Hij heeft een dakraampjequote:Op maandag 1 november 2010 22:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En met een open dak kun je hem ook als boodschappenkar gebruiken![]()
Niks tegen een AX trouwens hoor
Mwah, neem dan een renault 5 GTT. 120 pk, op nog geen 800 kilo. Das pas funquote:Op maandag 1 november 2010 20:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, dat gaat me iets te ver.
Maar een 206 GTi, 137PK
* L0we ookquote:
Ligt eraan, of de uitlaat uitsteektquote:Op maandag 1 november 2010 23:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hij heeft een dakraampje
Of is het een zij... Weet t niet
Ik ben gesteld op luxe.quote:Op maandag 1 november 2010 23:20 schreef L0we het volgende:
[..]
Mwah, neem dan een renault 5 GTT. 120 pk, op nog geen 800 kilo. Das pas fun
[..]
* L0we ook
[..]
Ligt eraan, of de uitlaat uitsteekt
Luxe en racemonstertjes gaan niet heel goed samenquote:
Is je radio nou nog steeds niet gemaakt dan?quote:Op maandag 1 november 2010 18:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
10 jaar alweer, de mijne is van november '98. Dus precies 12 jaar nu
Ik ga niks met winterbanden doen overigens, rij nu al niet zoveel, en ik ben ook niet afhankelijk van m'n auto.
Kwam er van de week wel achter dat mijn grote broer een autoradio had overgehuist uit z'n eigen auto naar z'n bedrijfsauto. Dus ga eens kijken of hij voor een kratje bier ook een radio in mijn autootje kan fixen
Goed bezig! Leuke tijd gehad in .nl?quote:Op maandag 1 november 2010 23:55 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Is je radio nou nog steeds niet gemaakt dan?![]()
Ik ben trouwens weer terug in Warschau, en mijn micraatje staat nog steeds veilig op de parkeerplaats![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 21:47 schreef Bartholomeus het volgende:
Ouwe lul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Ja was leuk! Weer gek om na een lange tijd weer in Nederland te zijn.. Mijn ouders kwamen mij ophalen met de auto, en nouja ik keek natuurlijk wel een beetje mee op de weg. Vallen mij die drukkende bumperklevende bestuurders op de snelweg weer opquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Goed bezig! Leuke tijd gehad in .nl?
Nee, ik weet het. Het is droevigquote:Op maandag 1 november 2010 23:55 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Is je radio nou nog steeds niet gemaakt dan?![]()
Ik ben trouwens weer terug in Warschau, en mijn micraatje staat nog steeds veilig op de parkeerplaats![]()
Ach, je hoeft toch niet perséé zo'n super nieuw geadvanceerd ding? Gewoon een simpeltje radio/cd spelertje? Schade: eurotje of 50-75?quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nee, ik weet het. Het is droevig
Ik zit nogal op m'n geld tegenwoordig. Toen ik geen geld had, gaf ik het uit als water, en nu er elke maand genoeg binnen komt vind ik het zonde om uit te geven. Ik ga van de week weleens bij Halfords kijken of er iets naar m'n zin is. Tot die tijd zit er een radio in
Voor 75 euro heb je tegenwoordig al een radio met MP3 speler en USB, van een aardig merkquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ach, je hoeft toch niet perséé zo'n super nieuw geadvanceerd ding? Gewoon een simpeltje radio/cd spelertje? Schade: eurotje of 50-75?
Nou dan is het helemaal al prima toch?!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Voor 75 euro heb je tegenwoordig al een radio met MP3 speler en USB, van een aardig merk
Leuk ja!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:27 schreef Purdey het volgende:
Die prijs wilde ik ook ongeveer uitgeven
Had bij Halfords een mooie JVC gezien voor 90,-
http://www.halfords.nl/shop/multimedia/autoradios/102134
Van de week even vragen of m'n broer zoiets in kan bouwen
Hij is best handigquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:30 schreef monsterd. het volgende:
Leuk ja!![]()
Ach, vast wel joh(al heb ik geen idee hoe handig je broer is)
Trouwens, halen jullie ook de radio er weer uit mocht je de auto weer verkopen? Bij mij zat de radio er al in namelijk toen ik mijn micraatje kocht!
Dat geloof ik, het zijn ook wel 2 heel verschillende werelden heb ik het idee...quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:00 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja was leuk! Weer gek om na een lange tijd weer in Nederland te zijn.. Mijn ouders kwamen mij ophalen met de auto, en nouja ik keek natuurlijk wel een beetje mee op de weg. Vallen mij die drukkende bumperklevende bestuurders op de snelweg weer op
Das een leuk ding ja! Soms moet je geld gewoon even zijn werk laten doen, ipv het maar te laten zittenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:27 schreef Purdey het volgende:
Die prijs wilde ik ook ongeveer uitgeven
Had bij Halfords een mooie JVC gezien voor 90,-
http://www.halfords.nl/shop/multimedia/autoradios/102134
Van de week even vragen of m'n broer zoiets in kan bouwen
Als ik hem er al uit zou halen zou ik er iig een ander voor in de plaats zetten. Verkopen met zo'n leeg gat vind ik nietsquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:30 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Trouwens, halen jullie ook de radio er weer uit mocht je de auto weer verkopen? Bij mij zat de radio er al in namelijk toen ik mijn micraatje kocht!
Wat hebben ze dan voor die 400 euro aan rijklaarmaak kosten gedaan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:36 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bij mij zat er geen radio in toen ik hem kocht, maar voor de 400,- rijklaarmaakkosten hadden ze nog een radiootje liggenMet een uitneembaar frontje, heel 'luxe' allemaal. Maar geen CD-speler
Met bandjes, echt, wat een luxe!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:36 schreef Purdey het volgende:
Bij mij zat er geen radio in toen ik hem kocht, maar voor de 400,- rijklaarmaakkosten hadden ze nog een radiootje liggenMet een uitneembaar frontje, heel 'luxe' allemaal. Maar geen CD-speler
Das uiteindelijk het belangrijkstequote:Op dinsdag 2 november 2010 10:40 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan voor die 400 euro aan rijklaarmaak kosten gedaan?![]()
Ik kreeg toen de keus: of de auto voor 2000 meenemenzoals ie is, of voor 2250 inclusief kleine beurt en nieuwe apk, poetsbeurt etc![]()
Al vermoed ik dat hij er niets aan heeft gedaan.. Bij de garage hebben ze er apk opgezet en de auto van buiten gepoetst (al was hij van binnen ontzettend smerig). Maargoed, achteraf blijft het een super betrouwbaar autotje
Geniaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |