Zijn er ook speciale modderbanden trouwens? Ik gleed vanochtend bijna de berm inquote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef Goddelijker het volgende:
Morgen toch maar de garage bellen om te vragen wat een setje winterbanden kost, of wat het kost om ze om m'n stalen velgen te laten leggen.
Dan moet je tractor gaan rijden.quote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn er ook speciale modderbanden trouwens? Ik gleed vanochtend bijna de berm in![]()
En ik reed nog wel stapvoets
10 jaar alweer, de mijne is van november '98. Dus precies 12 jaar nuquote:
Ik heb nu lichtmetalen velgen en heb nog stalen velgen liggen.quote:Op maandag 1 november 2010 18:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Goddelijker: als je handig bent laat je de winterbanden op aparte velgen leggen. Het omleggen van banden is duurder dan het monteren van een ander wiel, bovendien kan je zelf wielen wisselen maar geen banden omleggen
Ouwe Zeeuwse boerquote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn er ook speciale modderbanden trouwens? Ik gleed vanochtend bijna de berm in![]()
Dat idee dus inderdaadquote:Op maandag 1 november 2010 18:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb nu lichtmetalen velgen en heb nog stalen velgen liggen.
Dus dan kunnen m'n lichtmetalen mooi de schuur in met de gladheid en pekel.
Ik heb toevallig een weekje vakantie, ga jij mijn micra'tje wassen dan?quote:Op maandag 1 november 2010 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom ook eens hier rijden, dan heb je tenminste een reden om die Micra te wassen
Dat was mijn idee ook inderdaad.quote:
Ja hoor, maar meestal liggen die onder een trekkerquote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je zorgt dat ie zaterdag hier op de oprit staat kan dat geregeld wordenquote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een weekje vakantie, ga jij mijn micra'tje wassen dan?
Dan eet ik in de tussentijd een Zeeuwse bolus
De auto waar ik dagelijks mee rijdt is vrijdag jarigquote:Op maandag 1 november 2010 18:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
10 jaar alweer, de mijne is van november '98. Dus precies 12 jaar nu
Ik ga niks met winterbanden doen overigens, rij nu al niet zoveel, en ik ben ook niet afhankelijk van m'n auto.
Kwam er van de week wel achter dat mijn grote broer een autoradio had overgehuist uit z'n eigen auto naar z'n bedrijfsauto. Dus ga eens kijken of hij voor een kratje bier ook een radio in mijn autootje kan fixen
Moet je 'm ook wel netjes poetsen hè.quote:Op maandag 1 november 2010 19:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je zorgt dat ie zaterdag hier op de oprit staat kan dat geregeld worden
En die bolussen kun je dan mooi zelf meenemen
Dat heb ik serieus nog nooit gedaanquote:Op maandag 1 november 2010 19:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Moet je 'm ook wel netjes poetsen hè.
Zodat ze hem de volgende keer alleen hoeft af te spuiten en hij dan al grotendeels weer schoon is.
Ik laat me graag in de watten leggenquote:Op maandag 1 november 2010 19:05 schreef Goddelijker het volgende:
Moet je 'm ook wel netjes poetsen hè.
Zodat ze hem de volgende keer alleen hoeft af te spuiten en hij dan al grotendeels weer schoon is.
*bling*quote:Op maandag 1 november 2010 19:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit gedaanGewoon ff shampoo-en, en het is weer goed
Wat heb jij? Want dit is de Seventyfive Pk only clubquote:
Ik ben over bijna 2 weken jarig, ik word dan 20.quote:Op maandag 1 november 2010 19:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik laat me graag in de watten leggen![]()
Wat wel weer jammer is, is dat ik zaterdag een huis vol visite heb aangezien ik donderdag jarig ben
(Onthoud het allen, ik word 23)
Missen jullie Cherry trouwens niet? Ik wel, ik denk de Nissan note van haar pa niet
Die gaan we ook onthouden!quote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ben over bijna 2 weken jarig, ik word dan 20.
Moet ik jou ook even in de was zetten dan?quote:
Zit die nog in de VS? Ik mis de verhalen wel jaquote:Missen jullie Cherry trouwens niet? Ik wel, ik denk de Nissan note van haar pa niet
De jouwe word het tenminste nogquote:Op maandag 1 november 2010 19:04 schreef L0we het volgende:
[..]
De auto waar ik dagelijks mee rijdt is vrijdag jarig. Dan wordt hij 24. Nog maar een jaartje voor hij belastingvrij is dan
Bweh ik ben dus een wannabequote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat heb jij? Want dit is de Seventyfive Pk only club
Dan kan ik wel inpakken met m'n 68quote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef Purdey het volgende:
Wat heb jij? Want dit is de Seventyfive Pk only club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |