Het is erg goed te doen hoor! Veel leuks zoals Carnaval Festival,Fata Morgana,Droomvlucht waar we hem in meenemen en natuurlijk door het sprookjesbos wandelen, speeltuin en Lavenrijkquote:Op maandag 1 november 2010 20:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Aaah Wolf! Schatje!
ik heb tegen een vriendin gezegd dat onze dreumesjes te klein zijn voor de Efteling....oeps....
Plaatjes draaien! Kan je niet vroeg genoeg mee beginnen!quote:Op maandag 1 november 2010 22:48 schreef oeke het volgende:
Wolf, wat een heerlijke Eftelingspam.![]()
Vooral die foto's bij de paddestoel zijn om te zoenen zo leuk.
Nu wil ik ook!
Bij oma ligt een platenspelertje dat al heel oud is.
En het oefent een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit op Ko.
Zondagochtend, lekker in pyjama.
Ik zie Kobus al op de bakfiets zitten met zijn Senna voorop.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:18 schreef miss_sly het volgende:
En natuurlijk de meiden van Stiemiedat ziet er zo gezellig uit, samen. Dat zijn de momenten dat ik het zo vreselijk jammer vind dat Senna geen broertje of zusje krijgt.
Miss ik heb ook genoeg minder leuke fotomomenten hoor waarop je denkt "waarom heb ik er 2???"quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:18 schreef miss_sly het volgende:
En natuurlijk de meiden van Stiemiedat ziet er zo gezellig uit, samen. Dat zijn de momenten dat ik het zo vreselijk jammer vind dat Senna geen broertje of zusje krijgt.
Vind ik juist heel leuk om te horenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar op die onderste foto's lijkt ze wel heel veel op jou, Orea.
En die eerste foto van je posting erboven is ontzettend mooi! Leia is inderdaad een plaatje.
Of zichzelfquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, alleen meisjes trekken elkaar de haren uit het hoofd, toch?
quote:je zou bijna zeggen dat iemand zijn vingertje in het stopcontact heeft gestoptOp woensdag 27 oktober 2010 20:29 schreef Asyniur het volgende:
Vandaag was het papadag. Het gaat nu al mis...
quote:dat is precies wat ik dacht hahaOp dinsdag 2 november 2010 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar op die onderste foto's lijkt ze wel heel veel op jou, Orea.
En die eerste foto van je posting erboven is ontzettend mooi! Leia is inderdaad een plaatje.
quote:Leuk ding, he.Op maandag 1 november 2010 22:48 schreef oeke het volgende:
Bij oma ligt een platenspelertje dat al heel oud is.
En het oefent een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit op Ko.
Zondagochtend, lekker in pyjama.
[ afbeelding ]
Lekker spelen.
[ afbeelding ]
Plaatjes kunnen ook als onderzetter!
[ afbeelding ]
Loungen met een plaatje in de hand.
[ afbeelding ]
Televisie kijken met een plaatje in de hand.
[ afbeelding ]
Plaatje opzetten.
[ afbeelding ]
Tja, hoe neem ik dit ding nou mee naar huis?
quote:Ik las eerst even alleen het dikgedrukte en dacht huuuu?!
Op dinsdag 2 november 2010 12:57 schreef oeke het volgende:
En klompen vind ik nog steeds heerlijk zitten. Al loop ik er nu weinig op want hoogzwanger ben ik ermee gevallen en nu ik Ko vaak draag durf ik het niet meer aan. maar ik mis ze.
Trouwens niet zulke als Lente heeft, die zijn me iets te folkloristisch.
quote:Hahaha, ik ook.Op dinsdag 2 november 2010 13:21 schreef innepin het volgende:
Ik las eerst even alleen het dikgedrukte en dacht huuuu?!![]()
Dat is echt waar! We hebben helaas maar 2 foto's van Paul als klein jongetje. Die staan allebei hier op de kast.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:13 schreef huuphuup het volgende:
Ko hahaha lekker ding <3 vooral niet loslaten hoor die plaat! Je bent erfelijk belast he of nie? met je voorliefde voor platen en cd spelers
Heuj!quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:16 schreef rubje het volgende:
je zou bijna zeggen dat iemand zijn vingertje in het stopcontact heeft gestopt
Ja! Een stop-je-vinger-in-het-stopcontact-kapsel!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:03 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Heuj!![]()
Hij heeft gewoon een uniek kapsel
Gaaf!!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:30 schreef het-is-mij het volgende:
@ Mclaura, de puma's passen en hij kan er erg hard mee rennen!:
[ afbeelding ]
Fanatieke kapsterquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:29 schreef Twinkly het volgende:
Thijs!Wat ben je groot! En waar is je haar! R2D2
!!
Hij is 11 oktober bij de kapper geweest. Maar het krult bovenop niet heel erg meer. Achterop zijn hoofd nog wel.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
Tess kijkt ook echt ondeugend, je kunt gewoon zien dat ze een boefje is..![]()
![]()
Seb, wat mooi zit je daar!!Seb, is ook pas naar de kapper geweest toch? Lennon heeft dan ook vaak wat minder krullen. Ow en die waterverf dat is een goed idee voor Sint.. ik heb alleen vingerverf in huis.
Ik vind Seb, net als Lennon, nu echt van die mannetjes worden. Het gezicht wordt wat slanker en ze kijken soms zo wijs.
Okay, Lennon is volgens mij begin september geweest. Moet binnenkort weer. Op een gegeven moment zijn de krullen er ook gewoon uit, ik had vroeger ook tot ik 2,5 jaar was ook krullen.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hij is 11 oktober bij de kapper geweest. Maar het krult bovenop niet heel erg meer. Achterop zijn hoofd nog wel.
Echt 2 heel verschillende kinderen...quote:Op donderdag 4 november 2010 13:51 schreef Vicky het volgende:
Seb,w at ben je toch een heerlijk mannetje!!!
Totaal niet Estrys
Zo zag Amber eruit op dezelfde leeftijd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad zeg... mijn kinderen lijken allebei niet op mij.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:56 schreef Vicky het volgende:
Evi, pretletter
Uhh nou uhh Amber heeft M's genen en Tess heeft die van mij
Tess lijkt sprekend op mijn trouwens.. Moet je maar eens zien: Ouder en kind foto's / gelijkenissen deel 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |