Ik in de wasquote:Op maandag 1 november 2010 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ik jou ook even in de was zetten dan?
[..]
Zit die nog in de VS? Ik mis de verhalen wel ja
Ohhh, bedoelde je datquote:Op maandag 1 november 2010 19:13 schreef Purdey het volgende:
Ik in de wasIk bedoelde meer dat ik het fijn vind dat anderen mijn auto doen. Zeeuwse viezerd
Ik dacht dat je het altijd voor d'r op nam? Tot ze er een keer niet isquote:Ja, blijkbaar is ze daar nog. Misschien zit ze wel vast na een major car crash
Hahaha, zo principieel ben ik dus kom ik nu achterquote:Op maandag 1 november 2010 19:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohhh, bedoelde je dat
[..]
Ik dacht dat je het altijd voor d'r op nam? Tot ze er een keer niet is![]()
Er zit nu een wax op die 6 (tot 9) maanden erop blijft zitten...quote:Op maandag 1 november 2010 19:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Je ziet het wel jaVolgend jaar misschien maar eens doen
Of ze is ons zatquote:Op maandag 1 november 2010 19:16 schreef Purdey het volgende:
Edit: Cherry moet weer in Nederland zijn! Ze post wel in andere topics![]()
Ze is ons vergeten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
75pk met 1.3l motorquote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat heb jij? Want dit is de Seventyfive Pk only club
Ik heb er wel eens aan zitten denken om m'n 1.4 te verkopen en een 2L GTi terug te kopen. Maar het is een beetje erg onbetaalbaar in verzekering, om nog maar niet te spreken over het verbruik.quote:Op maandag 1 november 2010 20:02 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
75pk met 1.3l motordaarom dat het me opviel
Op de vorige pagina al 5 mensen, en house heeft volgens mij ook 75pk
Precies hetzelfde iddquote:Op maandag 1 november 2010 20:02 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
75pk met 1.3l motordaarom dat het me opviel
Op de vorige pagina al 5 mensen, en house heeft volgens mij ook 75pk
Engine swapquote:Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens aan zitten denken om m'n 1.4 te verkopen en een 2L GTi terug te kopen. Maar het is een beetje erg onbetaalbaar in verzekering, om nog maar niet te spreken over het verbruik.
Nee, dat gaat me iets te ver.quote:Op maandag 1 november 2010 20:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Engine swap.. Gelijk onderstel upgrade.
Waarom geen 205?quote:Op maandag 1 november 2010 20:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, dat gaat me iets te ver.
Maar een 206 GTi, 137PK
Omdat een 206 veel meer luxe heeft.quote:Op maandag 1 november 2010 20:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Waarom geen 205?.. Veel stoerder.
Ja maarrrr 205 GTiquote:Op maandag 1 november 2010 20:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Omdat een 206 veel meer luxe heeft.
Ouwe lul.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Past die achter in de AX naast mijn andere meuk?quote:
Ach, als je een AX hebt, heb je geen rollator meer nodigquote:Op maandag 1 november 2010 22:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Past die achter in de AX naast mijn andere meuk?
Als ik er een spoiler op zet issie al rollator genoegquote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ach, als je een AX hebt, heb je geen rollator meer nodig
Doe je best. Knikkeren we zo in de kofferbakquote:
En met een open dak kun je hem ook als boodschappenkar gebruikenquote:Op maandag 1 november 2010 22:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik er een spoiler op zet issie al rollator genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |