakt. Volgens mij las ik ergens dat dit de tijd is dat ze grenzen aan het verkennen zijn... nou dat is wel heel duidelijk... :o. Zal het boek zo eens onder het stof vandaan halen om te kijken hoe lang deze ongein duurt ;). Want echt gezelliger wordt het er niet op...
pi_88021349
Doe eens Nijna (opzoeken hoe lang dat duurt) Die drama acties komen me bekend voor. Languit gaan liggen brullen...gelukkig is het hier snel over als ik er geen aandacht aan schenk.

Mail naar de dietiste is de deur uit!
pi_88021650
Sorboo, nou wat een ochtend heb jij gehad zeg! ;)

Miss: hopelijk blijkt na onderzoek dat er met Senna niks aan de hand is.

En Karin, het is inderdaad dan een goed idee contact op te nemen met een dieetiste. Die hebben vast nog tips en adviezen voor je.

Julian heeft bijna dagelijks driftbuien en dat ie over de grond ligt te rollen. M'n schoonmoeder vraagt zich af van wie hij dat heeft, want haar kinderen hadden dat noooooit en ze vindt het niet normaal. Zucht.... Hoe vaak ik ook uitleg dat dit heel normaal gedrag is op die leeftijd. En dan beweert zij dat ze zooo veel weet over opvoeden en kinderen. :X
pi_88023341
Auch, arme Isabeautje :X :* Wat een ochtend Sorbootje, pff.. Zere kop zeker nu?
Wat droog "klaaaar!!" :D

Hopelijk is er fysiek niets aan de hand met de urinewegen van Senna :*
pi_88023436
Isabeau d'r koppie doet vast pijn. Die van mij onderhand ook, maar lang leve de paracetamolletjes :D

Dat 'klaar' is echt helemaal hip volgens Isabeau.
pi_88024078
Ohh Isabeau toch, en Sorbo ook, arme jullie. Wel leuk dat ze op zulke momenten ook "klaar" zegt :D

"Klaar" is hier weer een beetje uit de gratie lijkt het, Timo zei het vooral als ik met de neuspeer zn neus leeg aan het halen was en als hij klaar met eten was.
Hij heeft wel wat nieuws nu, hij heeft de betekenis van "Nee" ontdekt. En dan dus met name dat hij het zélf ook kan gebruiken als hij iets niet wil.. Hij schudt dan echt zo hard mogelijk zn koppie heen en weer en piept er zo dramatisch mogelijk bij.. :o

Miss hopelijk is er geen blijvende schade! Wel fijn dat ze er meteen naar gaan kijken.. En super zeg, dat het gisteravond zo goed ging :D Nog één avond nu toch?

Oeke spannend zeg, Ko naar t kdv! Wordt vast heel leuk voor m :) En voor jou idd ook :Y

Wicky van harte gefeliciteerd met Mette en welkom hier! *O*

En Niels en Twinkly ook nog van harte en welkom hier! *O* Volgens mij was ik jullie helemaal vergeten te feliciteren! :o

Kersjes leuk dat je er weer bent :) En fijn dat het zo goed gaat met Toby!

Flower wat leuk dat het zo'n succes was de ukkiegroep :)
pi_88027463
*adem in, adem uit*

Tess is vandaag ONMOGELIJK. Ze is oervervelend en jankt om elke scheet die dwars zit. Ik heb haar al tig keer ergens vandaag gehaald waar ze niet mag komen en dan wordt de dramaqueen in haar wakker.

*einde klaagzang*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88028233
oe, allemaal zware dagen/ochtenden hier. Sorbo, sterkte met wekken vannacht! En voor de onmogelijke kindjes stel ik graag een emmer behangselplak en een rol behang beschikbaar.
Miss, fijn dat ze controleren en laten we hopen dat het gewoon vette pech is.

Driekus lijkt ineens los staan te snappen. Hij probeert het nu ook gewoon op de vloer. Het is nog wel echt schrikken als het lukt, dus hij zit ook zo weer. Maar het ziet er wel heel leuk uit. En hij loopt tegenwoordig braaf mee aan een hand, vorige week waren daar toch nog echt twee handen voor nodig.

Karin, ik hoop dat je snel antwoord krijgt van de dietiste, lijkt me ook lastig zo. En goed nieuws voor Toby, jammer dat het een stofallergie is, maar van de andere kant, als je met het verwijderen van tapijt al zoveel resultaat boekt...lijkt me makkelijker dan em van de ei af houden.

Wij zijn beiden gezegend ( :'( ) met een gevoelige huid. Driekus lijkt er weinig last van te hebben, behalve als ie iets onder de leden heeft, dan zit ie ook onder de uitslag. Tanden zien we dus hier ook aankomen op zijn rug, want daar begint de uitslag. En hij heeft een enorm droge huid wat voor een waterratje natuurlijk best lastig is. We wassen em met natusan met olie en in bad gaat ook olie, meer kunnen we niet echt doen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88029516
Vervelend Vicky, zou ze ziek aan het worden zijn?

Driekus ^O^ Wanneer post je weer eens foto's van je mooie ventje Mefke?

Wij zijn net terug van het CB, alles was weer ok. Hij is voor het eerst op een stoeltje gewogen ipv dat hij moest liggen, ze dacht namelijk dat hij wel over de 10 kilo heen zou gaan :D
Hij heeft prikken gehad, maar het verdriet was snel weer vergeten gelukkig.
Oh en dat Niels 's nachts wakker wordt is mijn schuld, moet ik hem maar niet voeden :')

pi_88032460
Twinkly, moeten ze bij 10 kilo in een stoeltje? Heb ik hier nog niet gezien en Driekus is al over de 10 kilo. Hij volgt keurig zijn lijntje, toch? Tis gewoon geen lang eind, ze kunnen niet allemaal lang zijn. Kreeg ie z'n 11 maanden prikken nu? Enne, gewoon niet voeden 's nachts, lekker laten brullen! Echt, soms zou je....

Mijn manneke is een carnivoor. De wortelstamp ging met moeite net, maar de stukjes rookworst verdwenen als sneeuw voor de zon.
pi_88036706
Mooie groeicurves Twinkly! Ik vind dat aflezen lastig, was hij 74 cm en ietsje onder de 10 kilo?
Zouden we nou toch verkeerd hebben gedacht vanmiddag, Wolf leek echt wel zwaarder te voelen dan Niels
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88038802
Niels groeit goed ^O^

Seb is echt een klimgeit en lenig, net een aapje. Hij hing daarstraks ondersteboven aan een stoel. We hebben een nieuwe bijnaam voor hem: Sepke Zonderland :P
pi_88039019
Vicky :* Ik had dinsdag ook zo'n dag...

Sorbo, hoe was isabeau gevallen? Is best hard gegaan denk ik? Hoop voor haar dat ze er weinig last van blijft houden en dat ze maar snel weer haar mooie gezichtje terug mag krijgen zonder bult en snee :)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 21:02:23 #54
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88039328
Pff dames, zo kom ik nooit erin hier, jullie gaan zo snel! Een dag niet online geweest en meteen een heel topic gemist.
Maar heb wel alles zo goed als bijgelezen (Pfff Sorbo, dat zal schrikken zijn geweest), maar ga zo mijn bedje in, dus reageer eigenlijk niet echt meer. (Wordt tijd dat ik zwangerschapsverlof krijg, kan ik tenminste echt eens jullie proberen bij te benen :D)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88039785
Mooi lijntje Twinkly!
Bijna 10 kilo dus? Dikke prima lijkt me!

Chan, hoe is het met Timo dan?? Is hij helemaal hersteld van de operatie?

Oeh ja Sorbo, wat een vreselijke ochtend zeg...pfff
Zielig dan, dat plakgebeuren.....dikke kus dr op!
pi_88039980
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 11:27 schreef Sorbootje het volgende:
*rennen, vliegen en Isabeauty plakken*
:o Wat een ochtend! Hoe gaat het nu met haar?
pi_88040115
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:08 schreef Poppejans het volgende:
Mooie groeicurves Twinkly! Ik vind dat aflezen lastig, was hij 74 cm en ietsje onder de 10 kilo?
Zouden we nou toch verkeerd hebben gedacht vanmiddag, Wolf leek echt wel zwaarder te voelen dan Niels
Ohja, vergeten neer te zetten :)
Hij weegt 9650 gram en is 73,5 cm lang, maar de meetmevrouw vertelde dat kindjes bij haar altijd minder goed gegroeid zijn omdat zij anders meet dan haar collega :D het was inderdaad dezelfde meetvrouw als bij die knik in de lengtecurve.
pi_88040152
Arme Isabeau..... En succes vanacht met het wakker maken.

Estrys, ik moest echt heel hard lachen om Sepke Zonderland!

Slapen jullie kindjes op het kdv ook slechter dan thuis? Hier slaapt ze zo 4 uur op een dag en daar maar 3 kwartier tot een uur, en dat maakt het avondeten er niet altijd gezelliger op.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_88040264
Netjes Twinkly! Het meten scheelt inderdaad heel erg per persoon. Minisproetje heeft bijvoorbeeld al een gigantisch groot hoofd maar toen er een keer een andere meetmevrouw was, was hij nog gigantischer dan normaal. Gelukkig was het de keer daarna weer wat normaler :P
pi_88040494
quote:
woensdag 27 oktober 2010 11:49 schreef Estrys het volgende:[/b]
JA, wat is dan het probleem? :P ;)
Geen probleem. :D Gewoon, ineens is er plek. Verbazing vooral. En oke, heel spannend toch ook. ;)
Seb de klimgeit. O+

Sorbo, wat een ochtend zeg. :o En die arme Isaboem. ;(

Fijn Miss, dat ze even kijken naar de blaasontsteking. En fijn dat je weer je meisje hebt. O+

Wat groei je mooi volgens het lijntje, Niels! En wat een stomme opmerking zeg. :*
pi_88040567
Sproet-je, het komt mij als kdv-leidster bekend voor dat ze op het kdv slechter slapen als thuis. Ligt ze met een groepje kinderen in een slaapkamer?
Want dan is de kans groot dat ze elkaar wakker maken.
En er is altijd meer rumoer omheen als thuis

O ja dat meten, hier ook hoor, ging ze meten en was hij niet gegroeid, terwijl zijn kleren niet meer pastten. dus ik zei dat, meet ze overnieuw, en ja hoor 3 cm erbij! :P
pi_88040747
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O ja dat meten, hier ook hoor, ging ze meten en was hij niet gegroeid, terwijl zijn kleren niet meer pastten. dus ik zei dat, meet ze overnieuw, en ja hoor 3 cm erbij! :P
lol, dat is wel een heel verschil _O-
pi_88041075
Op het kdv slaapt Driekus meer, maar korter. Daar doet ie nog echt twee slaapjes en heel soms drie. Hier thuis wil ie er nog wel eens maar 1 echte slaap doen en dan tussendoor een beetje liggen dutten in box of buggy. Ik ga trouwens eens vragen of zij em wat later neer kunnen leggen in de middag. Vandaag heeft ie hier thuis geslapen van half vier tot 5 en was ie bij het eten een stuk beter te pas dan normaal. En hij wordt toch pas om half zes opgehaald, dus dat moet geen reden zijn.
pi_88041092
Ja dat meten is grappig, Seb was een keer een centimeter gekrompen. _O-
pi_88041176
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef Estrys het volgende:
Ja dat meten is grappig, Seb was een keer een centimeter gekrompen. _O-
Ja maar, je moet hem ook niet in de droger gooien :N
_O-
pi_88041474
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef mefke79 het volgende:
Op het kdv slaapt Driekus meer, maar korter. Daar doet ie nog echt twee slaapjes en heel soms drie. Hier thuis wil ie er nog wel eens maar 1 echte slaap doen en dan tussendoor een beetje liggen dutten in box of buggy. Ik ga trouwens eens vragen of zij em wat later neer kunnen leggen in de middag. Vandaag heeft ie hier thuis geslapen van half vier tot 5 en was ie bij het eten een stuk beter te pas dan normaal. En hij wordt toch pas om half zes opgehaald, dus dat moet geen reden zijn.
:o trekt hij het zolang! Thuis ligt minisproetje er om half 11 meestal al weer in.

Karin, fijn om te horen! Het zal inderdaad het rumoer zijn. Thuis zal ze na 45 minuten ook wel wakker worden maar dan is het donker en stil dus gaat ze weer slapen, bij het kdv is er veel te veel ander leuks. Volgens mij slaapt ze niet vaak met andere kindjes, ze hebben verschillende kamers waar de kleintjes liggen.
pi_88041676
dat krimpen kennen wij ook ja, Driekus is ook ooit gekrompen. Ach ja, maakt niet uit, is leuk voor de grafieken
Effe kijken of dit werkt:

pi_88041774
krimpen zie je niet terug in deze grafiek, kwestie van zelf een keer nameten want tja, als ie uit zijn kleren groeit zal ie toch wel wat langer geworden zijn.
pi_88041876
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:56 schreef Raissa het volgende:
Vicky :* Ik had dinsdag ook zo'n dag...

Sorbo, hoe was isabeau gevallen? Is best hard gegaan denk ik? Hoop voor haar dat ze er weinig last van blijft houden en dat ze maar snel weer haar mooie gezichtje terug mag krijgen zonder bult en snee :)
Ze is tegen een stoel gevallen. Ze probeerde te lopen. FAIL
pi_88041924
Sproetje, hij had vandaag een raar dagje. Normaal gaat de wekker (en dus ook die van hem) om 6.15 uur. Maar omdat ik vrij was, was dat vandaag niet nodig. Dus hij heeft rond kwart voor zeven van mijn man een fles gehad (in bed). Daarna heeft ie geslapen tot tien voor negen, toen heb ik em wakker gemaakt. Vervolgens is ie wakker gebleven tot een uur of 12, heeft ie in de kinderwagen een tukkie gedaan van een half uur en toen dus door naar half vier. Normaal redt ie dat nooit, op het kdv ligt ie er geloof ik rond 10 uur al weer in. Maar goed, tegen die tijd is ie dus ook al bijna vier uur wakker normaal.
pi_88042044
Mooi hobbelgrafiekje Mefke!
Goh nog 3 slaapjes soms joh, Lars slaapt altijd maar 1 keer.
Meestal rond 13.00 uur en dan thuis 2,5 uur en bij oma 1,5 uur.
pi_88042282
die drie slaapjes hebben bijna altijd een aanwijsbare oorzaak: wakker geweest 's nachts, tandjes, koorts ed. Wordt zaterdag bij de meet ook nog leuk, na het zwemmen is meneer ook kapot. Ik hoop maar dat ie wil slapen in de trein, dan is ie een beetje wakker daar.
pi_88042530
Ohhh Isabeau toch, brokkenpiloot! Succes met de wekdienst vannacht Sorbo :O

Arme Senna, blaasontsteking is geen pretje :N

FTA, wat leuk dat Finn al zo vroeg naar de psz mag! Is daar nog een speciale reden voor? Meestal is dat pas vanaf 2-2,5 jaar.

Oeke, Ko gaat het vast helemaal geweldig vinden op het kdv, heus waar!

Met Toby gaat het op het kdv steeds beter gelukkig. Vandaag met het wegbrengen maar 3 minuten gehuild en volgens zijn juf had hij echt een topdag! Geslapen, gegeten, gespeeld... en lekker vrolijk geweest. Over 2 weken komt er een dag bij en zal hij 2 hele dagen gaan.

Twinkly, geef jij je kind echt nog drinken 's nachts?? Nou jaaaaaa zeg, no way dat Niels ooit nog gaat doorslapen nu je hem zo verwent he? Je begrijpt toch zeker wel dat het je eigen schuld is dat je zo moe bent? Mooi, dus elke keer dat je overdag aan het gapen bent zullen we je dat direct eens even flink inwrijven. Ongevraagd advies: we hebben er recht op om dat te geven als omgeving, maakt niet uit dat je er niet op zit te wachten. Moet je je kleuter maar geen borstvoeding meer geven, en al helemaal niet meer 's nachts o|O
Muuhhhh ):O
pi_88043085
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 21:57 schreef Kersjes het volgende:
Moet je je kleuter tiener maar geen borstvoeding meer geven, en al helemaal niet meer 's nachts o|O
Muuhhhh ):O
Enne, proost! Melk, de witte motor!
pi_88043173
om je te troosten Twinkly, Driekus krijgt dan wel geen borstvoeding meer, maar er zijn hier momenten dat ie 's nachts ook geen water pikt en alleen stil wordt van een fles melk. Omdat ik mijn nachtrust ook nodig heb en geen zin heb in gezeur krijgt ie die fles gewoon. Tuurlijk, tis maar soms enzo. Maar kom op zeg, wat zeurt jouw cb.
pi_88043816
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef mefke79 het volgende:
om je te troosten Twinkly, Driekus krijgt dan wel geen borstvoeding meer, maar er zijn hier momenten dat ie 's nachts ook geen water pikt en alleen stil wordt van een fles melk. Omdat ik mijn nachtrust ook nodig heb en geen zin heb in gezeur krijgt ie die fles gewoon. Tuurlijk, tis maar soms enzo. Maar kom op zeg, wat zeurt jouw cb.
In februari kreeg seb ook nog een fles 's nachts. Om precies dezelfde reden als mefke. Heb ik overigens wel bewust verzwegen voor het CB O-) somethings are better left unsaid
pi_88043859
o, ik ben niet de enige die dingen achterhoudt voor het cb.
pi_88043881
Zo, beetje bijgelezen.
Senna toch een blaasontsteking :{ hopelijk is er verder niets aan de hand. Wel fijn dat ze er zo alert op zijn en dat je snel terecht kunt!

Timo oooohjee! :D eigen wil aan het kweken?
Amélie zegt wel nee maar ik betwijfel of ze echt al doorheeft dat ze zelf ook dingen kan willen. Soms wel en soms niet.

Twinkly mooie curves!
Amélie krijgt ook nog nachtvoedingen hoor. Welliswaar geen bv meer, maar ik doe daar niet moeilijk over verder. Ze is heel grillig in wanneer ze wel en niet voor een voeding komt en vaak hangt het samen met bijvoorbeeld tandjes krijgen of weinig eten overdag. Ik ga er dan dus vanuit dat ze het gewoon nodig heeft en vind het dus niet nodig om haar dat te ontzeggen. Gewoon doen waar je je goed bij voelt.

en de rest ben k vergeten :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88044147
:D Wij hebben eng speelgoed.
Net begon vanuit het niets de little people draaimolen te spelen. Eerst lachende kindjes en dan een liedje. :o
pi_88044193
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef oeke het volgende:
Net begon vanuit het niets de little people draaimolen te spelen. Eerst lachende kindjes en dan een liedje. :o
wanna plaaaay? >:)
pi_88044208
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef mefke79 het volgende:
Dat is toch helemaal niet erg?
Maandenlang mochten die kleintjes dag en nacht drinken, ook toen ze nog in de buik zaten en vaak zelfs volledig op verzoek, en ineens moet dat maar over zijn omdat ze een bepaalde leeftijd hebben bereikt waarop het niet meer "hoort"?
Tuurlijk zijn er ook malloten die hun dreumes een fles vla mee naar bed geven om aan te lurken "want hij vindt het zo lekker en slaapt er goed op" (van de week nog gehoord van iemand die dat doet. Het jochie is nog geen 2 jaar en heeft al 5 gaatjes in zijn gebit :'( ) maar da's heel wat anders dan een flesje melk of de borst als het kind er nog behoefte aan geeft. Op een gegeven moment verdwijnt die behoefte, ik ken weinig tieners die 's nachts nog een pak melk leegdrinken ;)
pi_88044220
quote:
ieh! >:) intruders!!
wij hebben weleens snachts gehad dat er dingen aangingen
De geesten moeten zich ook vermaken blijkbaar 8)7
pi_88044304
OMG, hij doet het weer! Ik schoot echt omhoog en mijn hart klopt in mijn keel. :o
Iedereen slaapt hier al. ;(
pi_88044438
Oeke _O-
Mijn ouders hebben een sprekende Teletubbies-bal. Er zit geen knop op, hij kan dus ook niet uit. En die begint ook vaak zomaar uit zichzelf te giechelen enzo. Yikesssss.....
pi_88044570
ON-OFF
pi_88044605
k ga hem nu inderdaad uitzetten, dit is al de vierde keer.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:36:39 #87
12913 GreatWhiteSilence
pi_88045036
Je moet je pas echt zorgen gaan maken als je de batterijen eruit hebt gehaald en hij nog steeds spontaan gaat spelen... })
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88045132
Oeke :D vet eng :')

mn zusje had ooit zoiets met de tomtom die vanuit de la ineens begon te roepen dat ze rechtsaf moest _O-
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:38:49 #89
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88045187
*ieks* zo'n raar speelgoed, wij hebben een puzzel met geluid en die begint ook wel eens 'uit het niets' te blaten of te loeien :')

Verder onthouden:
Ko gaat naar het kdv :)
Isaboem is gevallen, sterkte vannacht met het wakker maken :* (Heeft ze er zelf last van?)
Senna toch blaasontsteking, hopelijk valt het allemaal mee volgende week bij de ka...

O ja, wij hadden vanavond oppas visite van baby D. Maarten heeft hem regelmatig gezien, maar alleen bij de baby thuis. Eén keer bij ons, maar dat is alweer 2 maanden terug ofzo. Nu ging de moeder van D. weg en Maarten was helemaal van de leg, de baby hier, wij hier maar de mama van D. niet...
Gelukkig wende hij er wel aan, en ging Maarten gewoon slapen!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_88045999
Spookspeelgoed. :{w

Goh Marie, dat lijkt me ook verwarrend voor Maarten, dat de mama weg was. :o
Gelukkig wende hij eraan. Gezellig een baby op bezoek. O+
pi_88046344
quote:
Ieeeks wij hadden een beertje dat steeds weer aanging en dan liedjes ging zingen :X Dan werd ik wakker met dat liedje in mijn hoofd en ik begreep maar niet waarom... Die is dus op het balkon gaan logeren. En nu hebben mijn ouders 'm (die doen alleen de batterijen erin als we op visite komen :P )
pi_88046388
Spookspeelgoed hebben we niet, wel een klein spookje op de bank dat na een uurtje wakker werd en niet meer wilde slapen. Nu maar even wachten tot AB-tijd en dan maar weer in bed proberen te leggen. En anders nog maar weer een nachtje bij ons :')

En nachtvoedingen, ach, soms wel, meestal niet. Maar als het zo is, dan krijgt ze dat. En ik zou het ook wel zeggen op het CB, maar ik hoef er gelukkig voorlopig niet meer heen.
pi_88047161
Hoi, ik ons hier officieel aanmelden. Mogen wij in de OP? '27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie'

Ons meisje is een gezellige, extraverte, aandachts-geile maar o zo lieve mini dreumes.
Ze is volgens de laatste keer CB (maandje geleden) 69 cm lang en 7,6 kilootjes zwaar. En 7 tandjes.
Qua ontwikkeling is ze lekker gemiddeld, momenteel loopt ze graag achter haar loopkarretje het hele huis door en af en toe staat ze per ongeluk 2 sec. los.
Ze is heel erg in de 'wijs' en 'geef' fase (alles aan je geven en alles delen). Ook kan ze luchtkusjes geven als je om een kusje vraagt, of je krijgt een lik over je wang.
De allerleukste ontwikkeling van deze week vind ik nog wel dat ze weer knuffeliger wordt, dat heb ik wel echt gemist.

Momenteel wil ze al dagen niet drinken ik krijg er met moeite 200cc in per dag, dus vrijdag waarschijnlijk toch maar even naar de dokter.

Tot slot nog een foto van het olijke ding.

Pakjes uitpakken vandaag

En gewoon ons schatje zoals ze is
pi_88048751
Wickie en Mette, welkom! Wat heerlijk al dat knuffelen. O+

Miss, hopelijk slaapt Senna goed vannacht. :z

Ko is erg druk in zijn slaap vanavond, steeds wakker en kletsen.
Ik hoop dat hij lekker doorslaapt.
pi_88055409
wickie en Mette welkom *O* Wat een lief snoetje heeft Mette O+ En wat een fijn meisje, met 69 cm en 7,6 kg!

heeft Ko een beetje geslapen, oeke?

Senna heeft zich na de AB netjes in bed laten leggen. Wel werd ze om 3 uur wakker, wilde wat drinken, maar daarna niet meer alleen terug in bed, dus is ze alsnog bij ons beland. Maar ach, we liggen alledrie ruim genoeg en slapen prima, dus echt een probleem vind ik het niet :)
pi_88055468
*O* Welkom Wickie en Mette! *O*

Tess was gisteravond helemaal overstuur en ze was totaal neit te troosten. M. en ik waren er niet maar toen we thuis kwamen hoorde we haar beneden al brullen. Ze heeft ruim een uur bij ons in bed gezeten en toen heb ik haar naar haar eigen bed gelegd en heeft ze zowaar de hele nacht geslapen :D Ze grijpt steeds naar haar oortje..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88055497
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 07:43 schreef miss_sly het volgende:
heeft Ko een beetje geslapen, oeke?
Ja, hij sliep gelukkig wel door, al klonk hij als een pruttelend koffiepotje.
Om 5.30 was hij wakker en nu slaapt hij weer. }:| Nu ben ik wakker.

Hoeveel dagen AB moet Senna nog? Fijn dat het geven ervan weer goed ging.

Arme Tess, misschien oorontsteking? Gelukkig wel een goede nacht gehad uiteindelijk. :)
pi_88055788
Welom Mette En Wickie! Gezellig dat jullie hier mee komen praten! En wat is het een blij ding, die dame van je!

Vicky, sneu dat Tess zo overstuur was! Maar ja, jullie hadden haar ook alleen thuis gelaten :P:P

Miss, als het Senna helpt om te slapen (en jullie dus ook) dan is er toch niks mis mee?

Hier is alles goed gegaan. We hebben elkaar afgewisseld, dus best prima geslapen. En Isabeau sliep als een roosje. Was af en toe moeilijk wakker te krijgen, maar dat was gewoon omdat ze diep sliep. Als ze eenmaal wakker was (booi booi papapapapa lamp! Klok! AAAAAI klaaaar) was ze ook helder en alert. Niks aan het handje dus! Ze is nu weer lekker op het kdv aan het spelen.
pi_88055797
Mogge Oeke! Koffie? :)
pi_88055821
wickie en Mette zijn er *O* Wat een leuke foto's, ook in het grote baby'tjestopic! Ik ben zo benieuwd wat er in dat pakje zat :D

Sorbootje hoe ging het vannacht met Isabeau?

Arme Tess, klinkt inderdaad als oorpijn of een doorkomende kies. Gelukkig wel goed geslapen.

Senna kruip maar lekker bij papa en mama hoor, groot gelijk :* gelukkig ging de AB goed.

Kobus, knorrepotje O+
pi_88055863
Goed dus Twinkly :D
pi_88056009
Welkom Wickie en Mette!
En luchtkusjes zijn O+

Oei Vicky, hopelijk is het geen oorontsteking... Vaak grijpen ze als ze overstuur of heel moe zijn ook naar hun oortje. Da's hier vaak wel het geval (geweest) althans.

Sorbootje, fijn dat alles in orde lijkt te zijn met je kletsmajoor!

Senna lekker bij papa en mama in bed.

Wij hebben sinds vorige week een nieuw bed, 20 cm breder dan het vorige. Niet voor voor de kinderen, Toby wil al maandenlang niet meer bij ons slapen. Zodra hij klaar is met drinken wil hij direct weer terug naar zijn eigen bed. Heel frappant als je bedenkt dat hij de eerste maanden van zijn leven zo goed als nooit in zijn eigen bed gelegen heeft \s nachts...
pi_88056177
Wicky en Mette, welkom! *O*

Beuh, best een rotnacht gehad. Julian werd om half een wakker en is tegen drie uur pas in slaap gevallen. M'n vriend is maar op zolder gaan slapen, die heeft sinds een aantal weken een nieuwe baan, maakt flink meer uren en heeft z'n slaap toch nodig.
Het valt ons toch op dat Julian wat vaker slechter slaapt sinds m'n vriend die nieuwe baan heeft. Hij is nu elke dag vroeger naar z'n werk en later thuis, zou Julian dat merken ofzo en daardoor onrustiger zijn? Als hij wakkker wordt gaat ie ook echt papa zoeken, net of ie hem graag wil zien.
pi_88056182
Maar da's wel fijn Kersjes. Dan voelt hij zich daar kennelijk heel fijn!

Leuk dat je weer wat meer meepraat!
pi_88056331
Fijn dat het met Isabeau goed gaat, Sorbootje!

nummer-zoveel, zou me niets verbazen! Ze hebben meer door dan we denken, en een verandering van het ritme, de dagelijkse gang van zaken, heeft natuurlijk zijn weerslag. Moeten ze ook even aan wennen, net als wijzelf.

vicky, pff, niet fijn. Gelukkig daarna goed geslapen.

Senna zegt 'opa'. Tenminste, haar variant erop, namelijk paaapo O+
En ze was vannacht ook even onrustig, toen droomde ze echt volgens mij. Ze lag een beetje te draaien met haar hoofdje, een beetje te kreunen en op een bepaald moment zei ze 'nee nee'. toen legde ik mijn hand op haar hand en toen was ze rustig en sliep ze rustig verder O+
pi_88056499
Da's waar Sorbootje. En veel veiliger ook als hij in zijn eigen bed slaapt. Hij heeft er namelijk een handje van om zijn hele bed af te dwalen 's nachts. Gooit 'ie zichzelf echt alle kanten op en je hoort dan af en toe een keiharde BONK als hij weer eens tegen de zijkanten van het ledikant aan knalt. Hij slaapt er altijd doorheen, misschien is het wel een slaapwandelaar!
Als hij (half)wakker is doet hij het ook, heeft me laatst nog een tand door mijn lip opgeleverd toen ik 's nachts een volle kopstoot van hem kreeg :X
En ik vind het ook leuk weer terug te zijn hier! Ga ook echt proberen bij te blijven. Da's de reden dat ik ben ik afgehaakt, ik kon jullie niet bijbenen en holde constant achter de feiten aan.

Nummer_zoveel, wat lief dat hij op zoek gaat naar zijn papa!

Miss_Sly, noemt Senna jullie echt al consequent papa en mama?
pi_88056531
Kersjes, gezellig als je weer wat meer meepraat :Y maar als je het niet bij kunt benen, dan val je er toch gewoon telkens weer in als het uitkomt? Altijd alles bijhouden en teruglezen enzo is ook gewoon niet te doen!

En ja, ze noemt ons echt papa en mama, en ook altijd de goede, zeg maar :)
pi_88056578
Haha, Toby :D Niels doet precies hetzelfde. Heel vaak hoor je hem in bed met zijn hoofd tegen de bovenkant van zijn bed bonken en hij ligt echt in de meest vreemde houdingen. En ook hij wil altijd direct naar zijn eigen bed na het drinken. Af en toe valt hij in slaap aan de borst en dat is dan zo schattig, dan moet ik hem gewoon kusjes geven O+

Nummer_zoveel dat is wel heel schattig zeg O+ , dat hij zijn papa zoekt. Niels doet het deze week tijdens het avondeten ook. Zijn papa moet telkens overwerken en dan eten wij alleen en Niels kijkt steeds zoekend naar de deur.

Niels noemt papa ook "mama" :D
pi_88056584
Isabeau noemt papa ook altijd papa, mij ook altijd mama (maar wel minder vaak). Ze noemt zichzelf baba. Als ze een foto van zichzelf ziet, of ze ziet haar gezicht in de spiegel, dan wijst ze en zegt ze baba O+
pi_88056601
Haha Niels, is je vader in touch with his feminine side?
pi_88056604
En in plaats van alleen maar hoog te "mah mah mah"-en, zegt hij sinds vandaag echt "mauw mauw" als hij de katten zoekt O+
pi_88056612
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 09:31 schreef Sorbootje het volgende:
Haha Niels, is je vader in touch with his feminine side?
Oh, dat zeker _O-
pi_88056664
Nou volgens mij zijn we hier best bij te houden Kersjes. En je hoeft toch ook niet altijd bijgelezen te zijn, we vinden het ook gewoon gezellig als je vertelt hoe het met jou en je mannen gaat!
pi_88056684
Haha nou dan kun je hem best mama noemen hè Niels?
pi_88056703
Niels en Toby hebben een hoop gemeen zie ik, ook hier wordt papa altijd "mama" genoemd :D
Met Devin was het destijds andersom, die zei nog best een poos "papa" tegen me.
En later toen ik zwanger was zei hij steeds "oma" tegen me, ik zou er haast een identiteiscrisis van krijgen :P
Maar wel knap van de dames, dat geklets zit er al vroeg in bij ze!
pi_88056766
Sorbootje, mijn internet-tijd is per definitie egoistisch "en nu mag IK even"-gedoe. Hersenloze spelletjes doen als je zo'n moment kan pakken had lange tijd de voorkeur. Maar dat moet maar eens wat minderen vind ik, mijn boerderij kan ook heel goed zonder me O-)
pi_88056799

[ Bericht 100% gewijzigd door Kersjes op 28-10-2010 09:43:18 (oops...) ]
pi_88056915
Haha die boerderij heb ik een paar maanden geleden opgedoekt. Héérlijk!
pi_88057178
Xeentje wordt iedere nacht tussen 1 en half 2 wakker en wil dan niet meer in haar eigen bedje verder slapen. Dan staat ze te roepen tot we haar komen halen en duikt meteen tussen ons in en valt weer in slaap. Het is nu al best wel lang zo, dus ik denk niet dat het nog gaat veranderen voorlopig. Het is niet ideaal, maar echt een probleem vind ik het ook niet. En vriend gelukkig ook niet.
Eigenlijk precies andersom als bij jou Kersjes. De eerste maanden sliep ze bijna altijd in haar eigen bed, maar dat lukt nu alleen nog als we haar daar slapend in wegleggen. En dan nog maar totdat ze het merkt. :')

Arme Isabeau, zo gevallen. Fijn dat ze er verder geen last van heeft Sorbo.

Welkom Wickie en Mette. Luchtkusjes... wat lief! O+ En een mini-dreumesje inderdaad. Nog kleiner dan Xeentje, die was/is ongeveer 8,5 kilo rond haar verjaardag.

Xeentje zei een tijd geleden een paar dagen mama, maar dat is alweer een tijd geleden. Papa is het en papa blijft het -O- Sowieso zijn die twee helemaal verliefd op elkaar. Soms voel ik me weleens overbodig :o Ze is echt een papaskindje. Wat zit het leven soms vol met rare, onverwachte twists.
pi_88057356
Tess d'r oortje is aan een kant behoorlijk rood, maar gelukig niet ontstoken. Moeten sprayen met xylo voor 5 dgn en dan verder met zoutoplossing.

Xenia, het is bij Tess momenteel papa voor en papa na. Als ik de telefoon in mijn hand neem is het PAPA?? ALs de deurbel gaat is het PAPA??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:07:08 #121
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88063099
Tess... beterschap meis! Vandaar dat je niet zo in je hum was.... :*

Haha, dé boerderij? Het lijkt mij dus helemaal niets...

Vanmorgen zijn we even wezen 'proefdraaien' bij het kdv. Tot nu hebben we een gastouder thuis, maar we denken dat M en T het wel leuk zouden vinden om met andere kindjes te spelen enzo. Plus dat het nogtal scheelt financieel. En: ze vonden het geweldig! Ze wilden gewoon niet eens meer mee naar huis *O* O+ Voordeel is oook nog eens dat mijn lieve vriendinnetje daar de leidster van de groep is O+ Het voelt tot nu toe echt goed!
pi_88065460
Het lijkt mij dus echt niets, met een kind tussen je in slapen :@ Nou ben ik dan ook gezegend met een echtgenoot die het hele bed doorcrosst 's nachts - ik ben een keer wakker geworden omdat hij zich omrolde en zo al op z'n rug slapend op mijn borstkas was beland :') - dus ik zou het ook doodeng vinden.

Mikoxx, wat fijn dat ze het zo leuk vonden! *O*

Beterschap voor Tess :*

Hier is het héél lang mamamamaama geweest, maar nu zegt ze ook papa. Meestal is papa nog gewoon 'mama', maar af en toe doet ze d'r best en roept ze ineens papaaaaa!
De letter B is echter favoriet op het moment. Alles is bah, bal, boem, booooo. :') O+

En het is officieel, mijn kind kan lopen! *O* Waar ze dinsdag nog af en toe stapjes zette met heel veel nadenken erbij, heeft ze gisteren besloten dat ze maar gewoon loopt tot ze neervalt, hahaha. Zo leuk om te zien! De ene keer kukelt ze al na vijf stapjes omver omdat ze iets te gretig wordt en al meteen wil rennen, de andere keer loopt ze zo de halve kamer door :o Mijn kind wordt groot :o O+
pi_88065531
Oh wauw wat leuk Innepin!

Foto's en filmpjes aub
pi_88065537
*O* Go Willow!! *O*

Wat leuk Mikoxx!!

Ik vindhet ook niks hoor met een kind tussssen me in slapen maar als ik mag kiezen tussen een kind tussen ons in en slapen of de hele nacht naast haar bed en wakker.. dan kies ik voor het eerste :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_88065684
Sorbo, ik heb zojuist nieuwe batterijen voor de camera gekocht :P Als 't kind nog es wakker wordt vandaag dan zal ik het proberen te filmen. Enige probleem is dat ze, zodra ze de camera ziet, het ding meteen wil hebben en snel ook, dus dan kruipt ( }:| ) ze er meteen naartoe. Menig foto is op deze wijze al mislukt :+

Vicky, ja dat snap ik, dat zou ik dan ook doen :) Wij hebben dan hetzelfde probleem als Sorbo (dacht ik) laatst beschreef, ze gaat dan zo:
Oh? Groot bed! MAMAMAMAMA! PAPAPAPAPA! OORRRR *knijp* *giebel* *neus pakt* *vinger in mama's mond stopt* kruipkruipklimklim! Oh, mama borst! *KNIJP* hihihihi dat is grappig. *KNIJP WEER* *keet* lalalalaa!

Niet bevorderlijk voor de nachtrust :Y)
pi_88065812
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:13 schreef innepin het volgende:
Sorbo, ik heb zojuist nieuwe batterijen voor de camera gekocht :P Als 't kind nog es wakker wordt vandaag dan zal ik het proberen te filmen. Enige probleem is dat ze, zodra ze de camera ziet, het ding meteen wil hebben en snel ook, dus dan kruipt ( }:| ) ze er meteen naartoe. Menig foto is op deze wijze al mislukt :+

Vicky, ja dat snap ik, dat zou ik dan ook doen :) Wij hebben dan hetzelfde probleem als Sorbo (dacht ik) laatst beschreef, ze gaat dan zo:
Oh? Groot bed! MAMAMAMAMA! PAPAPAPAPA! OORRRR *knijp* *giebel* *neus pakt* *vinger in mama's mond stopt* kruipkruipklimklim! Oh, mama borst! *KNIJP* hihihihi dat is grappig. *KNIJP WEER* *keet* lalalalaa!

Niet bevorderlijk voor de nachtrust :Y)
dat gebeurd bij ons ook wel eens en dan gaat Tess linea recta naar haar eigen nest :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 28 oktober 2010 @ 14:30:12 #127
238474 Jeetjejom
pi_88066328
Hier ook een papa's-kindje. Het is alleen maar papa voor en papa achter!
Jouw warmte is genoeg
pi_88067714
Ja Innepin dat was ik! Zo gaat het hier ook als Isabeau in ons bed 'ligt'. Altijd....
pi_88070407
Papa's kindjes? Mirte nu wel meer, maar Iris is echt van mama, mama en nog eens mama.
Maar ze roept wel enthousiast PAPA als hij thuis komt en gisteren was hij amper binnen toen ze driftig al DIE DIE DIE roepend naar de gitaar stond te wijzen. Papa moest even muziek met haar maken... (ik had 's morgens tegen haar gezegd dat ik geen gitaar kon spelen en dat ze dat maar met papa moest regelen... had ze onthouden dus...)

Slapen met een kind in mn bed lukt echt niet...
pi_88070537
Oh en zeker zodra er in ogen en oren gepeurd wordt of geknepen in neuzen en lippen, dan is het enkeltje naar het eigen bed... (mn post aanpassen lukte ff niet...)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:13:23 #131
238474 Jeetjejom
pi_88075972
Bij ons mag ze, als ze wakker wordt, best even tussen ons komen liggen om weer in te dutten, maar als er gekeet gaat worden is het ook hier een enkeltje eigen bed hoor. Maar meestal zeg ik tegen haar dat als ze nu niet rustig gaat liggen, ze dan naar bed gaat en dan gaat ze heel snel op papa zijn borstkast liggen en met hele grote ogen naar hem kijken. Ze pakt hem in waar ik bij sta!

Misschien hebben jullie hier een beter zicht op, maar we denken dat ze loopt, wat denken jullie? O-) O-) O-)
Ps, geluid uit, ik heb een hekel aan mijn eigen stem, en ja we zijn Limburgs, nee dat is geen Zweeds wat we spreken
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:17:48 #132
12913 GreatWhiteSilence
pi_88076126
Annicka is op een enkel nachtje na rustig in bed. Ze slaapt nog steeds bij ons. We moeten eerst nog haar kamertje verven voordat ze eventueel over kan naar een eigen bed.

Ow, en over kopstoten gesproken: mijn man had afgelopen week een flinke ontsteking aan zijn kin. Drie maal raden waar hij een kopstoot kreeg: precies tegen die ontsteking. :X
pi_88076447
Go Jorja! *O*
pi_88076602
Hoi!
pi_88076674
Hoi Ingrid, hoe is het met Tyler? Ik heb het even maar half in m'n hoofd zitten, is hij alweer thuis?
pi_88077029
Mensen even heel erg zonder bij te lezen maar ik moet het even kwijt: Esmee krijgt haar 1e tand *O* Een ribbeltje linksonder *O* Woehoe ik ga meteen haar kunstgebitje afbestellen :P
pi_88077033
Oh, dat was wel een hele korte post net ;)
Ging iets niet goed.
Met Tyler gaat het goed,is nog steeds bij mijn ouders helaas.
Heeft wel ineens veel enorme driftbuien om de kleinste dingen. En trekt (ook wel logisch) meer naar mijn ouders en zusje toe. Dat is wel moeilijk hoor!
Kim en Tyler zijn zo blij als ze elkaar weer zien, dikke omhelsing en kusjes.
Maandag was hij hier 2 uur met de "supernanny" erbij. Ging helemaal goed!
Dinsdag zijn we naar het dolfinarium geweest met mn zusje erbij. Was koud en kleiner dan we dachten. Maar wel geslaagd. 3 shows gezien en de kinderen genoten er van en wij ook.
Morgen is hij hier een paar uurtjes zonder begeleiding. Hebben we zin in!

Jut en Jul aan de wandel

[ Bericht 8% gewijzigd door _Ingrid_ op 28-10-2010 19:48:09 ]
pi_88077048
Goedzo Esmee! *O*
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:44:02 #139
238474 Jeetjejom
pi_88077158
Esmee, wat heeft jou mama een vertrouwen in jou zeg! Al meteen kunstgebitten gaan bestellen!
_Ingrid_ geniet er morgen lekker van!
Jouw warmte is genoeg
pi_88077221
Oooh, JJ, da's echt lopen, hoor! Grote meid! En zie ik no een vogel op de lamp?

Arme Isabeau met d'r lupje... ;( Zit ze er niet aan?

Op het kdv vertelde de leidster dat Lente zo leuk had gespeeld met een jongetje, Levi. Ze was achter een box gaan staan en was gaan kiekeboeen. Dat doen wij ook vaak met 'r. Dan verstop ze zich achter de prullenbak en duikt er dan met een 'wha!' en een erg ondeugend koppie achter vandaan. >:) Dat had ze dus vandaag bij Levi gedaan en die had geschaterd. Zo hebben ze wel tien minuten gespeeld samen. De leidster vond het zo bijzonder om ze op deze leeftijd al echt samen te zien spelen. O+
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:48:04 #141
238474 Jeetjejom
pi_88077312
Een vogel op de lamp? Heb even een stukje teruggekeken, maar ik denk dat het een knuffeltje is dat op de afzuigkap staat.... Maar er komt zo bezoek, dus kan niet helemaal op onderzoek uitgaan....
Lente aan het kiekeboeën!!!!!
Jouw warmte is genoeg
pi_88077367
Wat leuk Lente die kiekeboe speelt.
Tyler kan nu aap zeggen, heel overdreven met zn mond heel wijd open. Zo grappig.
pi_88077464
JJ, het is geen vogel zie ik nu. Staat er een kooi met een eekhoorn of zo achter de tafel?

Oh, vergeet ik helemaal Esmee d'r tand! *) *O*
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:55:53 #144
238474 Jeetjejom
pi_88077621
Ja, wij hebben 2 eekhoorns in een kooi daar staan hahahaha (wat knap dat je kan zien dat het eekhoorns zijn :?
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:22:26 #145
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_88078631
Dames, jullie gaan zo hard!

Ubersnel een heel harte welkom voor Mincke!

En een hele grote *O* voor Jorja! Goed zeg.

Ow en Innepin, you beat the nerds muwhahahaha :7
Niet mieten! Door gieten!
pi_88079184
Hehe eindelijk issie er dan: Esmee's eerste tandje!!!!! hoera hoera! w/
Lente met Levi aan het spelen *) , klinkt ook best leuk samen! Toekomstig setje? O+
Mikoxx, super! O+
Mette is 1 jaar....!!! hoera hoera! van harte gefeliciteerd! *O*
pi_88079331
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:55 schreef Jeetjejom het volgende:
Ja, wij hebben 2 eekhoorns in een kooi daar staan hahahaha (wat knap dat je kan zien dat het eekhoorns zijn :?
Haha, ik zag een lange staart, da's alles. O+

Oeh, Minke, welkom grote meid!

Ik heb geen eigenwijs mormeltje gelukkig... :')

Hm, hij doettut niet...

[ Bericht 15% gewijzigd door Ssserpente op 28-10-2010 20:48:20 ]
pi_88079395
dames, Minke blijft nog een poosje bij de grote babietjes hoor :P
pi_88079443
*O* Oh en nog even een heel welgemeende jompel *O* voor stappende jorja! *O*
pi_88079479
Oh, sorry, ik bedoel Mette natuurlijk. Komt door Seilram! :P
pi_88079942
Mette, welkom! Wat zie jij er uit als een lief klein meisje. En dan wel eigenwijs staan enzo. Grappig om te zien.
Esmee, hehe, eindelijk een tandje. Heeft ze er veel last van?
En Innepin, ze loopt, echt!
Jorja ook al aan de wandel, zit het in de lucht ofzo?

Driekus staat steeds vaker even los en hij vindt lopen aan 1 hand helemaal de bom. Doet ie op het kdv dus ook heel vaak, de buren hadden em gisteren lopend aan de hand van een leidster gezien. Hij heeft ook echte vriendjes op het kdv, kindjes die hij nou al vanaf het begin kent en daar speelt ie veel mee. Hij is lang de jongste geweest op de groep, nu er jongere kindjes zijn merk je dat ie echt naar de oudere kindjes trekt. Hij zoekt ook de kindjes op die al naar de peutergroep zijn, gaat ie mee spelen.
pi_88080386
Wat hebben jullie veel gekletst!

Ingrid en Tyler. Wat een lieve foto!

Jorja en Willow aan de wandel! Goed zo dames! *O*

Lente zo lekker aan het spelen. O+

Esmee haar eerste tandje komt er aan! *O*

Driekus ook lekker aan de wandel aan de hand.
Ko heeft dat heel lang vertikt. Nu hij zo goed loopt, nu wil hij wel een handje geven.
En helemaal de bom is papa en mama tegelijk een handje geven. O+

Vandaag weer een Ko-vrije dag. Dus vanavond lekker lang geknuffeld. Heerlijk jongetje van me. En morgen gaan we denk ik de Ikea onveilig maken als bezigheid. :P
pi_88081483
ik vind dat zo raar, Driekus is nooit een knuffel geweest en ineens is ie dat wel. Ik vind het heerlijk en kan ook echt genieten van de momenten dat ie lekker bij me komt liggen of ineens zijn handje in de mijne legt.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 21:42:22 #154
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88082698
Maarten kan de laatste tijd ook lekker knuffelen, vanavond was hij wat moe en W. was aan het koken, lekker saampjes tv kijken, hij lekker bij me op schoot hangen O+
pi_88083311
Esmee een tandje! *O*
Heerlijk Oeke, van die knuffelmomentjes O+

Mijn muppet is niet echt een knuffeldier, echt heel soms maar. Vandaag wat vaker, ik denk dat er weer een tandje of kiesje aankomt, ze was echt een beetje sneu en huilerig vandaag. Heeft ook drie kwartier liggen miepen in bed terwijl ze doodop was, en had 37.7, ik wilde net een zetpilletje geven maar nu is het toch stil *fingers crossed* Blijft toch slecht geregeld van moeder natuur, die tandjesellende ;(
pi_88084062
Esmee, gefeliciteerd met je 1e tandje *O*

Jeetjejom, wat een geweldig filmpje!
Bizar is dat toch, dat je kleine baby zomaar ineens aan de wandel gaat. Ik kan er nog steeds vol verbazing naar kijken.

Oeke, veel speel - en eetplezier morgen bij IKEA!

Tandjesellende, bah... Hopelijk slaapt Willow nog.

We zijn vanmiddag naar de kermis geweest en Toby mocht in de draaimolen. Wow, wat was dat jochie zielsgelukkig, een lach van oor tot oor en maar draaien en trekken aan het stuurwieltje :D
pi_88085654
Ha oeke gezellig naar Ikea! Lekker met Ko alle stoeltjes etc uitproberen :)

Jeetjejom wat goed zeg van Jorja! Lief hoor die eerste stapjes O+

Kersjes de draaimolen was hier ook een succes. En brullen toen ze eruit moest :D

Oh Innepin zielig he dat tandjesgebeuren :* Hopelijk valt de nacht mee!

Wij kwamen per toeval achter Esmee's tandje. Linde wilde Esmee weer eens optillen (echt hoe vaak we dagelijks wel niet moeten zeggen dat dat niet mag :( ) en dat ging dus mis. Dus Esmee kwam op de grond en ik zag wat bloed bij haar mondje... Bleek dus dat de tand ineens een stukje door was.... Nou ja geluk bij een ongeluk zullen we maar denken :') Gelukkig is Esmee niet zo kleinzerig want als ik af en toe zie hoe het er hier aan toe gaat tussen die 2...
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:13:32 #158
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_88095507
Esmee een tandje *O*

Ow sorry :@ MIncke, ik bedoel ook Mette... pffff, domme ik.

Lente O+

Veel plezier vandaag Oeke!
  Moderator vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:38:13 #159
5428 crew  miss_sly
pi_88095965
Ons meisje is zo leuk, he O+ Had ik dat al eens verteld? Zo schattig en ondeugend en slim en muzikaal en mooi en lief O+ Ik zou willen dat ik foto's en filmpjes kon maken met mijn ogen, die zouden vast veel beter lukken dan met de camera. Mijn ogen heb ik altijd bij me, vangen meteen alles de eerste keer goed en processen het met liefde. Dat zouden gave foto's en filmpjes worden!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:47:09 #160
238474 Jeetjejom
pi_88096189
Miss_Sly, nee vertel eens, hoe leuk is Senna? Daar hoor ik je nooooit over! :9

Jorja is sinds we terug zijn gekomen van vakantie een echt knuffeldier geworden. Als we haar 's morgens oppakken krijgt degene die haar oppakt een wurgomhelzing, echt heel schattig O+
Jouw warmte is genoeg
pi_88097773
Haha Slytje toch :D O+

die van mij is nog veel leuker hoor :6 :+
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:18:56 #162
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88105109
Nee Miss_S, daar heb je nou nog NOOIT over verteld ;)

Maarten heeft vanochtend in op een 'echte' Opel gereden (loopauto met Opel-embleem bij de Opel-garage) :D
raden wat voor auto wij rijden? :')
pi_88105223
Alleen maar leuk hoor Miss, om te lezen hoe je van Senna geniet!

Och die Esmee, heb je een tandje, zittie meteen in je lip ;( die zussen ook af en toe...
Meike is niet zo van het optillen, maar wel van het hardhandig afpakken als hij iets van haar heeft. Gelukkig is Lars het gewend, die pakt dan gewoon wat anders....boeie!

Maarten, er gaat niets boven een opel (zegt mijn vader altijd) Mannen en auto's....het zit er al vroeg in!

Lars doet na zijn loopstaking nu ineens weer vaker pasjes los! w/ En trots dattie is!
pi_88105628
Nou, Ko was de Ikea niet uit te slaan. :D
Er was zo'n speelgedeelte in de showroom en er waren daar heel veel grotere kindjes heel wild aan het spelen. Ko stortte zich er zo tussen. Ik hield mijn hart vast. :')

Zo herkenbaar, Miss. En Senna is ook een prachtig meisje! O+
We aten net een gebakken eitje als lunch en Ko zit dan zelf op zijn stukje ei te blazen om het te laten af koelen. Hoe heerlijk. O+
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:43 schreef innepin het volgende:
die van mij is nog veel leuker hoor :6 :+
Haha, dat gaan we morgen eens goed bekijken. >:) ;)

Goed zo Lars, lopen is leuk joh! *O*
pi_88105889
Miss Sly O+ O+ O+

Lars krijgt de smaak van het lopen te pakken *O*

Kobus jij stoere!! :D O+ Ik vind het zo leuk dat ik hem morgen in het echt zal kunnen bewonderen!!

Niels had gisteren last van de prikjes geloof ik :? Hij werd 's avonds en 's nachts zo verschrikkelijk vaak wakker en was ook wat warm. Hij heeft ook wat overgegeven, maar of dat nou door het niet lekker zijn kwam of door het huilen weet ik niet. Tempen lukte niet, hij was zo wild aan het huilen en trappen dat ik bang was wat te beschadigen. Ik heb hem toch maar een pcm gegeven, toen ging zijn temperatuur wel weer naar beneden, maar hij werd nog steeds constant wakker. Is dat niet een wat late reactie op de prikken die hij woensdag gehad heeft?
Nu is hij weer helemaal zichzelf, maar dan met wallen :P
Zijn papa zit nu in het vliegtuig naar Japan :o :D (YAY for Kawaii stuff!! <3) Die moet slapen overdag, want als hij aankomt is het daar juist dag, dat zal vast wel lukken na zo'n nacht als deze :P
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88106106
Ieder nadeel heeft zijn voordeel Twinkly! Jeetje Japan....voor hoelang?
Arme niels, helemaal niet lekker. Gelukkig lijkt het vandaag weer wat beter te gaan.

Stoere Ko! Dat gaat dan ook wel helemaal goed komen op de creche!
pi_88106831
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ieder nadeel heeft zijn voordeel Twinkly! Jeetje Japan....voor hoelang?
Arme niels, helemaal niet lekker. Gelukkig lijkt het vandaag weer wat beter te gaan.
Woensdagavond komt hij weer thuis. Maar na een nachtje hier slapen gaat hij direct weer door naar een training waar hij moet overnachten. Het weekend komt hij echt weer thuis (als zombie waarschijnlijk).
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88106877
Vind het nog een beetje raar om hier mee te posten, tussen alle grote dreumesjes en bijna peuters O+

Miss Sly O+ O+

En Ko die z'n eitje koud blaast O+

Nielsje last van de prikjes. Hoe gaat het nu Twinkly? En jeetje Japan, gaaf zeg!!
Hier toen straks kleine crisis gehad. Ze was van de bank gevallen, zo op haar hoofdje. Echt verschrikkelijk zielig. Hard huilen en ontroostbaar, heeft wel even geduurd voordat ze weer ging spelen. Ze was in het begin ook wat wankel dus had haar maar in de box gezet. Ze ligt momenteel lekker te slapen.

Voor de rest voorbereiden voor morgen dan vieren we haar verjaardag voor het echie :)

Ook drinkt ze weer gelukkig, al wil ze echt geen flesvoeding meer en ook niet uit de fles drinken. Dus we bieden het niet meer aan en zijn overgestapt op karnemelk (gewone melk wil ze nog niet) en het CB raadde ons aan wat meer yoghurt aan te bieden zolang ze bijna geen melk wil). Ik denk dat ze heeft besloten dat ze gaan baby meer is.
pi_88107247
Wow, Mette vindt zichzelf te groot voor de fles :D _O- Eigenwijsje!
Wat schrikken dat ze zo hard op haar hoofd gevallen is zeg :* Het klinkt wel een beetje eng dat ze daarna wat wankel was, je houdt haar vast goed in de gaten of ze niet suf wordt.
Morgen mag Mette haar eerste taart pletten *O* O+ Ik ben heel benieuwd naar de foto's!

Ik ben wel een beetje jaloers hoor: Japan!!! <3
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:18:24 #170
238474 Jeetjejom
pi_88107285
Wickie gelijk heeft ze! Ze is geen kleine baby meer, ze is een grote dreumes!
Wel schrikken hoor de val! Gelukkig is ze het alweer vergeten, toch?
Jorja gaat turnster worden (insert hard ja-knikkende smiley) want ze wil de hele tijd op haar hoofd gaan staan (maar ik ben zo bang dat ze haar nek breekt)
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:56:20 #171
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88113319
Oeh Miss_Sly, wil je me het laten weten zodra je het trucje met de ogen-camera doorkrijgt? Kan het zelf ook goed gebruiken, mijn foto's en filmpjes mislukken steeds omdat hij met zijn grijpgrage handjes nooit stil blijft zitten....

Agossie, Niels met wallen. En mama ook zeker?

Op d'r hoofd staan JeetjeJom? Hoe komt ze daar nou weer bij :D

Spannend Wickie! Houdt ze er een beetje van om in de belangstelling te staan? Al die aandacht, cadeautjes, drukte... Morgen wordt hoe dan ook bijzonder: haar eerste feestje!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:26:22 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_88116214
quote:
17s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:11 schreef wickie het volgende:
Hoi, ik ons hier officieel aanmelden. Mogen wij in de OP? '27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie'

Ons meisje is een gezellige, extraverte, aandachts-geile maar o zo lieve mini dreumes.
Ze is volgens de laatste keer CB (maandje geleden) 69 cm lang en 7,6 kilootjes zwaar. En 7 tandjes.
Qua ontwikkeling is ze lekker gemiddeld, momenteel loopt ze graag achter haar loopkarretje het hele huis door en af en toe staat ze per ongeluk 2 sec. los.
Ze is heel erg in de 'wijs' en 'geef' fase (alles aan je geven en alles delen). Ook kan ze luchtkusjes geven als je om een kusje vraagt, of je krijgt een lik over je wang.
De allerleukste ontwikkeling van deze week vind ik nog wel dat ze weer knuffeliger wordt, dat heb ik wel echt gemist.

Momenteel wil ze al dagen niet drinken ik krijg er met moeite 200cc in per dag, dus vrijdag waarschijnlijk toch maar even naar de dokter.

Tot slot nog een foto van het olijke ding.

Pakjes uitpakken vandaag
[ afbeelding ]

En gewoon ons schatje zoals ze is
[ afbeelding ]
O+ je zou me ff waarschuwen als je wat ging posten :P mn nichtje O+
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_88116777
Arme Niels met wallen. ;(
En morgen zie ik je in het echt! Ik hoop op een knuffel. O+
Wat doen al die dreumespapa's in Japan? :D

Mette-meis, zo gevallen. ;( Dat is toch niet de bedoeling?
En wat ben je eigenwijs. Nog veel dreumesjes drinken ook melk hoor. ;)
Morgen lekker je feestje vieren! *O*

Oeh Jorja, dat is eng, zo op je hoofd. Maar alles ziet er dan wel heel tof uit he? :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Stoere Ko! Dat gaat dan ook wel helemaal goed komen op de creche!
Ja, dat heeft hij vandaag wel 2 keer bewezen. Vanmiddag zaten we in de spelotheek en er kwam een ander kleiner kindje dan Ko.
Dat moest natuurlijk eerst een aantal keer over het hoofd geaaid. "AAI"
En daarna sjouwde Ko elk speelgoedje dat de moeite waard was naar het kindje toe, om er lekker samen mee te spelen. :D
Wat was dat vertederend zeg. O+

Hopelijk doet hij morgen ook een beetje aardig. :s)
pi_88117084
Dat klinkt schattig Oeke!
pi_88117609
Aww Oeks wat schattig O+
Jorja, op je hoofd staan meis? :o Nou moe! :D

We hebben een nieuwe fase bereikt in het Willow-naar-het-kdv gebeuren. Was het eerst huilen met wegbrengen en huilen als ze me zag wanneer ik haar op kwam halen...
Vandaag ging ze huilen toen we weggingen :')
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:15:56 #176
12913 GreatWhiteSilence
pi_88118018
Wij zijn nu net lid geworden van de spelotheek. We hebben een kassa meegenomen, en ze vermaakt zich er momenteel geweldig mee. :D Als de speelochtenden ook zo goed bevallen dan laat ik de psz in de toekomst lekker zitten. Zwemmen, gymmen en een ochtend spelen vind ik wel genoeg.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:50:03 #177
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88119403
Willow :D :'( _O-

Woensdag duurde het huilen met wegbrengen slechts 3 minuten, gaat dus de goede kant op!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:34:15 #178
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88121489
Kersjes, zeker goede kant op :)

Leuk van dat spelen, GWS. Ik vind het ook voldoende, hoor. Beisan doet hier ongeveer een zelfde hoeveelheid in sociale/andere activiteiten en het gaat steeds beter :D

Maar goed, ik weet dat mijn kind een sterk ontwikkelde kotsreflex heeft, maar vandaag sloeg toch weer alles. Net naar beneden geweest naar het wasgebeuren hier in den flat, en een flinke hoeveelheid wasgoed gedeponeerd. Naar boven en ging met kind even een snack eten, kaas. Na 2 stukjes, en ze zit bij mij op schoot, gezellig, hield ze het voor gezien en kotst ze gewoon alles weer uit. Over mijn (SCHITTURUNDUH) tapijt, kleren, haar kleren etc. Even daarna hoesten en dan vragen om: meer? Ik alles maar even snel met de hand gewassen, auw mijn rug, maar er is dus echt niets met kind aan de hand. Vrolijk, helpt me mee door continu de koude kraan op maximaal te zetten en de wc-rol geheel af te rollen, maar verder niets aan het handje. Voor de zekerheid toch maar een rijstewafel gegeven, en geen appelsap ofzo (daar moest ik vroeger vaak van overgeven). Maar goed, geen idee hoe dit te voorkomen en met bijna tweemaal wekelijkse overgeef sessies ben ik inmiddels een pro in schoonmaken. Ze doet het erom....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88123015
Ingrid, wat een leuk uitstapje was dat!

Heel veel plezier morgen, als Tyler thuis is!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_88133438
Awh Kobus O+ *aai terug*

Heel veel plezier morgen Ingrid *O* Ik hoop dat hij snel weer definitief naar huis kan komen.

Basboussa wat vervelend dat overgeven, bah! :X Gelukkig heeft zij er zelf niet zoveel last van, ik weet nog wel dat ik vroeger heel erg moest huilen wanneer ik overgegeven had.

Willow :D Nou, dat lijkt me een stuk minder vervelend dat huilen wanneer jij vertrekt van het KDV Innepin!

Ik hoop dat wij de meet een beetje goed doorkomen. Niels heeft weer bijna niet geslapen vannacht :{ en zijn middagslaapje valt net in de reis/ op de meet :X Vannacht was het duidelijk honger, hij eet nu al zijn tweede boterham, dat is echt uniek. Maar drinken wilde hij niet, nou ja hij wilde wel, maar hij heeft duidelijk een negatieve associatie met de borst 's nachts.
pi_88135745
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 22:06 schreef McLaura het volgende:
Ingrid, wat een leuk uitstapje was dat!

Heel veel plezier morgen, als Tyler thuis is!
Dank je!
Hij komt ipv vandaag morgen, maar is ook leuk natuurlijk!

Kijk nou hoe schattig, deze is van maandag. Hmm beetje rare hoek genomen en raar geworden met verkleinen.
In het fototopic staan er nog een paar.

pi_88135787
Twinkly succes vandaag. Ik hoop voor je dat hij onderweg lekker slaapt en de meet leuk is.
pi_88136380
Tyler, mooie knul O+

Ik zit eraan te denken om een nieuw bedje te kopen. Eentje van metaal ofzo. Deze is van hout en als ze niet wil slapen, gaat ze staan en in het hout bijten. Dat is al vervelend, maar wat ik echt erg vind is dat het nu zo erg is dat de splinters er echt aanhangen.
Net ging ik even bij haar kijken omdat ze dus miepte, heeft ze een stuk hout op haar lip en nog wat kleine stukjes op haar slaapzak :X Ik vind het doodeng!
pi_88136727
Innepin, bij de ikea hebben ze bijtrails, zou dat niet het e.e.a oplossen, desnoods gewoon goed vastgeplakt? Of kauwt ze (ook) aan het hoofd- en voetbord?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_88136803
Oh Poppedein, je bent geniaal! _O_ Ik zat net al te denken, zou zoiets bestaan :P
Ze bijt alleen op één plek aan de kant van het bedje die richting deur staat. Bedje hebben we inmiddels al een paar keer omgedraaid zodat ze aan de nog niet aangevreten kant kan beginnen, maar dat helpt op een gegeven moment ook niet meer natuurlijk :+

*tripje naar Ikea plant*
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:23:05 #186
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88136830
ik heb ook zo'n jochie die zijn bedje als kauwstaaf/tandenslijper- of stoker gebruikt dus dank voor de tip!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_88136891
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 12:23 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb ook zo'n jochie die zijn bedje als kauwstaaf/tandenslijper- of stoker gebruikt dus dank voor de tip!
Hee Rocka! Hoe is het met jou en jouw knul dan? Je bent hier zo weinig, doe es een update? :)
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:34:37 #188
190853 RockabeIIa
pi_88137126
Ik lees wel mee hoor ;)
't Gaat goed met het flipje :) Hij tokkelt de hele dag vrolijk achter zijn broer aan en speelt leuk mee met duplo (B bouwt, hij sloopt het weer) en heeft al behoorlijk wat herrie. Hij is duidelijk de bikkel van mijn twee en B gaat het over niet al te lange tijd afleggen ;) Can't wait!
Zijn eerste woordje (na mama uiteraard) is Opa. :D en dat lag zo in de lijn der verwachting. Opa is nl het allerleukst.
Verder kwijlt ie zich een ongeluk de laatste dagen, groeit hij goed, krijgt BV en is nog steeds gem. 2x per nacht wakker.

En nu slaapt ie lekker zijn middagdutje :zzz

filmpje:
  Moderator zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:40:44 #189
5428 crew  miss_sly
pi_88137305
Leuk filmpje O+ En wat heeft hij mooie ogen O+

Mijn moppies zaten net samen op bed de Donald Duck te lzen O+ :D
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:58:19 #190
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88144712
Inderdaad een leuk filmpje Rocka. En wat een diepe stem heeft hij al zeg!

Thomas heeft na zijn slaapje ineens flinke koorts, 39,7. Hij is wel een tikje jengelig en erg knuffelig/hangerig zo nu en dan, maar verder oogt hij niet ziek. Ik heb hem toch maar een paracetamolletje gegeven, hopelijk zakt het weer net zo snel als het gekomen is.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88146081
Wat een leuk filmpje Rocka!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_88148118
Eng Innepin!

Wat een lief filmpje Rocka!
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:12:36 #193
190853 RockabeIIa
pi_88152905
*gloei*
Er staan nog wat meer filmpjes voor de liefhebber ;)
pi_88155000
Ik heb net je filmpjes zitten bekijken met Willow (nou ja een paar uur geleden, maar soit). Ze wilde je jochie z'n spekkie afpakken _O-
Hij is echt leuk! O+ En inderdaad een lage stem, ik verwacht elk moment een I'll make you an offer you can't refuse ofzoiets. :P
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:30:39 #195
190853 RockabeIIa
pi_88155463
:D
ondertussen had ik al wel 15 spekjes op ofzo :@ Zo tergend langzaam en intensief met 1 spekje! Argh! Als kleine baby lag ie al te grunten als een volwassen beer in een metal band trouwens... Heel wat anders dan dat ge'mama!' op de achtergrond van B.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:42:12 #196
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88155850
Oooohw, mooie kleine spekjesvreter O+

Basboussa, lastig zeg. Is er ooit naar gekeken? Dat moet vast niet fijn zijn voor d'r maag, slokdarm en gebit :{

Yikes Innepin :o

Thomas, niet ziek worden hoor!

Toby is van de leg. Vanmorgen een half uurtje geslapen, vanmiddag een drukke meet gehad en daarna maar eventjes gedommeld in de Yamo. Hij was verder wel vrolijk maar wilde niet naar bed. Na nog geen half uur geslapen te hebben vanavond is hij nu helemaal overstuur, zo oververmoeid...
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:00:16 #197
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88156360
Muh, hij is inmiddels toch wel wat ziekig. Wou niet eten (dat is normaliter nooit een probleem) en is ook vroeg naar bedje gegaan. Rond tien uur is hij nog even wakker geweest, verse luier, paracetamolletje en nog 'een beetje' drinken. 300 cc! En als ik nog meer aangeboden had, had hij dat waarschijnlijk ook nog gedronken... Maar hij klotste nu al als ik m verlegde, dus ik vond het wel genoeg zo. Hij is nog steeds een gloeiend kooltje van 39,5 graden, ik kreeg het er zelf gewoon heet van! Maar hij is na zijn flesje weer heel lief gaan slapen, lekker opgerold tot een bolletje in zijn bedje.

Ik ben wel benieuwd wat er nou is... de aanloop van een ziekte of misschien een kiesje? De tijd zal het leren...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88164736
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
ondertussen had ik al wel 15 spekjes op ofzo :@ Zo tergend langzaam en intensief met 1 spekje! Argh! Als kleine baby lag ie al te grunten als een volwassen beer in een metal band trouwens... Heel wat anders dan dat ge'mama!' op de achtergrond van B.
Dat verschil viel me inderdaad ook op :D

Beterschap voor Thomas :*

Ik weet nooit wanneer er kinderseries op tv komen voor de echte ukkies, maar zojuist dus :P Heb Willow op d'r stoeltje gezet voor de tv met een rietjesbeker thee, en een boterham. Zit ze heel braaf de boterham op te eten, en mee te klappen met alle kindjes in Bumba :D Zo lief O+
  zondag 31 oktober 2010 @ 09:31:32 #199
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_88165449
Alle dreumesen vandaag op de meet heel veel plezier!! En mama's geniet ervan.

Ik ga zo met Joep naar het zwembad. Ondanks dat de klokverzet is, heeft ie toch heel fijn tot 07.00 geslapen!

Kobus, leuk is dat hè Ikea ;) en ik hoor van je mama dat jij al heel verstandig je mondje niet wil branden. Goed bezig!

Basboussa, wat naar :{ Hopelijk is de dame snel weer helemaal opgeknapt.

Nou, de beugel van de trip trap hoeft er hier officieel niet meer in. HIj kan het prima zelf en blijft ook goed zitten tijdens het eten! Verder is zijn favo plek in huis: de vensterbank. We hebben nog al een brede, dus via de zitzak klimpt ie erop... neemt zijn drinken mee en gaat uitgebreid, lekker zitten loeren O+

Ingrid, leuke foto!!

Miss, heerlijk O+ je klinkt zo heerlijk warm moederlijk!

Niels, hopelijk slaap je vannacht wat beter ventje. Stomme prikken ook :*
  zondag 31 oktober 2010 @ 12:52:31 #200
12913 GreatWhiteSilence
pi_88170046
Leuk filmpje Rocka! O+ Annicka had gisteren ook een spekje van oma gekregen, maar ze heeft hem maar voor de helft opgegeten. De rest liet ze liggen. Dat was mooi voor mij dus. >:)

Beteschap voor alle zieke kleintjes. Het seizoen is nog niet voorbij dus. -O-

Hier kan Annicka al heel wat lichaamsdelen benoemen trouwens, neus, oog, oor, mond, arm, wang, haar, teentjes O+ . Heel leuk om te horen. :D
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:26:17 #201
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88180214
Even een verkapte volgpost :P

Daar ik vorige week de Fok!wet heb getart met mijn "Alexa is gelukkig nog niet zo ziek geweest als de dreumesen hier" , heb ik dus maar weinig tijd gehad om in dit topique bij te lezen.

Want ja, sinds donderdag koorts, neus vol, hangerig, niet slapen. Enfin, nu nog koorts ('s ochtends meestal weg, 's middags laait het weer op), tandje komt er ook aan, wellicht ook nog een kiesje, maar de enige kans die ik krijg om in haar mond te kijken, is als ze krijst als een bezetene :')

Morgen zal ik proberen eens lekker bij te lezen, op mijn werk :D :@ ;)
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:31:54 #202
100412 mefke79
komt goed!
pi_88182354
mijn dreumes vond de overgang van zomer- naar wintertijd ook het juiste moment om maar eens te kijken of 1 slaapje op een dag ook gaat. Oke, nou was ie pas om iets voor achten wakker (nieuwe tijd!) en heeft ie daarna nog geslapen tot 9.30 uur, maar daarna dus in 1 ruk door naar half zes. En toen was ie om half zeven weer wakker en nou is ie echt de weg kwijt. Eten wil ie niet, slapen niet, spelen niet, maar bij papa op de bank hangen is wel goed. IK wil em eigenlijk nog even wakker houden, normaal gaat ie ook pas om 8 uur naar bed..Ik ben benieuwd hoe dat vannacht gaat.
En alweer zieken! Beterschap!
pi_88183372
Zo Mefke, dat is ook wel even een heel apart ritme. En wat een heerlijke uitslaper!
ik heb helemaal niet te klagen hier, maar Driekus kan er helemaal wat van!
Wat issie mooi trouwens, ik zag de foto's in het meet-topic
En wat heeft Willow lang haar!!!!
O en Toby...die krullen, wat een hunk zeg!

Gisteravond gingen wij kolonisten bij vrienden, en Meike en Lars waren mee. Daar lekker op bed, goed geslapen, toen we weg wilden hebben we ze wakker gemaakt, thuis weer in bed gelegd, en beiden niet weer gehoord tot vanmorgen....oh echt, ik mag mijn handjes echt dichtknijpen met die makkelijke kindjes van mij!!!
pi_88185693
Seb was om zes uur nieuwe tijd wakker. Viel me nog mee. Ging er om 12 weer in, werd wakker om twee, maar bleef huilen, dus weer in bed en meneer sliep tot 16 uur :o Nu ligt hij net weer in bed. Een half uurtje later dan normaal. Ow en leuk spelletje in de auto: ik roep Bert, hij roept ERNIE O+ (vanmiddag een filmpje gekeken)
pi_88185802
Hier was het 5 uur nwe tijd. En vanavons lag ze er om
19.30 nieuwe tijd in.

Als Tess Bumba ziet zegt ze:
Bumabumabumaaaaaaa

Oh en mevrouw eet graag appe (appel)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:55:30 #206
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88190529
Thomas' woordenschat is nog beperkt tot aaaai en poe! (poes) en een keer (wijzend naar het overvolle aanrecht) poets!

Ik geloof echt dat het tandjesleed is, de koorts van Thomas. Hij wil ook nauwelijks eten, dus we doen zo nu en dan maar een extra flesje melk.

Thomas heeft altijd stipt om 6 uur honger, en vandaag dus precies om 5 uur. Ik ben benieuwd hoe zich dat de komende dagen gaat ontwikkelen....
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:58:48 #207
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88190760
Pfoe, dat is wel erg vroeg Vicky...

Beterschap voor Thomas :*

Wij sliepen bij mijn schoonouders. Wij beneden op een luchtbed en Maarten sliep bij oma in de kamer in een campingbedje. Hij is aan het hoesten de laatste dagen, maar vannacht ook een paar keer en vooral veel kletsen tegen oma :D (Wij hebben er dus niets van meegekregen).
Vanmorgen kwart voor 8 (nieuwe tijd) wakker en daarna was zijn hele ritme van slag... We denken dat hij ook wat ziek aan het worden is en ligt nu ook weer wakker in bed (hij heeft wel al geslapen). Nog even aanzien maar...
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:05:57 #208
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_88191235
Esmee werd vanmorgen pas om 7 uur nieuwe tijd wakker (8 uur dus eigenlijk) maar dat was vooral omdat ze flink wat slaap in te halen had van afgelopen nacht :X :O
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:20:48 #209
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88192222
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:42 schreef Estrys het volgende:
Seb was om zes uur nieuwe tijd wakker. Viel me nog mee. Ging er om 12 weer in, werd wakker om twee, maar bleef huilen, dus weer in bed en meneer sliep tot 16 uur :o Nu ligt hij net weer in bed. Een half uurtje later dan normaal. Ow en leuk spelletje in de auto: ik roep Bert, hij roept ERNIE O+ (vanmiddag een filmpje gekeken)
Geweldig :D

Ik kan daar zo van genieten van die een-tweetjes. Toby is nog te jong, maar als ik "Mickey Mouse" roep dan zingt Devin er "Clubhuis" achteraan. En na mijn "toet-toet" volgt "waterscoot". En zo hebben we er nog wel een paar :P

Karin, lekker zeg. Makkelijke kinders, lijkt me heerlijk :s)
En dank voor je compliment.

Joep heeft een lekker plekje voor zichzelf gevonden! Maak je er foto's van?

Beterschap voor de zieken, word maar gauw weer beter allemaal!

Innepin, dat komt vanzelf. En dan als je helemaal doorhebt wanneer en hoe laat er wat op TV en je kind er op rekent... is het weer vakantie en gooien ze de programmering om }:|
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:21:08 #210
100412 mefke79
komt goed!
pi_88192239
mijn jochie komt ook nog niet vrder dan mama, papa en die. En sinds gisteren aai! Dus vanmiddag achter de konijnen de kamer door aai aai aai. Jammer voor hem, de konijnen weten wanneer ze voor em moeten rennen, dus er is niet veel geaaid.
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:31:23 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88192864
Oscar heeft de hele zomer Papa! geroepen, en mama zei hij ook, maar dat horen we helemaal niet meer. Zijn weer vnml klanken.
pi_88196642
Graeme heeft dat idd ook met papa en mama, dat zei hij een paar maanden terug en nu dus nooit meer.
Nu zegt ie alleen die, boem, dicht en boek.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_88198797
Mama horen we hier ook nooit meer. En oma zei hij gisteren ook maar dat zegt hij dan drie keer en klaar. Wel zegt hij steeds appel, ook als papa zijn laptop pakt. Want daar staat er eentje op. Het is zo grappig om te zien dat de klanken nu snel meer worden en dat je vaker woorden eruit kan halen.

Zes uur is vroehoeg, Maar ja vier uur slapen overdag zal daar wel aan bijdragen. Vandaag hopelijk weer beetje een gewoon ritme.

[ Bericht 5% gewijzigd door Estrys op 01-11-2010 07:09:47 ]
pi_88198906
Hier is het de hele dat mamamamama. En soms papa :+ En volgens mij probeerde ze gister de naam van haar grote zus te zeggen :o *O*

Mijn kind slaapt altijd zo lekker tot een uur of 8. Dus ik dacht, nou dan wordt het uur of 7 nieuwe tijd, ook prima.
....
Half zes. ;(
pi_88199506
Vijf uur. :O
Pffftt.
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 08:53:55 #216
5428 crew  miss_sly
pi_88199688
Kwart over 6 nieuwe tijd en dan tot 7 uur in ons bed gered. Maar vandaag ga ik wel een poging doen het gewoon in het oude ritme te doen: dadelijk fruit, boodschappen/wandelen/fietsen, lunch en dan naar bed voor een middagslaapje. Dat deed ze al even voor de klok verzet werd, dus ik hoop dat dat nu ook gaat werken :D
pi_88199856
Ik heb het - tegen beter weten in - ook nog even geprobeerd te rekken in ons bed. Ze was duidelijk moe, maar ging elke drie seconden in een andere houding liggen. Op mama. Op papa. Andersom op mama. Toch maar in het midden. Op het kussen. Op mijn been. Etcetera. :')
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 09:11:07 #218
5428 crew  miss_sly
pi_88199981
innepin, ik speel vals, ik geef dan stiekem bv :Y)
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 09:21:49 #219
5428 crew  miss_sly
pi_88200218
En as we speak is mevrouw een appel aan het eten. Ik had gisteren op de pure markt een paar kleine appeltjes gekocht, formaat flinke mandarijn, zodat ze zelf een appel kan eten. Kijken wat ze ervan vindt. Volgens mij vindt z ehet wel wat :D
pi_88200238
Kunnen alle dreumesen zo waardeloos omgaan met het woord NEE? Echt Isabeau kun je niet erger over de zeik krijgen dan wanneer je NEE zegt. }:|

En vanmorgen half 5 nieuwe tijd. Ik vond het wat te vroeg. Gelukkig is het gelukt haar nog even te laten slapen tot half 7.
pi_88200277
Miss, de pure markt? Kun je daar allemaal biologische producten kopen ofzo?
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 09:25:17 #222
5428 crew  miss_sly
pi_88200290
Senna is vaak prima af te leiden, dat is wel handig. Net ook: wil ze opd e barkruk aan het kookeiland. Ik zeg nee. Gaat ze staan miepen aan mijn been. dus ik vraag: waar is de kam, heb je de haren van baby al gekamd? en meteen is ze op zoek naar de kam en gaat ze baby's haren kammen!

Maar goed, dat werkt natuurlijk ook neit altijd :P
pi_88200313
Miss Sly een hele peer is hier ook zeer favoriet, daar eet hij veel meer van dan wanneer ik hem stukjes geef. Volgens mij voelt hij zich dan heel groot ofzo :D

Nee :+ Niels favoriete woordje is Nee _O- Als ik nee zeg gaat hij heel enthousiast mee "nee"-en en tegenwoordig luistert hij vaak ook nog.
Oh, en als hij iets echt heel graag wil en gaat piepen, dan werkt afleiden inderdaad heel goed.
pi_88200352
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:22 schreef Sorbootje het volgende:
Kunnen alle dreumesen zo waardeloos omgaan met het woord NEE? Echt Isabeau kun je niet erger over de zeik krijgen dan wanneer je NEE zegt. }:|
I feel your pain... Mijn god, ik bedenk me wel drie keer voor ik nee zeg :')
pi_88200381
Haha ja erg hè... pick your battles krijgt een heel andere betekenis.
pi_88200530
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:29 schreef Sorbootje het volgende:
Haha ja erg hè... pick your battles krijgt een heel andere betekenis.

En thuis vind ik het dan nog niet zo heel erg maar midden in een winkel ofzo... Huuuuuu Ik vind dat toch wel een moeilijk iets hoor!
pi_88200845
Heel herkenbaar. Lente laat zich tegenwoordig huilend achterover vallen. Drama! En ze is echt aan het uitproberen. Gister zei Nils: "Niet naar Rascha!" (Da's de hond.) Lente keek 'm aan en deed een extra stapje richting hond. "NIET naar Rascha, zei ik!" Riep Nils. En Lente deed een extra stap en gaf zo de hond een tik op z'n neus. :o

Toen moest ze voor straf in de box van Nils. Maar daar was ik het weer niet zo mee eens, want ik wil niet dat de box een strafplek wordt. 's Ochtends als ik douche, speelt ze namelijk altijd een half uurtje lief in de box en dat wil ik graag zou houden.

Hij pakte het wel heel paedagogisch aan trouwens: "Papa zet je in de box omdat je niet naar Rascha mocht. En dat deed je toch!" :D

Maar goed, ik vraag me dus nu wel af of straffen al zin heeft en zo ja, hoe. Streng toespreken interesseert 'r geen drol.
pi_88200951
Oh, Ssserpente, dat is wel heel herkenbaar! Niels doet dat met het waterbakje van de katten: telkens toch even proberen. Als hij het dan toch doet haal ik hem weg en leidt ik hem af met een speelgoedje. Maar hij is wel wat jonger en zit misschien nog niet in diezelfde fase.
Ik denk dat steeds opnieuw aangeven dat het niet mag misschien nu niet lijkt te werken, maar uiteindelijk toch blijft hangen.

Ik wilde je steeds al vragen of dat jullie hond was, een border collie toch? Ik vind het zo'n mooie hond O+ Of mag ik hier ook geen complimentjes geven :P
pi_88201140
Afleiden werkt wel, maar ik vind ook dat ze gewoon moet leren dat sommige dingen niet mogen. En dat er over 'nee' niet te onderhandelen valt.

Het is een Border Collie idd. Maar ze durft nog wel eens te grommen als ze zich in het nauw gedreven voelt. Komt omdat ze reuma heeft. Ze heeft nog nooit gebeten, hoor, en d'r vorige baasje had ook twee kinderen, maar ik hou Lente liever toch maar uit d'r buurt. En dat gaat normaalgesproken prima. En Rascha blijft zelf ook bij Lente uit de buurt gelukkig.

Moderator maandag 1 november 2010 @ 10:01:44 #230
5428 crew  miss_sly
pi_88201142
Complimentjes over de hond mogen wel, hoor :Y

Maar herkenbaar, idd. Hier is dat zo met op de bank staan. Sterker nog, als ze gaat staan en ik kijk niet, gaat ze een geluidje maken om te zorgen da tik kijk. En dan kijkt ze me uitdagend aan.
Hier geen straf, alleen consequent van de bank afhalen en eventueel afleiden.
Op dit moment is ze stiekem de trap op aan het klimmen, ik moet even ingrijpen :D
pi_88201172
Vanmorgen nog wilde Isabeau persé typen op de laptop. Ik vind dat niet goed (gaat niet zo voorzichtig) Dus ik kom op ooghoogte en zeg: "Nee Isabeau, niet op de laptop slaan" Zeg er ook nog bij dat hij daar kapot van gaat. Kijkt ze me brutaal aan en doet het nog een keer.

Dus ik zeg opnieuw dat het niet mag en ze probeert het wéér.

Als ik dan nóg een keer zeg dat het niet mag begint ze te krijsen alsof ik al haar tanden trek zonder verdoving.
pi_88201192
Afleiden gebruik ik voor de minder belangrijke issues. Maar die laptop moet nog langer mee dan een week.
  maandag 1 november 2010 @ 10:04:56 #233
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88201201
Hahaha ik moet lachen om de eigenwijze dreumesen hier.

Toch herkenbaar hier hoor. Alexa is ook geen NEE kindje. Ab-so-luut niet zelfs, performt dan een hele show. Deze foto is van de vakantie (inmiddels al wel ouder, dus). Maar denk er maar een high pitched geluid bij en het is compleet.

En net met Alexa naar de dokter geweest, omdat de koorts nu toch al vier dagen aanhoudt. Ooronsteking en een longetje wat niet helemaal "schoon" dus de eerste antibioticakuur is een feit :'(
Alexa en Seth zijn lief
pi_88201238
Hmm. jij kijkt volgende keer wel uit met die fokwet!

Sterkte voor jullie allebei!
(briljante foto trouwens!)
pi_88201304
Ohja, nog een vraagje voor hier. Mila heeft sinds een poosje erg veel moeite met poepen, het doet haar duidelijk héél veel zeer en ze raakt compleet in paniek.. Het liefst klampt ze zich als een klein aapje aan je vast, dat 'helpt' een beetje... We geven haar al vitamine D op oliebasis en af en toe een glaasje roosvicee laxo maar ik heb niet het idee dat dat genoeg helpt. Is dit iets om mee naar de dokter te gaan of overdrijf ik dan een beetje? Het lukt dus wel alleen het kost erg veel pijn en moeite..
pi_88201372
Alexa! :D Geweldige foto!

Raissa, Lente heeft ook zo'n periode gehad. Zo zielig. Hier heeft lactulose goed geholpen. Voorgeschreven gekregen van de ha na een telefoontje.
pi_88201685
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:11 schreef Ssserpente het volgende:
Alexa! :D Geweldige foto!

Raissa, Lente heeft ook zo'n periode gehad. Zo zielig. Hier heeft lactulose goed geholpen. Voorgeschreven gekregen van de ha na een telefoontje.
Hoe lang heeft ze de lactulose ongeveer gebruikt? En hoe gaat het er nu mee?

Thanks voor de tip!
pi_88201797
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:22 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn kind negeert het woord Nee gewoon. Opvoedkundige FAIL ;(

Haha Alexa _O- zo herkenbaar!
En beterschap :*
pi_88202071
quote:
Op maandag 1 november 2010 10:23 schreef Raissa het volgende:

[..]

Hoe lang heeft ze de lactulose ongeveer gebruikt? En hoe gaat het er nu mee?

Thanks voor de tip!
Een dag of vier/vijf, schat ik. Toen was het echt helemaal over. :%
pi_88204311
Drama bij Nee... goh dat hebben we hier noooooit O-)
Iris doet wel heel gecontroleerd ter aarde storten, ze gaat op handen en knieën zitten en schuift dan haar pootjes achteruit en ligt dan te brullen.
Om alles wat niet mag en niet kan... :X zennnn
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 12:04:30 #241
5428 crew  miss_sly
pi_88204640
Even vloeken hoor.
Senna is doodmoe, had ik netjes door een vroege lunch heen geloodst, klaar om in bed te leggen, ze legde haar hoofd al op mijn schouders. Ik leg haar in haar bed, en op dat moment gaan die stomme k*tsirenes af :( Kind overstuur, even gestroost tot ze klaar waren, en weer in bed gelegd, maar ze klinkt niet alsof ze gaat slapen -O-
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 12:06:13 #242
5428 crew  miss_sly
pi_88204723
Ach arme Alexa, beterschap :*

poepen gaat hiet gelukkig nog steeds prima, geen ervaring dus mee, Raissa.
  maandag 1 november 2010 @ 12:07:11 #243
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88204760
Och, dat gebeurde hier zojuist ook, sly. Alexa werd wakker van de sirenes (slaapt niet zo vast op dit moment). Hopelijk kan Senna toch dr rust pakken en in slaap vallen :)
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 1 november 2010 @ 12:23:54 #244
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_88205350
zo het was mij het weekend wel, Roy werd zaterdag eind van middag ineens ziek, griep.
Opzich ging het allemaal wel, eten en drinken bleef hij gewoon doen, en buiten dat was Roy gewoon rustiger dan anders.
Ondertussen is de koorts nog verhoging geworden en ligt Roy nu weer lekker te slapen.

Voor mij was dit echt vreselijk moeilijk, zo erg zelfs dat ik telkens Thijs terug zag, de machteloosheid die ik toen voelde, en het gevoel daarbij.
Roy durfde ik niet eens bij me op schoot te pakken, en ben wel tig keer boven wezen kijken of het allemaal wel goed ging.
Gelukkig is het allemaal goed gegaan, maar dit wil ik echt niet meer meemaken, vraag me echt af of dit gevoel wel ooit verdwijnt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 1 november 2010 @ 12:26:11 #245
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_88205415
quote:
Op maandag 1 november 2010 10:08 schreef Raissa het volgende:
Ohja, nog een vraagje voor hier. Mila heeft sinds een poosje erg veel moeite met poepen, het doet haar duidelijk héél veel zeer en ze raakt compleet in paniek.. Het liefst klampt ze zich als een klein aapje aan je vast, dat 'helpt' een beetje... We geven haar al vitamine D op oliebasis en af en toe een glaasje roosvicee laxo maar ik heb niet het idee dat dat genoeg helpt. Is dit iets om mee naar de dokter te gaan of overdrijf ik dan een beetje? Het lukt dus wel alleen het kost erg veel pijn en moeite..
Hier hebben we het brood toen vervangen voor volkorenbrood, bij de warme maaltijd deden we wat olijfolie en later uit frankrijk buisjes met pruimenextract.
Dat leek hier heel goed te werken.
En smorgens krijgt Roy vaak pap met vezels.
pi_88205531
Och Bar, wat moet dat vreselijk moeilijk zijn! :*
pi_88206203
Bar, dat lijkt me zo confronterend en pijnlijk. :*

Hier ook een die grote drama's maakt bij nee. We pakken het ongeveer zo aan als Sorbo, afleiden als het niet belangrijk is maar bij gevaarlijke of waardevolle dingen wel benadrukken dat het echt niet mag en dan afleiden.

Die sirenes werd ik net ook even niet goed van, Ko lag er net in, maar sliep gelukkig door. Pffft.
pi_88206257
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:26 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Hier hebben we het brood toen vervangen voor volkorenbrood, bij de warme maaltijd deden we wat olijfolie en later uit frankrijk buisjes met pruimenextract.
Dat leek hier heel goed te werken.
En smorgens krijgt Roy vaak pap met vezels.
Volkorenbrood krijgt ze al en olijfolie gebruik ik hier best wel veel eigenlijk. Pruimensap helpt af en toe inderdaad wel :)
pi_88206307
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:04 schreef miss_sly het volgende:
Even vloeken hoor.
Senna is doodmoe, had ik netjes door een vroege lunch heen geloodst, klaar om in bed te leggen, ze legde haar hoofd al op mijn schouders. Ik leg haar in haar bed, en op dat moment gaan die stomme k*tsirenes af :( Kind overstuur, even gestroost tot ze klaar waren, en weer in bed gelegd, maar ze klinkt niet alsof ze gaat slapen -O-
Oeps, daar denk je dan ook niet aan dat die sirenes nog komen. Hopelijk gaat ze nog wel slapen. Als ze van de schrik bekomen is misschien.

Bar wat een vreselijk naar gevoel moet dat voor je zijn. :*
pi_88206425
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:54 schreef Raissa het volgende:
Volkorenbrood krijgt ze al en olijfolie gebruik ik hier best wel veel eigenlijk. Pruimensap helpt af en toe inderdaad wel :)
Ko had gister een volle luier.
Daarna aten we een sinaasappeltje, en hij wilde er nog 1.
Het waren perssinaasappelen, dus ik perste er meteen wat uit voor oma, daar wilde meneer ook een slokje van.
5 minuten later, weer een volle luier. :D
Dus misschien kan dat ook nog wat helpen. ;)
  maandag 1 november 2010 @ 13:00:46 #251
12913 GreatWhiteSilence
pi_88206465
Ik hoor die sirenes nooit (hoor nog voor zo'n 60%), dus ik hou er ook nooit rekening mee eigenlijk. :@
  maandag 1 november 2010 @ 13:02:06 #252
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_88206510
heb alweer een klein gloeispiraaltje bij me zitten, amper een uurtje geslapen.

Raisa hier hebben we echt lopen zoeken roy kon gemakkelijk een week niet poepen en als hij poepte 1 kleine harde keutel.
naarmate hij meer en meer mee ging eten verdween dat niet kunnen poepen langzaamaan, en nu is het weg gelukkig.
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 13:06:26 #253
5428 crew  miss_sly
pi_88206644
Raissa, wat ook goed laxerend werkt, is peer. Weet niet of ze dat lekker vindt?

Bar, wat moeilijk en confronterend. Ik hoop voor je dat het wat minder moeilijk wordt als Roy dadelijk wat ouder wordt, misschien. In ieder geval beterschap voor je mannetje :*

ze is toch in slaap gevallen en slaapt inmiddels bijna een uur
pi_88206667
Och Bar wat moet dat moeilijk zijn :*

Hier ook een meiske dat volledig overstuur wakker werd van de sirenes -O- En ze was al niet lekker... kom maar op met de kies/tand/wat t dan mag zijn, dit is zo sneu ;(
pi_88206751
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:06 schreef miss_sly het volgende:
Raissa, wat ook goed laxerend werkt, is peer. Weet niet of ze dat lekker vindt?

Bar, wat moeilijk en confronterend. Ik hoop voor je dat het wat minder moeilijk wordt als Roy dadelijk wat ouder wordt, misschien. In ieder geval beterschap voor je mannetje :*

ze is toch in slaap gevallen en slaapt inmiddels bijna een uur
Peer vindt ze heerlijk. Nu je het zegt, gisteravond heeft ze een peer gegeten en vannacht kwam het dus op gang. Maar het is dus kennelijk niet laxerend genoeg om de pijn voor haar weg te nemen :{

quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:02 schreef _Bar_ het volgende:
heb alweer een klein gloeispiraaltje bij me zitten, amper een uurtje geslapen.

Raisa hier hebben we echt lopen zoeken roy kon gemakkelijk een week niet poepen en als hij poepte 1 kleine harde keutel.
naarmate hij meer en meer mee ging eten verdween dat niet kunnen poepen langzaamaan, en nu is het weg gelukkig.
Ze poept meestal wel om de dag. Daar maak ik me niet zo'n zorgen om..
  maandag 1 november 2010 @ 13:15:07 #256
12913 GreatWhiteSilence
pi_88206918
Bar :* Ik weet verder geen woorden te vinden.
Ik hoop dat de angst zal slijten, al zal het waarschijnlijk nooit weg gaan. :*
pi_88206948
Pfff ik ben weer 10 jaar ouder geworden in 5 minuten.
Tess lag gek te doen op mijn bed, ik zat aan de telefoon. Ik zie d'r ineens naar de rand schuiven, wil d'r tegenhouden en ze valt zo, hoofd eerst, van mijn bed op de grond..

Mevruow heeft vanmorgen ook maar 45 minuten geslapen terwijl ze normaal altijd minstens 1,5 uur slaapt. Als Amber straks thuis is gaat Tess nog maar een uurtje naar bed denk ik...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 1 november 2010 @ 13:29:49 #258
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88207366
Vicky :o, wel alles goed?

Bar :*
Alexa en Seth zijn lief
pi_88207384
ja gelukkig wel. Het was gelijk heel hard huilen en ze is nu al weer ontzettend ondeugend aan het zijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 1 november 2010 @ 13:44:01 #260
238474 Jeetjejom
pi_88207808
Niet helemaal bijgelezen, even snel wat ik hier langs zag komen:
Wij mochten zondag tot half 8 blijven liggen!!!! En mevrouw is ook overgegaan op 1 slaapje. De ene keer lukt het haar beter dan de andere, maar goed, we zijn er *O*
Peer en appel zijn vies, banaan, druiven, mandarijnen zijn jummie! (misschien komt de appel ook wel omdat ze zo weinig tandjes nog maar heeft)
Praten, nix hoor, alleen aai zegt ze, maar ze kan wel alles redelijk aanwijzen (of ze kijkt er in ieder geval naar) en als ze in een boekje aan het kijken is en je vraagt waar de eend/aap/olifant is, dan gaat ze ook de bladzijde zoeken waar die staat.
Poepen, al weken een drama, maar het zijn dan ook echt hele dikke grote harde keutels. Ze komt dan tegen mij of papa aanstaan, snikt een kwartiertje, en als ze klaar is, gaat ze vrolijk verder spelen alsof er niets aan de hand is (maar die stank!!!!! Ik kan het helemaal niet meer verdragen sinds ik zwanger ben, dus manlief doet ze allemaal of de oppas door de week, gaat tegenvallen na de bevalling :{ )
Jouw warmte is genoeg
  maandag 1 november 2010 @ 14:18:29 #261
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_88208946
Vicky, en hoeveel grijze haren heb je er weer bij gekregen ;) :* voor de schrik!

Was Roy gisteren nog een "zielig"hoopje mens wat gewoon bij ons wilde zitten, liggen op de bank.
Nog steeds ziek maar Roy wilt alleen maar met rust gelaten worden, hij duwt me ook gewoon weg, op de bank liggen is er niet bij.
Nadat hij ineens weer vuurrode wangen kreeg weer even gevoeld en omdat ik het maar warm vond maar een zetpil weer gegeven.
Nu ligt hij op bed niet geheel zonder protest maar misschien valt hij zo nog wel in slaap.

Na hoeveel dagen belde je ook alweer de ha? na 3 dagen koorts toch?
Tenzij je kindje suffig of moet spugen dan eerder. (dat weet ik nog)
pi_88209164
Ja drie dagen idd geloof ik Bar. Vervelend hoor!

wij waren afgelopen zaterdag bij vrienden in Twente en daar logeerden we ook. Isabeau was nogal vroeg wakker ( }:| ) en ik zat beneden in de woonkamer met haar te koekeloeren. Kijkt ze ineens naar boven, wijst met haar vingertje naar de lamp en zegt: booi lamp! (en sindsdien zijn alle lampen 'booi lamp!'

Ik vind het best knap! (maar ja, da's logisch, het is mijn kind :') )
pi_88209213
en het deed me vreselijk denken aan een oude reclame van ik geloof praxis, waarin een vrouw een lamp komt kopen bij een winkel waar ze alleen simpele peertjes verkopen. En als ze vraagt om een mooie lamp, komen ze met een peertje met een strik erom. "Mooie lamp!"
pi_88209327
wat goed Isabeau!!

Tess wijst net naar de tv en zegt: mama, die apetoopt. Pakt de afstandsbediening en zegt het weer... oftewel: mama, de dvd is afgelopen, zet m nog eens een keertje aan _O-
kleine wijsneus :D

oh en mevrouw zingt dus gewoon hondje waf... ze begint met waf waf waf en houdt dan gewoon de toon van het liedje aan maar vult zelf "woordjes" in
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_88209413
Hier adviseren ze na 3 dagen te bellen Bar.
Beterschap!

Sjee wat kan "Isabooi" toch kletsen zeg!
Ik vind dat ook knap voor zo'n kleintje!

En Tess ook al van die moeilijke woorden, poeh hee!
Kletstantes!

het lijkt erop dat hier vooral de jongens het wat rustiger aan doen met praten.
Lars ook.
Die zegt BOE als je vraagt wat een koe doet, toktok bij de kip, en kakkak (of dat maak ik ervan) bij een eend.
Verder papa en mama. En Buh als hij zich weer eens heeft verstopt
  maandag 1 november 2010 @ 14:32:25 #266
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_88209427
Iseboo mooi he lampen ;)
Wijze dame is Tess geloof ik ;)

Dan praat Lars meer als Roy daar komt nog werkelijk niks verstaanbaars uit, ja gillen van plezier of gelach.
en heel soms denken we mmmmmm te horen.
  maandag 1 november 2010 @ 14:35:41 #267
238474 Jeetjejom
pi_88209516
Isabeau, wat een kletstante hoor! En zijn alleen lampen booi, of is alles booi?
Jouw warmte is genoeg
pi_88209582
Alles is booi, maar lampen krijgen een speciale vermelding.
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 14:45:46 #269
5428 crew  miss_sly
pi_88209843
haha, grappig die fascinatie voor lampen :D En zo leuk dat Isabeau al mooi kent O+

Senna verbaasde me gisteren weer vreselijk. Ik zei: ga je schoentjes maar pakken, dan gaan we wandelen. Dus zij naar haar kamertje, kwam terug met de regenlaarsjes. Ik zei: nee, die niet, je schoentjes. Zij weer terug, komt ze terug met 1 schoen. Ik weer: goed zo, maar ook de anderen, eentje is niet genoeg. Zij weer terug naar haar kamer, en bleef nogal even weg. Kwam ze terug met de goede schoen en een all star. Dus ik dacht: zie je, het is echt toch wel toeval hoor, als ze met het goede aan komt wandelen. Maar ik probeerde het nog een keer: nee, dat is geen goede he, je moet nog een keer dezelfde hebben. Zij weer terug naar haar kamer, en ik stond op om haar achterna te lopen en de goede set te pakken. Bij het opstaan zie ik iets onder de bank liggen: de andere goede schoen :o Ze kon dus gewoon niet het goede paar pakken, want dat lag er niet :D

Toeval? ik weet het niet, maar ik vond het heel knap O+ :D
  maandag 1 november 2010 @ 14:51:48 #270
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_88210044
Dat is ook knap van Senna :D Miss
  maandag 1 november 2010 @ 15:08:52 #271
238474 Jeetjejom
pi_88210605
Wow Senna, wat knap!
Jouw warmte is genoeg
pi_88210679
Senna, slimme meid!

Leuk wat ze toch allemaal al begrijpen op de een of andere manier :)
pi_88210801
Knappe Senna!

Ik vind Senna zo ontzettend leuk als ze lacht. Vreselijk guitig!
pi_88211757
Wat knap van Senna! En van Isabeau :o

Ik ben al blij als m'n kind doorheeft dat we naar buiten gaan wanneer ik met d'r jas aankom. Maar die zal echt niet d'r eigen schoentjes gaan zoeken hoor :o Of zinnen van twee woorden maken! Wow!
pi_88211841
Misschien denkt Isabeau wel dat booilamp één woord is. Want ik zeg ongetwijfeld vaak tegen haar: "Kijk eens wat een mooie lamp!"
pi_88212137
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:21 schreef miss_sly het volgende:
En as we speak is mevrouw een appel aan het eten. Ik had gisteren op de pure markt een paar kleine appeltjes gekocht, formaat flinke mandarijn, zodat ze zelf een appel kan eten. Kijken wat ze ervan vindt. Volgens mij vindt z ehet wel wat :D
Amélie heeft vanmorgen ook een appel op, zo'n kleintje uit zo'n zak kinderappels. Ik had ze eigenlijk voor mezelf gekocht maar hij werd onderschept. Ik dacht eigk dat ze niet door het schilletje heen zou komen maar dat viel alles mee. Ze vond het heerlijk :D weer wat om toe te voegen aan het lijstje van lekk0r :9

quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:35 schreef Raissa het volgende:

[..]

En thuis vind ik het dan nog niet zo heel erg maar midden in een winkel ofzo... Huuuuuu Ik vind dat toch wel een moeilijk iets hoor!
Herkenbaar :D
Amélie is nog geen driftkikkertje gelukkig maar Nee :N hmm... haha. Afleiden werkt nu voorlopig nog wel maar ze is niet gek, ik merk dat ze zich minder makkelijk laat afleiden als ik iets afpak. Dan kijkt ze me beledigt aan met een blik van ja eh... leuk en aardig maar eh... geef es terug? }:|

Bar :* wat moeilijk.

Oh Raissa ik zou gewoon even bellen voor lactulose. Je wilt niet dat Mila een link gaat leggen tussen poepen en pijn, ik zou er liever niet te lang mee afwachten. Wat Ssserpente (geloof ik) al zei, het kan vrij snel opgelost zijn.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88212284
Senna met haar schoentjes... O+ O+

quote:
Op maandag 1 november 2010 15:48 schreef Sorbootje het volgende:
Misschien denkt Isabeau wel dat booilamp één woord is. Want ik zeg ongetwijfeld vaak tegen haar: "Kijk eens wat een mooie lamp!"
Zo herkenbaar, ik zeg dat ook enorm vaak. Maar Xeentje vindt ook alle lampen prachtig :D O+
Zaterdag waren we uit eten in een wok restaurant en daar hing een enooooooooorme lamp aan het plafond. Xeentje heeft de hele avond zitten wijzen naar de lamp tegen iedereen die voorbij kwam en naar haar keek. Zo schetig O+
pi_88212365
en ze begint steeds meer herkenbaar te brabbelen :D

naar het plaatje van de kip wijzen (of de eend, die lijken nog teveel op elkaar) en dan Kikp roepen :D en Uuuiiww naar de uil :') en paad gaat ook steeds duidelijker. Kah (klaar) en die, nee, mama/papa, bal zegt ze ook.
t gaat ineens sinds een dag of wat zo hard :D zo leuk O+

en verder is het nog een boel lideli-delideli hier :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88212424
DriftGifkikkertje heb ik wel... my god wat heeft dat kind een temperament zeg..

Ik had d'r net nog ff in d'r bed gelegd want 45 minuten ipv 2 uur vind ik toch wel weinig... Mevrouw was het er niet mee eens en heeft weer zelf de deur open gemaakt.... o|O
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_88213250
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:02 schreef huuphuup het volgende:
en ze begint steeds meer herkenbaar te brabbelen :D

naar het plaatje van de kip wijzen (of de eend, die lijken nog teveel op elkaar) en dan Kikp roepen :D en Uuuiiww naar de uil :') en paad gaat ook steeds duidelijker. Kah (klaar) en die, nee, mama/papa, bal zegt ze ook.
t gaat ineens sinds een dag of wat zo hard :D zo leuk O+

en verder is het nog een boel lideli-delideli hier :+
bdieeebdieeeeee ohohohohoh bedoebedoebedoe tortortooottotot

En tegen iedereen die ze tegenkomt HOI
pi_88213339
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:25 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

bdieeebdieeeeee ohohohohoh bedoebedoebedoe tortortooottotot

En tegen iedereen die ze tegenkomt HOI
oh ja haha idd, haaaai en daaaag.
Als ze het wel weer lang genoeg geweest vindt dan begint ze ook alvast met zwaaien en dag roepen :D :') Gastvrijheid ten top in huize Huup :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88213441
Schattig!
Hier is het doeg. Snap ik niet, want dat zeggen wij nooit.

Doeg doeg...en zwaaien inderdaad. Ook als mensen net binnen zijn. :')
  maandag 1 november 2010 @ 16:42:03 #283
238474 Jeetjejom
pi_88213917
Ik ben jaloers op jullie praatgrage kindjes!
Jouw warmte is genoeg
pi_88214575
Wat knap van Senna dat ze gewoon weet wat schoenen zijn, dat ze snapt wat "andere" betekend en dat ze snapt dat schoenen als paar bij elkaar horen! Ik weet wel zeker dat ze veel meer snappen dan dat wij doorhebben.
Ik postte een paar dagen geleden toch foto's van Niels die met een beer knuffelde, gisteren vroeg ik hem of hij met zijn beer ging knuffelen en hij deed het ook nog. Ik was zo verbaasd O+
En dat heb ik nog wel met meer dingen waar ik nu even niet op kom. Hij helpt ook heel goed met aankleden bijvoorbeeld (wel onder luid protest :P)

Booie lamp O+ Tjonge wat gaat zij snel zeg, de meeste kinderen zeggen toch twee woordjes achter elkaar wanneer ze bijna twee jaar zijn? Haha, Isabeau wordt volgens mij de kletskous van de klas, waar de leraren helemaal gek van worden _O-

Bar, wat ontzettend moeilijk moet het voor jou zijn dat Roy ziek is :'( *dikke knuffel*
Ik hoop dat je mannetje snel weer opgeknapt is :* :*

Tromgeroffel...

Niels heeft net zijn eerste stapje gezet *O* O+ *O* Net nu zijn papa in Japan zit }:|

Of misschien was het zijn tweede, want gisteren lag hij ineens op zijn rug met zijn hoofd tegen een punt van de verwarming: gat in zijn hoofd :'( :X Pff, ik zag mezelf al met de bus naar de Eerste Hulp gaan, maar gelukkig viel het mee. Het bloedde alleen wel heel erg, brr. Ik stond te shaken joh.
En op dit moment staat hij te stunten op de Trip Trap :X
pi_88214833
Huuuu Twinks :o
wat zul je geschrokken zijn!!

En yaaaay voor de stapjes van Niels!! *O* *O*
filmpje naar papa sturen ;) of heeft hij geen internet?
Hoe gaat het? Red jij het een beetje of heb je het gevoel handen tekort te komen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88215010
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 17:04 schreef huuphuup het volgende:
Huuuu Twinks :o
wat zul je geschrokken zijn!!

En yaaaay voor de stapjes van Niels!! *O* *O*
filmpje naar papa sturen ;) of heeft hij geen internet?
Hoe gaat het? Red jij het een beetje of heb je het gevoel handen tekort te komen?
Hij heeft de camera mee :P
Het gaat wel hoor :* Het is alleen wel saai zo alleen, vooral met avondeten.
Mijn man heeft er veel meer last van, die kon helemaal niet slapen door de jetlag en stortte gisteren half in :'( Hebben jullie dat ook zo erg als jullie naar China/Japan gaan?
Hij heeft wel allemaal cute dingetjes gekocht <3 Helaas geen kleertjes, alles was Europees wat ze verkochten :?
pi_88215349
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 17:08 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Hij heeft de camera mee :P
Het gaat wel hoor :* Het is alleen wel saai zo alleen, vooral met avondeten.
Mijn man heeft er veel meer last van, die kon helemaal niet slapen door de jetlag en stortte gisteren half in :'( Hebben jullie dat ook zo erg als jullie naar China/Japan gaan?
Hij heeft wel allemaal cute dingetjes gekocht <3 Helaas geen kleertjes, alles was Europees wat ze verkochten :?
Hmm nee B. heeft er eigk geen last van gehad en ik heb ook nooit last van jetlag ofzo.
Hij lag wel gisteravond om 8 uur al op bed maar goed, hij moest ook vandaag weer gewoon werken, nadat ie gister pas thuis was gekomen, dus dat was ook wel nodig :P

Stom hè? ik had dat ook wel, niet zozeer dat je alles in je eentje moet doen maar het is gelijk ook zo stil enzo.

Tof cute spul! O+
kleertjes zijn relatief duur ja en veel europees spul.
Je hebt wel zomerkimono's in kleine maten, yukata's heten die. Die zijn zo leuk O+

[ Bericht 2% gewijzigd door huuphuup op 01-11-2010 17:29:43 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 19:00:09 #288
5428 crew  miss_sly
pi_88219034
Jeeh Niels *O* Gelukkig viel het mee, Twinkly :o Dat zijn echt van die scenario's, daar moet je niet aan denken :X Wanneer komt je man weer thuis?

Kijk, Senna is ook een goede poppenmoeder O+

Ze loopt echt de hele tijd met die pop, dan weer in de buggy, haartjes kammen, flesje geven, knuffelen en kussen....en dan vind je de pop weer ergens op de grond, want dan is ze weer even afgedankt :D

[ Bericht 4% gewijzigd door onlogisch op 20-06-2023 13:11:48 (op verzoek) ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 november 2010 @ 19:03:22 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88219159
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:42 schreef Jeetjejom het volgende:
ik ook, hoewel er nu iets schot lijkt te komen in de zaak. Nog onduidelijk, maar ik heb hoop dat hij voor z'n tweede nog gaat babbelen :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88220859
quote:
Op maandag 1 november 2010 16:42 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik ook! DIE! is toch wat moeilijker te snappen. ;)
pi_88221067
O Niels! Wat knap van je!! *O* Los stappen is echt zooooo stoer! w/
Senna de poppenmoeder, O+ lief! Lars vindt poppen ook leuk, kust ze steeds en stopt flesjes in de neus en in de oren...en tjonge dat ze dat al gewoon kan linken zeg, met die schoentjes. Slimme tante! :Y
pi_88221768
Als de poppenmoederskills iets zeggen over hoe Isabeau later als moeder zal zijn....pff...niet best!

Ze smijt de poppen uit het poppenbedje, pakt het matrasje en gaat daar zelf op liggen nepsnurken. (dat nepsnurken heb ik eens voorgedaan, klinkt bij haar behroolijk hilarisch)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 november 2010 @ 20:07:30 #293
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88222025
Jan begrijpt me prima, als ik zeg pak je schoenen, gaat ie z'n schoenen zoeken. Idem met z'n laarzen. Jas weet hij ook feilloos te pakken als ik erom vraag. Zet je fles/beker maar op het aanrecht doet ie ook, hoewel hij af en toe ook het ding nog door de kamer smijt.

als ik nu vraag: wat doet poes? dan ist mauuu (zonder w) en mond lijkt moh te zijn oid, en een koe doettie na, hond probeert hij ook na te doen. Als ik vraag Wie is Jan? prikt ie met een vinger in z'n eigen borst. En hij wil regelmatig mijn buik kusjes geven O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88222565
Niels woohoo! *O* Wel minder van die val, au zeg :{

Sennaaaa O+ Echt precíes dezelfde houding en beweging die Willow ook maakt als ze met haar pop bezig is :D Ze knuffelt er ook vaak mee, zo lief. En dan smijt ze 'm weer weg :Y)
pi_88222724
Ik ben, sinds ik haar nu een paar keer heb ontmoet, echt Senna-fan.
pi_88222872
Senna met pop O+. Hier wordt ook aardig gemoederd over de pop. Klem vast om de nek, stevig tegen zich aangedrukt, of pop moet in de wagen, maar dat gaat nog niet zo zachtzinnig, vaak ligt pop met de pootjes de lucht in...

Woordjes: DIE en OOK horen we het meest. Mama en papa kan ze en dierengeluiden gaan ook best aardig al. Ja en nee komen ook goed verstaanbaar uit dat bekkie.
Ze weet precies wat ze wil, laat je dingen aanwijzen en zegt duidelijk ja of nee tot je weet wat ze wil. Dat dat dan niet altijd kan is grote bron van frustratie...
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 20:25:11 #297
5428 crew  miss_sly
pi_88222899
Wat lief, Sorbootje O+
Grappig, je bent niet de eerste die dat zegt. Kennelijk doet Senna het live een stuk beter dan op foto's :D
pi_88222958
O, maar ik vind Senna ook leuk hoor, en niet eens live gezien zelfs!
Mischien ooit.....
pi_88222984
Op foto's is ze ook schattig, maar dan zie je die kleine dingetjes niet, hoe ze heel dapper op mensen afstapt en dan haar grijnsje toont en hoe ze er niks van snapt als mensen niet meteen in katzwijm vallen! Dat zag ik zaterdag bij de parkeergarage gebeuren en ik smolt gewoon!
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 20:29:07 #300
5428 crew  miss_sly
pi_88223082
Ja, dat! Dat vind ik ook heel mooi, maar ergens ook best verdrietig. Misschien heel raar van mij, hoor :@ maar ik vind het dan zo verdrietig dat ze al merkt dat niet de hele wereld lief en aardig is als zij maar lief en aardig doet. Ze is nog zo klein, ze moet alleen nog maar denken en ervaren dat alles en iedereen lief is O+

Overgevoelig tiepje ben ik he :')
pi_88224426
Haha ja inderdaad. Maar weet je wat het mooie is? Ze lijkt er niet onder te lijden, want als die persoon niet meteen in katzwijm valt, ziet ze jou dat alsnog doen en dan is het allemaal weer prima! <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')