quote:LiefOp dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wickie, veel plezier morgen! Geniet ervan....al weer een jaar geleden dat jullie leven werd verrijkt door zo'n klein meisje....
Hee die Kers! Long time no see! Dus je kleine Toby stapt ook al! Knap man!
Mikoxx, ik ben zoooo enorm blij voor jullie dat de nachten eindelijk beter gaan![]()
Wat moet dat een opluchting zijn
hier gister een -o ja dat was ook zo-momentje.
We hadden een filetlapje bij het avondeten, dus Lars ook (gemalen) smullerdesmul...maar 's avonds helemaal mis...en de domme oen die ik ben had niet meteen in de gaten dat het daarvan kwam, dus eerst met dentinox in de weer, getroost, weer weg leggen.....toen maar een pcm, en toen viel het kwartje..... Een eerdere varkensvleespoging was ook al gestrand. Echt zo dom dat ik dat niet heb onthouden....
Gelukkig was Lars heel gelukkig toen hij naast mij in het grote bed mocht slapen...en met zijn kleine handje in de mijne zijn we allebei in slaap gevallen
quote:Volgende week: "miauw!!"Op woensdag 27 oktober 2010 08:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Fijn dat de nacht goed is gegaan miss.
Hier heeft m'n mannetje net na z'n boterham de kattebrokjes opgegeten! Ik zet de brokjes voor de kat altijd in een bakje op de bank omdat de hond ze anders opeet en meneer kruipt op de bank en gaat vrolijk meesmikkelen.
Hij drinkt ook wel eens van het water van de hond, uit een drinkbak. Als een hondje he.![]()
Nou maar hopen dat het een beetje vlot met praten, stel dat z'n eerste woordje straks 'woef' is.
quote:JA, wat is dan het probleem?Op woensdag 27 oktober 2010 09:41 schreef oeke het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het voor mij ook heel leuk is, Estrys.![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:27 schreef Sorbootje het volgende:
*rennen, vliegen en Isabeauty plakken*
quote:Ohja, vergeten neer te zettenOp woensdag 27 oktober 2010 20:08 schreef Poppejans het volgende:
Mooie groeicurves Twinkly! Ik vind dat aflezen lastig, was hij 74 cm en ietsje onder de 10 kilo?
Zouden we nou toch verkeerd hebben gedacht vanmiddag, Wolf leek echt wel zwaarder te voelen dan Niels
quote:Geen probleem.
quote:lol, dat is wel een heel verschilOp woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O ja dat meten, hier ook hoor, ging ze meten en was hij niet gegroeid, terwijl zijn kleren niet meer pastten. dus ik zei dat, meet ze overnieuw, en ja hoor 3 cm erbij!
quote:Ja maar, je moet hem ook niet in de droger gooienOp woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef Estrys het volgende:
Ja dat meten is grappig, Seb was een keer een centimeter gekrompen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef mefke79 het volgende:
Op het kdv slaapt Driekus meer, maar korter. Daar doet ie nog echt twee slaapjes en heel soms drie. Hier thuis wil ie er nog wel eens maar 1 echte slaap doen en dan tussendoor een beetje liggen dutten in box of buggy. Ik ga trouwens eens vragen of zij em wat later neer kunnen leggen in de middag. Vandaag heeft ie hier thuis geslapen van half vier tot 5 en was ie bij het eten een stuk beter te pas dan normaal. En hij wordt toch pas om half zes opgehaald, dus dat moet geen reden zijn.
quote:Ze is tegen een stoel gevallen. Ze probeerde te lopen. FAILOp woensdag 27 oktober 2010 20:56 schreef Raissa het volgende:
VickyIk had dinsdag ook zo'n dag...
Sorbo, hoe was isabeau gevallen? Is best hard gegaan denk ik? Hoop voor haar dat ze er weinig last van blijft houden en dat ze maar snel weer haar mooie gezichtje terug mag krijgen zonder bult en snee
quote:Enne, proost! Melk, de witte motor!Op woensdag 27 oktober 2010 21:57 schreef Kersjes het volgende:
Moet je jekleutertiener maar geen borstvoeding meer geven, en al helemaal niet meer 's nachts![]()
Muuhhhh
quote:In februari kreeg seb ook nog een fles 's nachts. Om precies dezelfde reden als mefke. Heb ik overigens wel bewust verzwegen voor het CBOp woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef mefke79 het volgende:
om je te troosten Twinkly, Driekus krijgt dan wel geen borstvoeding meer, maar er zijn hier momenten dat ie 's nachts ook geen water pikt en alleen stil wordt van een fles melk. Omdat ik mijn nachtrust ook nodig heb en geen zin heb in gezeur krijgt ie die fles gewoon. Tuurlijk, tis maar soms enzo. Maar kom op zeg, wat zeurt jouw cb.
quote:wanna plaaaay?Op woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef oeke het volgende:
Wij hebben eng speelgoed.
Net begon vanuit het niets de little people draaimolen te spelen. Eerst lachende kindjes en dan een liedje.
quote:Dat is toch helemaal niet erg?Op woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef mefke79 het volgende:
om je te troosten Twinkly, Driekus krijgt dan wel geen borstvoeding meer, maar er zijn hier momenten dat ie 's nachts ook geen water pikt en alleen stil wordt van een fles melk. Omdat ik mijn nachtrust ook nodig heb en geen zin heb in gezeur krijgt ie die fles gewoon. Tuurlijk, tis maar soms enzo. Maar kom op zeg, wat zeurt jouw cb.
quote:ieh!Op woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef oeke het volgende:
Net begon vanuit het niets de little people draaimolen te spelen. Eerst lachende kindjes en dan een liedje.
quote:Ieeeks wij hadden een beertje dat steeds weer aanging en dan liedjes ging zingenOp woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef oeke het volgende:
quote:Ja, hij sliep gelukkig wel door, al klonk hij als een pruttelend koffiepotje.Op donderdag 28 oktober 2010 07:43 schreef miss_sly het volgende:
heeft Ko een beetje geslapen, oeke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |