Het is erg goed te doen hoor! Veel leuks zoals Carnaval Festival,Fata Morgana,Droomvlucht waar we hem in meenemen en natuurlijk door het sprookjesbos wandelen, speeltuin en Lavenrijkquote:Op maandag 1 november 2010 20:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Aaah Wolf! Schatje!
ik heb tegen een vriendin gezegd dat onze dreumesjes te klein zijn voor de Efteling....oeps....
Plaatjes draaien! Kan je niet vroeg genoeg mee beginnen!quote:Op maandag 1 november 2010 22:48 schreef oeke het volgende:
Wolf, wat een heerlijke Eftelingspam.![]()
Vooral die foto's bij de paddestoel zijn om te zoenen zo leuk.
Nu wil ik ook!
Bij oma ligt een platenspelertje dat al heel oud is.
En het oefent een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit op Ko.
Zondagochtend, lekker in pyjama.
Ik zie Kobus al op de bakfiets zitten met zijn Senna voorop.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:18 schreef miss_sly het volgende:
En natuurlijk de meiden van Stiemiedat ziet er zo gezellig uit, samen. Dat zijn de momenten dat ik het zo vreselijk jammer vind dat Senna geen broertje of zusje krijgt.
Miss ik heb ook genoeg minder leuke fotomomenten hoor waarop je denkt "waarom heb ik er 2???"quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:18 schreef miss_sly het volgende:
En natuurlijk de meiden van Stiemiedat ziet er zo gezellig uit, samen. Dat zijn de momenten dat ik het zo vreselijk jammer vind dat Senna geen broertje of zusje krijgt.
Vind ik juist heel leuk om te horenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar op die onderste foto's lijkt ze wel heel veel op jou, Orea.
En die eerste foto van je posting erboven is ontzettend mooi! Leia is inderdaad een plaatje.
Of zichzelfquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, alleen meisjes trekken elkaar de haren uit het hoofd, toch?
quote:je zou bijna zeggen dat iemand zijn vingertje in het stopcontact heeft gestoptOp woensdag 27 oktober 2010 20:29 schreef Asyniur het volgende:
Vandaag was het papadag. Het gaat nu al mis...
quote:dat is precies wat ik dacht hahaOp dinsdag 2 november 2010 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar op die onderste foto's lijkt ze wel heel veel op jou, Orea.
En die eerste foto van je posting erboven is ontzettend mooi! Leia is inderdaad een plaatje.
quote:Leuk ding, he.Op maandag 1 november 2010 22:48 schreef oeke het volgende:
Bij oma ligt een platenspelertje dat al heel oud is.
En het oefent een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit op Ko.
Zondagochtend, lekker in pyjama.
[ afbeelding ]
Lekker spelen.
[ afbeelding ]
Plaatjes kunnen ook als onderzetter!
[ afbeelding ]
Loungen met een plaatje in de hand.
[ afbeelding ]
Televisie kijken met een plaatje in de hand.
[ afbeelding ]
Plaatje opzetten.
[ afbeelding ]
Tja, hoe neem ik dit ding nou mee naar huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |