abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88001389
Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 79

De dreumesen

18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 30-10-2010 12:21:22 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88001411
Zullen we het nu weer gewoon over kindjes hebben? :+
pi_88001672
Goed plan ^O^

Wij tellen weer af naar 23.00 uur :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88002273
Annicka goed zo meid :D

Verder weet ik door alle commotie in t vorige topic niet meer waarop ik wilde reageren :P

Ik had vanmiddag geschreven dat Timo net als Willow een losloop-pauze had ingelast, nou nog geen uur later begon hij me ineens weer los te lopen, wel 4 stapjes achter elkaar :D Van de tafel/bank/wat dan ook zo naar mij toe :D Het was wel meer rennen/vallen en dan snel je voeten onder je lijf zetten dan dat het echt lopen was, maar ik wist niet wat ik zag :D
pi_88002804
Wow Timo, daar gaat hij, Chan. *O*
Binnenkort wandel je ook met hem naar de winkel. O+

Annicka, goed zo!

Grasjes, Ko herkende zijn opa niet nee. Het was ook al weer 4 maanden geleden dat ze elkaar gezien hebben. Ko deed heel verlegen.
Maar het ijs was snel weer gebroken. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88003058
Joehoe!!
Ik volg jullie weer. Of nou ja, dat is het plan in ieder geval ;)

Wat is er om 23:00 uur, Miss_Sly?

Losloop-pauze hebben we hier ook gehad. We waren 2 weken op vakantie en hij heeft toen amper gelopen, niet meer dan 3 stapjes achter elkaar ofzo. Sinds een week zijn we weer terug en hij loopt nu de hele kamer door, gaat hoekjes om en vanmorgen liep hij zelfs zijwaarts toen hij iets wilde pakken en zich vergist had in de afstand _O-
.... met gevoel voor drama....
pi_88004566
Hoi, ik kom stiekem alvast meelezen, morgenavond kom ik voor het echie hierheen.. Vind het wel nog een beetje raar, Mette wordt een dreumesje morgen (nu is ze nog even baby, al vind ik het heel leuk dat ze ouder wordt).
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88005004
Wickie, veel plezier morgen! Geniet ervan....al weer een jaar geleden dat jullie leven werd verrijkt door zo'n klein meisje....

Hee die Kers! Long time no see! Dus je kleine Toby stapt ook al! Knap man!

Mikoxx, ik ben zoooo enorm blij voor jullie dat de nachten eindelijk beter gaan ^O^
Wat moet dat een opluchting zijn

hier gister een -o ja dat was ook zo-momentje.
We hadden een filetlapje bij het avondeten, dus Lars ook (gemalen) smullerdesmul...maar 's avonds helemaal mis...en de domme oen die ik ben had niet meteen in de gaten dat het daarvan kwam, dus eerst met dentinox in de weer, getroost, weer weg leggen.....toen maar een pcm, en toen viel het kwartje..... Een eerdere varkensvleespoging was ook al gestrand. Echt zo dom dat ik dat niet heb onthouden....
Gelukkig was Lars heel gelukkig toen hij naast mij in het grote bed mocht slapen...en met zijn kleine handje in de mijne zijn we allebei in slaap gevallen O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88006150
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wickie, veel plezier morgen! Geniet ervan....al weer een jaar geleden dat jullie leven werd verrijkt door zo'n klein meisje....

Hee die Kers! Long time no see! Dus je kleine Toby stapt ook al! Knap man!

Mikoxx, ik ben zoooo enorm blij voor jullie dat de nachten eindelijk beter gaan ^O^
Wat moet dat een opluchting zijn

hier gister een -o ja dat was ook zo-momentje.
We hadden een filetlapje bij het avondeten, dus Lars ook (gemalen) smullerdesmul...maar 's avonds helemaal mis...en de domme oen die ik ben had niet meteen in de gaten dat het daarvan kwam, dus eerst met dentinox in de weer, getroost, weer weg leggen.....toen maar een pcm, en toen viel het kwartje..... Een eerdere varkensvleespoging was ook al gestrand. Echt zo dom dat ik dat niet heb onthouden....
Gelukkig was Lars heel gelukkig toen hij naast mij in het grote bed mocht slapen...en met zijn kleine handje in de mijne zijn we allebei in slaap gevallen O+
Lief O+
Jammer van het varkensvlees, zo sneu dat hij allergisch is...

Vlees gaat hier gelukkig wel goed, mijn kleine carnivoor is er dol op!
Maar ei gaat echt niet. Die ene keer dat hij het met 9 maanden gekregen heeft ging helemaal fout. later bleek hij allergisch en op vakantie had hij bij nader inzien dus per ongeluk een hapje van Devin's broodje worst binnengekregen. Met mayonaise :X
De hele avond is hij aan het gillen geweest, leeglopend aan alle kanten en vuurrood van de uitslag :'(
Ik ben uiteindelijk maar met hem in de lege badkuip gaan liggen. Het was zo zielig...

Verder weten we sinds vorige week dat hij naast melk, ei en pinda ook allergisch is voor o.a. amandelen, walnoten, stof en stofmijt. Direct dezelfde dag nog het tapijt uit zijn slaapkamer vervangen door laminaat. En... het lijkt beter met hem te gaan! Aanzienlijk minder eczeem en de anti-histamine druppels hebben we al 3 dagen niet gebruikt *O*
Sinds 3 weken krijgt hij via mijn melk wel weer mondjesmaat allergenen binnen (ben gestopt met het dieet) en dat gaat okay.

Wickie, spannennnnd..... Gefeliciteerd alvast en sterkte met herbeleven ;)
pi_88006355
Oef dat was wel een hele heftige reactie dan!
Ei gaat hier wel goed. alleen koemelk dus niet, en varkensvlees.

En een heleboel dingen wil hij gewoon niet.
Hij heeft in het begin heel weinig soorten groente gehad, dus als hij nu iets onbekends proeft dan gaat hij met het derde hapje het eten uit zijn mond halen en teruggeven...heel aardig.
Ik krijg het er ook echt niet in verder.

Hij heeft zo'n eenzijdig menu, maar ik kan het er moeilijk in dwingen.

Waarom stop jij weer met het dieet dan? Is het te belastend voor jezelf?
pi_88006847
Belastend is een groot woord :@
Ik snakte gewoon naar een echte boterham (en niet dat laffe Blue Band - brood) met kaas. Melkchocola die op je tong smelt. Een bakje yoghurt, gebakken eitje, koekjes, een bagel met roomkaas, koekjes, roomijs, kaaaaaas... fantaseren en dromen over "verboden" eten, ik deed haast niet anders meer! En toen ging ik op vakantie naar Israel (voor mij bekend terrein) en moest ik alle heerlijkheden die me de hele dag door werden aangeboden steeds afwijzen... Na 3 dagen begon ik langzaamaan weer eea te introduceren en dat ging goed. Dus nu eet ik alles weer, maar met mate. Geen liters melk wegklokken enzo.
Toby reageert er gelukkig goed op, was dat niet het geval geweest dan was ik weer het dieet gaan volgen.

Wel jammer dat de kilo's die er in 5 weken afvlogen er binnen 1,5 week weer allemaal aanzaten, maar da's weer een ander verhaal :P
pi_88007045
En ik kan me voorstellen dat Lars toch een soort trauma heeft opgelopen. Hoe jong ook, hij begrijpt op de een of andere manier dat het eten hem zo ziek maakt(e) en dus durft/lust/wil hij minder.
Misschien gaat het vanzelf over en wil hij straks wel alles weer eten en proeven. Als je je zorgen maakt over zijn eetpatroon kun je anders misschien bij een (kinder)dietist aankloppen. heeft mij ook een hoop handige tips en informatie opgeleverd :Y
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:11:41 #13
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88007424
Ow wat akelig zeg, die allergieën. :( Ik hoop dat wij er hier nooit last van zullen krijgen, ook al is er wel een kans op. Mijn zusje heeft hooikoorts, dus dan is de kans op allergieën bij Annicka en eventuele volgende kinderen ook groter.

Het was trouwens wel mooi om te zien HOE ze nu precies keek of er auto's waren, want dat deed ze dus met haar hele lichaam, niet alleen met haar hoofd. :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88012040
Het is gisteravond helemaal goed gegaan *O*
spuitje AB erin, beetje drinken, terug in bed. Een paar kreetjes van protest, mar die waren echt maar zwak en duidelijk half in slaap, dus binnen 2 minuten was het stil en vanochtend heb ik haa rom 7 uur uit haar bedje gevist :o *O*
pi_88012119
Fijn dat de nacht goed is gegaan miss. :)

Hier heeft m'n mannetje net na z'n boterham de kattebrokjes opgegeten! Ik zet de brokjes voor de kat altijd in een bakje op de bank omdat de hond ze anders opeet en meneer kruipt op de bank en gaat vrolijk meesmikkelen.
Hij drinkt ook wel eens van het water van de hond, uit een drinkbak. Als een hondje he. :')

Nou maar hopen dat het een beetje vlot met praten, stel dat z'n eerste woordje straks 'woef' is. :')
pi_88012297
Arme Lars :* hij zal inderdaad wel een verbinding leggen tussen pijn en voedsel.

Pfoeh Kersjes wat een enorm heftige reactie op zo'n klein beetje ei, zo zielig! :* Gelukkig heeft hij er via je melk geen last van.

Wat fijn dat het slapen en toedienen van de AB zo goed ging vannacht Miss Sly *O* En super dat je je meisje sinds gisteren weer terug hebt O+

Lopende Timo, Isabeau en Willow _O_

Welkom wickie en dreumesje Mette!! O+ *O* w/

Ik vind het nog steeds gek om hier mee te schrijven, het verschil tussen een kind van bijna 2 en Niels is zo enorm! Ik moet er nog even aan wennen geloof ik :D

Wij moeten vanmiddag naar het CB. Ik ben benieuwd hoe hij gegroeid is, vooral in gewicht, omdat hij de borst geweigerd heeft de laatste tijd.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88012584
Karin, wat balen van het varkensvlees... Wat betreft "vreemde" groenten, ik zou het wel aan blijven bieden, misschien went hij op een gegeven moment toch aan de smaak.
En daarnaast dan toch ook maar regelmatig dingen die hij wel lust en eet. Maar lijkt me wel lastig, want je weet vast ook niet van alles hoe hij erop reageert qua allergie. Lijkt me dan best lastig om te blijven proberen...

Lopende kinders *O*

Sly, wat fijn :).

Kers, wat fijn dat het goed gaat :).

Nr zoveel, hahaha woef zou wel een mooi eerste woord zijn ;)
Fake it till you make it...
pi_88012781
Zo, ik heb Julian even op bed gelegd. Normaal doet ie nooit een ochtendslaapje maar hij was nu echt niet te genieten, bleef maar huilen en boos, en gapen. Viel na een moe huiltje al meteen in slaap. Daar was ie dan toch aan toe.
pi_88012844
Och Karin, wat sneu van die reactie op het varkensvlees ;( Lijkt me zó moeilijk als je kindje zo allergisch is! Petje af voor jou en voor Kersjes, echt.

Hahah nummer zoveel dat probeert Willow ook vaak maar meestal krijgt ze de kans niet. Of ze plukt het droogvoer van de katten brokje voor brokje uit het etensbakje om ze dan in het waterbakje te laten vallen want dat ziet er zo leuk uit als ze helemaal sponzig worden :') Muhh. Oh en wij hebben geen hond maar Willow zegt wel woef :@ :D

Sly *O* Fijn zeg! Hoe lang moet je de ab nog geven?

Wickie en Mette gefeliciteerd en welkom! *O*

Twinkly, dat gevoel heb ik ook nog steeds hoor. Dat er hier wordt gepraat over dingen die mijn kind nog laaaaaang niet kan en in mijn beleving pas over drie jaar gaat leren ofzo :+ Mijnes is nog een babytje joh, die gaat dit jaar heul niet leren tellen of praten of oversteken of of of weet ik het... :P
pi_88012855
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 08:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Fijn dat de nacht goed is gegaan miss. :)

Hier heeft m'n mannetje net na z'n boterham de kattebrokjes opgegeten! Ik zet de brokjes voor de kat altijd in een bakje op de bank omdat de hond ze anders opeet en meneer kruipt op de bank en gaat vrolijk meesmikkelen.
Hij drinkt ook wel eens van het water van de hond, uit een drinkbak. Als een hondje he. :')

Nou maar hopen dat het een beetje vlot met praten, stel dat z'n eerste woordje straks 'woef' is. :')
Volgende week: "miauw!!" *)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88013214
Mette En Wickie, welkom! En gefeliciteerd! Heb een hele fijne dag vandaag. *O*

Miss, wat fijn dat het zo gemakkelijk ging. Heerlijk geslapen dus, alledrie? :z

Arme Lars en Toby. Wat heftig lijkt me dat, zo intens moeten opletten altijd en inderdaad, als je kindje de associatie gaat leggen tussen eten en pijn, lijkt me dat zo verdrietig en moeilijk. ;(
P. heeft erg veel allergieen, zo ongeveer voor alle dieren, behalve vissen, en voor grassen, voorjaarsbomen, huismijt en ook bijna de hoogste graad daarin, 4 op 5.
Ik was erg bang dat Ko daar ook last van zou kunnen krijgen.
Maar voedselallergieen zijn denk ik toch van een andere aard. Alhoewel ik dat niet zeker weet.
Afijn, dat is een van de redenen dat Ko nog steeds borstvoeding krijgt.

Twinkly, dat gevoel herken ik ook hoor, dat het verschil zo groot lijkt. Maar het went vrij snel hoor. ;)
En het scheelt misschien ook, dat er nu niet zo heel veel actieve posters zijn met veel oudere kindjes. Ik heb nu vaak het gevoel dat Ko al een van de ouderen is, terwijl hij nog maar 16 maanden en een beetje is. :D
En gewoon lekker posten hoor, ik vind het veel te gezellig dat jullie er nu eindelijk zijn! O+

Woef of miauw als eerste woordje! Dat is wel origineler dan Bal! :D

Ko heeft een plekje op het kdv! :o :o :o
Per 1 dec.
Op woensdag en dan na 1 maand op donderdag en daarna op vrijdag en daarna weer op woensdag. :s)
Dus een beetje ertussen door gefrot. Ik weet nog niet helemaal wat ik ervan moet vinden. :o
Maar het is dus voor 1 dag in de week.
pi_88013279
Voor Ko is dat vast heel leuk Oeke :Y Jij went er wel aan, ooit :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88013336
Ik denk eerlijk gezegd dat het voor mij ook heel leuk is, Estrys. :@ ;)
pi_88013373
Wow wat spannend Oeke!! Alhoewel het vast even wennen zal zijn voor jullie beiden, denk ik dat Kobus het geweldig gaat vinden, al die andere kindjes O+ En jij hebt ineens zeeën van tijd om aan projecten te werken!
pi_88013523
Spannend Oeke! Ik hoop dat hij het er enorm naar zijn zin gaat hebben :)
pi_88015990
Allemachtig wat een ochtend!

Ik had me vanmorgen verslapen en ging dus later dan normaal van huis. Eerst Isabeau naar het kdv gebracht en toen met de trein naar mijn werk. Eenmaal op mijn werk, jas opgehangen, bak koffie uit de automaat getrokken en toen ging mijn telefoon.

Het kinderdagverblijf. Isabeau was gevallen. Had een enorme buil op haar voorhoofd en een snee onder haar lip, waarvan ze dachten dat het geplakt moest worden. Of ik even met haar naar de huisarts kon. SHIT. Ik heb geen rijbewijs en de huisarts zit een dorp verderop. Nou ja, ik bedacht dat ik dan wel zou lopen met Isabeau in de buggy. Is een kilometer of vier, dus wel te doen. Dus ik bel de huisarts; gesloten wegens vakantie. Zijn waarnemer zit in een dorp 8 km bij ons vandaan. Dat vond ik toch niet echt wandelafstand. Dus ik belde B.. Hij was onderweg naar zwolle, maar zou (onder luid gemopper want 'belangrijkste vergadering van het jaar') terug naar huis rijden.

Toen bood mijn collega aan om met mij naar het kdv en daarna naar de huisarts te rijden. En dat hebben we uiteindelijk gedaan. Isabeau was gelukkig heel vrolijk en alert, maar 't zag er wel sneu uit! (en mijn favoriete DPAM jurkje onder het bloed, maar dat terzijde)

De huisarts heeft het geplakt (NIET LEUK volgens Isabeau) en we moeten haar de komende 24 uur om de 2 uur wakker maken. Ploegendienst vannacht dus!

Anyway, 't is weer een topdag. Isabeau is nu weer vrolijk aan het spelen op het KDV en ik zit nu eindelijk achter mijn bureau.
pi_88016027
Oh ja...goedemorgen!

Ik zal nu even doen of ik sociaal ben en bijlezen :D
pi_88016273
Oeke, spannend! Zal voor jullie allebei wel even wennen worden...

Och jemig Sorbo, da's inderdaad geen ideale ochtend :{ Wat sneu zeg dat ze zo gevallen is. Klein brokkenpilootje ;( Sterkte met het elke twee uur wakker maken :X brrr.
en had je B. nog wel verteld dat ie niet hoefde te komen omdat je al een lift kreeg? :+
pi_88016439
Ja, ik heb hem meteen gebeld. moest mijn collega een kusje geven van hem :D Hij bood meteen zijn verontschuldigingen aan voor zijn primaire reactie. Hij zei: "Natuurlijk gaat de lip van De Beau voor alles!"

Maar goed, toen hoefde het al niet meer :')
pi_88016644
Isabeau tegen de huisarts toen ze het welletjes vond: "KLAAAAR" :D

Miss, wat fijn dat het gisteravond goed is gegaan!

Karin en Kersjes, moeilijk hoor, die allergieën. Kan me jouw dromen over verboden voedsel zo goed voorstellen Kersjes!
pi_88016808
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:41 schreef oeke het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het voor mij ook heel leuk is, Estrys. :@ ;)
JA, wat is dan het probleem? :P ;)

Zo Sorbootje, dat was de ochtend wel weer.

Wij hadden een slechte nacht. Drie keer eruit geweest en om vijf uur was meneer enorm aan het huilen. Even getroost en uiteindelijk ging hij weer slapen tot kwart over zes :O Tandjes denk ik, volgens mij komen er boven nog twee door.
pi_88016816
Och Sorbo wat een ochtend :*. En een kus voor je kleine dame :*. Isabrokkenpilootje...
pi_88016946
IsaBOEM!
pi_88016971
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 11:53 schreef Sorbootje het volgende:
IsaBOEM!
_O-
Houden jullie een lijst bij van alle woordgrapjes die je met haar naam maakt? :D
Leukvoorlater :')
pi_88017010
Arme Isabeau! Wat een ochtend Sorbo!

Miss wat fijn dat het geven van de ab gisteravond goed ging!

Wij zijn weer terug van ons eerste bezoekje aan de ukkiegroep van de peuterspeelzaal! Finn vond het helemaal geweldig! De kindjes waren opzich wel interessant, maar al dat speelgoed was veeel leuker! Het eerste waar hij heen liep waren trouwens de (echte) vissen die op de kast stond, meteen riep hij Visssss!

Erg geslaagd dus volgende week weer *O*
pi_88018602
Wat een ochtend Sorbootje :o arme Isabeau, kusje erop :*

Fijn dat het leuk was, FTA *O*

oeke, spannend en leuk! Wordt wennen, maar vast voor jullie beide een fijne tijd.

Ik heb de uitslag van de kweek: inderdaad blaasontsteking. Richtlijn is meisjes onder de 4 jaar meteen na de eerste blaasontsteking naar de kinderarts om fysieke problemen/oorzaken uit te sluiten. Het kan ook een kwestie van pure pech zijn, maar dat gaat de ka bekijken. Ook gaat hij bekijken of ze misschien al langer liep met deze blaasontsteking en of er al schadelijke (blijvende) gevolgen zijn, zoals schade aan de nieren.
pi_88019343
Goed dat ze daar zo voorzichtig mee zijn Miss. Toch fijn dat ze even onderzocht wordt!
pi_88019378
Wel fijn dat ze toch even verder kijken miss. De antibiotica heeft zn werk in elk geval wel gedaan toch? :*
pi_88019779
Oef dat is wel even schrik denk ik Miss, dat ze gaan kijken of er blijvende schade is, laten we toch met zijn allen hopen van niet zeg.

FTA, leuk dat Finn het zo leuk vond!

En Ko per 1 dec naar het kdv, hij vindt het vast super!

Twinkly, dat duurt eventjes hoor, maar je voelt je vast snel op je plekje hier. En hee, Lars is ook nog heel klein hoor. Die loopt langs de bank (los is ineens eng) en zegt bijna geeneen woord.

Nijna, ik vind het moeilijk om steeds wat aan te bieden van iets dat hij niet wil, ik doe het weleens, bijv als wij rode kool of bietjes oid eten, maar na 2 hapjes gaat hij echt in weigermodus, en pak ik dan zijn eigen eten dan vertrouwd hij dat ook niet meer. En dan wil hij dus ook dat niet.
Dus....moeilijk
Ik ga de dietiste maar eens mailen over hoe we dit het beste kunnen aanpakken.
Ik wil zo graag dat wat hij wel verdraagt ook fijn blijft om te eten, niet dat hij ook daarbij gaat denken dat het vergif is ofzo.
pi_88020677
Karin, wat lijkt me dat naar en lastig idd. Je wil graag dat je kind een goed vertrouwd gevoel heeft bij eten, maar ook dat hij zo nu en dan eens wat probeert. Ik hoop dat de dietist wat tips heeft voor jullie!

Afspraak gemaakt: volgende week donderdag al! Fijn, snel. Idd wel even slikken dat ze moeten checken voor blijvende schade. Ik ben ook stiekem best bang dat ze al langer, voor ze zo ziek werd, een beginnende blaasontsteking had, omdat ze zo moeilijk deed met verschonen en wassen. Als dat echt zo is, zat de bacterie er al best een tijdje.
Ah well, rustig afwachten en niet onnodig zorgen maken voor er iets bekend is.
pi_88021141
Karin, dat lijkt me inderdaad wel lastig. En wat doet hij als je zijn vertrouwde eten op het bord legt en een heel klein beetje "nieuw" ernaast?
Of wil hij dan dat vertrouwde eten ook niet...
Kan me voorstellen dat je het ook graag fijn wil blijven houden met de dingen die wel goed gaan, ik hoop dat de diëtiste nog wat tips voor je heeft!

Hier een dreumes die ook steeds kieskeuriger wordt... of nou ja... ze weigert steeds meer zeg maar.
Groente is heel soms nog wel het proeven waard, maar het liefst laat ze dat gewoon liggen. Vlees en vis wil ze eigenlijk altijd wel en aardappeltjes toch het liefst in gebakken of gefrituurde vorm.
Rijst en macaroni doen het vaak wel weer aardig. Kleine tuthola.
Of ze dit nou nadoet van haar zus (ze begint ook korstjes te laten liggen) of dat dit de leeftijd is... geen idee.
En volgens mij is ze met een sprongetje bezig, ik dacht dat we er net 1 gehad hadden, maar tjonge zeg. Het liefst de hele dag bij mama hangen, kan of mag dat even niet dan is het DRAMA. Werpt zich languit op de grond en brullen, brullen...
Bij alles wat niet kan of mag trouwens. Ze kan best even zelf spelen, maar het liefst wordt ze vermaakt. Volgens mij las ik ergens dat dit de tijd is dat ze grenzen aan het verkennen zijn... nou dat is wel heel duidelijk... :o. Zal het boek zo eens onder het stof vandaan halen om te kijken hoe lang deze ongein duurt ;). Want echt gezelliger wordt het er niet op...
pi_88021349
Doe eens Nijna (opzoeken hoe lang dat duurt) Die drama acties komen me bekend voor. Languit gaan liggen brullen...gelukkig is het hier snel over als ik er geen aandacht aan schenk.

Mail naar de dietiste is de deur uit!
pi_88021650
Sorboo, nou wat een ochtend heb jij gehad zeg! ;)

Miss: hopelijk blijkt na onderzoek dat er met Senna niks aan de hand is.

En Karin, het is inderdaad dan een goed idee contact op te nemen met een dieetiste. Die hebben vast nog tips en adviezen voor je.

Julian heeft bijna dagelijks driftbuien en dat ie over de grond ligt te rollen. M'n schoonmoeder vraagt zich af van wie hij dat heeft, want haar kinderen hadden dat noooooit en ze vindt het niet normaal. Zucht.... Hoe vaak ik ook uitleg dat dit heel normaal gedrag is op die leeftijd. En dan beweert zij dat ze zooo veel weet over opvoeden en kinderen. :X
pi_88023341
Auch, arme Isabeautje :X :* Wat een ochtend Sorbootje, pff.. Zere kop zeker nu?
Wat droog "klaaaar!!" :D

Hopelijk is er fysiek niets aan de hand met de urinewegen van Senna :*
pi_88023436
Isabeau d'r koppie doet vast pijn. Die van mij onderhand ook, maar lang leve de paracetamolletjes :D

Dat 'klaar' is echt helemaal hip volgens Isabeau.
pi_88024078
Ohh Isabeau toch, en Sorbo ook, arme jullie. Wel leuk dat ze op zulke momenten ook "klaar" zegt :D

"Klaar" is hier weer een beetje uit de gratie lijkt het, Timo zei het vooral als ik met de neuspeer zn neus leeg aan het halen was en als hij klaar met eten was.
Hij heeft wel wat nieuws nu, hij heeft de betekenis van "Nee" ontdekt. En dan dus met name dat hij het zélf ook kan gebruiken als hij iets niet wil.. Hij schudt dan echt zo hard mogelijk zn koppie heen en weer en piept er zo dramatisch mogelijk bij.. :o

Miss hopelijk is er geen blijvende schade! Wel fijn dat ze er meteen naar gaan kijken.. En super zeg, dat het gisteravond zo goed ging :D Nog één avond nu toch?

Oeke spannend zeg, Ko naar t kdv! Wordt vast heel leuk voor m :) En voor jou idd ook :Y

Wicky van harte gefeliciteerd met Mette en welkom hier! *O*

En Niels en Twinkly ook nog van harte en welkom hier! *O* Volgens mij was ik jullie helemaal vergeten te feliciteren! :o

Kersjes leuk dat je er weer bent :) En fijn dat het zo goed gaat met Toby!

Flower wat leuk dat het zo'n succes was de ukkiegroep :)
pi_88027463
*adem in, adem uit*

Tess is vandaag ONMOGELIJK. Ze is oervervelend en jankt om elke scheet die dwars zit. Ik heb haar al tig keer ergens vandaag gehaald waar ze niet mag komen en dan wordt de dramaqueen in haar wakker.

*einde klaagzang*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88028233
oe, allemaal zware dagen/ochtenden hier. Sorbo, sterkte met wekken vannacht! En voor de onmogelijke kindjes stel ik graag een emmer behangselplak en een rol behang beschikbaar.
Miss, fijn dat ze controleren en laten we hopen dat het gewoon vette pech is.

Driekus lijkt ineens los staan te snappen. Hij probeert het nu ook gewoon op de vloer. Het is nog wel echt schrikken als het lukt, dus hij zit ook zo weer. Maar het ziet er wel heel leuk uit. En hij loopt tegenwoordig braaf mee aan een hand, vorige week waren daar toch nog echt twee handen voor nodig.

Karin, ik hoop dat je snel antwoord krijgt van de dietiste, lijkt me ook lastig zo. En goed nieuws voor Toby, jammer dat het een stofallergie is, maar van de andere kant, als je met het verwijderen van tapijt al zoveel resultaat boekt...lijkt me makkelijker dan em van de ei af houden.

Wij zijn beiden gezegend ( :'( ) met een gevoelige huid. Driekus lijkt er weinig last van te hebben, behalve als ie iets onder de leden heeft, dan zit ie ook onder de uitslag. Tanden zien we dus hier ook aankomen op zijn rug, want daar begint de uitslag. En hij heeft een enorm droge huid wat voor een waterratje natuurlijk best lastig is. We wassen em met natusan met olie en in bad gaat ook olie, meer kunnen we niet echt doen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88029516
Vervelend Vicky, zou ze ziek aan het worden zijn?

Driekus ^O^ Wanneer post je weer eens foto's van je mooie ventje Mefke?

Wij zijn net terug van het CB, alles was weer ok. Hij is voor het eerst op een stoeltje gewogen ipv dat hij moest liggen, ze dacht namelijk dat hij wel over de 10 kilo heen zou gaan :D
Hij heeft prikken gehad, maar het verdriet was snel weer vergeten gelukkig.
Oh en dat Niels 's nachts wakker wordt is mijn schuld, moet ik hem maar niet voeden :')

pi_88032460
Twinkly, moeten ze bij 10 kilo in een stoeltje? Heb ik hier nog niet gezien en Driekus is al over de 10 kilo. Hij volgt keurig zijn lijntje, toch? Tis gewoon geen lang eind, ze kunnen niet allemaal lang zijn. Kreeg ie z'n 11 maanden prikken nu? Enne, gewoon niet voeden 's nachts, lekker laten brullen! Echt, soms zou je....

Mijn manneke is een carnivoor. De wortelstamp ging met moeite net, maar de stukjes rookworst verdwenen als sneeuw voor de zon.
pi_88036706
Mooie groeicurves Twinkly! Ik vind dat aflezen lastig, was hij 74 cm en ietsje onder de 10 kilo?
Zouden we nou toch verkeerd hebben gedacht vanmiddag, Wolf leek echt wel zwaarder te voelen dan Niels
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88038802
Niels groeit goed ^O^

Seb is echt een klimgeit en lenig, net een aapje. Hij hing daarstraks ondersteboven aan een stoel. We hebben een nieuwe bijnaam voor hem: Sepke Zonderland :P
pi_88039019
Vicky :* Ik had dinsdag ook zo'n dag...

Sorbo, hoe was isabeau gevallen? Is best hard gegaan denk ik? Hoop voor haar dat ze er weinig last van blijft houden en dat ze maar snel weer haar mooie gezichtje terug mag krijgen zonder bult en snee :)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 21:02:23 #54
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88039328
Pff dames, zo kom ik nooit erin hier, jullie gaan zo snel! Een dag niet online geweest en meteen een heel topic gemist.
Maar heb wel alles zo goed als bijgelezen (Pfff Sorbo, dat zal schrikken zijn geweest), maar ga zo mijn bedje in, dus reageer eigenlijk niet echt meer. (Wordt tijd dat ik zwangerschapsverlof krijg, kan ik tenminste echt eens jullie proberen bij te benen :D)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88039785
Mooi lijntje Twinkly!
Bijna 10 kilo dus? Dikke prima lijkt me!

Chan, hoe is het met Timo dan?? Is hij helemaal hersteld van de operatie?

Oeh ja Sorbo, wat een vreselijke ochtend zeg...pfff
Zielig dan, dat plakgebeuren.....dikke kus dr op!
pi_88039980
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 11:27 schreef Sorbootje het volgende:
*rennen, vliegen en Isabeauty plakken*
:o Wat een ochtend! Hoe gaat het nu met haar?
pi_88040115
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:08 schreef Poppejans het volgende:
Mooie groeicurves Twinkly! Ik vind dat aflezen lastig, was hij 74 cm en ietsje onder de 10 kilo?
Zouden we nou toch verkeerd hebben gedacht vanmiddag, Wolf leek echt wel zwaarder te voelen dan Niels
Ohja, vergeten neer te zetten :)
Hij weegt 9650 gram en is 73,5 cm lang, maar de meetmevrouw vertelde dat kindjes bij haar altijd minder goed gegroeid zijn omdat zij anders meet dan haar collega :D het was inderdaad dezelfde meetvrouw als bij die knik in de lengtecurve.
pi_88040152
Arme Isabeau..... En succes vanacht met het wakker maken.

Estrys, ik moest echt heel hard lachen om Sepke Zonderland!

Slapen jullie kindjes op het kdv ook slechter dan thuis? Hier slaapt ze zo 4 uur op een dag en daar maar 3 kwartier tot een uur, en dat maakt het avondeten er niet altijd gezelliger op.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_88040264
Netjes Twinkly! Het meten scheelt inderdaad heel erg per persoon. Minisproetje heeft bijvoorbeeld al een gigantisch groot hoofd maar toen er een keer een andere meetmevrouw was, was hij nog gigantischer dan normaal. Gelukkig was het de keer daarna weer wat normaler :P
pi_88040494
quote:
woensdag 27 oktober 2010 11:49 schreef Estrys het volgende:[/b]
JA, wat is dan het probleem? :P ;)
Geen probleem. :D Gewoon, ineens is er plek. Verbazing vooral. En oke, heel spannend toch ook. ;)
Seb de klimgeit. O+

Sorbo, wat een ochtend zeg. :o En die arme Isaboem. ;(

Fijn Miss, dat ze even kijken naar de blaasontsteking. En fijn dat je weer je meisje hebt. O+

Wat groei je mooi volgens het lijntje, Niels! En wat een stomme opmerking zeg. :*
pi_88040567
Sproet-je, het komt mij als kdv-leidster bekend voor dat ze op het kdv slechter slapen als thuis. Ligt ze met een groepje kinderen in een slaapkamer?
Want dan is de kans groot dat ze elkaar wakker maken.
En er is altijd meer rumoer omheen als thuis

O ja dat meten, hier ook hoor, ging ze meten en was hij niet gegroeid, terwijl zijn kleren niet meer pastten. dus ik zei dat, meet ze overnieuw, en ja hoor 3 cm erbij! :P
pi_88040747
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O ja dat meten, hier ook hoor, ging ze meten en was hij niet gegroeid, terwijl zijn kleren niet meer pastten. dus ik zei dat, meet ze overnieuw, en ja hoor 3 cm erbij! :P
lol, dat is wel een heel verschil _O-
pi_88041075
Op het kdv slaapt Driekus meer, maar korter. Daar doet ie nog echt twee slaapjes en heel soms drie. Hier thuis wil ie er nog wel eens maar 1 echte slaap doen en dan tussendoor een beetje liggen dutten in box of buggy. Ik ga trouwens eens vragen of zij em wat later neer kunnen leggen in de middag. Vandaag heeft ie hier thuis geslapen van half vier tot 5 en was ie bij het eten een stuk beter te pas dan normaal. En hij wordt toch pas om half zes opgehaald, dus dat moet geen reden zijn.
pi_88041092
Ja dat meten is grappig, Seb was een keer een centimeter gekrompen. _O-
pi_88041176
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef Estrys het volgende:
Ja dat meten is grappig, Seb was een keer een centimeter gekrompen. _O-
Ja maar, je moet hem ook niet in de droger gooien :N
_O-
pi_88041474
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef mefke79 het volgende:
Op het kdv slaapt Driekus meer, maar korter. Daar doet ie nog echt twee slaapjes en heel soms drie. Hier thuis wil ie er nog wel eens maar 1 echte slaap doen en dan tussendoor een beetje liggen dutten in box of buggy. Ik ga trouwens eens vragen of zij em wat later neer kunnen leggen in de middag. Vandaag heeft ie hier thuis geslapen van half vier tot 5 en was ie bij het eten een stuk beter te pas dan normaal. En hij wordt toch pas om half zes opgehaald, dus dat moet geen reden zijn.
:o trekt hij het zolang! Thuis ligt minisproetje er om half 11 meestal al weer in.

Karin, fijn om te horen! Het zal inderdaad het rumoer zijn. Thuis zal ze na 45 minuten ook wel wakker worden maar dan is het donker en stil dus gaat ze weer slapen, bij het kdv is er veel te veel ander leuks. Volgens mij slaapt ze niet vaak met andere kindjes, ze hebben verschillende kamers waar de kleintjes liggen.
pi_88041676
dat krimpen kennen wij ook ja, Driekus is ook ooit gekrompen. Ach ja, maakt niet uit, is leuk voor de grafieken
Effe kijken of dit werkt:

pi_88041774
krimpen zie je niet terug in deze grafiek, kwestie van zelf een keer nameten want tja, als ie uit zijn kleren groeit zal ie toch wel wat langer geworden zijn.
pi_88041876
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:56 schreef Raissa het volgende:
Vicky :* Ik had dinsdag ook zo'n dag...

Sorbo, hoe was isabeau gevallen? Is best hard gegaan denk ik? Hoop voor haar dat ze er weinig last van blijft houden en dat ze maar snel weer haar mooie gezichtje terug mag krijgen zonder bult en snee :)
Ze is tegen een stoel gevallen. Ze probeerde te lopen. FAIL
pi_88041924
Sproetje, hij had vandaag een raar dagje. Normaal gaat de wekker (en dus ook die van hem) om 6.15 uur. Maar omdat ik vrij was, was dat vandaag niet nodig. Dus hij heeft rond kwart voor zeven van mijn man een fles gehad (in bed). Daarna heeft ie geslapen tot tien voor negen, toen heb ik em wakker gemaakt. Vervolgens is ie wakker gebleven tot een uur of 12, heeft ie in de kinderwagen een tukkie gedaan van een half uur en toen dus door naar half vier. Normaal redt ie dat nooit, op het kdv ligt ie er geloof ik rond 10 uur al weer in. Maar goed, tegen die tijd is ie dus ook al bijna vier uur wakker normaal.
pi_88042044
Mooi hobbelgrafiekje Mefke!
Goh nog 3 slaapjes soms joh, Lars slaapt altijd maar 1 keer.
Meestal rond 13.00 uur en dan thuis 2,5 uur en bij oma 1,5 uur.
pi_88042282
die drie slaapjes hebben bijna altijd een aanwijsbare oorzaak: wakker geweest 's nachts, tandjes, koorts ed. Wordt zaterdag bij de meet ook nog leuk, na het zwemmen is meneer ook kapot. Ik hoop maar dat ie wil slapen in de trein, dan is ie een beetje wakker daar.
pi_88042530
Ohhh Isabeau toch, brokkenpiloot! Succes met de wekdienst vannacht Sorbo :O

Arme Senna, blaasontsteking is geen pretje :N

FTA, wat leuk dat Finn al zo vroeg naar de psz mag! Is daar nog een speciale reden voor? Meestal is dat pas vanaf 2-2,5 jaar.

Oeke, Ko gaat het vast helemaal geweldig vinden op het kdv, heus waar!

Met Toby gaat het op het kdv steeds beter gelukkig. Vandaag met het wegbrengen maar 3 minuten gehuild en volgens zijn juf had hij echt een topdag! Geslapen, gegeten, gespeeld... en lekker vrolijk geweest. Over 2 weken komt er een dag bij en zal hij 2 hele dagen gaan.

Twinkly, geef jij je kind echt nog drinken 's nachts?? Nou jaaaaaa zeg, no way dat Niels ooit nog gaat doorslapen nu je hem zo verwent he? Je begrijpt toch zeker wel dat het je eigen schuld is dat je zo moe bent? Mooi, dus elke keer dat je overdag aan het gapen bent zullen we je dat direct eens even flink inwrijven. Ongevraagd advies: we hebben er recht op om dat te geven als omgeving, maakt niet uit dat je er niet op zit te wachten. Moet je je kleuter maar geen borstvoeding meer geven, en al helemaal niet meer 's nachts o|O
Muuhhhh ):O
pi_88043085
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 21:57 schreef Kersjes het volgende:
Moet je je kleuter tiener maar geen borstvoeding meer geven, en al helemaal niet meer 's nachts o|O
Muuhhhh ):O
Enne, proost! Melk, de witte motor!
pi_88043173
om je te troosten Twinkly, Driekus krijgt dan wel geen borstvoeding meer, maar er zijn hier momenten dat ie 's nachts ook geen water pikt en alleen stil wordt van een fles melk. Omdat ik mijn nachtrust ook nodig heb en geen zin heb in gezeur krijgt ie die fles gewoon. Tuurlijk, tis maar soms enzo. Maar kom op zeg, wat zeurt jouw cb.
pi_88043816
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef mefke79 het volgende:
om je te troosten Twinkly, Driekus krijgt dan wel geen borstvoeding meer, maar er zijn hier momenten dat ie 's nachts ook geen water pikt en alleen stil wordt van een fles melk. Omdat ik mijn nachtrust ook nodig heb en geen zin heb in gezeur krijgt ie die fles gewoon. Tuurlijk, tis maar soms enzo. Maar kom op zeg, wat zeurt jouw cb.
In februari kreeg seb ook nog een fles 's nachts. Om precies dezelfde reden als mefke. Heb ik overigens wel bewust verzwegen voor het CB O-) somethings are better left unsaid
pi_88043859
o, ik ben niet de enige die dingen achterhoudt voor het cb.
pi_88043881
Zo, beetje bijgelezen.
Senna toch een blaasontsteking :{ hopelijk is er verder niets aan de hand. Wel fijn dat ze er zo alert op zijn en dat je snel terecht kunt!

Timo oooohjee! :D eigen wil aan het kweken?
Amélie zegt wel nee maar ik betwijfel of ze echt al doorheeft dat ze zelf ook dingen kan willen. Soms wel en soms niet.

Twinkly mooie curves!
Amélie krijgt ook nog nachtvoedingen hoor. Welliswaar geen bv meer, maar ik doe daar niet moeilijk over verder. Ze is heel grillig in wanneer ze wel en niet voor een voeding komt en vaak hangt het samen met bijvoorbeeld tandjes krijgen of weinig eten overdag. Ik ga er dan dus vanuit dat ze het gewoon nodig heeft en vind het dus niet nodig om haar dat te ontzeggen. Gewoon doen waar je je goed bij voelt.

en de rest ben k vergeten :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88044147
:D Wij hebben eng speelgoed.
Net begon vanuit het niets de little people draaimolen te spelen. Eerst lachende kindjes en dan een liedje. :o
pi_88044193
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef oeke het volgende:
Net begon vanuit het niets de little people draaimolen te spelen. Eerst lachende kindjes en dan een liedje. :o
wanna plaaaay? >:)
pi_88044208
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef mefke79 het volgende:
Dat is toch helemaal niet erg?
Maandenlang mochten die kleintjes dag en nacht drinken, ook toen ze nog in de buik zaten en vaak zelfs volledig op verzoek, en ineens moet dat maar over zijn omdat ze een bepaalde leeftijd hebben bereikt waarop het niet meer "hoort"?
Tuurlijk zijn er ook malloten die hun dreumes een fles vla mee naar bed geven om aan te lurken "want hij vindt het zo lekker en slaapt er goed op" (van de week nog gehoord van iemand die dat doet. Het jochie is nog geen 2 jaar en heeft al 5 gaatjes in zijn gebit :'( ) maar da's heel wat anders dan een flesje melk of de borst als het kind er nog behoefte aan geeft. Op een gegeven moment verdwijnt die behoefte, ik ken weinig tieners die 's nachts nog een pak melk leegdrinken ;)
pi_88044220
quote:
ieh! >:) intruders!!
wij hebben weleens snachts gehad dat er dingen aangingen
De geesten moeten zich ook vermaken blijkbaar 8)7
pi_88044304
OMG, hij doet het weer! Ik schoot echt omhoog en mijn hart klopt in mijn keel. :o
Iedereen slaapt hier al. ;(
pi_88044438
Oeke _O-
Mijn ouders hebben een sprekende Teletubbies-bal. Er zit geen knop op, hij kan dus ook niet uit. En die begint ook vaak zomaar uit zichzelf te giechelen enzo. Yikesssss.....
pi_88044570
ON-OFF
pi_88044605
k ga hem nu inderdaad uitzetten, dit is al de vierde keer.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:36:39 #87
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88045036
Je moet je pas echt zorgen gaan maken als je de batterijen eruit hebt gehaald en hij nog steeds spontaan gaat spelen... })
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88045132
Oeke :D vet eng :')

mn zusje had ooit zoiets met de tomtom die vanuit de la ineens begon te roepen dat ze rechtsaf moest _O-
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:38:49 #89
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88045187
*ieks* zo'n raar speelgoed, wij hebben een puzzel met geluid en die begint ook wel eens 'uit het niets' te blaten of te loeien :')

Verder onthouden:
Ko gaat naar het kdv :)
Isaboem is gevallen, sterkte vannacht met het wakker maken :* (Heeft ze er zelf last van?)
Senna toch blaasontsteking, hopelijk valt het allemaal mee volgende week bij de ka...

O ja, wij hadden vanavond oppas visite van baby D. Maarten heeft hem regelmatig gezien, maar alleen bij de baby thuis. Eén keer bij ons, maar dat is alweer 2 maanden terug ofzo. Nu ging de moeder van D. weg en Maarten was helemaal van de leg, de baby hier, wij hier maar de mama van D. niet...
Gelukkig wende hij er wel aan, en ging Maarten gewoon slapen!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_88045999
Spookspeelgoed. :{w

Goh Marie, dat lijkt me ook verwarrend voor Maarten, dat de mama weg was. :o
Gelukkig wende hij eraan. Gezellig een baby op bezoek. O+
pi_88046344
quote:
Ieeeks wij hadden een beertje dat steeds weer aanging en dan liedjes ging zingen :X Dan werd ik wakker met dat liedje in mijn hoofd en ik begreep maar niet waarom... Die is dus op het balkon gaan logeren. En nu hebben mijn ouders 'm (die doen alleen de batterijen erin als we op visite komen :P )
pi_88046388
Spookspeelgoed hebben we niet, wel een klein spookje op de bank dat na een uurtje wakker werd en niet meer wilde slapen. Nu maar even wachten tot AB-tijd en dan maar weer in bed proberen te leggen. En anders nog maar weer een nachtje bij ons :')

En nachtvoedingen, ach, soms wel, meestal niet. Maar als het zo is, dan krijgt ze dat. En ik zou het ook wel zeggen op het CB, maar ik hoef er gelukkig voorlopig niet meer heen.
pi_88047161
Hoi, ik ons hier officieel aanmelden. Mogen wij in de OP? '27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie'

Ons meisje is een gezellige, extraverte, aandachts-geile maar o zo lieve mini dreumes.
Ze is volgens de laatste keer CB (maandje geleden) 69 cm lang en 7,6 kilootjes zwaar. En 7 tandjes.
Qua ontwikkeling is ze lekker gemiddeld, momenteel loopt ze graag achter haar loopkarretje het hele huis door en af en toe staat ze per ongeluk 2 sec. los.
Ze is heel erg in de 'wijs' en 'geef' fase (alles aan je geven en alles delen). Ook kan ze luchtkusjes geven als je om een kusje vraagt, of je krijgt een lik over je wang.
De allerleukste ontwikkeling van deze week vind ik nog wel dat ze weer knuffeliger wordt, dat heb ik wel echt gemist.

Momenteel wil ze al dagen niet drinken ik krijg er met moeite 200cc in per dag, dus vrijdag waarschijnlijk toch maar even naar de dokter.

Tot slot nog een foto van het olijke ding.

Pakjes uitpakken vandaag

En gewoon ons schatje zoals ze is
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88048751
Wickie en Mette, welkom! Wat heerlijk al dat knuffelen. O+

Miss, hopelijk slaapt Senna goed vannacht. :z

Ko is erg druk in zijn slaap vanavond, steeds wakker en kletsen.
Ik hoop dat hij lekker doorslaapt.
pi_88055409
wickie en Mette welkom *O* Wat een lief snoetje heeft Mette O+ En wat een fijn meisje, met 69 cm en 7,6 kg!

heeft Ko een beetje geslapen, oeke?

Senna heeft zich na de AB netjes in bed laten leggen. Wel werd ze om 3 uur wakker, wilde wat drinken, maar daarna niet meer alleen terug in bed, dus is ze alsnog bij ons beland. Maar ach, we liggen alledrie ruim genoeg en slapen prima, dus echt een probleem vind ik het niet :)
pi_88055468
*O* Welkom Wickie en Mette! *O*

Tess was gisteravond helemaal overstuur en ze was totaal neit te troosten. M. en ik waren er niet maar toen we thuis kwamen hoorde we haar beneden al brullen. Ze heeft ruim een uur bij ons in bed gezeten en toen heb ik haar naar haar eigen bed gelegd en heeft ze zowaar de hele nacht geslapen :D Ze grijpt steeds naar haar oortje..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88055497
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 07:43 schreef miss_sly het volgende:
heeft Ko een beetje geslapen, oeke?
Ja, hij sliep gelukkig wel door, al klonk hij als een pruttelend koffiepotje.
Om 5.30 was hij wakker en nu slaapt hij weer. }:| Nu ben ik wakker.

Hoeveel dagen AB moet Senna nog? Fijn dat het geven ervan weer goed ging.

Arme Tess, misschien oorontsteking? Gelukkig wel een goede nacht gehad uiteindelijk. :)
pi_88055788
Welom Mette En Wickie! Gezellig dat jullie hier mee komen praten! En wat is het een blij ding, die dame van je!

Vicky, sneu dat Tess zo overstuur was! Maar ja, jullie hadden haar ook alleen thuis gelaten :P:P

Miss, als het Senna helpt om te slapen (en jullie dus ook) dan is er toch niks mis mee?

Hier is alles goed gegaan. We hebben elkaar afgewisseld, dus best prima geslapen. En Isabeau sliep als een roosje. Was af en toe moeilijk wakker te krijgen, maar dat was gewoon omdat ze diep sliep. Als ze eenmaal wakker was (booi booi papapapapa lamp! Klok! AAAAAI klaaaar) was ze ook helder en alert. Niks aan het handje dus! Ze is nu weer lekker op het kdv aan het spelen.
pi_88055797
Mogge Oeke! Koffie? :)
pi_88055821
wickie en Mette zijn er *O* Wat een leuke foto's, ook in het grote baby'tjestopic! Ik ben zo benieuwd wat er in dat pakje zat :D

Sorbootje hoe ging het vannacht met Isabeau?

Arme Tess, klinkt inderdaad als oorpijn of een doorkomende kies. Gelukkig wel goed geslapen.

Senna kruip maar lekker bij papa en mama hoor, groot gelijk :* gelukkig ging de AB goed.

Kobus, knorrepotje O+
pi_88055863
Goed dus Twinkly :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')