Het is erg goed te doen hoor! Veel leuks zoals Carnaval Festival,Fata Morgana,Droomvlucht waar we hem in meenemen en natuurlijk door het sprookjesbos wandelen, speeltuin en Lavenrijkquote:Op maandag 1 november 2010 20:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Aaah Wolf! Schatje!
ik heb tegen een vriendin gezegd dat onze dreumesjes te klein zijn voor de Efteling....oeps....

Wat leuk dat ie zo blij is met het platenspelertje Oeke!
 Wat leuk dat ie zo blij is met het platenspelertje Oeke! 

Plaatjes draaien! Kan je niet vroeg genoeg mee beginnen!quote:Op maandag 1 november 2010 22:48 schreef oeke het volgende:
Wolf, wat een heerlijke Eftelingspam.
Vooral die foto's bij de paddestoel zijn om te zoenen zo leuk.
Nu wil ik ook!
Bij oma ligt een platenspelertje dat al heel oud is.
En het oefent een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit op Ko.
Zondagochtend, lekker in pyjama.

Eftelingspam
 Eftelingspam 

(en ik ben zo trots dat ik hier nu ook kan posten
 (en ik ben zo trots dat ik hier nu ook kan posten  )
) 
  en van de andere kregen we (zonder dat het afgesproken werk was) de muts (en er hoort een sjaal bij!)
 en van de andere kregen we (zonder dat het afgesproken werk was) de muts (en er hoort een sjaal bij!)  

Wat een plaatje ben je
 Wat een plaatje ben je  

Op die onderste foto is ze echt mama's meisje
 Op die onderste foto is ze echt mama's meisje 
 wat een heerlijke sfeerplaatjes weer, oeke
 wat een heerlijke sfeerplaatjes weer, oeke 

leuk he?!
 leuk he?! dat ziet er zo gezellig uit, samen. Dat zijn de momenten dat ik het zo vreselijk jammer vind dat Senna geen broertje of zusje krijgt.
 dat ziet er zo gezellig uit, samen. Dat zijn de momenten dat ik het zo vreselijk jammer vind dat Senna geen broertje of zusje krijgt.

En op die onderste lijkt ze idd op jou!
 En op die onderste lijkt ze idd op jou!   

Dat donkergroen staat Esmee mooi.
 Dat donkergroen staat Esmee mooi. 

mooi grietje!
 mooi grietje! 

Dat doet Senna dus ook telkens op het hobbelpaard, op de knieen gaan zitten, op het paard staan, met lossen handen zo hard mogelijk hobbelen
 Dat doet Senna dus ook telkens op het hobbelpaard, op de knieen gaan zitten, op het paard staan, met lossen handen zo hard mogelijk hobbelen  doodeng, maar zij vindt het leuk.
 doodeng, maar zij vindt het leuk.

Ik zie Kobus al op de bakfiets zitten met zijn Senna voorop.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:18 schreef miss_sly het volgende:
En natuurlijk de meiden van Stiemiedat ziet er zo gezellig uit, samen. Dat zijn de momenten dat ik het zo vreselijk jammer vind dat Senna geen broertje of zusje krijgt.
 Een eigentijdse versie van Turks Fruit, zeg maar.
 Een eigentijdse versie van Turks Fruit, zeg maar. 

Miss ik heb ook genoeg minder leuke fotomomenten hoor waarop je denkt "waarom heb ik er 2???"quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:18 schreef miss_sly het volgende:
En natuurlijk de meiden van Stiemiedat ziet er zo gezellig uit, samen. Dat zijn de momenten dat ik het zo vreselijk jammer vind dat Senna geen broertje of zusje krijgt.
 Dat ze aan elkaars haren trekken of elkaar slaan enzo. Maar ja da's dan toch minder aantrekkelijk om een foto van te maken
 Dat ze aan elkaars haren trekken of elkaar slaan enzo. Maar ja da's dan toch minder aantrekkelijk om een foto van te maken   Maar eh Linde en Esmee willen er best nog een Senna-zusje bij hoor
 Maar eh Linde en Esmee willen er best nog een Senna-zusje bij hoor   

dat is nou nog eens een leuke toekomstdroom
 dat is nou nog eens een leuke toekomstdroom 

Dat zeker niet
 Dat zeker niet 

Vind ik juist heel leuk om te horenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar op die onderste foto's lijkt ze wel heel veel op jou, Orea.
En die eerste foto van je posting erboven is ontzettend mooi! Leia is inderdaad een plaatje.
 (die onderkin heb ik inderdaad ook
 (die onderkin heb ik inderdaad ook  kan er weinig aan veranderen) maar ze verandert zo snel de laatste tijd!
 kan er weinig aan veranderen) maar ze verandert zo snel de laatste tijd!  

Of zichzelfquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, alleen meisjes trekken elkaar de haren uit het hoofd, toch?

Wat een scheetje ben je toch.
  Wat een scheetje ben je toch. 

quote:je zou bijna zeggen dat iemand zijn vingertje in het stopcontact heeft gestoptOp woensdag 27 oktober 2010 20:29 schreef Asyniur het volgende:
Vandaag was het papadag. Het gaat nu al mis...

quote:dat is precies wat ik dacht hahaOp dinsdag 2 november 2010 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar op die onderste foto's lijkt ze wel heel veel op jou, Orea.
En die eerste foto van je posting erboven is ontzettend mooi! Leia is inderdaad een plaatje.

quote:Leuk ding, he.Op maandag 1 november 2010 22:48 schreef oeke het volgende:
Bij oma ligt een platenspelertje dat al heel oud is.
En het oefent een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit op Ko.
Zondagochtend, lekker in pyjama.
[ afbeelding ]
Lekker spelen.
[ afbeelding ]
Plaatjes kunnen ook als onderzetter!
[ afbeelding ]
Loungen met een plaatje in de hand.
[ afbeelding ]
Televisie kijken met een plaatje in de hand.
[ afbeelding ]
Plaatje opzetten.
[ afbeelding ]
Tja, hoe neem ik dit ding nou mee naar huis?

Ze heeft wel een koppie om op te vreten, hoor.
 Ze heeft wel een koppie om op te vreten, hoor.   

dit is de beste haha
 dit is de beste haha 

Mooi drietal, Son!
  Mooi drietal, Son! 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |