maar hij was al dicht dus
  maar hij was al dicht dus   

jij hebt volgens mij een hele gave dag gehad.
 jij hebt volgens mij een hele gave dag gehad. 

quote:wat een schatjeOp dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef kaatjejannie het volgende:
even een crosspost ui t z&g
Mag ik jullie voorstellen aan "Ilse"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

ik vind dat ze wat wegheeft van Niels als pieterpeuterig baby'tje
 ik vind dat ze wat wegheeft van Niels als pieterpeuterig baby'tje 

*rammel ende rinkel*
 *rammel ende rinkel* 

wat ben je toch leuk
  wat ben je toch leuk   
  met een echte babykrul!
 met een echte babykrul! 
  Wow, wat een lekker ding he!
 Wow, wat een lekker ding he! 

quote:Tjee! Wat zal jij je rot geschrokken zijn zeg! Pfoe!Op woensdag 27 oktober 2010 18:23 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb twee kabouters in huis:
[ afbeelding ]
Kabouter Blauwbult
[ afbeelding ]
En kabouter diklip
Mijn arme smurfje is gevallen op het kdv. Lip is geplakt. Ze is nog net zo'n vrolijke stuiterbal als altijd. Dat wel!

quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef kaatjejannie het volgende:
even een crosspost ui t z&g
Mag ik jullie voorstellen aan "Ilse"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
 Dus ik zit te kijken naar je post... Kijk nog eens....... Ik denk: "Het kan toch niet dat iemand de naam van haar eigen kind niet weet?!?!" Toen begreep ik pas dat het haar schuilnaam is
 Dus ik zit te kijken naar je post... Kijk nog eens....... Ik denk: "Het kan toch niet dat iemand de naam van haar eigen kind niet weet?!?!" Toen begreep ik pas dat het haar schuilnaam is  
quote:Prachtig meisje zeg!Op woensdag 27 oktober 2010 11:26 schreef becky27 het volgende:
Lente en d'r loopeend, wat een leuke reportage!
Mila, ze is echt heel mooi zeg. Die ogen!
Oh Ilse, veel donker haar heeft ze volgens mij.
Ik vind het soms best wel jammer dat de leukste snapshots hier met de iphone worden gemaakt, ze zijn vaak onscherp, maar mijn meisje wordt een computernerd! (ze is potvolkoffie net een half jaar)
[ afbeelding ]
quote:Jij weet hoe je een moeder moet laten blozen!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:38 schreef octopussy het volgende:
Dropjes alarm
Raissa, wat een beauty is Mila toch. Heeft ze van haar moeder als ik het zo zie.

quote:HeheOp woensdag 27 oktober 2010 20:29 schreef Asyniur het volgende:
Vandaag was het papadag. Het gaat nu al mis...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
papa had hem er rechtop in gezet voor de tv

Ze hebben haar lip wel mooi geplakt he?
 Ze hebben haar lip wel mooi geplakt he? clowntje
 clowntje

Hóe cute is dat?
 Hóe cute is dat? 

Gezellig, zo'n part II van een eerste verjaardag
 Gezellig, zo'n part II van een eerste verjaardag 

Wat een bekkie zeg!
 Wat een bekkie zeg!  Ik hoop haar snel weer eens IRL te ontmoeten (en jou ook
 Ik hoop haar snel weer eens IRL te ontmoeten (en jou ook  )..
)..
 Die verfoto ook echt
 Die verfoto ook echt  Ik zie dan zo voor me dat je nadien een vel papier hebt met de afdruk van een compleet kind erop, whehe!
 Ik zie dan zo voor me dat je nadien een vel papier hebt met de afdruk van een compleet kind erop, whehe! Mijn hémel wat heb jij toch een leuk kereltje
 Mijn hémel wat heb jij toch een leuk kereltje 
 oh, dat blije hoofd op die afdroogfoto, wat supergeweldig
 oh, dat blije hoofd op die afdroogfoto, wat supergeweldig  Té schattig! (Doe mij ook zo'n kind.. Stef vind afdrogen echt héél stom
 Té schattig! (Doe mij ook zo'n kind.. Stef vind afdrogen echt héél stom  )
 ) Arme, dat was niet het plan hoor!
 Arme, dat was niet het plan hoor! 
 @ Sorbo) was vandaag mijn kleine Soggy Bottom Boy*
 @ Sorbo) was vandaag mijn kleine Soggy Bottom Boy*  
  )
 )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*:3!

en ik vind haar echt op jou lijken.
 en ik vind haar echt op jou lijken. en zo groot
 en zo groot 
 loopt ie daar los met de afstandbediening?
 loopt ie daar los met de afstandbediening?  

Zo eentje wil ik hier ook...
 Zo eentje wil ik hier ook... 

kusje erop!
 kusje erop!  

haha die plastic voorzorgsmaatregelen
  haha die plastic voorzorgsmaatregelen  
 wat een leuke knuffel heb je
 wat een leuke knuffel heb je 
   Die broek staat hem fantastisch leuk! Hij lijkt wel ouder dan Niels joh!
 Die broek staat hem fantastisch leuk! Hij lijkt wel ouder dan Niels joh!   

quote:Die is van mij! die is van mij!Op donderdag 28 oktober 2010 22:28 schreef Incantrix het volgende:
Julia, ik weet niet wie je mama/papa is, maar wat ben jij mooi! Geweldige krullen, en die blik.. zucht, prachtig

)
 ) 

wat een mooie kindjes
 wat een mooie kindjes  

Ik ben blij dat ik voor Ivans verjaardag een trommeltje heb gevraagd. Mijn broertje gaat er een kopen. Ze wist meteen wat de bedoeling was?
 Ik ben blij dat ik voor Ivans verjaardag een trommeltje heb gevraagd. Mijn broertje gaat er een kopen. Ze wist meteen wat de bedoeling was? 

Nou is de rest van de familie alleen ik en mijn vader (geen aanverwanten meer), dus eigenlijk zijn wij ingepast in hun familie. En gelukkig is dat een goede match!
 Nou is de rest van de familie alleen ik en mijn vader (geen aanverwanten meer), dus eigenlijk zijn wij ingepast in hun familie. En gelukkig is dat een goede match!

En Anne heeft overal wel veel haar hoor, maar bovenop haar hoofd zit er wel een behoorlijke pluk inderdaad!
 En Anne heeft overal wel veel haar hoor, maar bovenop haar hoofd zit er wel een behoorlijke pluk inderdaad!

quote:Ik vrees dat dat mijn schuld is. De vrolijke foto's plaats ik niet omdat die bewogen zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:46 schreef Fannetje het volgende:
Ivan kijkt altijd zo heerlijk serieus!

Mooi blond koppie met mooie ogen!
 Mooi blond koppie met mooie ogen!

ik heb Niels voor zn verjaardag een badjasje gegeven!
  ik heb Niels voor zn verjaardag een badjasje gegeven! 

quote:Bij mij is het ook vaak bewogen en Beisan wordt zich steeds bewuster van de camera, gaat heel geposeerd doen en het hele spontane is er dan meteen vanaf. Daarna resultaat bekijken en dat is altijd even geweldig (volgens haar)Op vrijdag 29 oktober 2010 16:48 schreef miss_sly het volgende:
Nou zijn dat er steeds minder, omdat ze echt altijd beweegt, dus plaats ik ook minder foto's. Senna is gewoon het beste live te bewonderen

quote:muh en ik had nog op een Beisan-fotospam gehooptOp vrijdag 29 oktober 2010 18:25 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Bij mij is het ook vaak bewogen en Beisan wordt zich steeds bewuster van de camera, gaat heel geposeerd doen en het hele spontane is er dan meteen vanaf. Daarna resultaat bekijken en dat is altijd even geweldig (volgens haar)
Ik maak echt nauwelijks foto's nog...

dat hoofd ook ''ik deed niks hoor''
  dat hoofd ook ''ik deed niks hoor''  

quote:Tegen bewegende kinderen in relatief donkere omstandigheden kan geen camerastand op, hoor. Flitsen is de beste optie, maar ik houd niet zo van flitsfoto's. (Als je weet hoe je met flitsers om moet gaan kan het wel heel toffe foto's opleveren, maar daar heb ik helaas geen verstand van.)Op vrijdag 29 oktober 2010 17:09 schreef Suzanna het volgende:
Hebben jullie niet zo'n stand op je camera waarmee je bewegende kinderen (en sporters bijv.) kunt fotograferen? Dat gaat meestal een stuk beter dan de gewone stand bij mij, beweeglijke kinders...

Wat een boefje!
 Wat een boefje!

quote:Zijn vader maakt dan inderdaad ook de foto'sOp vrijdag 29 oktober 2010 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft zijn vader ook die foto's gemaakt, Asyniur? Ik zou er erg om moeten lachen als ik achteraf zulke foto's zou zien. En het doet me deugd om te zien dat Harry zijn sloffen ook uittrekt!

(ik zal preventief oordoppen voor iedereen meenemen
 (ik zal preventief oordoppen voor iedereen meenemen  )
)

quote:Nu al??? Kan hoor, moet er zelf niet aan denken haha.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:32 schreef Orea het volgende:
Ja, het is dus niet raar hè, dat ik alweer een poosje rammelze is echt zó leuk!

en het ook nog lekker vinden! geweldig!
  en het ook nog lekker vinden! geweldig! 

OMG OMG wat een cute foto's!
 OMG OMG wat een cute foto's! 

Zijn voorkeur gaat nog wel uit naar kruipen, want dan is hij sneller en zekerder, maar als hij zijn bui heeft wandelt hij keer op keer de kamer door. En ja, dat kan ik beamen: Senna is live het állermooist
 Zijn voorkeur gaat nog wel uit naar kruipen, want dan is hij sneller en zekerder, maar als hij zijn bui heeft wandelt hij keer op keer de kamer door. En ja, dat kan ik beamen: Senna is live het állermooist  (Maar een foto hier of daar zou ik ook niet erg vinden hoor
 (Maar een foto hier of daar zou ik ook niet erg vinden hoor  )
) Toen ik die voor jou kocht hadden ze er nog maar heel weinig en in hele kleine maatjes, dus toen had ik 'm laten hangen. Ben blij dat ik een herkansing kreeg
 Toen ik die voor jou kocht hadden ze er nog maar heel weinig en in hele kleine maatjes, dus toen had ik 'm laten hangen. Ben blij dat ik een herkansing kreeg  En ja man, raar he? We hebben al een tijdje het gevoel dat hij wat 'ouder' wordt in zijn gezicht, maar de laatste weken gaat het echt heel hard ineens. Wacht maar, ik geef Wolf nog een paar weken en dan heeft hij dat ook
 En ja man, raar he? We hebben al een tijdje het gevoel dat hij wat 'ouder' wordt in zijn gezicht, maar de laatste weken gaat het echt heel hard ineens. Wacht maar, ik geef Wolf nog een paar weken en dan heeft hij dat ook  

Niels! Die knuffelfoto's, Twinkly, hóe schattig is dát!
 Niels! Die knuffelfoto's, Twinkly, hóe schattig is dát!  Darnit. Nu moet ik óók een Niels
 Darnit. Nu moet ik óók een Niels  
  Maar echt hoor, wat een prachtmeiske heb je daar
 Maar echt hoor, wat een prachtmeiske heb je daar  Ze heeft zoiets dromerigs over zich,maar tegelijk ook iets heel vrolijks, en dan die ógen! En dank je wel
 Ze heeft zoiets dromerigs over zich,maar tegelijk ook iets heel vrolijks, en dan die ógen! En dank je wel  

Ik vind dat zelf ook zo sneu, het kereltje heeft het echt ff zwaar de laatste tijd. Gelukkig slaan de medicijnen aan, echt een pak van mijn hart.. En haha, grappig, hij heeft écht de wenkbrauwen van zijn vader. Ik geef hem nog een jaar of 4 voordat de eerste Lubbers-haren de kop opsteken
 Ik vind dat zelf ook zo sneu, het kereltje heeft het echt ff zwaar de laatste tijd. Gelukkig slaan de medicijnen aan, echt een pak van mijn hart.. En haha, grappig, hij heeft écht de wenkbrauwen van zijn vader. Ik geef hem nog een jaar of 4 voordat de eerste Lubbers-haren de kop opsteken   En Tjezus! Die foto van Ivan in dat badjasje!
  En Tjezus! Die foto van Ivan in dat badjasje!  Het lijkt wel een engel zo, met die haartjes, en die prachtige lichte ogen.. En dan dat badjasje erbij, en die lieve hapbeentjes
 Het lijkt wel een engel zo, met die haartjes, en die prachtige lichte ogen.. En dan dat badjasje erbij, en die lieve hapbeentjes  Hij is altijd mooi op foto's (herkenbaar, wat je zegt van het uitzoeken van je foto's, hoewel het mij gelukkig nog wel eens gebeurt een onbewogen foto van een beweegmoment te maken, hoera voor lensjes met grote diafragmamogelijkheden
 Hij is altijd mooi op foto's (herkenbaar, wat je zegt van het uitzoeken van je foto's, hoewel het mij gelukkig nog wel eens gebeurt een onbewogen foto van een beweegmoment te maken, hoera voor lensjes met grote diafragmamogelijkheden  ), maar díe foto vind ik écht heel mooi en bijzonder.
), maar díe foto vind ik écht heel mooi en bijzonder. 
   Oh, echt zeg, die blik in combinatie met dat vieze mondje is echt goud, hahaha!
 Oh, echt zeg, die blik in combinatie met dat vieze mondje is echt goud, hahaha! Ik zoek een smeltsmiley, maar ik kan er geen vinden
 Ik zoek een smeltsmiley, maar ik kan er geen vinden  Nog een maandje en ik durf Stef ook weer in de doek te nemen, yay! Door jouw foto kijk ik er extra naar uit
 Nog een maandje en ik durf Stef ook weer in de doek te nemen, yay! Door jouw foto kijk ik er extra naar uit 
 Die laatste foto, och, wat een pracht
 Die laatste foto, och, wat een pracht  Dat is het enige dat ik jammer vind aan ons nieuwe huis: er is geen bad en voorlopig komt die er ook niet. Als ik dit dan zie vind ik dat toch wel jammer hoor, wat geweldig zo!
 Dat is het enige dat ik jammer vind aan ons nieuwe huis: er is geen bad en voorlopig komt die er ook niet. Als ik dit dan zie vind ik dat toch wel jammer hoor, wat geweldig zo!

Dus...moet ik even spammen
 Dus...moet ik even spammen  Kon gewoon niet kiezen...zoveel leuke foto's!
 Kon gewoon niet kiezen...zoveel leuke foto's! 

Ohw wat een wijs ding is Evi! Sjonge,en zo groot! Of lijkt dat zo? Welke maat zit ze nu in? Leuke vakantiespam, ze geniet echt he!
 Ohw wat een wijs ding is Evi! Sjonge,en zo groot! Of lijkt dat zo? Welke maat zit ze nu in? Leuke vakantiespam, ze geniet echt he! 

quote:Ik wil proberen haar haar zo lang mogelijk te laten groeien voor onze bruiloft volgend jaar mei. Ik vind haar haartjes nu niet zo leuk, thuis wil ze geen elastiekjes of knipjes in, helaas.. Maar goed, het groeit erg hard en ik denk dat we volgens jaar een heel eind zijn! Op het KDV krijgen ze het wel voor elkaar om staartjes in te doen en dan het liefst zo'n belachelijke recht op haar hoofdOp vrijdag 29 oktober 2010 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Mila blijft een mooierd. Ik vind haar haar ook ontzettend leuk. Zoek je voor haar een kapsel uit, Raissa, of groeit het vanzelf zo?

Krijg er zelf babykriebels van
 Krijg er zelf babykriebels van  

)
) 

en wat staan jullie er weer prachtig op!
 en wat staan jullie er weer prachtig op! 
  ... wat ziet die doek er lekker warm uit, wat is dat er voor eentje? Lijkt me heel fijn om straks met de baby zo te kunnen wandelen.
 ... wat ziet die doek er lekker warm uit, wat is dat er voor eentje? Lijkt me heel fijn om straks met de baby zo te kunnen wandelen.  
  (vaak geen tijd gehad om te internetten, de laatste tijd wat meer omdat ik veel 'moet' zitten, kan niet meer zoveel doen in huis dus tja, dan ga je automatisch meer computeren (terwijl de boel om je heen versloft
 (vaak geen tijd gehad om te internetten, de laatste tijd wat meer omdat ik veel 'moet' zitten, kan niet meer zoveel doen in huis dus tja, dan ga je automatisch meer computeren (terwijl de boel om je heen versloft  
  )
 ) 

(3 weekjes jonger, zoontje van vrienden, ze zijn natuurlijk uitgehuwelijkt).
  (3 weekjes jonger, zoontje van vrienden, ze zijn natuurlijk uitgehuwelijkt). 

Het is erg goed te doen hoor! Veel leuks zoals Carnaval Festival,Fata Morgana,Droomvlucht waar we hem in meenemen en natuurlijk door het sprookjesbos wandelen, speeltuin en Lavenrijkquote:Op maandag 1 november 2010 20:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Aaah Wolf! Schatje!
ik heb tegen een vriendin gezegd dat onze dreumesjes te klein zijn voor de Efteling....oeps....

Wat leuk dat ie zo blij is met het platenspelertje Oeke!
 Wat leuk dat ie zo blij is met het platenspelertje Oeke! 

Plaatjes draaien! Kan je niet vroeg genoeg mee beginnen!quote:Op maandag 1 november 2010 22:48 schreef oeke het volgende:
Wolf, wat een heerlijke Eftelingspam.
Vooral die foto's bij de paddestoel zijn om te zoenen zo leuk.
Nu wil ik ook!
Bij oma ligt een platenspelertje dat al heel oud is.
En het oefent een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit op Ko.
Zondagochtend, lekker in pyjama.

Eftelingspam
 Eftelingspam 

(en ik ben zo trots dat ik hier nu ook kan posten
 (en ik ben zo trots dat ik hier nu ook kan posten  )
) 
  en van de andere kregen we (zonder dat het afgesproken werk was) de muts (en er hoort een sjaal bij!)
 en van de andere kregen we (zonder dat het afgesproken werk was) de muts (en er hoort een sjaal bij!)  

Wat een plaatje ben je
 Wat een plaatje ben je  

Op die onderste foto is ze echt mama's meisje
 Op die onderste foto is ze echt mama's meisje 
 wat een heerlijke sfeerplaatjes weer, oeke
 wat een heerlijke sfeerplaatjes weer, oeke 

leuk he?!
 leuk he?! dat ziet er zo gezellig uit, samen. Dat zijn de momenten dat ik het zo vreselijk jammer vind dat Senna geen broertje of zusje krijgt.
 dat ziet er zo gezellig uit, samen. Dat zijn de momenten dat ik het zo vreselijk jammer vind dat Senna geen broertje of zusje krijgt.

En op die onderste lijkt ze idd op jou!
 En op die onderste lijkt ze idd op jou!   

Dat donkergroen staat Esmee mooi.
 Dat donkergroen staat Esmee mooi. 

mooi grietje!
 mooi grietje! 

Dat doet Senna dus ook telkens op het hobbelpaard, op de knieen gaan zitten, op het paard staan, met lossen handen zo hard mogelijk hobbelen
 Dat doet Senna dus ook telkens op het hobbelpaard, op de knieen gaan zitten, op het paard staan, met lossen handen zo hard mogelijk hobbelen  doodeng, maar zij vindt het leuk.
 doodeng, maar zij vindt het leuk.

Ik zie Kobus al op de bakfiets zitten met zijn Senna voorop.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:18 schreef miss_sly het volgende:
En natuurlijk de meiden van Stiemiedat ziet er zo gezellig uit, samen. Dat zijn de momenten dat ik het zo vreselijk jammer vind dat Senna geen broertje of zusje krijgt.
 Een eigentijdse versie van Turks Fruit, zeg maar.
 Een eigentijdse versie van Turks Fruit, zeg maar. 

Miss ik heb ook genoeg minder leuke fotomomenten hoor waarop je denkt "waarom heb ik er 2???"quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:18 schreef miss_sly het volgende:
En natuurlijk de meiden van Stiemiedat ziet er zo gezellig uit, samen. Dat zijn de momenten dat ik het zo vreselijk jammer vind dat Senna geen broertje of zusje krijgt.
 Dat ze aan elkaars haren trekken of elkaar slaan enzo. Maar ja da's dan toch minder aantrekkelijk om een foto van te maken
 Dat ze aan elkaars haren trekken of elkaar slaan enzo. Maar ja da's dan toch minder aantrekkelijk om een foto van te maken   Maar eh Linde en Esmee willen er best nog een Senna-zusje bij hoor
 Maar eh Linde en Esmee willen er best nog een Senna-zusje bij hoor   

dat is nou nog eens een leuke toekomstdroom
 dat is nou nog eens een leuke toekomstdroom 

Dat zeker niet
 Dat zeker niet 

Vind ik juist heel leuk om te horenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar op die onderste foto's lijkt ze wel heel veel op jou, Orea.
En die eerste foto van je posting erboven is ontzettend mooi! Leia is inderdaad een plaatje.
 (die onderkin heb ik inderdaad ook
 (die onderkin heb ik inderdaad ook  kan er weinig aan veranderen) maar ze verandert zo snel de laatste tijd!
 kan er weinig aan veranderen) maar ze verandert zo snel de laatste tijd!  

Of zichzelfquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, alleen meisjes trekken elkaar de haren uit het hoofd, toch?

Wat een scheetje ben je toch.
  Wat een scheetje ben je toch. 

quote:je zou bijna zeggen dat iemand zijn vingertje in het stopcontact heeft gestoptOp woensdag 27 oktober 2010 20:29 schreef Asyniur het volgende:
Vandaag was het papadag. Het gaat nu al mis...

quote:dat is precies wat ik dacht hahaOp dinsdag 2 november 2010 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar op die onderste foto's lijkt ze wel heel veel op jou, Orea.
En die eerste foto van je posting erboven is ontzettend mooi! Leia is inderdaad een plaatje.

quote:Leuk ding, he.Op maandag 1 november 2010 22:48 schreef oeke het volgende:
Bij oma ligt een platenspelertje dat al heel oud is.
En het oefent een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit op Ko.
Zondagochtend, lekker in pyjama.
[ afbeelding ]
Lekker spelen.
[ afbeelding ]
Plaatjes kunnen ook als onderzetter!
[ afbeelding ]
Loungen met een plaatje in de hand.
[ afbeelding ]
Televisie kijken met een plaatje in de hand.
[ afbeelding ]
Plaatje opzetten.
[ afbeelding ]
Tja, hoe neem ik dit ding nou mee naar huis?

Ze heeft wel een koppie om op te vreten, hoor.
 Ze heeft wel een koppie om op te vreten, hoor.   

dit is de beste haha
 dit is de beste haha 

Mooi drietal, Son!
  Mooi drietal, Son! 

Afgelopen zaterdag hebben we een foto van de 3 nichtjes bij mijn schoonmoeder gemaakt.. zal eens vragen of ze hem doorstuurt!
 Afgelopen zaterdag hebben we een foto van de 3 nichtjes bij mijn schoonmoeder gemaakt.. zal eens vragen of ze hem doorstuurt!

die taartfoto's zijn echt geweldig <3
 die taartfoto's zijn echt geweldig <3 en het plezier en de spanning straalt van zn toetje af, zo te zien vond ie het tof!
 en het plezier en de spanning straalt van zn toetje af, zo te zien vond ie het tof! mooie momentjes! Je tweetal. Ze zijn volgens mij ook precies echt gekiekt zoals ze zijn of niet?
 mooie momentjes! Je tweetal. Ze zijn volgens mij ook precies echt gekiekt zoals ze zijn of niet?  

leuk poppejans! Efteling
 leuk poppejans! Efteling 

lekker warrum
 lekker warrum  je lijkt op je mams joh! nee Orea ik heb het niet over die uberschattige onderkin-foto's
 je lijkt op je mams joh! nee Orea ik heb het niet over die uberschattige onderkin-foto's   
  haha geweldige foto! Dat nieuwsgierige toetje zo boven de tafel uit <3
 haha geweldige foto! Dat nieuwsgierige toetje zo boven de tafel uit <3 Ik vond ze vreselijk maar dankzij Lente zou ik ook wel een paar willen
 Ik vond ze vreselijk maar dankzij Lente zou ik ook wel een paar willen  dat vestje hebben wij truowens ook! 2 zelfs als iemand nog een donkerblauwe wil, lamaar horen
 dat vestje hebben wij truowens ook! 2 zelfs als iemand nog een donkerblauwe wil, lamaar horen  
  op zulke momenten vind ik het wel jammer dat we langs een drukke weg wonen en niet in een woonwijk ofzo.
 op zulke momenten vind ik het wel jammer dat we langs een drukke weg wonen en niet in een woonwijk ofzo.  wat gaat ie hard Son!
 wat gaat ie hard Son! 

quote:Ik las eerst even alleen het dikgedrukte en dacht huuuu?!
Op dinsdag 2 november 2010 12:57 schreef oeke het volgende:
En klompen vind ik nog steeds heerlijk zitten. Al loop ik er nu weinig op want hoogzwanger ben ik ermee gevallen en nu ik Ko vaak draag durf ik het niet meer aan. maar ik mis ze.
Trouwens niet zulke als Lente heeft, die zijn me iets te folkloristisch.

quote:Hahaha, ik ook.Op dinsdag 2 november 2010 13:21 schreef innepin het volgende:
Ik las eerst even alleen het dikgedrukte en dacht huuuu?!
 Ik had vroeger ook klompen (witte met bloemetjes) en mijn moeder heeft beloofd ze voor Ivan te gaan kopen. Ik ben benieuwd wat zijn vader daarvan vindt.
 Ik had vroeger ook klompen (witte met bloemetjes) en mijn moeder heeft beloofd ze voor Ivan te gaan kopen. Ik ben benieuwd wat zijn vader daarvan vindt.   

Dat is echt waar! We hebben helaas maar 2 foto's van Paul als klein jongetje. Die staan allebei hier op de kast.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:13 schreef huuphuup het volgende:
Ko hahaha lekker ding <3 vooral niet loslaten hoor die plaat! Je bent erfelijk belast he of nie? met je voorliefde voor platen en cd spelers

Die outfit ook! Als je je kind nu zo over straat zou laten, zou je opgepakt worden!
 Die outfit ook! Als je je kind nu zo over straat zou laten, zou je opgepakt worden!   

Doen en snel een foto posten!
  Doen en snel een foto posten!   

wat gaaf!!
 wat gaaf!!  

Heuj!quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:16 schreef rubje het volgende:
je zou bijna zeggen dat iemand zijn vingertje in het stopcontact heeft gestopt

Ja! Een stop-je-vinger-in-het-stopcontact-kapsel!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:03 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Heuj!
Hij heeft gewoon een uniek kapsel

wat tof die foto
 wat tof die foto  

Leuke outfit!
 Leuke outfit! Lars' bloesje staat haar super, geweldig met die tuinbroek zeg!
 Lars' bloesje staat haar super, geweldig met die tuinbroek zeg! Je ziet duidelijk dat jullie familie zijn!
 Je ziet duidelijk dat jullie familie zijn! 

Poppejans hij lijkt echt heel erg op jullie allebei en vooral op jou! En vanaf nu geloof je me
 Poppejans hij lijkt echt heel erg op jullie allebei en vooral op jou! En vanaf nu geloof je me   

Gaaf!!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:30 schreef het-is-mij het volgende:
@ Mclaura, de puma's passen en hij kan er erg hard mee rennen!:
[ afbeelding ]

en zijn platenspeler
  en zijn platenspeler  

Wat ben je groot! En waar is je haar! R2D2
 Wat ben je groot! En waar is je haar! R2D2   !!
 !!

Fanatieke kapsterquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:29 schreef Twinkly het volgende:
Thijs!Wat ben je groot! En waar is je haar! R2D2
!!

ik vind het grappig!  Ik zag dat ze ook bij de Prenatal pyjamaatjes verkopen met een Piet erop.
  ik vind het grappig!  Ik zag dat ze ook bij de Prenatal pyjamaatjes verkopen met een Piet erop. 
   ik weet niet of ik zou gaan lachen of huilen als mn kind dat had gedaan
  ik weet niet of ik zou gaan lachen of huilen als mn kind dat had gedaan  
   dat is echt een gaaf ding.
  dat is echt een gaaf ding.
 die heeft Wolf in donkerblauwe variant gehad en nu een oranje.
  die heeft Wolf in donkerblauwe variant gehad en nu een oranje.  en ik blijf het zo wijs vinden dat ze gewoon al helemaal zelf loopt, stoere meid.
  en ik blijf het zo wijs vinden dat ze gewoon al helemaal zelf loopt, stoere meid. 

Kyllian heeft wel een pietenpak natuurlijk, die snapt het allemaal wat beter
 Kyllian heeft wel een pietenpak natuurlijk, die snapt het allemaal wat beter  

Dat vestje staat Dyon leuk!
  Dat vestje staat Dyon leuk!  Lennon heeft net zulk haar als Seb
  Lennon heeft net zulk haar als Seb   

in zn haar om het te fatsoeneren.
  in zn haar om het te fatsoeneren.   

en de gekke familie van maneki
  en de gekke familie van maneki   En Thijs
 En Thijs   
   En dat vest van Lente!
  En dat vest van Lente!   Die is echt gaaf!! En Tessa! heeft mama je foto's nou zo weer weggehaald? Maar ik heb ze lekker wel gezien! En Tijn
 Die is echt gaaf!! En Tessa! heeft mama je foto's nou zo weer weggehaald? Maar ik heb ze lekker wel gezien! En Tijn   En Kobus
 En Kobus   En Leia
 En Leia   en Esmee en Linde
 en Esmee en Linde   en Floris
 en Floris  en.. en.. Oh ik weet het niet meer! Maar jullie zijn ook super!
 en.. en.. Oh ik weet het niet meer! Maar jullie zijn ook super!   

_
_ wat een heerlijk stel heb je toch TF!
 wat een heerlijk stel heb je toch TF!

[/sub]sorry, slechte kwaliteit[/sub]
 [/sub]sorry, slechte kwaliteit[/sub]

wat ben je alweer groot!
  wat ben je alweer groot!   
   Ze lijkt niet echt op Amber op deze foto's of wel?
  Ze lijkt niet echt op Amber op deze foto's of wel? Hier stond hij heel hard door de brievenbus te roepen naar voorbijgangers
  Hier stond hij heel hard door de brievenbus te roepen naar voorbijgangers   

Seb, is ook pas naar de kapper geweest toch? Lennon heeft dan ook vaak wat minder krullen. Ow en die waterverf dat is een goed idee voor Sint.. ik heb alleen vingerverf in huis.
 Seb, is ook pas naar de kapper geweest toch? Lennon heeft dan ook vaak wat minder krullen. Ow en die waterverf dat is een goed idee voor Sint.. ik heb alleen vingerverf in huis. 

Hij is 11 oktober bij de kapper geweest. Maar het krult bovenop niet heel erg meer. Achterop zijn hoofd nog wel.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
Tess kijkt ook echt ondeugend, je kunt gewoon zien dat ze een boefje is..

Seb, wat mooi zit je daar!!Seb, is ook pas naar de kapper geweest toch? Lennon heeft dan ook vaak wat minder krullen. Ow en die waterverf dat is een goed idee voor Sint.. ik heb alleen vingerverf in huis.
Ik vind Seb, net als Lennon, nu echt van die mannetjes worden. Het gezicht wordt wat slanker en ze kijken soms zo wijs.

Okay, Lennon is volgens mij begin september geweest. Moet binnenkort weer. Op een gegeven moment zijn de krullen er ook gewoon uit, ik had vroeger ook tot ik 2,5 jaar was ook krullen.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hij is 11 oktober bij de kapper geweest. Maar het krult bovenop niet heel erg meer. Achterop zijn hoofd nog wel.

Echt 2 heel verschillende kinderen...quote:Op donderdag 4 november 2010 13:51 schreef Vicky het volgende:
Seb,w at ben je toch een heerlijk mannetje!!!
Totaal niet Estrys
Zo zag Amber eruit op dezelfde leeftijd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

die van mij hebben een andere vader..
 die van mij hebben een andere vader.. 

Inderdaad zeg... mijn kinderen lijken allebei niet op mij.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:56 schreef Vicky het volgende:
Evi, pretletter
Uhh nou uhh Amber heeft M's genen en Tess heeft die van mij
Tess lijkt sprekend op mijn trouwens.. Moet je maar eens zien: Ouder en kind foto's / gelijkenissen deel 3

verder ook allemaal vreselijk lief, maar mijn laptop valt steeds uit, dus ik moet opschieten
 verder ook allemaal vreselijk lief, maar mijn laptop valt steeds uit, dus ik moet opschieten   

Ow, en ene witte sjaal, die moest om
 Ow, en ene witte sjaal, die moest om  

dat smoeltje hahaha. Gave taart had ie zeg!
 dat smoeltje hahaha. Gave taart had ie zeg! 

heerlijk koppie kan ze trekken!
  heerlijk koppie kan ze trekken! 

Joep, die eerste
 Joep, die eerste  

De sjaal is dus de eigen inbrengquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:41 schreef Sorbootje het volgende:
Miss, dit is ook zo'n rokje van hema, maar dan de bruine rib-variant

Leuk idd, die korte ballonrokjes. Vind gewone rokjes vaak net iets te lang, dat staat zo gereformeerd.
 Leuk idd, die korte ballonrokjes. Vind gewone rokjes vaak net iets te lang, dat staat zo gereformeerd.   

jij bent zo'n cutie! Als mama je niet meer wil, ik wil je gerust wel overnemen hoor!
  jij bent zo'n cutie! Als mama je niet meer wil, ik wil je gerust wel overnemen hoor!  
   , ziet voor jullie heel raar uit als ik zeg dat er nog een stoep gekeerd moet worden)
 , ziet voor jullie heel raar uit als ik zeg dat er nog een stoep gekeerd moet worden) 

mooie serie, Jeetjejom
 mooie serie, Jeetjejom  

Ilse
 Ilse 

ja he!! Ze wordt zeker groot!quote:

precies optijd geeditquote:Op zondag 7 november 2010 21:30 schreef octopussy het volgende:
[..]
Hey, waar is al je tekst nou gebleven?

voor ons dan niet maar voor anderen welquote:Op zondag 7 november 2010 21:33 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Niet helemaal op tijd, maar gelukkig wel snel hihi.

Josje watch out, Amber komt eraan
  Josje watch out, Amber komt eraan   en wat heeft ze toch mooie bruine ogen;
  en wat heeft ze toch mooie bruine ogen; 

met mooie muts
 met mooie muts   

iets zegt mij dat dit een gezonde dikkert wordtquote:Op zondag 7 november 2010 21:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhh Isabeau; fantastische outfit heb je aan! moooooi!
Amber echt een artiest in de dop hoorJosje watch out, Amber komt eraan
en wat heeft ze toch mooie bruine ogen;
en dr mooie zussie van die mooie blauwe kijkers
aaahhh Ilse; mooie klein verse baby *rammel rammel*
Ik zag Kyllian en mooie Dyon! wat wordt je groot mannetje!
ooooo Jorja; wat een mooie fotoserie, mooie meid!
Senna, mooi detail hoor die sjaal
o ja, Rienk had ik ook nog zulke mooie foto's van gezienmet mooie muts

en alle andere lieve kids
Mijn meisje wordt ook GROOT!!
11 maanden alweer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

't lijkt of ze er ook geslapen heeft, vicky!
  't lijkt of ze er ook geslapen heeft, vicky!  

tussen al die herfstbladen!
 tussen al die herfstbladen!  Wat een lol heeft hij
 Wat een lol heeft hij 

Ik kijk even niet en dan groeien jullie kindjes hartstikke veel ineens!
 Ik kijk even niet en dan groeien jullie kindjes hartstikke veel ineens!  

Dat korte rokje vind ik haar heel leuk staan (leuker dan de langere die ze heeft).
 Dat korte rokje vind ik haar heel leuk staan (leuker dan de langere die ze heeft). 

Kleine stoere!
 Kleine stoere! Oh, heerlijk in het bos!
 Oh, heerlijk in het bos! Leuk rokje heeft ze!
 Leuk rokje heeft ze! 
   Mooie ogen!
 Mooie ogen! 
   Die laatste foto, ik wil haar knuffelen.
 Die laatste foto, ik wil haar knuffelen. Wat is Amber lang aan het worden! Een echt schoolkind al. Wat heeft ze prachtige ogen
 Wat is Amber lang aan het worden! Een echt schoolkind al. Wat heeft ze prachtige ogen   
  Die foto met de vinger in de mond is zooo schattig, mooie vrolijkerd
 Die foto met de vinger in de mond is zooo schattig, mooie vrolijkerd   

Ik doe mee, goed fout is niet lelijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:43 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Even een ouwetje omdat Nel Veerkamp is overleden

Hij is echt ZO gaaf
 Hij is echt ZO gaaf   En die dreumes die hem aanheeft ook hoor
 En die dreumes die hem aanheeft ook hoor 

Geweldig, leuk, lief mannetje.
  Geweldig, leuk, lief mannetje. 

de handdoek die ik uit stond te wringen mikte ze er daarna keurig weer in
 de handdoek die ik uit stond te wringen mikte ze er daarna keurig weer in  

Amélie
  Amélie 

jaquote:Op woensdag 10 november 2010 13:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup zijn dat haar schoenen?

droogt wel weer uiteraard haha, maar ik moest er zo hard om lachen dat ik de camera er echt even bij moest pakken
 droogt wel weer uiteraard haha, maar ik moest er zo hard om lachen dat ik de camera er echt even bij moest pakken  

quote:Op woensdag 10 november 2010 14:08 schreef Claudia_x het volgende:
Het ware verhaal achter de foto's van Huup: mama doet de kraan aan, gooit er wat schoenen van Amélie, een haarborstel en handdoek in, sleurt Amélie naar de rand van het bad, blijft met de camera knippen terwijl ze roept Blijf staan! Kijk maar naar mama! Kijk ondeugend!. En zo werd een mythe geboren.
Wat zijn je domestic bliss-plaatjes fijn, wickie.
 is nie!
 is nie!

).
 ). en hele leuke kleertjes! Die maillot is echt leuk
  en hele leuke kleertjes! Die maillot is echt leuk  .
 . 
   .
 .

Mijn heldin, geweldig!
  Mijn heldin, geweldig! 

En dan nu het echte verhaal: aangezien de mama van Amélie niet zo vaak de kleren van kleine Amélie wast, heeft die lieve meid zelf maar besloten er iets aan te doen. En aangezien ze net een jaar is, snapt ze natuurlijk nog niet dat schoenen niet zo gewassen moeten worden....quote:Op woensdag 10 november 2010 14:08 schreef Claudia_x het volgende:
Het ware verhaal achter de foto's van Huup: mama doet de kraan aan, gooit er wat schoenen van Amélie, een haarborstel en handdoek in, sleurt Amélie naar de rand van het bad, blijft met de camera knippen terwijl ze roept Blijf staan! Kijk maar naar mama! Kijk ondeugend!. En zo werd een mythe geboren.
Wat zijn je domestic bliss-plaatjes fijn, wickie.

)
 )

)
 ) 

jammer dat ze nog te groot zijn, nouja goed, beter dan te klein
 jammer dat ze nog te groot zijn, nouja goed, beter dan te klein  

. Ik was van de week even plassen, kom ik de kamer in.. keukenla opengetrokken, theedoos open, alle theezakjes eruit.. maar ook alle theezakjes uit het papiertje gehaald!
 . Ik was van de week even plassen, kom ik de kamer in.. keukenla opengetrokken, theedoos open, alle theezakjes eruit.. maar ook alle theezakjes uit het papiertje gehaald!

quote:Op woensdag 10 november 2010 22:22 schreef Sugarsnap het volgende:
Als je goed oplet kun je hem in het echt zien lopen, Groofsken. Wij wonen ook in E.
 Ik zal goed opletten. Heb je ons al wel eens gezien dan?
  Ik zal goed opletten. Heb je ons al wel eens gezien dan?

Oh, dan moet je me wel aanspreken hoor. Want ik weet niet of ik je zoon na één foto zou herkennenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef Sugarsnap het volgende:
Volgens mij afgelopen zomer wel een keer, maar ik weet het niet meer zeker
 .
 .  

! Lekkere pretletter. En die pop Aagje hebben wij ook, alleen heet ze hier Paula Pop.
 ! Lekkere pretletter. En die pop Aagje hebben wij ook, alleen heet ze hier Paula Pop.  

maar even een paar foto's!
 maar even een paar foto's! 

We kunnen ons echt geen leven zonder hem meer voorstellen.
  We kunnen ons echt geen leven zonder hem meer voorstellen.  

wat ben je toch een mooie vrolijkerd!
 wat ben je toch een mooie vrolijkerd! 
  wat een rijkdom!
 wat een rijkdom!
 nog even en dan kan ik haar weer live bewonderen
 nog even en dan kan ik haar weer live bewonderen 

lekker kneuteren met mama, heerlijk he
 lekker kneuteren met mama, heerlijk he 

'
 '   

kijk je meiden dan! Wat een héérlijke foto's...
 kijk je meiden dan! Wat een héérlijke foto's...  was het niet lekker meis? En staan!! Jij bent lekker vlot
 was het niet lekker meis? En staan!! Jij bent lekker vlot 
 heel slim!!
 heel slim!! leuk stel
 leuk stel  

De foto's zijn in een tijdsbestek van nog geen week gemaakt en ik vind haar gezichtje steeds weer anders uitzien op de foto's. (
 De foto's zijn in een tijdsbestek van nog geen week gemaakt en ik vind haar gezichtje steeds weer anders uitzien op de foto's. (  )
) 

Mooi!
 Mooi! kan dat echt nog steeds?)
 kan dat echt nog steeds?)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |