abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88055863
Goed dus Twinkly :D
pi_88056009
Welkom Wickie en Mette!
En luchtkusjes zijn O+

Oei Vicky, hopelijk is het geen oorontsteking... Vaak grijpen ze als ze overstuur of heel moe zijn ook naar hun oortje. Da's hier vaak wel het geval (geweest) althans.

Sorbootje, fijn dat alles in orde lijkt te zijn met je kletsmajoor!

Senna lekker bij papa en mama in bed.

Wij hebben sinds vorige week een nieuw bed, 20 cm breder dan het vorige. Niet voor voor de kinderen, Toby wil al maandenlang niet meer bij ons slapen. Zodra hij klaar is met drinken wil hij direct weer terug naar zijn eigen bed. Heel frappant als je bedenkt dat hij de eerste maanden van zijn leven zo goed als nooit in zijn eigen bed gelegen heeft \s nachts...
.... met gevoel voor drama....
pi_88056177
Wicky en Mette, welkom! *O*

Beuh, best een rotnacht gehad. Julian werd om half een wakker en is tegen drie uur pas in slaap gevallen. M'n vriend is maar op zolder gaan slapen, die heeft sinds een aantal weken een nieuwe baan, maakt flink meer uren en heeft z'n slaap toch nodig.
Het valt ons toch op dat Julian wat vaker slechter slaapt sinds m'n vriend die nieuwe baan heeft. Hij is nu elke dag vroeger naar z'n werk en later thuis, zou Julian dat merken ofzo en daardoor onrustiger zijn? Als hij wakkker wordt gaat ie ook echt papa zoeken, net of ie hem graag wil zien.
pi_88056182
Maar da's wel fijn Kersjes. Dan voelt hij zich daar kennelijk heel fijn!

Leuk dat je weer wat meer meepraat!
pi_88056331
Fijn dat het met Isabeau goed gaat, Sorbootje!

nummer-zoveel, zou me niets verbazen! Ze hebben meer door dan we denken, en een verandering van het ritme, de dagelijkse gang van zaken, heeft natuurlijk zijn weerslag. Moeten ze ook even aan wennen, net als wijzelf.

vicky, pff, niet fijn. Gelukkig daarna goed geslapen.

Senna zegt 'opa'. Tenminste, haar variant erop, namelijk paaapo O+
En ze was vannacht ook even onrustig, toen droomde ze echt volgens mij. Ze lag een beetje te draaien met haar hoofdje, een beetje te kreunen en op een bepaald moment zei ze 'nee nee'. toen legde ik mijn hand op haar hand en toen was ze rustig en sliep ze rustig verder O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88056499
Da's waar Sorbootje. En veel veiliger ook als hij in zijn eigen bed slaapt. Hij heeft er namelijk een handje van om zijn hele bed af te dwalen 's nachts. Gooit 'ie zichzelf echt alle kanten op en je hoort dan af en toe een keiharde BONK als hij weer eens tegen de zijkanten van het ledikant aan knalt. Hij slaapt er altijd doorheen, misschien is het wel een slaapwandelaar!
Als hij (half)wakker is doet hij het ook, heeft me laatst nog een tand door mijn lip opgeleverd toen ik 's nachts een volle kopstoot van hem kreeg :X
En ik vind het ook leuk weer terug te zijn hier! Ga ook echt proberen bij te blijven. Da's de reden dat ik ben ik afgehaakt, ik kon jullie niet bijbenen en holde constant achter de feiten aan.

Nummer_zoveel, wat lief dat hij op zoek gaat naar zijn papa!

Miss_Sly, noemt Senna jullie echt al consequent papa en mama?
pi_88056531
Kersjes, gezellig als je weer wat meer meepraat :Y maar als je het niet bij kunt benen, dan val je er toch gewoon telkens weer in als het uitkomt? Altijd alles bijhouden en teruglezen enzo is ook gewoon niet te doen!

En ja, ze noemt ons echt papa en mama, en ook altijd de goede, zeg maar :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88056578
Haha, Toby :D Niels doet precies hetzelfde. Heel vaak hoor je hem in bed met zijn hoofd tegen de bovenkant van zijn bed bonken en hij ligt echt in de meest vreemde houdingen. En ook hij wil altijd direct naar zijn eigen bed na het drinken. Af en toe valt hij in slaap aan de borst en dat is dan zo schattig, dan moet ik hem gewoon kusjes geven O+

Nummer_zoveel dat is wel heel schattig zeg O+ , dat hij zijn papa zoekt. Niels doet het deze week tijdens het avondeten ook. Zijn papa moet telkens overwerken en dan eten wij alleen en Niels kijkt steeds zoekend naar de deur.

Niels noemt papa ook "mama" :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88056584
Isabeau noemt papa ook altijd papa, mij ook altijd mama (maar wel minder vaak). Ze noemt zichzelf baba. Als ze een foto van zichzelf ziet, of ze ziet haar gezicht in de spiegel, dan wijst ze en zegt ze baba O+
pi_88056601
Haha Niels, is je vader in touch with his feminine side?
pi_88056604
En in plaats van alleen maar hoog te "mah mah mah"-en, zegt hij sinds vandaag echt "mauw mauw" als hij de katten zoekt O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88056612
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 09:31 schreef Sorbootje het volgende:
Haha Niels, is je vader in touch with his feminine side?
Oh, dat zeker _O-
pi_88056664
Nou volgens mij zijn we hier best bij te houden Kersjes. En je hoeft toch ook niet altijd bijgelezen te zijn, we vinden het ook gewoon gezellig als je vertelt hoe het met jou en je mannen gaat!
pi_88056684
Haha nou dan kun je hem best mama noemen hè Niels?
pi_88056703
Niels en Toby hebben een hoop gemeen zie ik, ook hier wordt papa altijd "mama" genoemd :D
Met Devin was het destijds andersom, die zei nog best een poos "papa" tegen me.
En later toen ik zwanger was zei hij steeds "oma" tegen me, ik zou er haast een identiteiscrisis van krijgen :P
Maar wel knap van de dames, dat geklets zit er al vroeg in bij ze!
pi_88056766
Sorbootje, mijn internet-tijd is per definitie egoistisch "en nu mag IK even"-gedoe. Hersenloze spelletjes doen als je zo'n moment kan pakken had lange tijd de voorkeur. Maar dat moet maar eens wat minderen vind ik, mijn boerderij kan ook heel goed zonder me O-)
pi_88056799

[ Bericht 100% gewijzigd door Kersjes op 28-10-2010 09:43:18 (oops...) ]
pi_88056915
Haha die boerderij heb ik een paar maanden geleden opgedoekt. Héérlijk!
pi_88057178
Xeentje wordt iedere nacht tussen 1 en half 2 wakker en wil dan niet meer in haar eigen bedje verder slapen. Dan staat ze te roepen tot we haar komen halen en duikt meteen tussen ons in en valt weer in slaap. Het is nu al best wel lang zo, dus ik denk niet dat het nog gaat veranderen voorlopig. Het is niet ideaal, maar echt een probleem vind ik het ook niet. En vriend gelukkig ook niet.
Eigenlijk precies andersom als bij jou Kersjes. De eerste maanden sliep ze bijna altijd in haar eigen bed, maar dat lukt nu alleen nog als we haar daar slapend in wegleggen. En dan nog maar totdat ze het merkt. :')

Arme Isabeau, zo gevallen. Fijn dat ze er verder geen last van heeft Sorbo.

Welkom Wickie en Mette. Luchtkusjes... wat lief! O+ En een mini-dreumesje inderdaad. Nog kleiner dan Xeentje, die was/is ongeveer 8,5 kilo rond haar verjaardag.

Xeentje zei een tijd geleden een paar dagen mama, maar dat is alweer een tijd geleden. Papa is het en papa blijft het -O- Sowieso zijn die twee helemaal verliefd op elkaar. Soms voel ik me weleens overbodig :o Ze is echt een papaskindje. Wat zit het leven soms vol met rare, onverwachte twists.
pi_88057356
Tess d'r oortje is aan een kant behoorlijk rood, maar gelukig niet ontstoken. Moeten sprayen met xylo voor 5 dgn en dan verder met zoutoplossing.

Xenia, het is bij Tess momenteel papa voor en papa na. Als ik de telefoon in mijn hand neem is het PAPA?? ALs de deurbel gaat is het PAPA??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:07:08 #121
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88063099
Tess... beterschap meis! Vandaar dat je niet zo in je hum was.... :*

Haha, dé boerderij? Het lijkt mij dus helemaal niets...

Vanmorgen zijn we even wezen 'proefdraaien' bij het kdv. Tot nu hebben we een gastouder thuis, maar we denken dat M en T het wel leuk zouden vinden om met andere kindjes te spelen enzo. Plus dat het nogtal scheelt financieel. En: ze vonden het geweldig! Ze wilden gewoon niet eens meer mee naar huis *O* O+ Voordeel is oook nog eens dat mijn lieve vriendinnetje daar de leidster van de groep is O+ Het voelt tot nu toe echt goed!
pi_88065460
Het lijkt mij dus echt niets, met een kind tussen je in slapen :@ Nou ben ik dan ook gezegend met een echtgenoot die het hele bed doorcrosst 's nachts - ik ben een keer wakker geworden omdat hij zich omrolde en zo al op z'n rug slapend op mijn borstkas was beland :') - dus ik zou het ook doodeng vinden.

Mikoxx, wat fijn dat ze het zo leuk vonden! *O*

Beterschap voor Tess :*

Hier is het héél lang mamamamaama geweest, maar nu zegt ze ook papa. Meestal is papa nog gewoon 'mama', maar af en toe doet ze d'r best en roept ze ineens papaaaaa!
De letter B is echter favoriet op het moment. Alles is bah, bal, boem, booooo. :') O+

En het is officieel, mijn kind kan lopen! *O* Waar ze dinsdag nog af en toe stapjes zette met heel veel nadenken erbij, heeft ze gisteren besloten dat ze maar gewoon loopt tot ze neervalt, hahaha. Zo leuk om te zien! De ene keer kukelt ze al na vijf stapjes omver omdat ze iets te gretig wordt en al meteen wil rennen, de andere keer loopt ze zo de halve kamer door :o Mijn kind wordt groot :o O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88065531
Oh wauw wat leuk Innepin!

Foto's en filmpjes aub
pi_88065537
*O* Go Willow!! *O*

Wat leuk Mikoxx!!

Ik vindhet ook niks hoor met een kind tussssen me in slapen maar als ik mag kiezen tussen een kind tussen ons in en slapen of de hele nacht naast haar bed en wakker.. dan kies ik voor het eerste :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88065684
Sorbo, ik heb zojuist nieuwe batterijen voor de camera gekocht :P Als 't kind nog es wakker wordt vandaag dan zal ik het proberen te filmen. Enige probleem is dat ze, zodra ze de camera ziet, het ding meteen wil hebben en snel ook, dus dan kruipt ( }:| ) ze er meteen naartoe. Menig foto is op deze wijze al mislukt :+

Vicky, ja dat snap ik, dat zou ik dan ook doen :) Wij hebben dan hetzelfde probleem als Sorbo (dacht ik) laatst beschreef, ze gaat dan zo:
Oh? Groot bed! MAMAMAMAMA! PAPAPAPAPA! OORRRR *knijp* *giebel* *neus pakt* *vinger in mama's mond stopt* kruipkruipklimklim! Oh, mama borst! *KNIJP* hihihihi dat is grappig. *KNIJP WEER* *keet* lalalalaa!

Niet bevorderlijk voor de nachtrust :Y)
pi_88065812
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:13 schreef innepin het volgende:
Sorbo, ik heb zojuist nieuwe batterijen voor de camera gekocht :P Als 't kind nog es wakker wordt vandaag dan zal ik het proberen te filmen. Enige probleem is dat ze, zodra ze de camera ziet, het ding meteen wil hebben en snel ook, dus dan kruipt ( }:| ) ze er meteen naartoe. Menig foto is op deze wijze al mislukt :+

Vicky, ja dat snap ik, dat zou ik dan ook doen :) Wij hebben dan hetzelfde probleem als Sorbo (dacht ik) laatst beschreef, ze gaat dan zo:
Oh? Groot bed! MAMAMAMAMA! PAPAPAPAPA! OORRRR *knijp* *giebel* *neus pakt* *vinger in mama's mond stopt* kruipkruipklimklim! Oh, mama borst! *KNIJP* hihihihi dat is grappig. *KNIJP WEER* *keet* lalalalaa!

Niet bevorderlijk voor de nachtrust :Y)
dat gebeurd bij ons ook wel eens en dan gaat Tess linea recta naar haar eigen nest :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 28 oktober 2010 @ 14:30:12 #127
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88066328
Hier ook een papa's-kindje. Het is alleen maar papa voor en papa achter!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88067714
Ja Innepin dat was ik! Zo gaat het hier ook als Isabeau in ons bed 'ligt'. Altijd....
pi_88070407
Papa's kindjes? Mirte nu wel meer, maar Iris is echt van mama, mama en nog eens mama.
Maar ze roept wel enthousiast PAPA als hij thuis komt en gisteren was hij amper binnen toen ze driftig al DIE DIE DIE roepend naar de gitaar stond te wijzen. Papa moest even muziek met haar maken... (ik had 's morgens tegen haar gezegd dat ik geen gitaar kon spelen en dat ze dat maar met papa moest regelen... had ze onthouden dus...)

Slapen met een kind in mn bed lukt echt niet...
Fake it till you make it...
pi_88070537
Oh en zeker zodra er in ogen en oren gepeurd wordt of geknepen in neuzen en lippen, dan is het enkeltje naar het eigen bed... (mn post aanpassen lukte ff niet...)
Fake it till you make it...
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:13:23 #131
238474 Jeetjejom
pi_88075972
Bij ons mag ze, als ze wakker wordt, best even tussen ons komen liggen om weer in te dutten, maar als er gekeet gaat worden is het ook hier een enkeltje eigen bed hoor. Maar meestal zeg ik tegen haar dat als ze nu niet rustig gaat liggen, ze dan naar bed gaat en dan gaat ze heel snel op papa zijn borstkast liggen en met hele grote ogen naar hem kijken. Ze pakt hem in waar ik bij sta!

Misschien hebben jullie hier een beter zicht op, maar we denken dat ze loopt, wat denken jullie? O-) O-) O-)
Ps, geluid uit, ik heb een hekel aan mijn eigen stem, en ja we zijn Limburgs, nee dat is geen Zweeds wat we spreken
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:17:48 #132
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88076126
Annicka is op een enkel nachtje na rustig in bed. Ze slaapt nog steeds bij ons. We moeten eerst nog haar kamertje verven voordat ze eventueel over kan naar een eigen bed.

Ow, en over kopstoten gesproken: mijn man had afgelopen week een flinke ontsteking aan zijn kin. Drie maal raden waar hij een kopstoot kreeg: precies tegen die ontsteking. :X
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88076447
Go Jorja! *O*
pi_88076602
Hoi!
pi_88076674
Hoi Ingrid, hoe is het met Tyler? Ik heb het even maar half in m'n hoofd zitten, is hij alweer thuis?
pi_88077029
Mensen even heel erg zonder bij te lezen maar ik moet het even kwijt: Esmee krijgt haar 1e tand *O* Een ribbeltje linksonder *O* Woehoe ik ga meteen haar kunstgebitje afbestellen :P
pi_88077033
Oh, dat was wel een hele korte post net ;)
Ging iets niet goed.
Met Tyler gaat het goed,is nog steeds bij mijn ouders helaas.
Heeft wel ineens veel enorme driftbuien om de kleinste dingen. En trekt (ook wel logisch) meer naar mijn ouders en zusje toe. Dat is wel moeilijk hoor!
Kim en Tyler zijn zo blij als ze elkaar weer zien, dikke omhelsing en kusjes.
Maandag was hij hier 2 uur met de "supernanny" erbij. Ging helemaal goed!
Dinsdag zijn we naar het dolfinarium geweest met mn zusje erbij. Was koud en kleiner dan we dachten. Maar wel geslaagd. 3 shows gezien en de kinderen genoten er van en wij ook.
Morgen is hij hier een paar uurtjes zonder begeleiding. Hebben we zin in!

Jut en Jul aan de wandel

[ Bericht 8% gewijzigd door _Ingrid_ op 28-10-2010 19:48:09 ]
pi_88077048
Goedzo Esmee! *O*
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:44:02 #139
238474 Jeetjejom
pi_88077158
Esmee, wat heeft jou mama een vertrouwen in jou zeg! Al meteen kunstgebitten gaan bestellen!
_Ingrid_ geniet er morgen lekker van!
Jouw warmte is genoeg
pi_88077221
Oooh, JJ, da's echt lopen, hoor! Grote meid! En zie ik no een vogel op de lamp?

Arme Isabeau met d'r lupje... ;( Zit ze er niet aan?

Op het kdv vertelde de leidster dat Lente zo leuk had gespeeld met een jongetje, Levi. Ze was achter een box gaan staan en was gaan kiekeboeen. Dat doen wij ook vaak met 'r. Dan verstop ze zich achter de prullenbak en duikt er dan met een 'wha!' en een erg ondeugend koppie achter vandaan. >:) Dat had ze dus vandaag bij Levi gedaan en die had geschaterd. Zo hebben ze wel tien minuten gespeeld samen. De leidster vond het zo bijzonder om ze op deze leeftijd al echt samen te zien spelen. O+
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:48:04 #141
238474 Jeetjejom
pi_88077312
Een vogel op de lamp? Heb even een stukje teruggekeken, maar ik denk dat het een knuffeltje is dat op de afzuigkap staat.... Maar er komt zo bezoek, dus kan niet helemaal op onderzoek uitgaan....
Lente aan het kiekeboeën!!!!!
Jouw warmte is genoeg
pi_88077367
Wat leuk Lente die kiekeboe speelt.
Tyler kan nu aap zeggen, heel overdreven met zn mond heel wijd open. Zo grappig.
pi_88077464
JJ, het is geen vogel zie ik nu. Staat er een kooi met een eekhoorn of zo achter de tafel?

Oh, vergeet ik helemaal Esmee d'r tand! *) *O*
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:55:53 #144
238474 Jeetjejom
pi_88077621
Ja, wij hebben 2 eekhoorns in een kooi daar staan hahahaha (wat knap dat je kan zien dat het eekhoorns zijn :?
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:22:26 #145
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_88078631
Dames, jullie gaan zo hard!

Ubersnel een heel harte welkom voor Mincke!

En een hele grote *O* voor Jorja! Goed zeg.

Ow en Innepin, you beat the nerds muwhahahaha :7
Niet mieten! Door gieten!
pi_88079184
Hehe eindelijk issie er dan: Esmee's eerste tandje!!!!! hoera hoera! w/
Lente met Levi aan het spelen *) , klinkt ook best leuk samen! Toekomstig setje? O+
Mikoxx, super! O+
Mette is 1 jaar....!!! hoera hoera! van harte gefeliciteerd! *O*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88079331
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:55 schreef Jeetjejom het volgende:
Ja, wij hebben 2 eekhoorns in een kooi daar staan hahahaha (wat knap dat je kan zien dat het eekhoorns zijn :?
Haha, ik zag een lange staart, da's alles. O+

Oeh, Minke, welkom grote meid!

Ik heb geen eigenwijs mormeltje gelukkig... :')

Hm, hij doettut niet...

[ Bericht 15% gewijzigd door Ssserpente op 28-10-2010 20:48:20 ]
pi_88079395
dames, Minke blijft nog een poosje bij de grote babietjes hoor :P
pi_88079443
*O* Oh en nog even een heel welgemeende jompel *O* voor stappende jorja! *O*
pi_88079479
Oh, sorry, ik bedoel Mette natuurlijk. Komt door Seilram! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties