Vind t altijd wel geinig.. Win alleen toch nooitquote:Op maandag 1 november 2010 15:51 schreef JDude het volgende:
Dat heeft me nou nooit kunnen boeien he, wedstrijdjes met andere weggebruikers.
Lekker hè, 170 pkquote:Op maandag 1 november 2010 14:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Zometeen even het nieuwe ruitenwissertje monteren.. En ik kon op de snelweg niet wegrijden van die Golf GTD
Ja ik heb er 110 minderquote:
Ik wil eigenlijk nog kijken of ik er 75 pk van kan makenquote:
Genoeg voor een micraquote:
Klinkt als een hele hoop werk + aantal nieuwe pakkingen, voor vrij weinig lolquote:Op maandag 1 november 2010 15:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en zie net dat het injectiesysteem van een 1.4 op de 1.1 te schroeven is.. Heb alleen t verkeerde type ECU dus de conversie blijft dan bij t inlaatspruitstuk
Schijnt relatief simpel te gaan volgens het AX forumquote:Op maandag 1 november 2010 16:41 schreef L0we het volgende:
[..]
Klinkt als een hele hoop werk + aantal nieuwe pakkingen, voor vrij weinig lol.
Heb je al eens gekeken naar ontstekingsvervroeging?
Dat zou nog wel de moeite zijn. Maar waarschijnlijk moet je dan ook de pakking vervangen, weet niet precies hoeveel dat kost, maar bij een r5 is dat niet heel goedkoop. Plus dat de bouten van het spruitstuk nog wel eens vrij vast kunnen zitten (ivm continu opwarmen & afkoelen).quote:Op maandag 1 november 2010 17:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Schijnt relatief simpel te gaan volgens het AX forum.. En dan heb je een vermogenstoename van +/- 15 pk.
Ontstekingsvervroeging, klasgenoten hebben het er wel over maar wil er eerst wat meer over lezen en hoe het afgesteld word. En of het een effectieve methode is natuurlijk.
Bij mij kan het niet omdat ik ipv een Bosch ECU een Magneti Marelli hebquote:Op maandag 1 november 2010 17:33 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat zou nog wel de moeite zijn. Maar waarschijnlijk moet je dan ook de pakking vervangen, weet niet precies hoeveel dat kost, maar bij een r5 is dat niet heel goedkoop. Plus dat de bouten van het spruitstuk nog wel eens vrij vast kunnen zitten (ivm continu opwarmen & afkoelen).
Maargoed, ik wil je vooral de moed niet in je schoenen praten, klinkt als een leuk dingetje om te proberen
1.3 is toch echt 75 PK?quote:
Klinkt als mijn autoquote:Op maandag 1 november 2010 17:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
1.3 is toch echt 75 PK?
Edit:
Zie dit van mijn autogegevens:
Cilinderinhoud 1275 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)
Dit gaat dus echt om mijn micra he!quote:Op maandag 1 november 2010 18:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Klinkt als mijn autoAls ze er nou dezelfde 1.3 als in de Mazda RX-8 inzetten
![]()
Bij de RDW bij mij staat 55 kW indd. Is 55 kW dan 75 pk?!quote:Op maandag 1 november 2010 17:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
1.3 is toch echt 75 PK?
Edit:
Zie dit van mijn autogegevens:
Cilinderinhoud 1275 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)
Ik dank u, uw Goddelijkheid!quote:Op maandag 1 november 2010 18:36 schreef Goddelijker het volgende:
55 kW = 74,78 pk, om precies te zijn.
1 kW = 1,36 pkquote:Op maandag 1 november 2010 18:36 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bij de RDW bij mij staat 55 kW indd. Is 55 kW dan 75 pk?!
Ik ben hopeloos als het om autotechniek gaat
Ik vind het vooral heel grappigquote:Op maandag 1 november 2010 18:38 schreef Goddelijker het volgende:
Jij hebt net zoveel pk's als dat ik heb, hoe Goddelijk is dat?
Hé, mijn auto is ook 10 jaar oud.quote:Op maandag 1 november 2010 18:40 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel grappig
Dat mijn bejaarde micra toch nog iets stoers in huis heeft
Verdomd, dat heeft mijne ookquote:Op maandag 1 november 2010 18:36 schreef Goddelijker het volgende:
55 kW = 74,78 pk, om precies te zijn.
Zijn er ook speciale modderbanden trouwens? Ik gleed vanochtend bijna de berm inquote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef Goddelijker het volgende:
Morgen toch maar de garage bellen om te vragen wat een setje winterbanden kost, of wat het kost om ze om m'n stalen velgen te laten leggen.
Dan moet je tractor gaan rijden.quote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn er ook speciale modderbanden trouwens? Ik gleed vanochtend bijna de berm in![]()
En ik reed nog wel stapvoets
10 jaar alweer, de mijne is van november '98. Dus precies 12 jaar nuquote:
Ik heb nu lichtmetalen velgen en heb nog stalen velgen liggen.quote:Op maandag 1 november 2010 18:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Goddelijker: als je handig bent laat je de winterbanden op aparte velgen leggen. Het omleggen van banden is duurder dan het monteren van een ander wiel, bovendien kan je zelf wielen wisselen maar geen banden omleggen
Ouwe Zeeuwse boerquote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn er ook speciale modderbanden trouwens? Ik gleed vanochtend bijna de berm in![]()
Dat idee dus inderdaadquote:Op maandag 1 november 2010 18:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb nu lichtmetalen velgen en heb nog stalen velgen liggen.
Dus dan kunnen m'n lichtmetalen mooi de schuur in met de gladheid en pekel.
Ik heb toevallig een weekje vakantie, ga jij mijn micra'tje wassen dan?quote:Op maandag 1 november 2010 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom ook eens hier rijden, dan heb je tenminste een reden om die Micra te wassen
Dat was mijn idee ook inderdaad.quote:
Ja hoor, maar meestal liggen die onder een trekkerquote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je zorgt dat ie zaterdag hier op de oprit staat kan dat geregeld wordenquote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een weekje vakantie, ga jij mijn micra'tje wassen dan?
Dan eet ik in de tussentijd een Zeeuwse bolus
De auto waar ik dagelijks mee rijdt is vrijdag jarigquote:Op maandag 1 november 2010 18:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
10 jaar alweer, de mijne is van november '98. Dus precies 12 jaar nu
Ik ga niks met winterbanden doen overigens, rij nu al niet zoveel, en ik ben ook niet afhankelijk van m'n auto.
Kwam er van de week wel achter dat mijn grote broer een autoradio had overgehuist uit z'n eigen auto naar z'n bedrijfsauto. Dus ga eens kijken of hij voor een kratje bier ook een radio in mijn autootje kan fixen
Moet je 'm ook wel netjes poetsen hè.quote:Op maandag 1 november 2010 19:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je zorgt dat ie zaterdag hier op de oprit staat kan dat geregeld worden
En die bolussen kun je dan mooi zelf meenemen
Dat heb ik serieus nog nooit gedaanquote:Op maandag 1 november 2010 19:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Moet je 'm ook wel netjes poetsen hè.
Zodat ze hem de volgende keer alleen hoeft af te spuiten en hij dan al grotendeels weer schoon is.
Ik laat me graag in de watten leggenquote:Op maandag 1 november 2010 19:05 schreef Goddelijker het volgende:
Moet je 'm ook wel netjes poetsen hè.
Zodat ze hem de volgende keer alleen hoeft af te spuiten en hij dan al grotendeels weer schoon is.
*bling*quote:Op maandag 1 november 2010 19:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit gedaanGewoon ff shampoo-en, en het is weer goed
Wat heb jij? Want dit is de Seventyfive Pk only clubquote:
Ik ben over bijna 2 weken jarig, ik word dan 20.quote:Op maandag 1 november 2010 19:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik laat me graag in de watten leggen![]()
Wat wel weer jammer is, is dat ik zaterdag een huis vol visite heb aangezien ik donderdag jarig ben
(Onthoud het allen, ik word 23)
Missen jullie Cherry trouwens niet? Ik wel, ik denk de Nissan note van haar pa niet
Die gaan we ook onthouden!quote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ben over bijna 2 weken jarig, ik word dan 20.
Moet ik jou ook even in de was zetten dan?quote:
Zit die nog in de VS? Ik mis de verhalen wel jaquote:Missen jullie Cherry trouwens niet? Ik wel, ik denk de Nissan note van haar pa niet
De jouwe word het tenminste nogquote:Op maandag 1 november 2010 19:04 schreef L0we het volgende:
[..]
De auto waar ik dagelijks mee rijdt is vrijdag jarig. Dan wordt hij 24. Nog maar een jaartje voor hij belastingvrij is dan
Bweh ik ben dus een wannabequote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat heb jij? Want dit is de Seventyfive Pk only club
Dan kan ik wel inpakken met m'n 68quote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef Purdey het volgende:
Ik in de wasquote:Op maandag 1 november 2010 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ik jou ook even in de was zetten dan?
[..]
Zit die nog in de VS? Ik mis de verhalen wel ja
Ohhh, bedoelde je datquote:Op maandag 1 november 2010 19:13 schreef Purdey het volgende:
Ik in de wasIk bedoelde meer dat ik het fijn vind dat anderen mijn auto doen. Zeeuwse viezerd
Ik dacht dat je het altijd voor d'r op nam? Tot ze er een keer niet isquote:Ja, blijkbaar is ze daar nog. Misschien zit ze wel vast na een major car crash
Hahaha, zo principieel ben ik dus kom ik nu achterquote:Op maandag 1 november 2010 19:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohhh, bedoelde je dat
[..]
Ik dacht dat je het altijd voor d'r op nam? Tot ze er een keer niet is![]()
Er zit nu een wax op die 6 (tot 9) maanden erop blijft zitten...quote:Op maandag 1 november 2010 19:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Je ziet het wel jaVolgend jaar misschien maar eens doen
Of ze is ons zatquote:Op maandag 1 november 2010 19:16 schreef Purdey het volgende:
Edit: Cherry moet weer in Nederland zijn! Ze post wel in andere topics![]()
Ze is ons vergeten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
75pk met 1.3l motorquote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens aan zitten denken om m'n 1.4 te verkopen en een 2L GTi terug te kopen. Maar het is een beetje erg onbetaalbaar in verzekering, om nog maar niet te spreken over het verbruik.quote:Op maandag 1 november 2010 20:02 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
75pk met 1.3l motordaarom dat het me opviel
Op de vorige pagina al 5 mensen, en house heeft volgens mij ook 75pk
Precies hetzelfde iddquote:Op maandag 1 november 2010 20:02 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
75pk met 1.3l motordaarom dat het me opviel
Op de vorige pagina al 5 mensen, en house heeft volgens mij ook 75pk
Engine swapquote:Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens aan zitten denken om m'n 1.4 te verkopen en een 2L GTi terug te kopen. Maar het is een beetje erg onbetaalbaar in verzekering, om nog maar niet te spreken over het verbruik.
Nee, dat gaat me iets te ver.quote:Op maandag 1 november 2010 20:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Engine swap.. Gelijk onderstel upgrade.
Waarom geen 205?quote:Op maandag 1 november 2010 20:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, dat gaat me iets te ver.
Maar een 206 GTi, 137PK
Omdat een 206 veel meer luxe heeft.quote:Op maandag 1 november 2010 20:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Waarom geen 205?.. Veel stoerder.
Ja maarrrr 205 GTiquote:Op maandag 1 november 2010 20:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Omdat een 206 veel meer luxe heeft.
Ouwe lul.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Past die achter in de AX naast mijn andere meuk?quote:
Ach, als je een AX hebt, heb je geen rollator meer nodigquote:Op maandag 1 november 2010 22:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Past die achter in de AX naast mijn andere meuk?
Als ik er een spoiler op zet issie al rollator genoegquote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ach, als je een AX hebt, heb je geen rollator meer nodig
Doe je best. Knikkeren we zo in de kofferbakquote:
En met een open dak kun je hem ook als boodschappenkar gebruikenquote:Op maandag 1 november 2010 22:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik er een spoiler op zet issie al rollator genoeg
Hij heeft een dakraampjequote:Op maandag 1 november 2010 22:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En met een open dak kun je hem ook als boodschappenkar gebruiken![]()
Niks tegen een AX trouwens hoor
Mwah, neem dan een renault 5 GTT. 120 pk, op nog geen 800 kilo. Das pas funquote:Op maandag 1 november 2010 20:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, dat gaat me iets te ver.
Maar een 206 GTi, 137PK
* L0we ookquote:
Ligt eraan, of de uitlaat uitsteektquote:Op maandag 1 november 2010 23:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hij heeft een dakraampje
Of is het een zij... Weet t niet
Ik ben gesteld op luxe.quote:Op maandag 1 november 2010 23:20 schreef L0we het volgende:
[..]
Mwah, neem dan een renault 5 GTT. 120 pk, op nog geen 800 kilo. Das pas fun
[..]
* L0we ook
[..]
Ligt eraan, of de uitlaat uitsteekt
Luxe en racemonstertjes gaan niet heel goed samenquote:
Is je radio nou nog steeds niet gemaakt dan?quote:Op maandag 1 november 2010 18:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
10 jaar alweer, de mijne is van november '98. Dus precies 12 jaar nu
Ik ga niks met winterbanden doen overigens, rij nu al niet zoveel, en ik ben ook niet afhankelijk van m'n auto.
Kwam er van de week wel achter dat mijn grote broer een autoradio had overgehuist uit z'n eigen auto naar z'n bedrijfsauto. Dus ga eens kijken of hij voor een kratje bier ook een radio in mijn autootje kan fixen
Goed bezig! Leuke tijd gehad in .nl?quote:Op maandag 1 november 2010 23:55 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Is je radio nou nog steeds niet gemaakt dan?![]()
Ik ben trouwens weer terug in Warschau, en mijn micraatje staat nog steeds veilig op de parkeerplaats![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 21:47 schreef Bartholomeus het volgende:
Ouwe lul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja was leuk! Weer gek om na een lange tijd weer in Nederland te zijn.. Mijn ouders kwamen mij ophalen met de auto, en nouja ik keek natuurlijk wel een beetje mee op de weg. Vallen mij die drukkende bumperklevende bestuurders op de snelweg weer opquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Goed bezig! Leuke tijd gehad in .nl?
Nee, ik weet het. Het is droevigquote:Op maandag 1 november 2010 23:55 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Is je radio nou nog steeds niet gemaakt dan?![]()
Ik ben trouwens weer terug in Warschau, en mijn micraatje staat nog steeds veilig op de parkeerplaats![]()
Ach, je hoeft toch niet perséé zo'n super nieuw geadvanceerd ding? Gewoon een simpeltje radio/cd spelertje? Schade: eurotje of 50-75?quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nee, ik weet het. Het is droevig
Ik zit nogal op m'n geld tegenwoordig. Toen ik geen geld had, gaf ik het uit als water, en nu er elke maand genoeg binnen komt vind ik het zonde om uit te geven. Ik ga van de week weleens bij Halfords kijken of er iets naar m'n zin is. Tot die tijd zit er een radio in
Voor 75 euro heb je tegenwoordig al een radio met MP3 speler en USB, van een aardig merkquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ach, je hoeft toch niet perséé zo'n super nieuw geadvanceerd ding? Gewoon een simpeltje radio/cd spelertje? Schade: eurotje of 50-75?
Nou dan is het helemaal al prima toch?!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Voor 75 euro heb je tegenwoordig al een radio met MP3 speler en USB, van een aardig merk
Leuk ja!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:27 schreef Purdey het volgende:
Die prijs wilde ik ook ongeveer uitgeven
Had bij Halfords een mooie JVC gezien voor 90,-
http://www.halfords.nl/shop/multimedia/autoradios/102134
Van de week even vragen of m'n broer zoiets in kan bouwen
Hij is best handigquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:30 schreef monsterd. het volgende:
Leuk ja!![]()
Ach, vast wel joh(al heb ik geen idee hoe handig je broer is)
Trouwens, halen jullie ook de radio er weer uit mocht je de auto weer verkopen? Bij mij zat de radio er al in namelijk toen ik mijn micraatje kocht!
Dat geloof ik, het zijn ook wel 2 heel verschillende werelden heb ik het idee...quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:00 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja was leuk! Weer gek om na een lange tijd weer in Nederland te zijn.. Mijn ouders kwamen mij ophalen met de auto, en nouja ik keek natuurlijk wel een beetje mee op de weg. Vallen mij die drukkende bumperklevende bestuurders op de snelweg weer op
Das een leuk ding ja! Soms moet je geld gewoon even zijn werk laten doen, ipv het maar te laten zittenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:27 schreef Purdey het volgende:
Die prijs wilde ik ook ongeveer uitgeven
Had bij Halfords een mooie JVC gezien voor 90,-
http://www.halfords.nl/shop/multimedia/autoradios/102134
Van de week even vragen of m'n broer zoiets in kan bouwen
Als ik hem er al uit zou halen zou ik er iig een ander voor in de plaats zetten. Verkopen met zo'n leeg gat vind ik nietsquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:30 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Trouwens, halen jullie ook de radio er weer uit mocht je de auto weer verkopen? Bij mij zat de radio er al in namelijk toen ik mijn micraatje kocht!
Wat hebben ze dan voor die 400 euro aan rijklaarmaak kosten gedaan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:36 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bij mij zat er geen radio in toen ik hem kocht, maar voor de 400,- rijklaarmaakkosten hadden ze nog een radiootje liggenMet een uitneembaar frontje, heel 'luxe' allemaal. Maar geen CD-speler
Met bandjes, echt, wat een luxe!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:36 schreef Purdey het volgende:
Bij mij zat er geen radio in toen ik hem kocht, maar voor de 400,- rijklaarmaakkosten hadden ze nog een radiootje liggenMet een uitneembaar frontje, heel 'luxe' allemaal. Maar geen CD-speler
Das uiteindelijk het belangrijkstequote:Op dinsdag 2 november 2010 10:40 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan voor die 400 euro aan rijklaarmaak kosten gedaan?![]()
Ik kreeg toen de keus: of de auto voor 2000 meenemenzoals ie is, of voor 2250 inclusief kleine beurt en nieuwe apk, poetsbeurt etc![]()
Al vermoed ik dat hij er niets aan heeft gedaan.. Bij de garage hebben ze er apk opgezet en de auto van buiten gepoetst (al was hij van binnen ontzettend smerig). Maargoed, achteraf blijft het een super betrouwbaar autotje
Geniaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |