Vind t altijd wel geinig.. Win alleen toch nooitquote:Op maandag 1 november 2010 15:51 schreef JDude het volgende:
Dat heeft me nou nooit kunnen boeien he, wedstrijdjes met andere weggebruikers.
Lekker hè, 170 pkquote:Op maandag 1 november 2010 14:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Zometeen even het nieuwe ruitenwissertje monteren.. En ik kon op de snelweg niet wegrijden van die Golf GTD
Ja ik heb er 110 minderquote:
Ik wil eigenlijk nog kijken of ik er 75 pk van kan makenquote:
Genoeg voor een micraquote:
Klinkt als een hele hoop werk + aantal nieuwe pakkingen, voor vrij weinig lolquote:Op maandag 1 november 2010 15:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en zie net dat het injectiesysteem van een 1.4 op de 1.1 te schroeven is.. Heb alleen t verkeerde type ECU dus de conversie blijft dan bij t inlaatspruitstuk
Schijnt relatief simpel te gaan volgens het AX forumquote:Op maandag 1 november 2010 16:41 schreef L0we het volgende:
[..]
Klinkt als een hele hoop werk + aantal nieuwe pakkingen, voor vrij weinig lol.
Heb je al eens gekeken naar ontstekingsvervroeging?
Dat zou nog wel de moeite zijn. Maar waarschijnlijk moet je dan ook de pakking vervangen, weet niet precies hoeveel dat kost, maar bij een r5 is dat niet heel goedkoop. Plus dat de bouten van het spruitstuk nog wel eens vrij vast kunnen zitten (ivm continu opwarmen & afkoelen).quote:Op maandag 1 november 2010 17:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Schijnt relatief simpel te gaan volgens het AX forum.. En dan heb je een vermogenstoename van +/- 15 pk.
Ontstekingsvervroeging, klasgenoten hebben het er wel over maar wil er eerst wat meer over lezen en hoe het afgesteld word. En of het een effectieve methode is natuurlijk.
Bij mij kan het niet omdat ik ipv een Bosch ECU een Magneti Marelli hebquote:Op maandag 1 november 2010 17:33 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat zou nog wel de moeite zijn. Maar waarschijnlijk moet je dan ook de pakking vervangen, weet niet precies hoeveel dat kost, maar bij een r5 is dat niet heel goedkoop. Plus dat de bouten van het spruitstuk nog wel eens vrij vast kunnen zitten (ivm continu opwarmen & afkoelen).
Maargoed, ik wil je vooral de moed niet in je schoenen praten, klinkt als een leuk dingetje om te proberen
1.3 is toch echt 75 PK?quote:
Klinkt als mijn autoquote:Op maandag 1 november 2010 17:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
1.3 is toch echt 75 PK?
Edit:
Zie dit van mijn autogegevens:
Cilinderinhoud 1275 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)
Dit gaat dus echt om mijn micra he!quote:Op maandag 1 november 2010 18:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Klinkt als mijn autoAls ze er nou dezelfde 1.3 als in de Mazda RX-8 inzetten
![]()
Bij de RDW bij mij staat 55 kW indd. Is 55 kW dan 75 pk?!quote:Op maandag 1 november 2010 17:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
1.3 is toch echt 75 PK?
Edit:
Zie dit van mijn autogegevens:
Cilinderinhoud 1275 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)
Ik dank u, uw Goddelijkheid!quote:Op maandag 1 november 2010 18:36 schreef Goddelijker het volgende:
55 kW = 74,78 pk, om precies te zijn.
1 kW = 1,36 pkquote:Op maandag 1 november 2010 18:36 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bij de RDW bij mij staat 55 kW indd. Is 55 kW dan 75 pk?!
Ik ben hopeloos als het om autotechniek gaat
Ik vind het vooral heel grappigquote:Op maandag 1 november 2010 18:38 schreef Goddelijker het volgende:
Jij hebt net zoveel pk's als dat ik heb, hoe Goddelijk is dat?
Hé, mijn auto is ook 10 jaar oud.quote:Op maandag 1 november 2010 18:40 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel grappig
Dat mijn bejaarde micra toch nog iets stoers in huis heeft
Verdomd, dat heeft mijne ookquote:Op maandag 1 november 2010 18:36 schreef Goddelijker het volgende:
55 kW = 74,78 pk, om precies te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |